Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I En Skov fyldt med kryb? (Barishan)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 Empty Sv: I En Skov fyldt med kryb? (Barishan)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 16:13

Barishan smilede og kiggede på Kitty. ’’ information er ikke gratis unge frøken. Jeg ved næsten alt der er at vide omkring Zane. Dog bliver det ikke billigt at dele den information med dig. Og ja selv halv Dæmoner. Du skal ikke tro jeg ikke ved at de også er halv engel. Jeg ved mere en de tror om dig ’’. Barishan løj lidt. Han vidste ikke meget om Kitty men det behøves hun jo ikke vide. Grunden til han vidste hun var halv engel var fordi hans kone var halv engel så der var blevet let for ham at se de små tegn som andre ofte overså. Barishan vidste at det ville vise sig smart at køre på det kloge kort og måske havde Kitty eller kunne måske skaffe ham noget som han også ville have i bytte for information om Zane.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 Empty Sv: I En Skov fyldt med kryb? (Barishan)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 17:16

//darn it jeg er ikke halv engel >_< det var noget jeg var helt tilbage fra min første bruger Reece og faith har ikke fået det ændret xD.. glemmer bare at det har været skrevet ^^ ps undskyld det korte svar ><//

"Jamen hvad hvis den del af en som ikke er dæmon kan modstå det?" hun var særiøst ude efter informationer nu. Godt nok var Zane noget af en hottie men det fact at han kunne styrer dæmoner havde hun absolut ikke haft nogen anelse om. En tanke der skræmte hende lidt. Ah well! Det skræmte hende mere end bare lidt. Hun kunne godt forstå at det ville være et problem som dæmon at stille sig op mod Zane. "Hvad er det du vil have i bytte for informationer?" hun slog ud med hånden, dog lidt forsigtigt for at være sikker på hun ikke ramte et træ eller noget lignene. Nogle ting der ikke ligefrem ville matche med en styrke der ville få træet til at knække midt over som en tandpind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 Empty Sv: I En Skov fyldt med kryb? (Barishan)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 17:23

// hehe okay :P //
Barishan smilede lidt. Han vidste ikke helt hvad han skulle svare. Hvad ville han have, havde hun overhovedet noget han ville have. Det var faktisk sjovt at tænke på om hun havde. Men han ville se hvad hun ville ofre for at få information om Zane. Barishan sagde nysgerrigt. ’’ hvad vil du give for informationen unge frøken? ’’. Barishan vidste hvad han ville have hvis hun ikke var kløgtig nok til selv at regne det ud eller hun ikke kunne finde på noget at tilbyde ham. Dog ville han teste hendes intelligens og hendes evne til at læse ham som hun før havde udvist hun havde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 Empty Sv: I En Skov fyldt med kryb? (Barishan)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 18:25

Kitty var ikke specielt god til at læse folk. Hun kunne tænke. Selvfølgelig kunne hun tænke. Trods Kitty ofte tænkte mere med næverne end med hovedet. Hun sukkede indvendigt da han spurgte hende om hvad hun kunne tilbyde. Hvad kunne Kitty tilbyde? Hun var ikke her fra egnen og anede selvfølgelig ikke rigtigt hvad folk var ude efter. Hun havde dog studeret en del og vidste at han var aspara ud fra hans udseende. Altså havde han en god chance mod Zane - hvorimod hende selv sandsynligvis ikke ville have den største chance. Medmindre hun selvfølgelig begyndte at manipulere med ham. Hun løftede let blikket og lod det glide hen over Bari. Hvad ville han have? "Altså du vil helt klart gerne have Zane død men jeg tror ikke jeg ville kunne leve op til lige netop det" fortalte hun ham med sin lille drilske, katteagtige stemme. "Og du vil sandsynligvis også gerne hvorfor jeg leder efter en ved navn Lucifer.. men for at være ærlig.." Hun placerede sine hænder på hofterne og gjorde et lille kast med hovedet. "Vil jeg gerne høre hvad du tror jeg kan give dig som betaling."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 Empty Sv: I En Skov fyldt med kryb? (Barishan)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 18:52

Barish smilede og sagde roligt med lidt drilsk stemme. ’’ Hvis de ikke ved hvad jeg vil have tror de så selv de har noget jeg vil have? ’’. Barishan satte armene over kors. Han ville se hvor klog hun var og om hun kunne overraske ham med noget han faktisk ville have. Barishan syntes mente dog det han sagde selv om hun havde noget han ville have. Han ville dog ikke fortælle hende det før han havde set hvor klog hun var. Barishan kunne god lide at analysere andres intelligens og hvor gode de var til at svare på hans spørgsmål. Faktisk havde Barishan hele tiden sagt ting på en måde der ville hjælpe ham med at analysere hende. Barishan vidste hun sikkert ikke var på hans side i den her kamp og han vidste at enhver viden om alle sine modstandere ville hjælpe ham i sidste ende. Faktisk havde han altid gjort det overfor modstandere han så som værdige eller modstandere han troede kunne blive værdige på et tidspunt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 Empty Sv: I En Skov fyldt med kryb? (Barishan)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 20:34

Kitty trådte frem mod ham - men holdt dog en afstand på cirka en meter. Hun strakte sig på en lidt katteagtig måde. Hun mødte hans blik og åbnede munden for at svare ham. Svare på spørgsmålet om hvad hun kunne tilbyde ham. Havde hun overhovedet noget? Hun lod blikket glide hen over ham. Nej. Han var ikke typen der var ude efter ting såsom mobiler, tøj og andre lignene ting. Han lignede heller ikke en der ville uddele informationer for sex. Sex var noget man gav hinanden som en slags gave. Sådan så Kitty i hvert fald. I hendes hovede havde sex aldrig været en ting hun forbandt med kærlighed. "Jeg ville kunne tilbyde dig ting. Men det ved jeg du ikke er ude efter" hun sukkede indvendigt. For at være helt sikker på at hun sagde det rigtige - hvilket hun sjældent gjorde. "Jeg vil tilbyde dig noget du gerne vil have. Noget du bestemmer." Hun lod blikket blive fastfrosset i hans. Hendes unge katteagtige blik havde et lille voksent - men dog usikkert - glimt. Hun vidste ikke hvad hun skulle tilbyde. Kitty havde en herre og var derfor ikke vant til 'business' .. Det som Lucifer gjorde var ikke noget Kitty gjorde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 Empty Sv: I En Skov fyldt med kryb? (Barishan)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 21:09

Barishan smilede. Han kiggede længe på Kitty før han sagte sagde. ’’ Jeg vil have et møde med din ven Lucifer når du møder ham. Han må være vigtig eftersom du leder efter ham ’’. Barishan vidste nu hun ikke var en leder type eller en der vidste hvad folk var eller en god analytiker. Barishan havde nu alt den information om hende han ville have. Der var dog en ting. Han var nysgerrig efter at møde hendes mester. Han ville vide hvem han var og hvilken side han var på. Barishan kunne godt regne ud det var han der trak i trådene. Barishan kiggede Kitty ind i øjnene mens han afventede et svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 Empty Sv: I En Skov fyldt med kryb? (Barishan)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 21:34

"Det er noget kun han kan afgøre - jeg vil ikke ødelægge hans planer" eller ville hun? Kitty var ikke helt sikker. Hun var ret så sur over at han blot havde eferladt hende der i Frankrig og fortalt at han ville være tilbage om cirka 6 månede - hvilket altså endte med at blive til 12 måneder i stedet for. Så hun vidste ikke hvor sur han ville blive når han fandt ud af at hun var dukket op hernede for at lede efter ham. Men Kitty ville lade Lucifer vide det med Barishan. Selvfølgelig ville hun det. Efter Lucifer selvfølgelig havde sat hende ind i tingene her i Di Morga. Hun nikkede kort for sig selv. Kitty havde det med at 'bryde' sine herres ænsker så hun var ikke fuldt ud som en der gjorde hvad der blev sagt. Men han havde taget hende under sine vinger da hun var utrolig ung for tja.. mange år siden.
"Men jeg vil lade ham høre om dig selvfølgelig.."

//kort jeg ved det ><//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 Empty Sv: I En Skov fyldt med kryb? (Barishan)

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 21:53

Barishan vendte sig om og begyndte langsomt at gå imens han sagde. ’’ ikke godt nok. Du har åbenbart ikke noget jeg vil have så har du? ’’. Barishan smilede da han havde ryggen til hende. Han vidste hun ville stoppe ham og finde på noget. Hun ville gerne vide noget om Zane og han regnede med at hun kunne se at Barishan var en af de bedste til at give hende den information om Zane hun havde brug for. Barishan havde dog ikke lyst til at komme med flere ting han ville have efterson hun ikke brugte det han gav hende gratis. Barishan satte hænderne i lommerne på sin jakke og vidste bare hun ville sige et eller andet.

// sorry de kort svar^^//.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 Empty Sv: I En Skov fyldt med kryb? (Barishan)

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 13:38

Hun kneb svag øjnene sammen. Greb ikke ud efter ham for at stoppe ham. Hun havde fundet ud af hvad han var i stand til og var derfor ikke helt klar til at kæmpe mod ham endnu engang. Som han havde forudset sagde hun noget. Hun kunne ikke tie stille - sådan var Kitty bare generalt. "Jo jeg har. Du vil møde min herre ikke? Jeg kan love dig at i vil mødes - men ikke at jeg er i nærheden til at præsentere ham." Hun lod sit hovede falde let på skrå så det gyldne hår fulgte efter i bevægelsen. Hun vidste at det ville mødes. Og hun vidste også at de ikke ville kende hinanden når de mødtes. Og at Barishan ikke ville vide at Lucifer var hendes herre. Han var vampyr. De kunne mødes på forskellige måder; 1) pågrund af Zane 2) Pågrund af at hendes herre var sulten. Og 3) en hel anden måde. Der var mange. Men hun sagde det ikke til Barishan. Sagde ikke at han skulle blive og tiggede ham om at fortælle hende mere. Det ville desuden være det værste hun kunne gøre + give hende en status af svaghed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 Empty Sv: I En Skov fyldt med kryb? (Barishan)

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 14:32

Barishan stoppede op og grinede lidt. Han kiggede over sin skulder på Kitty. Barishan kunne ikke lade være med at have et drilsk smil på løberne. '' så du har virkelig ikke andet at tilbyde mig for den information jeg har omkring Zane. Efter vores lille samtale her og den store dusør på mit hoved burde du være kommet frem til den konklusion at jeg nok er en af de bedste til at informere dig om Zane. Men hvis du lader mig gå får du svært ved at finde en anden der ved så meget og detaljeret information omkring Zane. Men det er jo dit valg ''. Barishan stod lidt og kiggede på hende før han drejede hovedet igen og begyndte at gå væk igen med langsomme skridt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 Empty Sv: I En Skov fyldt med kryb? (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 14:16

"Jo det har jeg skam regnet ud.. " Kitty lagde let hovedet på skrå. "Og jeg har ting jeg kan give dig, Men til gengæld så vil jeg ikke give dig noget du ikke vil have, plus Du bør sige hvad du vil have. Jeg har allerede lovet dig at du vil møde min Herre" sagde hun med den katteagtige stemme. Katteagtig og spindende. Afslappende og lokkende på sammetid. Hun stoppede ham ikke. Velvidende at hans langsomme skridt var til for at få hende til at gå i panik og begynde at tigge ham om at blive. Eller at hun pludselig kom ud med et riigtig godt tilbud han hellere end gerne ville have. Hun trådte et lille skridt hen mod ham. "Hvad er det du gerne vil have? Hvilket tilbud ønsker du at jeg kunne give dig?" Hendes stemme var kælende. Præcist som når en kat stryger sig op af benet på en. Kælende. bedende.

//kort - sorry mangel på krea//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 Empty Sv: I En Skov fyldt med kryb? (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 14:53

Barishan drejede hovedet og kiggede på Kitty med hans smukkede tiltrækkende krystal blå øjne. '' unge frøken. Hvis jeg sagde hvad jeg ville have ville det her slet ikke være sjovt. Information om Zane er noget man gør sig fortjent til. Jeg vil ikke give dig alt på et sølvfad ''. Barishan grinede blidt og kørte en hånd igennem sit hår. Barishan vidste at Kitty ikke havde noget svar. Men så måtte han bare frembringe et, ligemeget hvor desperat det end var. Barishan kunne godt lide det her. Han havde hende lige hvor han ville have hende. Han havde magten. Det var ham der havde noget hun ville have. Barishan smilede venligt og kiggede Kitty ind i øjnene med et venligt blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 Empty Sv: I En Skov fyldt med kryb? (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 15:39

Kitty gengældte hans venlige blik med et katteagtigt - og dog en anelse irriteret - blik. Kitty var irriteret, fordi hun ikke anede hvad hun skulle tilbyde. han var ikke en af de vampyrer i Paris som hun nemt kunne styre. Det her var en aspara der havde de informationer hun havde brug for at vide. Og hun anede ikke hvad hun skulle tilbyde ham. Kittys øjne lukkede sig halvt i mens hun så på ham. Et lettere dæmpet suk undslap hendes læber. Hvis hun ikke snart fandt på noget ville han gå. Hun havde hverken tænkt sig at tigge ham om informationerne eller lade ham gør meget veltilfreds over at hun ikke havde kunnet finde på noget som helst. Hun gik hen til ham. Lod sin hånd tager fat i hans og løfte den. Det var som om hendes pegefinger-neg voksede lidt og krummede sig. Blev spids. Som når en kat slog kløerne ud. Kitty lod neglen bore sig blidt ind i hans håndryg, tegnede et tegn, hvorefter lidt blod begyndte at piple frem og hun slap hans hånd. "En kat har 9 liv plejer man at sige.." Begyndte hun. Lod han ikke få tid til at spørge hende 'hvorfor fanden hun gjorde det'. Kitty lod sit blik bore sig ind i hans. Hendes øjne var rubinrøde og dog lidt mørkere. ".. Jeg har et tilbud"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 Empty Sv: I En Skov fyldt med kryb? (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 15:48

Barishan kiggede på din hånd. Derefter kiggede han på Kitty. '' hvad skulle det der til for ''. en masse teorier fløj igennem hovedet på Barishan og han var ikke sikker på hvad for en af teorierne der var den rigtige. Han vidste dog hun prøvede at vinde tid til at komme med et godt tilbud. Barishan kunne høre sit blod dryppe ned på jorden. Hans øjne fokuserede på Kitty. Han gjorde sig klar hvis hun skulle gøre noget uventet. Barishan smilede og sagde men en venlig og rolig stemme. '' hvad er dit tilbud så unge frøken? ''. Barishan var nysgerrig over at finde ud af hvad dette tilbud gik ud på. Også nysgerrig over hvorfor hun tegnede i hans hud. Hun vidste nok ikke så meget om Asparaers evne til at heale. Det var der jo heller ingen grund til at fortælle hende om.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 Empty Sv: I En Skov fyldt med kryb? (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 16:37

Kittys lille uimodståelige smil var plantet på hendes små perfektformede læber. Endelig begyndte han at lyde nysgærrig. Hun fandt noget frem fra en lille lomme.. en lille flaske med gyldent indhold i. Hun lod knap en dråbe falde ned i såret som hans havde fået indtegnet i hånden, fra Kittys negl. Det ville svig. Åh det ville svige utrolig meget det vidste hun. Men dråben ville dog blande sig med hans blod. Det var ikke noget særligt. Bare noget der skulle få ham til at huske. Hun slap ikke hans øjenkontakt. "Mit tilbud.. eller aftale" Hendes stemme var spindende som en kats. "Du har hørt at egypterne tilbad katte, og det var som en slags gud for dem. Katten har niv liv siger man. Katte lander altid på benene." Kittys stemme var indtrængende. Hun begyndte langsomt at få en ide. Og dette havde noget med katten at gøre. Hun behøvede ikke at trække tiden ud længere. Hun lagde let hovedet på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 Empty Sv: I En Skov fyldt med kryb? (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 17:45

Barishan kiggede på Kitty. Han overvejede at fjerne hånden men gjorde det ikke. Han vidste ikke hvad det var hun havde gang i men hun havde helt sikkert vækket hans nysgerrighed. Barishan undrede sig over hvorfor hun blev ved med at snakke om katte og ni liv. Hvorfor hun var så fascineret af Egypten. Barishan kunne ikke lade være med at tænke på om hun ville give ham en af hendes liv. Nej det ville være umuligt, sådan en evne ville være alt for magtfund for sådan en ung kvinde som Kitty. Hvad var det dog hun havde i tankerne. Barishan kiggede på Kitty mens han smilede. ’’ hvad er dit tilbyd så unge frøken? ’’. Barishan kiggede hende dybt ind i øjnene for at prøve at finde ud af hvor hun ville hen med alt det her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 Empty Sv: I En Skov fyldt med kryb? (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 18:10

"Jeg er en slags blandingsrace" stoppede hun og trådte et lille skridt bagud. Lod blikket blive på ham. Hun improviserede lidt. Havde ikke fuldt ude styr på disse ting som hun havde gang i. Men hun var taget til hos vampyrer så havde ikke helt den samme opvækst som hun sandsynligvis skulle have haft. Men hun overlevede. Det var ikke så slemt endda og hun havde da studeret nogle få ting. "Men for at være ærlig kender jeg ikke helt til om jeg ER en blandingsrace eller om min dæmon-race er sådan" hun strakte armene og pludselig dukkede to nuttede katteøre frem fra hendes hår. "Min tilbud til dig går ud på.." Hun mødte hans blik igen - dog stadig med katteørene fremme. Alvorligt og fast. ".. at du fortæller mig om Zane, informationer - og ikke kun om hans styrke men også personlige sager hvis du kender til nogen af dem." Kittys stemme var som forvandlet. Dog havde var den stadigvæk tynd og katteagtig. Spindende. "Til gengæld vil jeg gøre noget for dig. Du får lejlighed til at udnytte min styrke - som du ikke engang har oplevet den kvarte del af - og nej det er ikke nødvendigvis den fysiske styrke jeg snakker om. Jeg er en spion der er værd at give en mission. Dog kun en. Der er ingen her i omegnen der kender mig. Så ingen vil vide hvis side jeg er på. Selv Zane vil ikke vide det." Hendes blik var. sært. blankt og tænkene. Hun vidste at alt hvad hun sagde var rigtigt. "Det mærke jeg satte på din håndflade er en form for.. hvad skal jeg sige. Underskrift fra mig. Jeg er værd at bruge og dør ikke så nemt. Så jeg sætter et af mine ni liv på spil for din vilje." Måske var hendes ord forvirrende. men det var en stor ofring som hun selv kendte til - og hendes herre ville sandsynligvis ikke blive glad for det. Men hun kunne ikke gøre sin herre ondt. Det var ikke noget hun kunne beordres til. Hendes krop ville ikke reagere på en sådan ordre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 Empty Sv: I En Skov fyldt med kryb? (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 18:18

Barishan smilede. Lidt efter grinede han. ’’ nu skal du høre. Det fine mærke og dit løfte er godt nok. Men jeg kan ikke være sikker på at du udføre din mission og så har jeg givet dig information uden at få noget tilbage. Nu skal du høre hvordan det kommer til at ske. Du udfører din mission for mig. Lykkes den vil jeg give dig den information jeg har om Zane. Alt fra hans psykiske profil til hans helligheder ’’. Barishan satte sine arme over kors og smilede. Hvor dum troede hun lige han var. Hvis det her var aftalen skulle det ske på hans måde. Information om Zane er ikke gratis. Det var vigtigt hun vidste hvor meget information han havde om Zane. Efter hånden var Barishan nok en af dem med mest information om Zane. Han havde sikkert mere information end nogle af dem der var tættest på Zane. Eftersom Barishan selv havde været leder for en af Zanes styrker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 Empty Sv: I En Skov fyldt med kryb? (Barishan)

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 13:13

Kitty var ikke påvirket af hans grin. Jo. Måske blev hun lidt irriteret over hans tro på at hun rent faktisk jokede med ham. Hun havde forsøgt at tage alt dette så alvorligt som man nu burde gøre. Lade alvoren tage over. Fordi der ikke var noget sjov i dette der skete heromkring. Hvem var nu barnet? hva? Han stolede ikke på hende. Det strålede ud fra ham. Det irriterede Kitty en lillesmule men dog ikke så meget at hun lod sit indre mærke rigtigt med det. Dette var ikke nødvendigt. Der var andre ting. vigtigere ting end at flippe ud netop nu. Kitty havde brug for de informationer han kunne give hende. Hun gjorde et kort irriteret kast med hovedet der fik hendes gyldne hår til at falde om bag hendes skuldre. "Fint" Kitty orkede ikke at diskutere yderligere med ham. Hun var træt. Og hun ville have informationer. Hun kastede et kort blik hen over ham endnu engang. Mærkede tydeligt den stærke aura der pulserede fra ham som et dunkende hjerte. "Jeg tager missionen først.." Lød hendes endelige ord. Ikke andet end dette. Enkelt og ligetil. Kitty ville ikke tænke i forvirrelse. Kun enkelt. Det var det nemmeste havde hun fundet ud af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 Empty Sv: I En Skov fyldt med kryb? (Barishan)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 16:11

Barishan nikkede og kiggede alvorligt på Kitty nu. Han tog hende seriøst og vidste lige hvad han ville sende hende ud for at finde ud af. Barishan smilede venligt og kiggede på Kitty. '' Jeg har hørt nogle rygter om en Vampyr Lazarus der vil have noget af mig. Jeg vil vide hvad han vil have, hvorfor han vil have det og hvad hans plan er. Hvis han ønsker noget ondt så stop ham i det. Men pas på jeg har hørt om ham. Han er fra Chimera Klanen og den er åbenbart Italiens stærkeste Klan. Jeg er farlig og hvis jeg havde tid ville jeg selv opsøge ham og finde ud af hvorfor ''. Barishan drejede sig om og begyndte at gå. Han stoppede op og sagde. '' Mød mig her om en uge med informationen ''. Barishan begyndte at gå igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 Empty Sv: I En Skov fyldt med kryb? (Barishan)

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 19:34

Kitty lyttede nøje til hans ord og sugede informationen, om missionen i sig for at være sikker på hun havde forstået det hele. Lod ham snakke og mærkede sit ejet hjerte banke hårdt. Hun ville udføre missionen og vende tilbage med informationen ligegyldigt hvad. Det var sådan hun havde valgt at klare det denne gang. Hun havde brug for de informationer han kunne give hende om Zane. Det kunne hjælpe hende. Eller i det mindste kunne det vel hjælpe hendes herre. Regnede hun med. Kitty nikkede og blinkede til ham, halvt legesygt, halvt alvorligt. Hun var som en kat. Ligegyldigt hvad hun gjorde ville hun altid minde om én. "Fint. Jeg kommer - og regn med at jeg har informationen." Mere sagde hun ikke, før hun vendte sig om og gik. På vej ud af skoven før det skulle ende med at blive alt for sent. Hun havde en mission at klare.

//emne over and out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

I En Skov fyldt med kryb? (Barishan) - Page 2 Empty Sv: I En Skov fyldt med kryb? (Barishan)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum