Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
God Morgen.. //Dream - Privat// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
God Morgen.. //Dream - Privat// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
God Morgen.. //Dream - Privat// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
God Morgen.. //Dream - Privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
God Morgen.. //Dream - Privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
God Morgen.. //Dream - Privat// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
God Morgen.. //Dream - Privat// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
God Morgen.. //Dream - Privat// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
God Morgen.. //Dream - Privat// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
God Morgen.. //Dream - Privat// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

God Morgen.. //Dream - Privat//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// - Page 2 Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 19:28

Dream smilede let til ham, og gik så ind i butikken. Hun fik bestildt deres pizzaer.
Et smil bredte sig let hen over hendes læber, da hun let og forførene, vinkede kært, dog bare sådan let bare med fingrene. Og så vendte hun sig let om og fik så 5 minutter efter deres pizza, og dog en sodavand med to sugerør. Hun traskede blidt udenfor, og smilede forførisk til ham, "Nåårh.. Kom så" sagde hun blidt og gik hen til en af de brede murstens værker, og satte blidt pizzaerne på den. Hun sprang elegant derop, og satte sig blidt.
"Nåårh.. Kommer du så????"spurgte hun let og bed sig nuttet i underlæben.
Hun smilede let og kigggede så let ned i jorden. Inden hun let slog blikket ned op på ham.
Hun bed sig igen let i underlæben.
Hun lukkede let øjnene da et vindpust ramte hendes hår, og fik let hendes hår til at flytte sig

//mangler Krea! x3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// - Page 2 Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 23:45

Erick var lige blevet færdig med cigaretten da Dream kom valsende ud, og han grinte lidt. Han kiggede efter hende og rystede hovedet.
"Ja, ja søde.. Ikke hunse med mig, husk, det er tideligt om morgenen..." Han grinte og gik hen ved siden af Dream, og satte sig. Han tog den ene pizza og kiggede på den. Han smilede op på Dream igen. "Tak.. Var lige hvad jeg havde behov for.." Sagde han, stadigt med et smil. Han stoppede sigselv i at kigge ned af Dream, og rystede hovedet lidt. Hendes små forførende træk, kunen han slet ikke lade være med at overglod. Han tog et stykke fra pizzaen, og tog en stor bid. Han spidste meget pænt, i forholden til hvad man måske ville tænke af en af hans typpe. Han havde lært gode spisemanere, det var tydeligt. Han kiggede så på Dream igen. "Hvad laver du så ellers? Et job eller et eller andet her i Di Morga?" Spurgte han. Han kunne slet ikke huske om han havde spurgt, men måtte spørge om et eller andet, for ikke at ende med bare at side og glo på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// - Page 2 Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 12:15

Dream smilede blidt til ham i det hun åbnede hendes egen pizza.
"Du må love at du vil hjælpe mig med at spise min pizza, for jeg spiser den aldrig helt" hviskede hun drillede, da hun tog en bid, af den lidt kedelige pizza, som der kun var tomat og ost på. Men det var sådan hun kune lide det. Hun smilede blidt til ham, "Nåårh.. Nu kigger du igen ned af mig grinede hun kært og smilede til ham. Hun kiggede blidt ned i jorden, mens en svag rødmen brød frem hen over hendes kinder. Men det var aldrig særlig tydeligt når hun endelig rødmede. Nej, det var mere svagt og utydeligt. Hun bed sig forsigtigt i underlæben. "Mhmm.." mumlede hun let da hun tog en bid mere af hendes pizza.
Hun kiggede blidt på ham. Hun bed sig foorsigtigt i underlæben, og kiggede blidt på ham, "Men man har vel lov at være en mand som du nu kalder det" hviskede hun drillede, og vippede let med hendes fødder. Hun kiggede let op på ham.
Hun smilede let igen, før hun let lagde hendes stykke pizza ned i pizza, bakken, hvor hun derefter blidt strøg hendes brune hår til side.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// - Page 2 Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 12:25

Erick smilte bredt, men grinte ikke før han havde tykket af munden.
"Haha, skal jeg nok Dream.. Tror jeg kunne æde mindst tre efter fester som i nat." Sagde han og tog en bid mere af sin pizza. Han grinede lidt da hun nænvte det, og rystede på hovedet og kiggede op på Dream.
"Ja, det gjorde jeg.. Er ked af at jeg bliver ved med det Dream, meen.. Du er altså svær at modstå.. Ligsom halvdelen af piger i den her by... Damn.. Møder sku næsten kun forførende vampyrer, eller engle.. Eller Aspara'er..." Han grinede lidt og kiggede væk. "Gør det sku ikke ligefrem nemt at have ordentlige manere, og lade være med at glo.." Sagde han med et smil, og kiggede op på Dream igen, og tog endnu en bid af sin pizza. Han kiggede over imod sin bil, og på nogen dreng som beundrede den. Han smilede og kiggede op på Dream igen.
"Hvad laver du så ellers? Tænker beskæftigelse.. Har du et job eller noget?" Erick kom til at tænke på om ikke han havde stillet det spørgsmål allerede, men rystede lidt på skuldrene og kiggede ned på sin Pizza, og fortsatte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// - Page 2 Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 13:30

Dream så let på ham, "Jaaaah... Sådan er det vel nåår man er en Aspara" mumlede hun næsten utydeligt. Hun kiggede op på ham idet hun tog den sidste bid af hendes stykke pizza. Hun lukkede let bakken og puffede den hen mod ham. "Så har du næsten en hel pizza mere til samligen" sagde hunndrillede og prikkede ham blidt på næsetippen.
Hun tog let papglaset op, og lod let hendes læber lukke rundt om det hvide sugrør.
Hun smilede blidt i det hun igen slap sugrøret, og satte sodavanden ned, imellem dem.
"Mhmm.. Intet arbejde, men jeg træner meget, men ikke lige fortiden, blev skadet under en kamp med min bror, så min mave, ryg og side er helt blå"mumlede hun uskyldigt og kiggede på ham.
"Nåååårh.... Hvad med dig???"spurgte hun og strøg blidt noget af det brunkrøllede hår til side.
Hun kiggede blidt op på ham, "Nååårh...Smager din Pizza godt???"spurgte hun letvi det hun let kiggede hen mod de drenge som der var begejstrede over hans bil. "Jeg har ret i at du er et menneske ikke???" spurgte hun blidt og kiggede igen på ham med de store babyblå øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// - Page 2 Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 14:04

Erick smilte og nikkede et par gange, og lagde hendes pizza oven på hans, og fortsatte med at spise. Han blev ved meda t kigge over på drengene ved hans bil.
"Takker.. Heh" Han grinede lavt og kiggede op på Dream igen. "Laver intet.. Køre på min arv fra de gamle.. Der er nok til at jeg kan leve uden et arbejde indtil jeg blir treds.. Og det regner jeg sku ikke med at blive." Sagde han og grinede igen, og tog endnu en bid af sin pizza, og kiggede over på drengende igen. Han var tydeligvis ikke specielt glad for at du ikke var kommet videre endnu. Han kiggede en smule overrasket over spørgsmålet om han var et menneske, og grinede lidt.
"Jo er jeg.. Hvad ellers? Er jo ikke fordi jeg er køn nok til at være en Aspara, eller engel for den sags skyld, haha." Sagde han og rystede en smule på sit hoved, og spiste vidre med et smil. "Undskyld min ubehøvlede måde at svare på, er bare et sjovt spørgsmål at få stillet, som et menneske, der kun lige for en lille uge siden begyndte at kende til alle disse væsner.." Sagde han med et smil og et lavt grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// - Page 2 Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 11:23

Dream smilede let over hans svar, ”Det er okay, men du er lige så smuk som en Aspara eller engel efter min mening” sagde hun og smilede blidt til ham. Før hun let kiggede hen på de få drenge som der gloede på hans bil. Et smil bredte sig hen over hendes læber, idet hun lagde mærke til hvor begejstrede de var. Hun smilede blidt for sig selv, ”Mhmm.. ” mumlede hun blidt idet hun så hen på ham. Hun strøg blidt noget af hendes pandehår til side, ”Nåårh… så du tror ikke at du bliver over tres? Det bliver du hvis du kender mig til den tid! Jeg skal nok holde din krop i gang, om jeg så skal få en vampyr til at bide dig” sagde hun med et nuttet fnis. Hun bed sig let i underlæben. Hun gabte blidt, og kiggede på ham. ”Bor du så nogle steder???” spurgte hun blidt og betragtede ham kort. For hvis han boede et eller andet sted, ville hun gerne se det. Hun smilede let igen, før hun kiggede på ham med de store babyblå øjne. Og hvis der kunne være mulighed for at se hans hjem ville hun gerne se det. Eller måske sove der sammen med ham en dag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// - Page 2 Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 12:10

Erick lyftede et øjnbryn og kiggede op på Dream, inden han skænede op imod sin mohawk, og så ned af hans smadrede tøj. Så grinte han lidt, og rystede på hovedet.
"Ah.. Efter at have set dig og den anden Aspara jeg mødte, kan jeg da vidst ikke følge med..." Sagde han og kiggede op på Dream med et grin. Erick skæmte igen hen imod drengende, og var ved at blive paranoid omkring hans bil nu. Han fik en lettere kuldegysning, og tog en bid mere af pizzaen. Han kiggede væk fra drengende, og op på Dream da hun spurgte ham. Han pegede med sit stykke pizza ned af en gade, og ventede med at snakke til han havde tygget af munden.
"Der nedaf, og så til venstre.. På.. Et tidspunkt.. Bor på hotelet.." Sagde han, og smilte op på Dream igen. "Hvad da? Kunne du tænke dig at s..." Han blev brat stoppet da han så en af drengende tage et sæt nøgler frem. Han rejste sig hurtigt, og holdt fast i pizza bakken, imens han fik et bedre udsyn til dem. Han så drengen gå tættere på bilen, med nøglen pejet imod fronten.
"Fuck nej!!" Råbte Erick, og gav slip på Pizzaerne, som faldt til jorden, uden at falde ud af deres pizza bakker. Han satte i et sprint imod drengende. Han snerrede da han så nøglen blive sat på siden af hans pæntlakkerede Mustang, og kunne næsten høre den forfærdelige lyd af at den blev Keyed.. "Hvad FUCK! tror du at du laver!" Råbte Erick højt. Han tog sin halskæde af, og satte sit sprint op. Han løb over vejen uden at tænke, og en bil måtte bremse hårdt op for ikke at køre ham ned. Hans adræte ben gjorde at han hurtigt kom til hækken imellem ham og drengende. De var begyndt at løbe deres vej imens at de grinede. Erick hoppede over hegnet, og løftede sin halskæde. Han løb meget hurtigere end drengende, og derfor stoppede ham som havde keyed Ericks bil's grin hurtigt, da Ericks halskæder blev pisket omkring hans ansigt. Drengen stoppede brat op, og var lige ved at falde. Indtil Erick sparkede ham hårdt i ryggen så han smadrede ind i vægen foran ham, og faldt i knæ. Erick stod og trak vejret hurtigt,o g kiggede efter de andre drenge, inden han kiggede vredt ned på ham som han havde fanget.. Sagde intet.. Gjorde intet.. Ikke endnu..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// - Page 2 Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 13:41

Dream smilede blidt til ham, ”Jov du er smukkere end du ved” hviskede hun blidt. Hun smilede kort, og lagde mærke til der hvor an pegede hen, men dda an skulle til at spøge hende om noget, kiggede hun nysgerrigt på ham. Men inen hun vidste af det havde han smidt, pizzaerne, og stormede imod en af drengene. Hun havde ikke lige just regnet med at de ville gøre noget ved hans bil. Hun sprang ned fra den væg de nu sad på hun kiggede hurtigt om der kom nogle biler, kun en bus som der var et stykke væk. Hun spurtede efter Erick og nåede ham til sidt hvor hun holdte den ene af drengene nede med vinden og sprang på Erick. Un fik ham ned at ligge på jorden og satte sig oven på ham.”Træk vejret og tag det roligt, jeg har styr på tingen der, nu trækker du vejret,” hviskede hun blidt idet, hun, fik fat i hans halskæde, ”Jeg ved at han skal betale for det der, men man angriber ikke bare folk. Hun lod let vinden igen presse drengen nede. Hun holdte halskæde lidt væk fra ham. Hun var stærkere end man sådan lige regnede med, men hun trænede nu altså også konstant meget. Eller ikke lige for tiden, fordi hun var skadet, men ellers så var det hver dag. Hun kiggede ham i øjnene, ”Kan du styre dit temperament nu??” spurgte hun stille og roligt, og holdte ham blot nede. Det var nok ikke lige frem hverdag man så en pige side oven på en som der lige havde mistet sit temperament. Hun strøg hham blidt over kinden, og strammede let vinden hun ved blot at puste til den. ”Og ja jeg vil gerne se din lejlighed, når ham der er kommet på politistationen,” mumlede hun let. ”Men du skal nok komme til at betale for at du højst sandsynligt har smadret hans ryg” sagde hun stille og roligt, idet hun let, holdte hans arme nede. Hun bukkede sig blidt ned til ham, og gav ham et hurtigt tryk kys på læberne, inden hun fik ham op og stå igen. Hun smilede roligt til ham, og kiggede let hen på den dreng, som der lå på jorden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// - Page 2 Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 20:25

Erick havde ikke vist nogen former for agressivitet efter at have stoppet drengen, så fik et shock da Dream lagde ham ned, han kæmpede ikke imod hende, men kiggede bare op på hende. Han lagde mærke til hvad hun lavede med vinden, og sukkede lavt og lod sit hoved falde ned på jorden. Han var på ingen måder agressiv, men ventede bare, og lod hende snakke. Da hun så kyssede ham løftede han et øjnebryn, og rejste sig da han fik lov. Han kiggede på hende, og rullede så øjnende, og vente sig imod bilen.
"Er ikke alle der kan vinke med armen og stoppe folk ved at bruge... Telekinese eller what ever det nu lige var du havde brugt... Jeg slog ham med halskæden for at stoppe ham, og sparkede ham for at få ham ned og ligge.. Og så havde jeg tænkt mig at ringe til politiet... Og jeg sparkede langt fra hårdt nok til at gøre andet end at slå ham bevistløs..." Han kiggede over skulderen på Dream da han var kommet over til bilen. "Ikke fordi jeg regner med at du tror på mig på det punkt.. Jeg er jo bare en Punker.." Han rullede øjnende med et enkelt grin, og knælede ned foran sin bil, og kørte en finger over risen. Han sukkede og kiggede ned i jorden, og lukkede øjnende. Han rejste sig igen, og ringede efter politiet, imens han kiggede over på Dream.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// - Page 2 Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Man 2 Aug 2010 - 21:33


”Jamen du skulle bare have ladet mig nakke dem, jeg kunne nok bide hovedet af dem hurtigere end du kunne blinke” mumlede hun og satte sig ned på den dreng som der havde smadret hans bil.
Hun kiggede blidt på ham, imens hun kiggede over på Erick. ”Du har bløde læber at du ved det” sagde hun med et lille svagt smil.
Hun kiggede på ham, og gabte let. Hun trak let benene, hen til sig, og lagde blidt armene, omkrig dem. Før hun let lagde hendes hoved på hendes knæ. Hun smilede blidt til ham, da han kiggede over på ham. ”Og jo, jeg stoler på dig, og om du er punker, eller emo er du dig” mumlede hun let. Et svagt smil bredte sig hen over hendes læber. Hun lod let hendes blik, glide hen over ham. Hun kiggede let ud mod vejen, inden hun let sukkede. Hun lukkede blidt øjnene, og slog dem hurtigt op igen. Hun bed sig i underlæben, og så på ham. ”Hader du mig??” hviskede hun blidt, og kiggede op på ham inden hun let kiggede ned i jorden.
Det håbede hun ikke at han gjorde. Hun kiggede let ned af gaden, og lå mærke til alle de biler der susede forbi, i et lynene tempo. Hun bed sig i underlæben, og kiggede let på ham igen. Han var enormt smuk. Hun bed sig let i underlæben. Hun kiggede igen ned i jorden, men vendte alligevel blikket op på ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// - Page 2 Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 10:39

Erick lagde på efter at have snakket i et stykke tid, men uden at kigge væk fra Dream. Han lagde mobilen ned i sin lomme igen, og sukkede. Han gik langsomt hen til hende igen, og knælede sig ned foran hende, og kiggede ned i jorden.
"Nej Dream.. Selvfølgelig hader jeg dig da ikke, hvorfor skulle jeg det? Og jeg undskylder mit unødvendige udbryd. Men Dream.. Hvad troede du at jeg havde tænkt mig at gøre? Du troede at jeg havde tænkt mig at smadre ham, ik?" Spurgta han og kiggede halvt op på hende igen. Han smilede halvt, inden han lod sigselv falde ned på røven, og vilede sine arme på hans løftede knæ. "Det ville alle andre i hvert fald have regnet med. Og altså.. Nu havde jeg jo ikke lige regnet med at du kunne... Det der du nu engang kunne.. Heh. Er jo ikke fordi at det er noget man ser helt så ofte, hm?" Sagde han med et smil, og kiggede på hans halskæde. Han checkede hvordan kæden var, og lagde den om halsen igen da han så den var intact. Han rettede en smule på sin Mohawk, og kiggede ned af sigselv. Han rystede hovedet lidt, og grinte en enkelt gang inden han kiggede op på Dream igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

God Morgen.. //Dream - Privat// - Page 2 Empty Sv: God Morgen.. //Dream - Privat//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum