Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en dejlig gå tur-Vari-privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en dejlig gå tur-Vari-privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en dejlig gå tur-Vari-privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en dejlig gå tur-Vari-privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en dejlig gå tur-Vari-privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en dejlig gå tur-Vari-privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en dejlig gå tur-Vari-privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en dejlig gå tur-Vari-privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en dejlig gå tur-Vari-privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en dejlig gå tur-Vari-privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en dejlig gå tur-Vari-privat

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 15:29

Tid: eftermiddag
Dato: nogle få uger efter jeg har født
Vejr: et tyndt lag skyer
omkring: gader og gyder


Mekeyla gik rundt med en barnevogn med en lille dreng i som havde fået navnet Christopher, hun smilede ned til ham, han lå med en sut i munden og sov, hun puttede ham lidt mere, hun gik stille videre, hun viste ikke om hun ville møde nogle som ville snakke med hende, hun ville gerne havde nogle at snakke med

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 15:35

Vari sad indhyllet i sin grå kutte og kiggede skjult ud fra åbningen. Hans hud og alt andet, selv hans våben og tæj var skjult at kutten og gjorde det lettere umuligt at se om han var mennesker eller noget andet...
De mørke øjne kørte hurtigt rundt uden hovedet bevægede sig... At se uden at blive set... En Ting Vari var yderst udemærket til...
Han lagde hurtigt mærke til damen med Barnevognen... Han bestemte sig for at holde lidt øje med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 15:42

hun gik stille videre, hun nynnede stille en vuggevise for sin søn, hun havde ikke set der var nogle som holdte øje med hende, hun stoppede med at nynne og kiggede ned på sin søn"du skal ikke være bange for noget, jeg er sikker på at Ahngel vil passe på os"sagde hun stille, hun smilede ned til sin lille søn

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 15:57

*Ahngel... Det virker da ikke som noget du ville gøre* tønkte han og skjulte sit smil i skyggen. Langsomt gled hans hånd, beskyttet af skyggen, ned til lommen og følte efter om den halve Mønt Ahngel havde givet ham stadig var hans lille hemmelig rum.... Og det var den.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 16:16

hun gik stille videre, hun kiggede ned på sin søn"Ahngel var der mens du blev født"sagde hun med et smil, hun prikkede ham let på næsen, hendes dreng vågende og sagde en masse baby lyde, hun grinede stille, hun tog ham op, han havde en lille flaske om halsen som hun havde fået af Ahngel, hun smilede til sin søn, hun lagde ham ned i barnevognen igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 16:22

Vari fik en underlig lyst til at prøve at gøre noget som ville fange hendes opmærksomhed... Og samtidig se, hvad hun ville gøre Hvis Ahngels kom og hilste helt venligt på ham...
*Sjovt... Jeg kan ikke se Ahngel som Familiefar* tænkte han og kvalte et grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 16:26

"men jeg har desværre ikke set ham siden den dag og der er gået uger og jeg har ikke flere penge min lille skat, jeg kan ikke betale huslejen lige for tiden"sagde hun stille og trist, hun gik stille videre, hun havde ikke noget arbejde og det ville sige ingen penge, hun kunne heller ikke arbejde når hun havde Christopher, hun sukkede trist

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 16:31

Vari rejste sig flydende. Det så nærmest ud som om han var trådt ud af skyggen, men rigtig havde han jo bare siddet musestille i så lang tid så folk gik ud fra at det var skrald eller en del af muren.
"Kunne jeg muligvis være til hjælp?" spurgte han tydeligt.
Han var ikke mere end en meter bag ved hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 16:53

hun blev lidt forskrækket, hun vendte sig hurtigt om"hvem er du?"spurgte hun, hun kiggede på ham, hun viste ikke hvem han var, hun kiggede på ham
hun viste ikke hvad hun skulle gøre, hun ville gøre alt for at beskytte sin søn hvis det skulle komme til det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 16:58

"en der vil hjælpe" svarede han simpoelt og kunne uden problemre skjule sit smil inde i skyggen fra hætten.
Hans hænder var også skjult af kutten... Så det var ikke til at se at hans hænder lå på skaftet af begge hans sværd.

//Skal logge//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 17:06

"hvordan kan jeg vide du taler sandt"sagde hun, hun var klar til at beskytte sin søn, men det kunne ikke ses på hende, for hun var mere til kampsport, men hun tog sin søn op til sig, hun kiggede ned på ham i stedet for på den fremmede, hun var mest sårbar når hun stod med sin søn for ville ikke kunne beskytte sig selv eller ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 17:46

.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 18:12

//Er igang med Opvasken... Så skriver bare mit svar og svarer bare senere...//

"Jeg ved at du har brug for penge... Derudover... På tror jeg ikke din søn vil dø tidligt hvis du angriber mig" sagde han og kiggede bare på hende med et svagt smil.
Det var tydeligt på den måde han stod på, at han ikke ville angribe hende... Men det var jo heller ikke til at vide med ham...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 18:18

//okay^^//


hun kiggede på ham, hun holdte sin søn ind til mig"du kan osse lige vove på at angribe"sagde hun, hun havde ret han kunne lige vove på det så ville han fortryde det"jeg skal nok selv finde ud af det"sagde hun, hun lagde sin søn ned i barnevognen, det ville sige hun havde ryggen til Vari, hun puttede Christopher under sin dyne"lig nu pænt lille skat"sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 18:54

Vari stak hånden i sin taske og hev en raslende pose af læder op af tasken. "Er du sikker?" spurgte han hende og lod stadig sit ansigt forblive i skyggerne over det... Hans ansigt var stadig fuldstændig ufølsomt... Ikke en følelse viste sig på hans ansigt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 19:30

"ja"sagde hun stædigt, hun ville ikke tage imod penge fra en fremmede, hun kiggede hen på ham igen"jeg er helt sikker"sagde hun, hun vendte sig om igen og begyndte at gå videre, hun ville ikke helt snakke med ham mere, hun ville bare gerne hjem med Christopher, hun ville selv tjene sine penge

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 19:47

"Det er ikke penge" sagde han og kastede posen hen imod hende med en hurtig bevægelse, sådan så hun sikkert ville reagere instinktivt. Posen var fyldt med fine og rene ædelsten om snildt kunne giive en en masse penge hvis det var nødvendigt.
"Og Jeg gir dig dem ikke... Kald det en fremtidig investering" sagde han og milte stadig i skyggen.


//Er stadig igang med opvask//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 19:52

hun greb den, men kastede den tilbage"nej"sagde hun, hun ville ikke havde noget af ham, hun kunne godt selv få skaffet penge nok til hende og Christopher, men hun viste ikke om hun kunne skaffe nok, men det håbede hun på, hun vendte sig hen mod Christopher igen"vi skal nok klare os lille skat"sagde hun til Christopher



//det tager godt nok langtid//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 20:04

//Den er stor XD//

Han sukkede og var hurtigt foran hende.
"Jeg ved godt at du ikke vil tage det... Men jeg er ligeglad" sagde han og smed posen ned ved siden af drengen i barnevognen... "Jeg ved at børn har brug for mad" sagde han bare og kiggede ned på barnet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 20:14

hun var blevet meget forskrækket da han hurtigt stod foran hende, Christopher tog fat i læder posen og havde det lidt sjovt med den, hun var næsten faldet ved forskrækket, hun rejste sig ordenligt op igen"det gør du ikke igen og ja jeg ved det"sagde hun, hun kiggede ned på Christopher igen, hun så at han havde en af ædelstene i munden, hun tog den ud igen"nej Christopher"sagde hun til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 20:29

"Muligvis... Man ved aldrig, hvis nu du skal bruge flere penge" sagde han og smilte igen skjult over det.
Han tænkte lidt over det. Han havde selv masser af de poser med fra hans egen lomme... Derhjemmefra... Og han havde endnu ikke selv haft brug for det... Han havde altid fundet sig et sted at sove hvor der både var sikkert og gratis... Mest at alt fordi han for det meste slog ejerne ihjel...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 20:42

hun kiggede lidt på ham"hvem er du endelig?"spurgte hun, hun ville gerne vide det, hun gav Christopher sin sut i munden igen, hun kiggede på Vari igen, hun passede godt på Christopher, men de var tæt på at blive smidt ud af lejligheden, hun begyndte at gå hjem igen, hun havde det heller ikke helt godt efter hun fik taget sin søn med kejsersnit og såret som Ahngel healede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 20:47

"hvis du møder Ahngel igen... Så kan du sige at Kirkegårdens Manager hjalp til" sagde han med et skævt smil der var til at se, eftersom han kiggede op, som fik skyggen til at gå lidt væk fra hans kæbeparti... Og der var det så også tydeligt at se hans sorte Elver hud og de små tjavser af hvidt hår der stak ud og som kunne ses helt nede ved hans kindben.
"Han vil vide hvem jeg er" sagde han og bukkede så svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 20:55

"jeg tro ikke jeg kommer til at se ham igen"sagde hun, hun gik bare videre, hun ville ikke tale om Ahngel, hun ville helst være fri for det, hun viste ikke hvor han var henne eller om han var okay, men hun viste godt at han havde en masse ting at lave, i stedet for at være en gang imellem hos hende og Christopher

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Gæst Fre 23 Jul 2010 - 21:10

"Det skal man jo ikke sige" sagde han og smilte bare stadig. Han vidste godt at Ahngel hverken havde tid til det, eller ville... Men han vidste at hvis der ville ske dem noget, ville ingen kunne holde sig væk... Ingen.
"Forresten... Så skal du ikke veksle alle ædelstene ind på en gang... Ellers vil han prøve at snyde dig" sagde han og hentydede til Juveleren som sikkert ville være den eneste der var for gådig til at spørge hende om noget som helst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en dejlig gå tur-Vari-privat Empty Sv: en dejlig gå tur-Vari-privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum