Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
en dejlig gå tur-Vari-privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
en dejlig gå tur-Vari-privat
Dato: nogle få uger efter jeg har født
Vejr: et tyndt lag skyer
omkring: gader og gyder
Mekeyla gik rundt med en barnevogn med en lille dreng i som havde fået navnet Christopher, hun smilede ned til ham, han lå med en sut i munden og sov, hun puttede ham lidt mere, hun gik stille videre, hun viste ikke om hun ville møde nogle som ville snakke med hende, hun ville gerne havde nogle at snakke med
Gæst- Gæst
Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat
De mørke øjne kørte hurtigt rundt uden hovedet bevægede sig... At se uden at blive set... En Ting Vari var yderst udemærket til...
Han lagde hurtigt mærke til damen med Barnevognen... Han bestemte sig for at holde lidt øje med hende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*Sjovt... Jeg kan ikke se Ahngel som Familiefar* tænkte han og kvalte et grin.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Kunne jeg muligvis være til hjælp?" spurgte han tydeligt.
Han var ikke mere end en meter bag ved hende...
Gæst- Gæst
hun viste ikke hvad hun skulle gøre, hun ville gøre alt for at beskytte sin søn hvis det skulle komme til det
Gæst- Gæst
Hans hænder var også skjult af kutten... Så det var ikke til at se at hans hænder lå på skaftet af begge hans sværd.
//Skal logge//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg ved at du har brug for penge... Derudover... På tror jeg ikke din søn vil dø tidligt hvis du angriber mig" sagde han og kiggede bare på hende med et svagt smil.
Det var tydeligt på den måde han stod på, at han ikke ville angribe hende... Men det var jo heller ikke til at vide med ham...
Gæst- Gæst
hun kiggede på ham, hun holdte sin søn ind til mig"du kan osse lige vove på at angribe"sagde hun, hun havde ret han kunne lige vove på det så ville han fortryde det"jeg skal nok selv finde ud af det"sagde hun, hun lagde sin søn ned i barnevognen, det ville sige hun havde ryggen til Vari, hun puttede Christopher under sin dyne"lig nu pænt lille skat"sagde hun
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Og Jeg gir dig dem ikke... Kald det en fremtidig investering" sagde han og milte stadig i skyggen.
//Er stadig igang med opvask//
Gæst- Gæst
//det tager godt nok langtid//
Gæst- Gæst
Han sukkede og var hurtigt foran hende.
"Jeg ved godt at du ikke vil tage det... Men jeg er ligeglad" sagde han og smed posen ned ved siden af drengen i barnevognen... "Jeg ved at børn har brug for mad" sagde han bare og kiggede ned på barnet.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han tænkte lidt over det. Han havde selv masser af de poser med fra hans egen lomme... Derhjemmefra... Og han havde endnu ikke selv haft brug for det... Han havde altid fundet sig et sted at sove hvor der både var sikkert og gratis... Mest at alt fordi han for det meste slog ejerne ihjel...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Han vil vide hvem jeg er" sagde han og bukkede så svagt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Forresten... Så skal du ikke veksle alle ædelstene ind på en gang... Ellers vil han prøve at snyde dig" sagde han og hentydede til Juveleren som sikkert ville være den eneste der var for gådig til at spørge hende om noget som helst.
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)
» New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)
» dejlig solskins dag-Len~privat
» en dejlig dag-Luke-privat
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham