Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
sandheden//thea// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
sandheden//thea// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
sandheden//thea// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
sandheden//thea// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
sandheden//thea// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
sandheden//thea// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
sandheden//thea// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
sandheden//thea// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
sandheden//thea// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
sandheden//thea// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

sandheden//thea//

Go down

sandheden//thea// Empty sandheden//thea//

Indlæg af Zankuji Ons 21 Jul 2010 - 16:51

S_terre-hjemme ved jaster
T_12.00
O_hvad der er hjemme ved jaster
P_bar overkrop og hvide bukser
V_sol



Jaster gik hjemme ved sig selv og lavede noget kaffe selvom han ikke regnede med at der kom nogen på besøg og dog måske ville der komme nogen han var ikke sikker men man ved aldrig hvad der kan ske *gad vide der er mange af mine venner jeg ikke har set længe som fx thea*tænkte han og da kaffen var færdig tog han og hældte der op i en kande og gik ind i stuen og tog en kop af det og drak lidt af det og tændte for tv'et og kiggede på det med et stille smil på sine læber og tænkte på hvad hans venner gik og lavede lige nu.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

sandheden//thea// Empty Sv: sandheden//thea//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 16:57

Thea kom stille og ret langsomt gående hen af en af gaderne i Terre. Det var da den vej hen til Jaster's nye hjem. Mon hans forlovede var hjemme for så ville det måske var et dårligt tidspunkt at komme. Hun havde lige været oppe på hospitalet for at få lavet en helt sikker test før at hun ville så gå hen til Jaster. Men nu efter tre teste var hun altså helt sikker. Og hun ville ikk holde det hemmligt! Hun sank en gang eller to men den store klump der havde valgt at sætte sig fast i hendes hals blev ikk særlig meget mindre. Hun så lidt på det stykke papir hun havde i hånden og så derefter rundt på alle husene. De lignede jo hinenden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sandheden//thea// Empty Sv: sandheden//thea//

Indlæg af Zankuji Ons 21 Jul 2010 - 17:03

Jaster rejste sig op og gik ud for at hente posten så han tog nogen klipklapper på og gik så ud gennem døren og hen til sin postkasse og åbnede den og tog posten *hmm hvad har vi her*tænkte han og kiggde det igennem "en masse regninger som bare skal betales"sagde han til sig selv og fik øje på en der så meget bekendt ud "thea er det dig"sagde han og kiggede på hende og var ikke helt sikker på det. Og hans forlovede var heldigvis ikke hjemme.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

sandheden//thea// Empty Sv: sandheden//thea//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 17:10

Thea stoppede brat op da hun hurtigt sit navn og spørgsmålet der bag bagefter. Hun så lidt på Jaster. Hun var ikk stivnet men bare overrasket over at han havde opdaget ehnde før at hun ahvde opdaget ham. Hun sank igen og klumpen forsvandt lidt mere. Hun lignede ikk rigtig sig selv så meget. Hendes elllser korte brune hår var blevet længere og havde en mørk farve. Sort/brun nok. Og så var det krøllet. Helt naturlige smukke krøller der faldt perfekt ned over hendes skulder. Hendes øjne var dog stadig dybe og krystalklare og de havde næsten den samme mørke havblå farve som sidst. Men hendes små dunede og snehvide englevinger kunne man ikk tage fejl af. Så voksede et smil frem på hendes læber. Et afslappet og varmt smil. "Ja med mindre du snakker til en anden"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sandheden//thea// Empty Sv: sandheden//thea//

Indlæg af Zankuji Ons 21 Jul 2010 - 17:19

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "hvad laver du her thea"sagde han og kiggede på hendes udsende "du ser flot ud thea og kiggede så på hendes mave "du er gravid kan jeg se hvem har så gjordet det ved dig"sagde han og kiggede på hende mens han stod med posten i sin hånd "vil du med indenfor"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber "men det ellers længe siden jeg har set dig"sagde han og kiggede på hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

sandheden//thea// Empty Sv: sandheden//thea//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 17:22

Denne gang stivnede Thea. Hvordan havde han kunne set at hun var gravid. Så stor var endes mave jo ikk ligefrem og hun havde en løs bluse på. Hun så hurtigt ned af sig selv da han så væk. Men så slappede hun mere af. Hun nikekde så stille og roligt og gik det sidste stykke hen mod ham. "Ja det vil da være hyggeligt at komme ind og se hvordan hun så nu bor.. Ig jeg er virkelig ked af at jeg ikk har fået taget mig sammen til at komme noget før" sagde hun med sin overraskende blide og rolige stemme og hendes smil var der stadig. Hun lagde sit hoved let på skrå og hendes smil voksede en smule.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sandheden//thea// Empty Sv: sandheden//thea//

Indlæg af Zankuji Ons 21 Jul 2010 - 17:26

Han kiggede på hende "eller også har du bare taget lidt på"sagde han og gik stille ind igen og holdte døren for hende "det går nok skal du se bedre set end aldrig"sagde han og kiggede på hende med et sødt lille smil på sine læber mens han ventede på at hun ville gå ind han lod døren stå åben og gik så hen og smed posten på bordet og fandt en kop til hende hvis hun ville have noget kaffe eller noget andet former for drikke vare man skulle jo ha væske i den varme der var lige for tiden.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

sandheden//thea// Empty Sv: sandheden//thea//

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 17:31

"Hey" Thea puffede en smule grinede til ham hånden. Så var hun lidt mere afslappet igen. Hun trådte roligt ind i huset og så sig lidt omkring hvor efter at hun fulgte med ham ud i køkkentet. "Ja du have ret..Jeg har altså ikk taget på men jeg er skam bare blevet gravid.. Utroligt ikk" sagde hun helt roligt og stadiug med sin blide og rolige stemm. "Øhm..Må jeg tage noget kaffe..tak" Hun tog roligt kaffe kanden og hælte det op i sin kop hvor efter at hun forsigtigt satte sig ved det lille køkkenbord eller måske mere det lille spisebord hvor hun tog en tår af kaffen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sandheden//thea// Empty Sv: sandheden//thea//

Indlæg af Zankuji Ons 21 Jul 2010 - 17:43

Han satte sig i sofaen og kiggede på hende "okay så du er gravid okay der kan man bare se"sagde han og kiggede på hende med et stille smil "hvem er det så der har gjordt det"sagde han og kiggede på hende "lad mig gætte zero"sagde han og kiggede på hende og tog en slurk af sin kaffe "og ja du skal være velkommen"sagde han med et smil. Han kunne ligeså godt være venlig overfor hende for det var hun sidst overfor ham.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

sandheden//thea// Empty Sv: sandheden//thea//

Indlæg af Zankuji Ons 21 Jul 2010 - 22:32

//....//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

sandheden//thea// Empty Sv: sandheden//thea//

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 19:10

Thea stoppede lidt i det hun var igang i da han spurgte ind til hendes graviditet. Hun vidste ikk helt hvad hun skulel svare til det. Hun var stadig ikk helt sikker selvom at undersøgelserne havde givet det samme svar. Næsten. Det havde svinget en del. Det irriterede hende gevaldigt. Hun strammede taget om sin kop med kaffe og vendte sig så om mod Zakuji. Hun stod lidt og så på ham før at hun endelig fik taget sig sammen til at gå hen til ahm i sofan. Hun satte sig roligt evd siden af ham og tog en tør af kaffen mens at hendes blik var rettet mod sit skød. "Det...Det akn jeg desværre ikk svare dig på endnu.." sagde hun en smule forsigtigt og så undskyldende op på ham med de smukke og klare mørke havblå øjne hun besad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sandheden//thea// Empty Sv: sandheden//thea//

Indlæg af Zankuji Ons 18 Aug 2010 - 19:20

Han kiggede på hende "thea du skal ikke lyve for mig modtog noget her i dag og tror ikke det var en fejl du går rundt med et barn efter vi har været i seng sammen fra dengang og der blev du gravid og hospitalet har pligt til at kontakte den der er faren til barnet og det lader til at være mig"sagde han og sad med et brev fra hospitalet og kiggede så på hende "så ja jeg skal sikkert være far til et barn der ikke var meningen men det må jeg jo tage med mig og er ikke sur sket er sket og ja jeg kunne ha brugt kondom dengang men var dum og ikke gøre det"sagde han og kiggede på hende "så kan næsten gætte du vil ha barnet"sagde han roligt.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

sandheden//thea// Empty Sv: sandheden//thea//

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 19:28

Thea så lettere overrasket op på Zakuji. Hun spærrede sine øjne lidt op. Havde han vidste det hele? Hele tiden? Og hun havde jo ikk løjet for ham. På en måde. Men hun ville have ventet med at sige det til ham. Hun ville måske lige have snakket lidt med ham først. Hørt hvordan han havde det og sådan. Hun havde forstillet sig scenen sådan at; Hun skulle til at gå og så bare sagde det ligeud og så var hun smuttet. Men sådan gik det ikk. Det gik stort set aldrig efter hendes hoved. Og så blev hun mere urolig af hans lille fordrag. Hun så igen ned i sit skød og gled sin tommelfinger op af koppens hank. "Jeg er stdaig ikk helt sikker på om jeg vil behøver barnet.. Jeg føler stadig at jeg er for ung og der er så meget jeg gern evil prøve og sådan.. Men alligevel har jeg det som om at jeg dræber nogen ved at abortere." forklarede hun ham stille go roligt og så igen op på ham. "Men hvad så med.. Allince?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sandheden//thea// Empty Sv: sandheden//thea//

Indlæg af Zankuji Ons 18 Aug 2010 - 19:40

Han kiggede på hende "ja det ved jeg ikke hun skal ha det at vide så"sagde han og kiggede på hende "men det min egen skyld"sagde han og drak lidt af kaffe og kiggede på hende med et stille smil og kiggede på hende.
"men går det ellers godt"sagde han og kiggede på hende "altså det med abort tror jeg godt jeg kan forstå for det fjerner jo noget der levende"sagde han og kiggede på hende og viste godt hvordan hun havde det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

sandheden//thea// Empty Sv: sandheden//thea//

Indlæg af Gæst Man 23 Aug 2010 - 18:59

"Ja hun har en ret til at vide det.." Thea lagde sin kop med kaffen på bordet igen og lænede sig lidt tilbage i sofa'en. "Men du har jo heller ikk gjort noget forkert. Jeg blev jo gravid før at i to kom sammen. Så så meget kan der jo heller ikk være galt i det" forklarede hun ham roligt og sendte ham et lille og kort smil.
"Øhm.. Det går vel fint.. Zero er vred på mig på grund af dette. Han ser jo Allince som en søster for ham for han mener vist at jeg har gjort noget helt forfærdeligt men jeg har fået et lidt bedre forhold til mine forældre.. Men tiden går jo også videre så jeg vil ikk sidde og have ondt af mig selv mere.." Et kort fnis kom fra hende og hun så så ligefrem for sig og igen mod Zankuji. "Hvad med dig?? Hvordan går det ellers??"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sandheden//thea// Empty Sv: sandheden//thea//

Indlæg af Zankuji Man 23 Aug 2010 - 19:09

Han kiggede på hende "okay der kan man bare se"sagde han og kiggede på hende "ja det går vel op og ned lige nu"sagde han og kiggede på hende og drak lidt af sin kaffe "hvor langt var det du sagde du var henne"spurgte han og kiggede på hende og kunne ikke huske hvad hun havde sagt eller hvad hun sagt det til ham *hmm på en måde har hun ret*tænkte han
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

sandheden//thea// Empty Sv: sandheden//thea//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum