Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Gå tur på Stranden//Dream// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Gå tur på Stranden//Dream// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Gå tur på Stranden//Dream// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Gå tur på Stranden//Dream// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Gå tur på Stranden//Dream// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Gå tur på Stranden//Dream// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Gå tur på Stranden//Dream// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Gå tur på Stranden//Dream// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Gå tur på Stranden//Dream// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Gå tur på Stranden//Dream// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Gå tur på Stranden//Dream//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Gå tur på Stranden//Dream// Empty Gå tur på Stranden//Dream//

Indlæg af Zankuji Tirs 20 Jul 2010 - 0:32

S_Stranden
T_15.00
O_ikke nogen kun vandet og sandet
V_fint til en gå tur

Jaster gik ud til stranden for at gå sig en stille tur frem og tilbage på den. Han stod lige nu og kiggede på vandet med et stille tænkende smil på sine læber *jeg vil gerne gå mig en tur men det kan jo også være kedeligt hvis man er alene vil gerne ha en at gå og snakke med det ville være mere hyggeligt*tænkte han og kiggede stille til siderne for at se om der var andre end ham men han kunne ikke få øje på nogen så han vendte hovedet ud mod vandet igen og sukkede stille over at han var her alene. Han havde kun et par hvide bukser og bar overkrop og et par hvide sko med lidt sort på men ikke så meget. Han stak sine hænder i lommerne på han's bukser mens han bare kiggede på vandet stille og roligt.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Tilbage til toppen Go down

Gå tur på Stranden//Dream// Empty Sv: Gå tur på Stranden//Dream//

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 0:38

Bølgerne, skyllede let ind på kanten af stranden. Men vandet, var ikke vildt og ustyrligt idag, nej mere stille og roligt. Ude i det klare vand, dukkede der en smuk pige op over vandet over flade. Hendes rødbrune hår klistrede sig let fast til hende, mens det blidt krøllede.
Pigen var let i klædt, en sort bikini, med sorte snore ude i kanten, hvor de let var bundet i en sæløjfe som der hang sjusket. Pigen var Dream... En ung smuk Aspaa, som der var noget for sig selv. Hun var ikke altid, blid og rolig som andre Aspara`s.
Et svagt smil bredte sig hen over de let lyserrøde læber, som der passede perfekt til hendes smukke ansigt. Hendes hud, var lettre hvid, eller nærmere, næsten sne hvid. Men sådan var hun bare, og det klædte hende smukt, selvom alle ville være brune og sommer klar. Men hun var tilfreds med den hvide hud, som der skilte sig ud fra andres, men dog var den heller ikke kun bleg.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Tirs 20 Jul 2010 - 0:58

Han kiggede på vandet da der kom en pige op af det han kiggede på pigen med et stille smil og undrede sig over han ikke havde set hende før "hey"råbte han med en venlig tone i sin stemme og kiggede på pigen med et stille smil og kiggede hende lidt an med et smil bare for at se hvordan hun så ud det var jo ikke forbudt var det for så havde han ikke fået det at vide af nogen. Det var ikke være da han så nogen pige i bikini eller var på stranden så det var nok derfor han har ikke engang set sin egen kæreste/forlovede i bikini men det kom nok en dag så han måtte bare vente.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 1:04

Dream så let op da der var en der råbte `Hey´ til hende. "Hej" råbte hun let tilbage, og strøg sig blidt gennem håret. Hun gik elegant gennem vandet, indtil hun nåede stranden. Hun tog let hendes håndklæde og taske. Huntørte sig let i ansigtigt så hun ikke var fuld af saltvand. "Mhmm.. Jeg er Dream " sagde hun forsigtigt da hun kom hen til ham.
Man kunne let se i hendes øjne, at hun ikke var et menneske. For et menneske ville umuligt kunne være så smuk som hende. Hun smilede let til ham, og strøg sig let gennem håregt, som der let krøllede. "Mhmm.. Hvem er de??" spurgte hun let og tørte blidt hendes krop selvom hun havde bikini på. Hun smilede let til ham, "Undksyld min påklædning, jeg tager lige en trøje ud over" mumlede hun uskyldigt og trak en trøje over hovedet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Tirs 20 Jul 2010 - 1:10

Han kiggede på pigen da hun kom hen til ham. Han smilte stille "jeg er jaster"sagde han venligt og kiggede på hende med et smil "hyggeligt at møde dig dream"sagde han med et sødt lille smil og kløede sig i nakken og kiggede så lidt på vandet og så på hende igen "det går nok dream skal du ikke tænke på har bare aldrig set en i bikini før så det er lidt nyt for mig men du bestemmer selv hvad du gør"sagde han med et smil på sine læber "men hvad laver du så her ude udover at svømme"sagde han og kiggede på hende med et blidt smil.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 1:18

Dream så let på ham, med de skinnede baby blå øjne. "Jamen i lige måde Jaster" hviskede hun let og så ned i jorden. Hun sukkede lydløst da han spurgte hvad hun lavede der nede.. "Jeg prøver vel, at glemme alt," mumlede hun blidt, og kiggede ud ver havet, inden at tårene, ville flyde ned over hendes kinder igen. "Eller nærmere jeg prøver at tænke over tingene," hviskede hun blidt som en tilføjelse,før hun let så op på ham med de skinnede babyblå øjne. "Jamen, hvad laver de selv her nede???" spurgte hun og så sig let omkrig, "Her er jo ingen andre end mig og selvføgelig dig" mumlede hun let, og ¨å på ham.
Ventede han på nogle?? Nej, det gjode han nok ikke siden han bare sådan faldt i snak med hende. Hun bed sig uskyldigt i underlæben og kiggede kort hen på ham, med de store babbyblåøjne, som der lyste at nysgerrighed

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Tirs 20 Jul 2010 - 1:38

Han kiggede på hende med et smil "hvad prøver du at glemme er det noget du vil snak om plejer at være god at snak med om ting man går og tænker over"sagde han med et smil og kiggede på hende mens han tænkte over lidt ting "men hvad jeg laver her ned hmm ja jeg laver ikke så meget her nede lige nu står bare og kiggede på vandet det var meningen jeg ville gå mig en tur her"sagde han og kiggede lidt rundt "men ja der er kun os to her"sagde han med et stille grin "og du har nogen flotte øjne"sagde han venligt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 1:44

Dream kiggede let på ham, "Nej, jeg begynder bare at tude saltvand" mumlede hun surt, og kiggede let ud på vandet. "Men ellers mange tusindetak" tilføjede hun blidt og sukkede let. Et blidt smil bredte sig hen over hendes let lyserøde læber. "Æhm.. Tak" sagde hun stille og rødmede svagt i kinderne, "Jamen Jaster, vil du ikke være med til at sidde her i sandet, så vi ikke forvilder os op i skoven," spurgte hun let og kiggede igen på ham med de skinnede babybå øjne. Hun smilede kort og venligt til ham, før hun let kiggede ned i sandet, og lod sig dumpe ned i det, så hun blidt sad der i. Hun trak let hendes ben op til isg, og lagde armene, runt om dem. Hun lagde blidt hovedet på hendes knæ og kiggede let ud på vandet. Hun hadede at græde, det kunne hun bare ikke have. Hun hadede det. Hun græd heller aldrig. Kun hvis hun virkelig blev såret, som hun var blevet her for et par dage siden, hvor hun stak af hjemme fra, ved at sprige ud fra et vindue.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Tirs 20 Jul 2010 - 1:51

Han kiggede på hende "så lidt dream"sagde han med et smil på sine læber og kiggede udover vandet igen med et stille smil og vendte sig mod hende da hun spurte om noget og kiggede på hende "ja det kan vi godt dream så kan vi også lære hinanden at kende hvis du har lyst til det"sagde han med et stille smil og gik hen og satte sig ved hende og kiggede på vandet med et stille smil "har du nogen form for familie"spurgte han venligt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 2:01

Da han nævnte ordet familie, trillede en tåre ned over hendes kind... men inden man næsten kunne få øje på den, havde hun tørt den væk.. "ja, en adoptiv bror" hviskede hun halv kvalt, og hæst. Hun kunne bare ikke klare taken om det. "Har du nogle kæledyr???"spurgte hun hurtigt for at komme ind på et andet emne end det, for så ville hun nok, begynde at stor tude. Hun kiggede let hen på ham, med de baby blå skinnede øjne, og så smilede blidt, og en smule skævt, før hun vendte blikket ned mod jorden. Hun kiggede ned i det lyse sand. Hun smilede let og gabte blidt, før hun kiggede ud over vandet, mens hun ventede på et svar om det med kæledyr. Egenlig et tåbeligt dpørgsmål, men det var vel bare lige det der slog hende. Hun bed sig forsigtigt i underlæben.

//logger nu er ega træt xD Svare imorgen (:

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Tirs 20 Jul 2010 - 2:22

Han kiggede på hende da hun svarede og pludselig spurgte om noget helt andet "kæledyr nej det har jeg har ikke tid til sådan nogen endnu"sagde han med et stille smil på sine læber "hvad med dig"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber det var ikke fordi han ikke kunne lide dyr det var bare den tid han ikke havde til at få sig et dyr og den skal jo ikke dø af sult fordi han ikke har tid til at fodre den/dem. Han kiggede på hende "hvad med dig"spurgte han med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 23:19

Dream grinte let, "Ja, ømm... Jeg har en skilpade, de er temlig pratiske" sagde hun med et lille fnis, og lagde sig blidt i sandet. Hendes mave blev let blottet. "Ups" mumlede hun let og prøvede at hive ned i hendes trøje, "ja det kan man så ikke " mumlede hun let og prøvede igen at trække ned i den, "Nåårh, så bliver du jo nød til at se min mave" mumlede hun surt, og lod sig bare blove liggede. Hun smilede uskyldigt og så let på ham...
"Nååårh.. Har du boet her i Di morga længe???"spurgte hun let og så på ham med de skinnede babtblå øjne. Hun smilede let og uskyldigt mens hun betragtede ham let.
Hun sukkede blidt og kiggede op mod himlen. Hun smilede let igen, og gabte kort.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Tirs 20 Jul 2010 - 23:27

Han kiggede på hende og grinte stille "okay så det er de"sagde han med et smil "det går vel også du er vel ikke pinlig over din krop er du"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "for det syns jeg ikke du skal være"sagde han og kiggede på hende "jeg har boet her i ja det kan jeg ikke huske"sagde han med et stille grin
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 23:39

"Narrj, eller måske en smule, men ikke sådan noget jeg går og tænker så meget over." mumlede hun uskyldigt og bed sig nuttet i underlæben, mens hun blidt betragtede ham.
"Bor du alene, eller sammen med en kæreste eller??"spurgte hun nysgerrigt, og kiggede let på ham, med et varmt smil. "Mhmm.." mumlede hun let da en af de sjældne solstråler.
Et varmt smil bredte sig hen over de let lyserrøde læber. Hun kiggede let på ham, "Nåårh.. Jaster, jeg kan mærke at du ikke er et menneske, hvad er de??" spurgte hun kært og betragtede ham ler med de skinnede babt blå øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Tirs 20 Jul 2010 - 23:44

"jeg bor sammen med min forlovede inde i byen som zane jo har overtaget"sagde han og kiggede på hende med et stille sødt smil "og jeg er dæmon men det er vel ikke vigtigt er det"sagde han og kiggede på hende for det håbede han da ikke det var men hun måtte jo gerne spørge om det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 23:48

Dream smilede let, "ÅÅrh.. Er du forlovet, ej hvor fantastisk, " sagde hun begejstret og smilede blidt til ham,.."MHmm... Nej, det betyder ikke noget, er bare nysgerrig generealt" sagde hun med et lille kært smil.
Hun lagde blidt hendes hænder på maven, "Jamen tillykke med forlovelsen" hviskede hun klrt. HUn ville også gerne finde den eneste ene, men der var nogle små problemer idet.
HUn sukkede let og smilede kært mens hun let batragtede ham, "Mhmm.. Hvornår skal i så giftes????"spurgte hun nuttet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Tirs 20 Jul 2010 - 23:51

"ja jeg er skam forlovede med en dejlig kvinde"sagde han med et smil og kiggede på hende "men din dag kommer nok skal du se det tager bare tid før der sker noget jeg var så heldig havde en kæreste før jeg mødte hende jeg er sammen med nu men må jeg spørge om noget"sagde han og kiggede på hende med et smil mens han kiggede på hende "og hvornår har vi ikke sat en dato på endnu"sagde han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 0:02

Dream smilede let til ham, og betragtede ham blidt. "Mhmm.. du kan bare spørge løs" sagde hun og smilede let og blidt til ham.
"Mhmm.. Uhh.. Glæder du dig ikke helt vildt???"spurgte hun nuttet. "Hov undskyld din tur til at spørge" sagde hun let som en tilføjelse. Hun smilede let tog blidt til ham, igen, mens hun ventede på et svar fra ham. Hun bed sig uskyldigt i underlæben, og gabte kært mens hun ventede på at han ville spørge hende om noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Ons 21 Jul 2010 - 0:08

han kiggede på hende "jo jeg glæder mig da"sagde han som et svar på det hun spurgte ham om men ville til at sige det han ville spørge hende om "er der nogen du virkelig godt kan lide lige nu altså en fyr"sagde han og kiggede på hende med et smil og ville gerne vide det for hvis han kunne hjælpe hende hvis hun havde svært ved at sige det til den person
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 0:19

Dream rødmede let i kiderne, "Mhmm.. Ja, men det er kompliceret" mumlede hun uksyldigt og kiggede let på ham, og smilede forsigtigt.
"Mhmm.. nåår" sagde hun lettere nervøst... "Hvorfor vil du gerne vide det???"spurgte hun nuttet, og smilede kært til ham. HUn bed sig uskyldigt i underlæben.
"Mhmm.." mumlede hun blidt fordi hun ikke helt vidste hvad hun skulle sige. Hun smilede let igen, og kiggede op på ham med de store skinnede baby blå øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Ons 21 Jul 2010 - 0:24

"det kan være jeg kan hjælpe dig hvis du vil ha det kender meget til det halløj tro mig"sagde han og kiggede på hende med et stille smil "hvis du vil ha et råd eller to"sagde han med et venligt smil på sine læber og ville gerne hjælpe hende med hendes problemer hvis hun havde brug for det. Han kiggede på hende med et smil "så har du det dream brug for råd eller har du styr på det"sagde han med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 0:27

Dream så let på ham, "Jeg er så dårlig til sådan noget med kærlighed, så et eller to råd ville nok ikke være rigt" sagde hun med et lille kært smil, "Nååårh... Sig frem" sagde hun let og smilede blidt til ham. Hun gabte let og så på ham, med de store babyblå øjne. "Mhmm.."mumlede hun let og ventede til at han ville begynde at fortælle eller bare at sige noget i det hele taget Hun smilede forsigtigt for sig selv, og kiggede igen let op på ham. Hun gabte let, men holdte sig blidt for munden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Ons 21 Jul 2010 - 0:30

"jeg vil først gerne vide om hvem personen er du kan lide hvis der er en i det hele taget"sagde han og kiggede på hende med et stille smil og ville vide det før han begyndte at snakke om "for kender noget vi drenge mange gange ikke kan modstå"sagde han med et smil og kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 0:36

Dream så let på ham, "Han hedder Hudson," mumlede hun uskyldigt. "Han bor også i Terre" mumlede hun blidt og kiggede på ham,"Mere info om ham eller???"spurgte hun let.
HUn bed sigg forsigtigt i den let lyserøde underlæbe. Hun smilede blidt til ham.
"Jamen hvad er ddet????"spurgte hun blidt og kiggede op på ham med de store baby blå øjne. Hun gabte blidt og så så på ham, ogen mens hun mærkede vinden tage fat i hendes våde hår.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Ons 21 Jul 2010 - 0:59

Han kiggede på hende med et stille smil "så du vil virkelig gerne vide det"sagde han og kiggede på hende med et stille grin "gør dig til noget han gerne vil ha men dog ikke kan få spil kostbar og det er noget vi mænd ikke kan tage når kvinder gør det"sagde han med et smil og håbede på at hun forstod det han mente
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner