Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
mester!! //Barishan// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
mester!! //Barishan// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
mester!! //Barishan// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
mester!! //Barishan// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
mester!! //Barishan// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
mester!! //Barishan// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
mester!! //Barishan// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
mester!! //Barishan// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
mester!! //Barishan// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
mester!! //Barishan// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

mester!! //Barishan//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

mester!! //Barishan// - Page 2 Empty Sv: mester!! //Barishan//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 3:28

Barishan nikkede og smilede. '' det lyder som en god ide. Ja hvis i forstår hinanden og arbejder godt sammen så vil i blive meget farlige sammen. Men hvis i ikke kan arbejde sammen så bliver i en klods om foden på hinden. Men jeg er sikker på dig og Riku nok skal blive et godt team. Hvis ikke så kan i træne imod hinanden, det ville i begge kunne lære noget af. Det bliver ikke svært at på fat i Riku ''

// okay ses ^^//

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Zankuji Ons 21 Jul 2010 - 15:46

"okay jeg vil gøre mit bedste for at få det til at gå"sagde han med et smil og kiggede på hem og nikkede stille og satte sit sværd på ryggen og kiggede på det træ som hans sværd havde siddet fast i og grinte stille af det "ja det får man ud af at træne forkert"sagde han og kiggede på ham "men hvordan er ham riku endeligt og hvad for en race"sagde han og kiggede på ham og håbede han viste det for så viste han det selv til det tidspunkt han er sammen med ham riku. Han kiggede lidt rundt med et stille smil på sine læber og kiggede på ham igen.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Indlæg af Gæst Tors 22 Jul 2010 - 11:07

Barishan grinede venligt. ’’ det ville jo være snyd hvis du kendte hans evner og han ikke kendte dine. I skal jo starte med en trænings kamp. En ting kan jeg dog sige og det er at han er en Aspara som mig. Han har modtaget en del træning så han er ved at være god. Men din træning er ikke slut for i dag. Ikke før du bruger det sværd til at hugge træet helt ned ’’. Barishan smillede og satte armene over kors.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Tors 22 Jul 2010 - 14:44

Han kiggede på ham "nej det er den vel ikke så jeg må vel komme vider med den træning men du kan godt tage en lur eller noget for det tager tid før det sker"sagde han og tog igen sit sværd frem igen og gik vider med træning og sådan stod han i mange timer og blev kunne bedre til det *mon jeg kan bruge min evner til et eller andet med sværdet*tænkte han og blev ved med at træne i mange timer
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Zankuji Fre 23 Jul 2010 - 2:25

//..//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 2:27

Barishan smilede lidt og satte sig op af et træ. '' Jaster hvis du prøver at fælde et træ sådan der tager det flere timer. Jeg troede jeg havde lært dig at finde den bedste måde at løse problemet på ved at analysere det og reagere ud fra det. Det var en test. Kun nu find den bedste måde at spare energi og tid på ''. Barishan grinede lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 23 Jul 2010 - 2:39

Han stod lidt og kiggede på træet og stod med sværdet i sine hænder og svang så sværdet men kom kun halvt gennem træet "hmm halvt men ikke godt nok"sagde han til sig selv og kiggede på ham "ja håber da du har lært mig noget for kom kun halvt gennem det træ der"sagde han med et lille grin og kiggede på ham *hvad vil han mon nu ha mig til at gøre*tænkte han og kiggede på ham med et lille forventet smil.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 2:45

Barishan grinede lidt igen. '' hvis din teknik og styrke ikke er nok til at klare din modstander og du ved det vil tage for lang tid og være for hårdt. Så er det på tide du bruger dine evner Jaster. Så hvorfor har du ikke gjort det i nu ''. Barishan grinede lidt og tog en slurk vand fra en vand flaske før han kiggede på Jaster igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 23 Jul 2010 - 2:55

"mine evner jamen så brænder det mere end det bliver væltet og dog sværdet går nok bedre gennem"sagde han og kiggede på sit sværd "og det materiale sværdet er lavet af har svært ved at smelte så jeg prøver"sagde han og knocentrede sig om sværdet og ilden bredte sig på det "er det sådan noget du mener med bruge min evne for jeg rammer skader det og ja ild i det eller skal jeg ligesom kaste ilden fra sværdet mod min modstander som fx træet"sagde han og stod med sværdet som var ild i.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 3:08

Barishan nikkede. '' jeg kan kun guide og hjælpe dig. Det er op til dig selv at bruge hovedet. Hvis du bruger dine ildevner til at vælte træet er det vigtigt du ikke brænder de andre træer. Måske at opvarme metallet og bruge det som et angreb var en god ide. Jeg kan kun give dig gode ideer, det er op til dig selv at bringe dem til live min elev ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 23 Jul 2010 - 3:26

Han tænkte sig om og kiggede på ham og vente sig mod træet "passe på at ikke brænde andre træer men der de står to mere ved siden af det jeg prøver at vælte hm"sagde han og kiggede på dem alle 3 og svang sværdet og det var om sværdet gled gennem alle 3 træer uden besvær men der var et af dem der væltede mod ham de andre væltede den anden vej underligt nok. "pis okay hurtigt bevare roen og gør noget"sagde han hurtigte til sig selv og svang sværdet lige gennem det for at få det til at gå i to halv så det var godt alt for store men mellem så ilden gjorde det meste ved at det ligesom lavede et sværd af ilden som skar gennem træet uden at brænde træet og sværdet ordende selvfølgelig det hvor han stod og ilden fik han til at forsvinde og stod nu bare med sværdet og to stykker træ et på være side af ham "okay hvad skete der lige"sagde han og var ikke selv med han gjorde det bare.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 3:35

Barishan grinede lidt. '' æv dig mere min ven, det der er faktisk god træning ''. Barishan løftede en hånd for at fjerne ilten i luften et kort øjeblik så gløderne døde ud. '' meget godt men øv dig mere og mere til du har klaret det. Forstår du Jaster? ''. Barishan smilede og satte sine arme over kors, klar til at overvære sin elevs træning.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 23 Jul 2010 - 4:06

Han nikkede med et smil på sine læber og ilden kom igen frem på sværdet som om det var det den plejede han fandt et nyt træ og svang sværdet hurtigt og smidigt gennem træet så det væltede mod ham. Han sprang hurtigt til siden og drejede rundt da han landede og hoppede lige ind mod træet og svang sværdet mod træet midt over fra siden af så den gik i to men ikke halt to store dele toppen og den anden del han landet på den anden side af træet og kiggede på træet "før denne træning er over er der sikkert ikke flere træer tilbage"sagde han og kiggede op på ham med et lille grin og blev lidt mere alvorlig bagefter grinet og ville vider med træningen.

//hopper i seng nu ses//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 14:34

Barishan grinede lidt og nikkede til Jaster. '' din træning er færdig for idag. Godt gået. Jeg finder Riku og så tager i en trænings kamp. Så kom i form og lær dine evner bedre at kende. Riku er noget af en modstander som tænker sig godt om og bruger hovedet. Han er hurtig og stærk og har nogenlunde styr på sine evner ''.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 23 Jul 2010 - 14:40

Han kiggede op på ham da han sagde at hans træning var færdig for i dag "hvorfor er den færdig"sagde han og kiggede på ham med et lille smil "og okay men hvordan får du fat i ham riku"sagde han og kiggede bare på ham og fik ilden i sit sværd til at slukke og satte det ned i den kolde jord så det kunne køle lidt af og kiggede op på ham *hvem er ham riku udover en som han er mester for men hvad kan han*tænkte han og kiggede bare på ham.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Zankuji Søn 25 Jul 2010 - 14:45

//er emnet sluttet af eller??//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)