Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Just walking(Vari=privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Just walking(Vari=privat)
Sted : Søen, Nær terra
omgivelser : ingen i nærheden helt øde dog dejligt..
Vejr : Solen er ved at gå ned, og vejret er dejligt...
Himlen er orange og lysserrød...
åndedrættet var langsomt og roligt, hun holdte blidt sin taske over ryggen normalt.. hendes håndled var forbundet i noget hvidt bandage. Hendes hår var ikke sat op efter som hun ikke kunne bruge den arm.. så hendes hår hang smukt løst og flagrende hvidt som det nu var... hun betragtede omgivelserne fra stien og stoppede op da hun så en smuk gennemsigtig blåagtig glinsende sø og gik igennem det tætte krat og så på den smukke sø med en lille bro ud til midten og gik stille ud på broen og så ned mod vandet med et undersøgende blik.. hun satte sig blidt og tog sine sko af og lod blidt fødderne berør vandet.. hun sad der i nederdel,.. til midterlårene og en hvid skjorte hvid som nederdelen... hun så ned mod vandet og pustede ud belastende og dovent...
Gæst- Gæst
Sv: Just walking(Vari=privat)
Den pludselig duft af fremmede væsen skar klart igennem hans normale dunst efter menneskene og naturen...
Engel... Og en Aspara... Var der to væsner? Hvad pokker? Langsomt satte han kursen imod den duft. Langsomt skruede han ned for sin Aura... Ikke for at mindske duften, men hvis det ville ende med krig, ville Vari ikke blive genkendt med det samme.
Hans udsende var som altid skjult af hans grå kutte som både skjulte ham, hans våben og hans tøj... Hvilket som altid var hans Læder rustning...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hurtigt og elegant trådte han frem fra skyggen og kiggede bare på Kajika og spurgte så, hverken hårdt eller blidt "Hvor er den anden?" spurgte han og hentydede til den anden duft... Hun duftede også af begge dele... Og alligevel... Havde hun fjollet rundt med den anden?
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Den anden Duft... Du skal ikke prøve på at snyde mig..." sagde han og trak ganske langsomt sit sværd blank så det hurtigere kunne trækkes frem og skære folk i små stykker...
Duften af Aspara og Engel blev nærmest mere koncentreret og han kiggede bare på hende...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det kan godt være du kan det... Men jeg vil stadig kunne fange dig... Selv om jeg ikke ved for hvad..." sagde han tænkende og kiggede bare på hende med et lettere tænkende blik.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Men du siger dit navn først... Så kan du få mit at vide efter" sagde han og smilte bare bedrevidende.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Du svarede mig aldrig på om det var Barishan... Ellers ka jeg altid spørge om han kender dig..." sagde han og kiggede bare på hende.
Han ville vide hvem hun var... Hvis hun vidste noget om Oprørene... Blev han nød til at snakke med dem... Og spørge dem om nogle ting... Sådan så han endelig kunne vælge en side i den her tåbelige krig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han kunne også mærke vreden boble op i ham.
Da han svømmede op, kunne det tydeligt ses... Han efterlod sig et underligt spor af råddenskab, ved at vandet blev grønt og muggent. Da han var nåede op på overfladen, dampede alt vandet væk fra ham.
"Jeg er vred... Men jeg vil have at vide Om du kender noget til Oprørene..." sagde han bare og gjorde sit bedste for at holde sin stemme under kontrol...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Vari lavede et knips og sort ild fløj fra hans hånd. Direkte imod Kajika.
Den ramte så ikke... Normalt ville man tro at det var et dårligt sigte, men den her sorte ildkugle bredte sig ud og lagde sig som et tykt tæppe. der hurtigt bredte sig og lavede en ring af ild, rundt om dem begge to...
Sort ild var unikt... Det var ikke ligeså tilbøjeligt til at blive slukket eller svækkede af normalt vand... Det skulle var helt rent vand... Derfor Foragtede Vari også kirken... Det åndssvage "hellige" vand, kunne slukke hans ild ligeså let som noget andet... Det og Helt rent vand... Hvilket der nu ikke længere var i søen efter Varis lille udbrud.
Derudover, kunne sort ild heller ikke flyttes ligeså nemt... Selv når det så ud til at være helt væk, var der stadig små gnister, som let kunne tændes op igen og derved sætte ild til fjenden.
"Vil du være så venlig at vente lidt og bevsare mine spørgsmål?" spurgte han hende og lød helt ligeglad om han så skulle slå hende ihjel...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så du ved noget..." sagde han tælnkende og kiggede bare på hende. "Udemærket... Gad vide hvordan Barishan så reagere" sagde han tænkende og fjernede ligeglad ilden med en håndviften...
//Skal logge//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Forresten hedder Jeg Vari" sagde han før han begyndte at bevæge sig igen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg mente bare... Hvordan ville han reagere når jeg havde mødt hans kone og hun reagere sådan på at møde en Sortelver" sagde han og smilte stadig lidt.
Da hun nævnte det, genkaldte hans hukommelse billedet af hvordan han havde snurrede igennem luften og brudt vandoverfladen med et stort plask.
"Gør ikke noget" sagde han bare og rystede lidt på hovedet over det.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Dårlige Minder?" spurgte han så lidt efter og lød lidt mindre selvsikker.
Det var selvfølgelig rent spil, Vari kunne ikke være mere ligeglad, men han vidste at folk ikke ville høre et eller andet røvirriterende spørgsmål som 'Står du og tuder over minder? Svagt...' Så det var ikke hvad han lige ville sige.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» en dejlig gå tur-Vari-privat
» Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)
» New home and an unexpectted visit?(Vari=privat)
» Just walking...//Privat :: Kida//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage