Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Tør du søge informationerne? Tør du kende den hvide sandhed? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Tør du søge informationerne? Tør du kende den hvide sandhed? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Tør du søge informationerne? Tør du kende den hvide sandhed? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Tør du søge informationerne? Tør du kende den hvide sandhed? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Tør du søge informationerne? Tør du kende den hvide sandhed? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Tør du søge informationerne? Tør du kende den hvide sandhed? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Tør du søge informationerne? Tør du kende den hvide sandhed? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Tør du søge informationerne? Tør du kende den hvide sandhed? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Tør du søge informationerne? Tør du kende den hvide sandhed? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Tør du søge informationerne? Tør du kende den hvide sandhed? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Tør du søge informationerne? Tør du kende den hvide sandhed?

Go down

Tør du søge informationerne? Tør du kende den hvide sandhed? Empty Tør du søge informationerne? Tør du kende den hvide sandhed?

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 20:24

Opmærksomhed!

*Vinker ivrigt med armene.* Ja, nu vil jeg altså fortælle lidt om moi.
Jeg synes, der er så mange andre, der har gjot det.
Sååå, jeg tænkte, at det kun ville være en smulle fair, hvis I vidste noget om mig.
Selvom der nu er en lille ting, jeg er har lyst til at afsløre, fordi jeg synes, det er sjovt at se, hvordan folk tror det andet er rigtigt.



Karakterne!
Jeg vil starte med at fortælle, hvem af karakterne, som er mine. :D

Stéphan er den første.
Tarathiel er den anden.
Monique er den tredje.

Jeg elsker alle mine karaktere, selvom jeg måske mangler lidt udfordring ved Stéph.
Men går sin gang, så alt er perfekt. Hvis man kan tillade sig at sige det O.O'



Informationerne!

Køn:
Ja, nu vil jeg afsløre det store mysterium. Jeg er altså en pige *panik*, der røg min hemmelighed.
Men jeg er nu ikke en rigtig pige, da jeg mere eller mindre har opførelse, som en dreng.

Navn:
Nu da mysteriumet er afsløret, så kan jeg vel også fortælle, hvad jeg hedder.
Mie
Ja, det er mit navn. Kort og godt, som mange siger. Og dog, så kan tyskerne ikke finde ud af at sige det.
Og så kan jeg da afsløre, at mit efternavn stammer fra tyskland. Mere siger jeg ikke.

Alder:
Ja, så er spørgsmålet, hvor gammel er jeg så? Som mange nok har opdaget, så står det under min profil ved mine karaktere.
Sååå jaaa... Jeg er vel godt de 17 år. Så har I også regnet ud, at jeg er 1993'er og er et majbarn (en dejlig måned).

Status:
Ja, tror det eller lad vær, men jeg har altså en kæreste. <3
Og jeg elsker ham højere, end noget andet på denne jord.
Han bor i den anden af Jylland, hvilket er lidt trist, men det går vel nok. Fordi vi holder kontakten.

Bosted:
Ja, jeg kan afsløre, at jeg er fra den seje afdeling af Danmark.
Nemlig SØNDERJYLLAND! *ego boost* Mere vil så heller ikke fortælle her, fordi I ikke kan bruge det til noget.
Ingen forfølgelser *kigger rundt på folk.

Personlighed:
Joooooo.... her er der ikke vildt meget at sige. Jeg er en modsætning af Tarathiel, jeg er nemlig sød, kærlig, hjælpsom, følsom... og så har jeg ekstreme humørsvingninger, når jeg er træt, så ikke pisse mig af. Jeg er ikke musikalsk, som Stéph, selvom mine søskende er det. Jeg hader abselut sminke, men kan dog muligvis finde på at gå med det, men så er det under gode grunde.
ehm.. kan ikke lige finde ud af, hvad der mangler.. men spørg endelig gerne.

Udseende:
Naaaahhh..... det må vel komme en anden dag.
Gider nemlig ikke mere nu.
Og I må selv skabe jer et billede, før jeg måske ligger noget ind.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum