Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)

Go down

Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) Empty Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:43

Sted: Di Morga :: Stranden La Plage.
Tid: Solen er ved at gå ned.
Dato: IRL.
Omgivelser: Caley.
Vejr: Lidt blæst med klar himmel.

Caley stod et stykke væk fra vandet og alligevel tæt på bredden. Hendes sorte lange hår var sat op i en hestehale og ellers havde hun som altid noget af kamp tøj på, hun lod sin ene arm glide ned af sin anden arm, hvor hun havde gemt en kniv i noget af en handske, som gik længere op end bare til håndledet, hendes tøj var lilla med noget gult mønster på, udover at hendes mave var bar, ligeledes noget af hendes ryg, fordi hun ikke havde så meget tøj på igen, var at hun kunne bevæge sig noget mere frit og alligevel vise andre, at hun ikke var bange for noget, hvis hun fik en skræmme på huden eller en rift. Hendes blik lå fast på vandet, hun fulgte dets hver og en bevægelse, med den mindste lille eller store bølge som kom. Forskelligt fra hver gang om hvor stor en bølge var og hun tog sin kniv ud, med en hurtig bevægelse. Idet at hun begyndte at løbe hen langs stranden, et svagt smil dukkede frem på hendes læber imens at hun begyndte at lave nogle bevægelser med kniven. - Hun var i gang med at øve sig i at blive bedre til at bruge en kniv.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) Empty Sv: Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:55

Vari sad godt 20 meter længere fremme for Caley. Hans åndedræt skjult af vandet, hans lugt af tangen og krop gemt af stenen... Eller rettere camoflerede ham faktisk. Som han sad der i sin sorte Læderrustning lignte han en del af stenen og derfor sværere at se fra længere afstande.
Hans sværd stod lænet op af stenen sammen med hans oppakning. Han forlod sjældnet noget sted uden nogen af tingene... Sværdne fordi de var hans våben, Rustning fordi han aldrig vidst hvornår han ville blive angrebet og hans oppakning fordi han altid var på farten.
En snor af sort ild løb rundt om hans arm som en anden slange... Han kunne ikke mærke varmen fra flammen... Det var så en af de gode ting ved det... Det holdte tilgengæld også fugten væk fra stenen så det ikke var så kold en sten... Dejligt nok. Vari havde gået rundt med Rustningen i så lang tid at han kunne føle ting igennem den og faktisk bare føltes som et normalt stykke tøj... Det dejlige ved Elver Rustning.
Han lukkede øjne da han pludselig hørte en lyd... Det lød som nogen der løb, men han kunne ikke helt afgøre hvor henne det kom fra pågrund af bølgerne...
"Hvem der?" spurgte han lavt til sig selv mens han kiggede rundt efter nogen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) Empty Sv: Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 19:04

Caley stoppede op med at løbe og lod sit blik glide rundt, hun lukkede sine øjne lidt efter at hun fik øje på en dreng et stykke væk fra sig. *Hvad laver han her?* tænkte hun pænt ligeglad efter at høre hvad grunden var, hun hadet mænd, et skævt smil dukkede frem på hendes læber og alligevel satte hun kursen imod den ukendte dreng, en tanke strejfede hende blot om han også var en elver ligesom hende selv? Hun var ikke helt sikker, men det irriterede hende heller ikke så meget at hun ikke vidste det.
"Hvad.. om jeg må be, laver en mand som dig på stranden?" spurgte hun imens at hun direkte kiggede ind i hans øjne og holdte sin kniv hen mod hans hals, efter at Caley havde nærmet sig ham, hun kendte blot ikke konsekvenserne for dette, men alligevel? Han havde forstyrret hende i sin træning og det gjorde hende lidt mere vred, fordi hun som sagt hadet mænd, og havde ikke noget imod at slå dem ihjel og høre deres skrig af smerte, hvilket var noget af det bedste, når hun kom i nærheden af en mand og kunne dræbe ham uden modstand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) Empty Sv: Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 19:11

Vari havde ikke set hende komme da hans tanker havde været præget af noget andet... Men nu hvor han kunne mærke sin kniven mod sin hals grinte han bare lidt over det. "Jeg ville... Be dig om at fjerne kniven medmindre du gerne vil miste den" sagde han bare og kiggede på hende.
Han løftede lidt overraskede sit ene øjenbryn... Her havde han gået og troede at der ingen andre Sort elvere var end ham og Zane... Lod til at han åbenbart havde taget fejl der. "Men jeg slapper af..." sagde han og lod sine Mørke lille øjne hvile koldt på hende. Han kunne mærke hvordan hans anden kræft bredte sig i hans krop... Det var en kold bølge som lagde sig over den sorte flamme i hans bryst... Selvfølgelig kunne han også bare bruge ilden mod hende, men det ville muligvis give ham et snitsår på halsen når hun så hoppede til den ene eller anden side for at undgå den eller blev ramt og kastet tilbage.
"Spørgsmålet er nu mere rigtig... Hvem fanden er du?" spurgte han bare mens han kiggede på hende med det samme ligegyldige og kolde blik... Og var der ikke også noget Håndene over det? Der var ikke helt til at sige, men det var tydeligt i hans smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) Empty Sv: Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 19:24

"En elver der hader mænd" sagde hun køligt og smilede lidt, "Caley" svarede hun koldt og fjernede kniven fra hans hals. Og gik nogle få skridt tilbage, så hun ikke stod så tæt på ham, "Hvem er du så?" spurgte hun imens at hun kiggede lidt på sin kniv inden at hun kiggede på ham igen, "Hvis du har tænkt dig at skade mig på nogen måde, skal du nok regne med at få en kamp.. selvom jeg godt nok ikke.. har lyst til at slås lige nu" tilføjede hun med et tilfreds suk.
"Har du det ikke varmt i den rustning?" spurgte hun dernæst da hun lagde mærke til det tøj som han havde på, hun forstod ikke hvorfor han kunne holde ud at gå med det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) Empty Sv: Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 19:31

"Vari..." sagde han og kiggede på hende med en let undren, mens han prøvede at huske efter om han kendte noget som helst til det navn... Nej intet. "Hvorfor hader du så Elver mænd? Er det noget jeg har gjort eller noget du bare i det hele taget ikke kan lide?" spurgte han mens han drejede kroppen så han havde front imod hende.
Han kiggede på hendes kniv og grinte lidt. Derefter kiggede han hende direkte ind i øjne. "Nej... Den er selvfølgelig magisk" sagde han og stirrede hende intenst i hovedet. "Og hvis du vil slås, skal du regne med at du nok vil blive lidt ældre" sagde han bare ligeud og nikkede svagt.
*Hvorfor beholdte jeg ikke mine sværd på mig? Hvorfor?!* spurgte han sig selv irriteret da han manglede den velkendte vægt af sine to sværd på hver sin side... Han følte sig nærmest blottet eller noget lignende... Ja nærmest nøgen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) Empty Sv: Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 19:43

"Jeg hader ikke kun elver mænd.. jeg hader generelt mænd" sagde hun roligt og så på ham, "Hvad griner du af?" spurgte hun dernæst med en kølig stemme, som en fornemmelse af at han grinede af hendes kniv. "At du ved det har jeg en god kendskab til våben.. og hvorfor skulle jeg blive ældre, hvis jeg kom i slåskamp med dig?" spurgte hun og hævede undrende det ene bryn, inden at hun gemte sin kniv væk og satte sine hænder ned på hver sin side af sin hofte og så direkte ind i hans øjne. Imens at hun afventede svar, hvis han prøvede på at gøre hende bange, så lykkedes det ham ikke. Der skulle meget mere til at gøre hende bange.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) Empty Sv: Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 19:56

Vari løftede sigende en enkelt finger. "Kan du se den her finger?" spurgte han hende og rørte ved stenen. Langsomt begyndte stenen at blive mørkere, så hurtigt lysere også smuldrede den væk. "Ville du have at dette skulle ske imod dig?" spurgte han og kiggede bare længe direkte på hende inden han svarede på hendes andet spørgsmål.
"Jeg griner af din kniv, eftersom den er lidt lille i det" sagde han og viste det med sin pege- og tommelfinger som han satte meget tæt på hinanden så der var et minimalt mellemrum imellem dem... "Kan du se det? Det er din kniv" sagde han ligegyldigt og grinte bare til hende med en kold undertone.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) Empty Sv: Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 20:07

Caley hvæsede lidt, inden at et drilsk smil dukkede frem på hendes læber, imens at hun gik tæt hen til ham og lænede sig også lidt op af ham, "Er du sikker på at det ikke bare er størrelsen på din pik?" hviskede hun spørgende mod hans øre, og bed sig fast i hans øre, dog ikke for hårdt, det trælse ved at han havde rustning på, var at hun så ikke kunne pirre ham ved at røre ved hans bule. Selvom hun hadet mænd, vidste hun godt hvordan hun kunne gøre dem blød i knæene, "Eller hvad?" spurgte hun og fniste let ind i hans øre, efter at hun havde givet slip, idet at hun slikkede ham hurtigt på øreflippen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) Empty Sv: Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 20:26

Vari kiggede på hende. Han havde mødt nok kvinder, både Sort Elvere og andre Racer, til at vide hvornår de ville drille ham eller Appelere til hans bedre jeg... Hvilket hende her jo godt nok ikke gjorde... Hun ville bare gøre ham liderlig... Hvilket også ville ha virket hvis hun ikke havde truet ham tidligere.
"Nej, min pik er større end jeg gider vise en tøs som dig!" sagde han og greb hurtigt fat om halsen på hende mens et lille smil brød frem på hans læber. "Er det da fordi du selv er liderlig?" spurgte han hende hviskende i øret. Han havde selvfølgelig trukket hendes hoved hen til hans sådan så han kunne vise det. Grebet om halsen var ikke dræbende eller kvælende... Bare så han havde godt fat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) Empty Sv: Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 20:34

"Er ikke nogen tøs!" hvæsede hun, men bed sig hårdt i læben da han tog fat om hendes hals, hun prøvede at undlade hans øjenkontakt og hendes hænder tog fat i hans arme, Caley lukkede sine øjne lidt, hvad skulle hun svare på det?
"Mhm.." mumlede hun så bare og kiggede op på ham, selvom hun ikke var glad for at indrømme det. Hun hadet jo mænd. "Hvis jeg er en tøs.. så er du en tøsedreng" sagde hun køligt og kiggede væk fra ham igen uden at sige mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) Empty Sv: Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 20:40

"Tror du selv på det?" spurgte han og gik ned af stenen og kiggede bare på hende. Han kunne se hvordan prøvede at ondgå øjenkontakt, men at det ikke rigtig hjalp. "Bør en Tøsedreng da opføre sig sådan her?" spurgte han og greb hendes anden arm.
Hurtigt gav han slip på hendes hals, vred hendes arm rundt så den var på hendes ryg, ligeså hurtigt som før var han bagved hende og bukkede hende ned over stenen, så han stod og holdte hende i politigreb.
"Gør Tøsedrenge da sådan?" spurgte han og lod sin hånd glide hen over hendes lår. Hun havde en okay krop... Faktisk ikke så dårlig.


//Du skulle vel aldrig have en anden bruger herinde der skulle hedde Claire?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) Empty Sv: Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 20:49

Caley svarede ham ikke, udstødte blot et skrig da han vendte hendes ene arm om på ryggen, efter at han bukkede hende ned over stenen, vred sig lidt, for at se om hun kunne komme ud fra hans greb. "I mine øjne vil du blot altid.. være en tøsedreng.. lige meget hvor stor smerte du giver mig, hvis det er du ser mig som en tøs" sagde hun og lukkede sine øjne da hun mærkede hans hånd ved sit lår, "Det vil jeg ikke gøre hvis jeg var dig.." sagde hun køligt.
Caley smilede skævt, og ventede lidt på hvordan han ville reagere på det hun sagde angående med hentydet til at hun syntes han var en tøsedreng.

//Hvad da? ..hm jo måske//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) Empty Sv: Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 20:57

Han prustede irriteret over hende. Hun var da den mest irriterende tøs han i sit liv havde mødt... Og han havde mødt utroligt mange tøser. "Det kan godt være, men du vil altid være en Skør Tøs" Hvæssede han bare vredt til hende og gav slip og hoppede så et enkelt skridt tilbage, hvis hun nu skulle give et spark fra sig.
"Men hvad har du så tænkt dig at gøre?" spurgte han drillende og kiggede bare vredt på hende med et lettere giftigt smil. Han var allerede begyndt at hade hende... Og han havde mødt hende for 5 minutter siden eller noget lignende.


//Ville bare vide det, da jeg syntes jeg genkendte skriften^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) Empty Sv: Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 21:08

Caley tog sin arm til sig og vendte sig om mod ham, et lydløst suk undslap fra hendes strube, "Er jeg lige pludselig blevet skør?" spurgte hun og lagde sine arme over kors, hun blev faktisk lidt fornærmet.. "Hm" mumlede hun tænkende og bed sig letter forførisk i underlæben, imens at hun lod sine øjne hvile på ham, sendte ham da et dræberblik, efter at hun gik hen imod ham, skubbede så hårdt til ham, hun kunne for at få ham til at ligge ned i sandet, "Det er hvad jeg vil gøre" svarede hun med en kold tone i stemmen, og inden da satte hun sig ned på hans mave, efter at hun havde fået væltet ham ned at ligge, hun fangede hans hænder og lagde dem hen over hans hoved, strammede grebet også "Gør en skør tøs sådan noget her?" spurgte hun så og spyttede ham.. i ansigtet imens at hun strammede sit greb så meget hun kunne, fniste lidt, idet at hun så slikkede ham et sted på kinden hvor der var lidt spyt, som hun tværede ud på ham i ansigtet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) Empty Sv: Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 21:43

//Men.. jo .. rigtigt at jeg er Claire, troede jeg ikke du kunne regne ud oo'//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) Empty Sv: Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 13:33

//Det var din skrive stil der afslørede dig^^//


Vari blev overrasket over hun kom sig så hurtigt og at hun ikke prøvede på noget mere delikat... Det var vel det der var grunden til hans fald ned på stranden... Han havde forventet noget meget mere udspekuleret og ikke så simpelt som et skub.
Men da han lå der, ventede han bare på hendes næste træk.
"Jeg ville sige til dig at du ikke skulle spytte på mig en gang ting... Ellers vil du fortryde det" sagde han bare efter hun havde spyttet og slikket ham i ansigtet.
"Og ja... Du er blevet skør, hvis ikke du har været det hele tiden" hvæssede han endnu engang vredt og giftigt af hende. Hun var jo direkte underlig... Intet mindre.
Han kiggede bare længe på hende for at se om hun vil gøre noget specielt eller om hun ville gøre noget fuldstændig trivielt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) Empty Sv: Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 14:07

Caley sukkede lydløst, imens at hun var ligeglad om han var vred, "Og hvad skal jeg gøre for at du vil få et andet indblik af mig?" spurgte hun køligt og slap hans hænder, imens at hun var lidt irriteret over hvordan han tænkte om hende, for sådan var hun ikke. "For jeg er ikke sådan som du siger.. eller tænker, det kender du mig ikke nok til at kunne sige" sagde hun og fugtede let sine læber, inden at hun kiggede lidt ned af sig selv, ".. Det samme ved jeg også godt gælder for dig, hvis du stopper med at kalde mig skør.. og lignende, vil jeg også resspektere dig noget mere" tilføjede hun og lagde sine arme over kors, efter at hun kiggede på ham igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) Empty Sv: Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 14:10

"Det var jo trodsalt dig der startededet med at angribe mig" sagde han bare og kiggede så bare på hende, mens han ventede på at hun ville stige af ham, så han kunne komme op og stå, men det lod ikke til at hun ville gøre det.
"Må jeg komme op, eller vil du styre mig sådan her?" spurgte han og kiggede stadig på hende. En der havde holdt en kniv imod ens hals en gang, kunne finde på at gøre det en anden gang... Vari ville ihvertfald ikke stole på hende,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) Empty Sv: Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 14:22

Caley svarede ham ikke, flyttede sig blot væk fra ham og rejste sig op. Førte sine arme omkring sig imens at hun smilede svagt, fordi hun smilede lidt var at hun ikke ville vise at hun var ked af det eller noget lignende, også selv hvis hun vidste det frem til ham, ville han nok ikke tage sig af det. Hun gik hen til vandkanten og satte sig ned på hug, og lod sine øjne hvile på vandet, "Nej for jeg kan ikke finde på sådan noget, også fordi det vil gå udover mig selv.. nå jeg vil ikke forstyrre dig mere" sagde hun efterfulgt at hun havde rejst sig op igen, og gik hen til ham, "Undskyld at jeg var sådan.. jeg" mumlede hun og rakte sin ene hånd imod ham, lagde samtidig sit hoved en smule på skrå.. uden at hun sagde mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) Empty Sv: Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 14:24

//Skal logge... Sorry//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat) Empty Sv: Vilence or some peace? Maybe a new friend? (Vari=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum