Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Træning igen idag //Belafont// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Træning igen idag //Belafont// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Træning igen idag //Belafont// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Træning igen idag //Belafont// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Træning igen idag //Belafont// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Træning igen idag //Belafont// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Træning igen idag //Belafont// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Træning igen idag //Belafont// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Træning igen idag //Belafont// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Træning igen idag //Belafont// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Træning igen idag //Belafont//

Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Zankuji Lør 24 Jul 2010 - 2:31

S_Skoven
T_13.00
O_træer
P_trænings tøj
V_fint til træning eller hvad der sker



Jaster var ude i skoven for at træne som hans mester sagde han skulle for at blive bedre til det han skulle han havde både sit store sværd og to mindre sværd *det skal nok blive godt med noget træning nu*tænkte han og tog det store sværd og satte det fast i et træ så ingen kunne tage det mens han trænede sin teknik med de mindre sværd *Min far's sværd Clane og det jeg lavede selv Clane v2(version 2) de er lette men hurtige*tænkte han og havde et i være hånd. Han begyndte sin træning med at han svang sværdene som om han var i gang med at kæmpe med en eller anden som han selvfølgelig kun forstillede sig på sådan en gang træning her. Han kastede dem op i luften og løb op af et træ så godt han kunne og hoppede ud efter sværdene og greb dem i luften og svang dem rundt på vejen ned mod jorden og lande på bene og lagde sværdene og tog fat i det store sværd og fik det fri af træet og satte de mindre sværd fast i træet og begyndte sin træning med det store sværd og svang det rundt ud i luften og øvede sin teknik med det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 2:39

Da det var overskyet, dog stadigt varmt, havde Belafont igen våget sig ud om dagen. For engangs skyld dog ikke tørstig. Han fløj igennem den farm luft i sin Ravneform og fløj ind og ud imellem træer, bare for udfordringens. Men i det han fløj uden om et af træerne var han lige ved at flyve ind i et stordt svær. Han undvæg lige præcis og landede på jorden og hoppede lidt væk fra sværet, stadigt i hans store Ravne form. Han kiggede på sværet, og så hen imod den man som stod og trænede. Han skrappede, og rystede hovedet, og baskede sine vinger lidt, inden han blev stille og opserverede Jaster.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Zankuji Lør 24 Jul 2010 - 2:46

han stod og trænede lidt mere før han stoppede han syns at han kunne mærke at der var en eller anden der kiggede på ham men hvor var den person det eneste han kunne se var en ravn der kiggede på ham "hvem er du og hvor kommer på fra ravn men du lugter ikke som en ravn men som en vampyr vis mig hvem du er"sagde han og kiggede på ravnen og stod med sit store sværd i sin ene hånd det var tungt men ikke når han lagde vægten over på det ene ben den modsatte vej som han holdte sværdet han holdte øje med ravnen for der var et eller andet over den ravn men hvad viste han ikke men det var ikke en normal ravn så han var på vagt overfor den.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 3:01

Ravnen lagde hovedet på skrå, kort inden den skrappede højt, baskede vildt med vingerne, men forsvandt så i en sort skyg, som Belafont rejste sig op fra. Han havde sit sorte jakkesæt på, og en sort hat. Han løftede hatten en smule og kiggede på Jaster med hans sorte øjne.
"Rolig nu.. Jeg kiggede bare på.. Er ked af hvis jeg virkede antrængende, var ikke meningen." Sagde han og bukkede halvt, uden at tage øjnende fra ham, af sikkhedsmæssige foranstaltninger. "Var ikke min mening at afbryde dig.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Zankuji Lør 24 Jul 2010 - 3:07

Han kiggede på ham da han blev sig selv "det går nok så længe du ikke arbejder for zane"sagde han og kiggede på ham og satte sit store sværd på ryggen og tog de to små og satte dem på være side i en sværd skede som det hed eller deres hylster. Han kiggede på ham "men ellers sker der ikke dig noget er fredelig så længe du ikke er på zane's side"sagde han og kiggede på hende med sine lilla øjne som holdte øje med ham og tjekkede om han var bevæbnet men det så ikke sådan ud men han var stadig på vagt.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 3:12

Belafont så betænktsom ud et øje blik.
"Zane... Hmm.. Ahh ja.. Ham der som.. Eftersøger Kajika? Og ham som Barishan har tænkt sig at skulle slås imod? Ha nej ham arbejder jeg godt nok ikke for.. Skal derimod hjælpe Barishan med at tage mig af Dream imens han er væk.. Eller.. I hvert fald beskytte hans unge elever.. Jev ved ikke helt hvor mange der egentligt er." Sagde Belafont og rystede lidt på skulderen. Han kiggede på Jasters sværd, og rynkede panden en smule. "Du ser også ud til at være igang med at træne til kamp, hm?" Spurgte han.


//Går i seng nu.. Svarer i morgen. :) //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Zankuji Lør 24 Jul 2010 - 3:20

Han kiggede på ham "okay så er du udenfor fare for er på de gode side og kender Barishan for han er min mester og lære mig op og jeg træner for at blive bedre end jeg er i forvejen så det kræver træning så jeg er som sagt en 'elev' af ham"sagde han og kiggede på ham *dream hmm*tænkte han og kiggede på ham. "når den dream hende ved jeg godt hvem er hun er venlig"sagde han og kiggede på ham "kamp arrg det er jeg ikke klar til endnu men det kommer nok en dag"sagde han og kiggede lidt rundt i skoven "men hvem er du mit navn er jaster"sagde han for at præsentere sig for ham.


//okay ses//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 15:05

Belafont nikkede og smilte, grinte en enkelt gang.
"Måske ligefrem 'for' flink, til tider.." Han fortsatte med at grine lidt, og rystede hovedet. "Det er Barishans adoptiv søster, hvis ikke du vidste det.." Sagde han med et halvt smil, og kiggede rundt. "Hm.. Træner du så til at skulle være med i slaget sammen med Barishan? Eller er du stadigt for ung til det?" Spurgte Belafont og gik lidt til siden, og rettede på hans jakkesæt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Zankuji Lør 24 Jul 2010 - 15:10

"jeg træner til at hvis Barishan fejler og ja du ved dør så vil jeg håbe jeg kan stille noget op mod zane og hans fister af en lærling men Barishan vil ha at jeg skal team op med en der hedder riku fordi vi ligge nogenlunde ens med vores træning så jeg venter bare på at møde ham"sagde han og kiggede på ham "men hvad med dig er du en kriger eller bare en civil person der passer på dream"spurgte han og kiggede på ham med et stille smil på sine læber og satte sig ned på jorden for at tage en pause.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Gæst Lør 24 Jul 2010 - 15:18

Belafont rystede hovedet lidt, og rodede lidt rundt i hans lommer.
"Var meget længe siden at jeg var en kriger.. Og endnu længere siden jeg var civil.. Ville aldrig kalde en af min slags for civil." Sagde han med et ryst på hovedet og et stille grin. "Men i den her krig, skal jeg ikke være offensiv.. Har jeg lovet at beskytte Barishans yngste elever, og Dream.. Og hvis han skulle fejle, så gemme dem et sted hvor de kan fortsætte deres træning, og hvor Zane ikke ville finde dem.." Fortalte han stille og gik lidt frem og tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Zankuji Lør 24 Jul 2010 - 15:44

"hvem er hans yngste elever"sagde han og kiggede på ham for han følte at han ikke var ung mere gammel i sin alder men hans krop var godt nok 25 men det siger jo noget men han var vil så at han kunne beskytte sig selv tror han da nok men var ikke helt sikker på det *hvad skal man gøre uden en mester der kan lære en ting*tænkte han og kiggede på i himlen og kiggede på nogen skyer som kom forbi "ha jeg har endda mødt en anden sort elver de vil prøve at vælte zane af tronen men han er også ond i sit sind så det vil ikke være godt på nogen måde men han virker ikke til at være stærkere end mig"sagde han og kiggede så på ham igen.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Zankuji Søn 25 Jul 2010 - 0:01

//...//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 0:17

Belafont rystede en smule på skuldrene, og gik hen til et træ som han lænede sig op af, og kiggede ned på Jaster.
"Det ved jeg ikke endnu. Tror vel at Barishan vil prøve at få fat i mig, når han føler for at fortælle mig hvem det er." Sagde han stile, og kløede sin arm en smule. Han lyftede et øjnbryn, og rystede så lidt på hovedet. "Må sige at Di Morga virker som en meget corrupt by.. Er da fantastisk hvad jeg har fået rodet mig ud i, bare fordi man forlader sit hjem." Sagde han og grinte lidt, med et ryst på hovedet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Zankuji Søn 25 Jul 2010 - 0:27

Han kiggede op på ham "man kan rode sig ud i meget når man er kommet her til di monga men man skal også kunne komme ud af det igen"sagde han og kiggede lidt rundt "okay så du ved ikke hvilken elev"sagde han og kiggede på ham med et spørgende blik i sine øjne men smilte stille og rolig "men kan du finde ud af at bruge et sværd"spurgte han og kiggede op på ham med et stille smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 1:06

Belafont kiggede ned på Jaster. Han grinte lidt, og rystede på hovedet.
"Jeg har ikke brugt et svær i meget lang tid, og var ikke noget jeg var specielt god til dengang. Jeg bruger dem her når jeg skal kæmpe" Han viftede en smule med sine fingre, og vidste hans lange negle. Han lod sin arm falde lidt ned igen. "Men for det meste undgår jeg konfrontationer.. Jeg køber hurtiger end selv andre vampyrer, og det har jeg tit udnyttet." Sagde han stille.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Zankuji Søn 25 Jul 2010 - 1:23

"arrh klør"sagde han og kiggede på ham med et stille smil "de kan også være nyttige til mange gang"sagde han og kiggede på ham "men jeg holder mig til sværd de lange og kan ramme på afstand og man kan beskytter sig med dem"sagde han med et grin "hurtighed er også godt er også hurtig og kan være lydløs ved visse grunde af min beggrund"sagde han og kiggede lidt rundt
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Zankuji Søn 25 Jul 2010 - 3:08

//kan se du på men du svare ikke er krea'en ned XD//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 4:00

// Sider faktisk og sover.. Haha.. Har været ved at gå i seng i næsten 2 timer nu.. Men kommer helle tiden en masse ting jeg burde gøre... *Suk* //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 21:33

Belafont grinede lidt.
"Ja negle kan være effective, men det kræver man har de rigtige af slagsen.. Kan jo ikke ligefrem slås med sådanne nogen Dream har, som et exempel.. Flott som de er, ville de knække i en rigtig kamp.. Men mine er hærdet, og kan næsten tage lige så meget som et sværd.. Jeg kan i hvert fald blokke et sværd fandt jeg da ud af.." Sagde han og tænkte lidt tilbage. Han rystede det fra sig og kiggede på Jaster igen. "Hastighed slår tit brute force.." Sagde han med et grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Zankuji Søn 25 Jul 2010 - 21:37

Han kiggede på ham "ja det gør det nok"sagde han og kiggede op på ham "men hende dream er hun kriger eller sådan noget kan ikke finde rundt i det hun virker ikke til at være den der slås men hun er jo også en kvinde men de kan også slås hvis det er det"sagde han med et stille grin og havde endnu ikke set en kvinde der slås på nogen måde så det gad han også godt se.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 22:21

Belafont bredte et stort lumskt smil, og grinede lidt.
"Du har ikke set så meget endnu, hvis ikke du har set en rigtig kriger kvinde.. Jeg har set mange kvinder, der havde et langt støre talent inde for kamp end mig.. Og end mange andre også.. Der har været massere af stærke kvinder igennem tiderne.. Men Dream er ung.. Hun er ikke en kriger endnu, men hun har hjertet til at blive det.. Er sikker på hun nok skal blive en god kriger engang." Sagde Belafont med et smil, og skubbede lidt væk fra træet, og gik et par skridt, stadigt med hænderne i lommerne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Zankuji Søn 25 Jul 2010 - 22:25

"okay det lyder godt så"sagde han med et smil på sine læber "men hun virker så venlig og rolig at være sammen med men det sikkert noget andet når man er ond og er sammen med hende så er hun sikkert en anden af hende når hun har hjertet til at blive en kriger"sagde han og kiggede på ham med et smil og svang sværdet lidt i luften "tror du jeg kan ramme det træ der ved at kaste sværdet"sagde han og kiggede på træet
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 22:36

Belafont kiggede på Jaster, og så på træet. Han gik lidt længere væk fra det, og kiggede så på Jaster igen, og nikkede imod træet.
"Jammen prøv.." Sagde han og grinte lidt, og ventede og se om han kunne. Han vidste at det ikke var nemt at kaste et sværd bare lige sådan, men han kunne godt se på Jaster at han kunne mere end man måske lige ville regne med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Zankuji Søn 25 Jul 2010 - 22:42

Han kiggede på træet drejede rundt og kastede så sværdet mod træet det fløj med en høj fart lige mod træet og ramte ind i det "held i det kast der"sagde han med et grin og var let overrasket over at det lykkes for ham det var jo ikke let at kaste et sværd der var tungt som det der han kastede *mon jeg kan få det fri igen*tænkte han og kløede sig i nakken
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Gæst Søn 25 Jul 2010 - 23:10

Belafont rystede hovedet da han kom til at læse Jaster tanker, og grinede lidt. Han forsvandt næsten, og dukkede op foran sværet igen. Han tog fat om sværets håndtag. han rykkede det lidt op, og så lidt ned, inden han hoppede op, sparkede imod træet, og brugte derved fart, til at glide sværet ud af træet. Han landede på jorden lidt væk fra træet, og lod sværets ende vile på jorden, og rejste sig.
"Man kan også opnå meget med fart.. Selv noget som man tror det kun kræver styrke." Sagde han med et smil. Han gik hen til Jaster, og tilbød ham hans sværd tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning igen idag //Belafont// Empty Sv: Træning igen idag //Belafont//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum