Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 20:21

Sted .::. Sautant – Skaterpark
Tid .::. Skumrings tid, det vil sige lige for at det bliver rigtig mørkt
Vejr .::. Faktisk rigtig godt vejr og meget lunt
Omgivelser .::. En masse af Naomis gamle venner

Naomi grinede lidt af det en af hendes venner sige og lagde sig ned på bænken mens hun nikkede lidg og kiggede rundt. Hun mumlede lidt og kløede sig i nakken mens hun prøvede at koncentrer sig omkring hendes venner, og dog vente hendes tanker hele tiden tilbage på den aften hun var blevet voldtaget og tortureret på det groveste af en dreng som åbenbart havde staklet hende i noget tid, viste hvad hun kunne lide. Sikker også hvor hun boede og en masse andet. Faktisk måtte hun indrømme at hun ærgrede sig over at hun enden ikke havde dræbt ham, eller at hun ikke havde skåret pikken af ham. Hun sukkede irriteret og bed sig lidt i læbe mens hun lukkede øjnene kort og nikkede igen til noget der blev sagt men forholdte sig ellers tavs inden hun rejste sig op ”hmm.. undskyld venner men jeg tror jeg tager hjem nu.. jeg har en utrolig hovedpine” mumlede hun stille og smilede til dem og de nikkede bare, hun fik nogen kram af vennerne inden hun satte sin gang mod hendes lejlighed som ikke var så langt væk der fra, men alligevel kunne hun ikke rigtig lide det og at det allerede var mørkt. Hun sukkede dybt og bed sig i læben og satte tempoet lidt op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 20:26

Zero stod og ventede ved en lygtepæl han havde en kniv fremme i hånden den selv samme kniv som Naomi nær havde skåret hans pik af med mens han så rundt han opdagede hende og så roligt på hende vis hun ville hen til sin lejlighed måtte hun forbi ham det vidste han hun skulle han kastede kniven så den trillede hen af jorden og stoppede foran hende "værsgo gør det" sagde han roligt og så på hende "jeg er da ligeglad jeg kunne godt li dig jeg lærte alt jeg kunne om dig og troede endelig jeg havde fundet den rigtige metode og dog alligevel forkert" han vente sig og gik afsted igen han gik ind på et pizzaria hvor der var nogle andre drenge han gav dem et underligt håndtryk og satte sig ned ved dem mens han så ud af vinduet mod hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 20:40

Hun mumlede lidt for sig selv og trak jakken omkring sig og lynede den op til halsen mens hendes hår begyndte at blafre i vinden så man kunne se at hun havde farvet det flotte røde hår til sort med blåt pande hår. Da hun hørte en velkendt stemme stoppede hun op som om at hun var lammet til stedet og kiggede ned på kniven som landede foran hendes fødder og kiggede op på ham og rynkede brynene sammen og kiggede ondt på ham og kunne mærke hvor vred hun blev over det han sagde, og tog kniven op tog en dyb indånding og gik over til pizzeriaet og sparkede døren ind og pegede sindssyg med kniven mod ham og hun kunne hører skrig men hun ar ligeglad ”Hvem fanden tror du egentlig du er var!?.. tror at du kan komme og sige sådan noget til mig!!” hun gik helt tæt på ham stadig med kniven peget mod ham og var ret så ligeglad om hans venner ville gøre noget mod hende, men nej hvor var hun bare sur!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 20:46

Alecia fik et kæmpe chok da pigen kom ind og viftede sindssygt med en kniv, og råbte. Hun forholdte sig roligt, uden at tænke over alt kaosset. *Fedt, man kan ikke engang gå på pizzaria, uden der sker et eller andet sindssygt.* Tænkte hun, og sukkede. Hun foldede sine hænder på bordet, og kiggede udtryksløst på pigen med kniven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 20:49

dødsenglen davin kom ind på pizzariaet uden at gøre noget men gik kun over til naromi og tog hende på skuldern og hviskede ind i hendes ene øre #gør det han havner et sted hvor du ikke kommer til at se ham igen#sagde han og satte sig ved et bord og kiggede på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 20:50

Zero så på hende roligt "faktist tror jeg at jeg er Zero Bang" sagde han tilbage og smilte "du tør ikk" han så rundt hans venner stod allerede med pistoler knive og andre våben sigtene mod hende han viftede med hånden og de lagde våbene væk igen en sort flamme kom frem foran døren vis man rørte dem følte det som at få en kniv stukket igennem den del af kroppen man ramte med

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 20:55

Hun kiggede forundret på dødsenglen. Hun vidste udemærket hvad han var. "Hmm.." Mumlede hun. *Det her er måske ikke så kedeligt endda.* Tænkte hun smilende. Hun kiggede rundt på alle fyrens venner, der stod med en masse legetøj. *Jeg kunne bedre lide det, da det hele blev gjort med hænderne.* tænkte hun, og kiggede irriteret rundt. Igen faldt hendes blik på Dødsenglen. Hun kunne ikke helt fjerne blikket fra ham. Han var meget spændende. Ikke som de andre. Hun ved ikke hvorfor hun tænkte sådan. Men.. Hun følte bare noget sært med ham her.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 20:55

Hun kiggede på drengen som sagde han skulle gøre det og var egentlig fuldstændig ligeglad med det, hun havde kun øjne for drengen som havde voldtaget hende og smed ham derefter op af væggen. Var ligeglad med at hans venner sikkert ville dræbe hende for det hun gjorde ligeglad med at hun ville blive dræbt men hun skulle fandma vise at hun ikke var bange af sig ”Test me” mumlede hun og borede neglende ind i hans kød ”du kan meget hurtigt ende som en død Zero Bang.. også er der ikke længere noget du kan gøre” hvislede hun meget bestemt og holdte kniven lige ved hans strube ”soo tell me, hvor mange piger har du ind til videre voldtaget eller kneppet !?” mumlede hun og kiggede ham lige ind i øjnene, hun var ikke bange for ham mere. Han var egentlig bare et lus som skulle ryddes af vejen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 20:57

Phill sad allerede for sig selv i en afkrog af pizzeriaet, og lagde knap mærke til tumulten i den anden ende. Hendes blik var rettet ud af vinduet, hun kiggede på himlen og træerne og bygningerne rundt omkring. På bordet foran hende stod en tom tallerken, kun med nogle krummer her og der, samt et stort glas halvt fyldt op med noget der lignede cola.
Da der pludselig kom nogle højere skrig og hvin fra den anden ende, trak hun blikket væk fra udendørsarealerne og vendte det hen imod dem. Gad vide hvad de var sådan oppe at køre over?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:00

han grinte ondt "slip mig" sagde han roligt og fremdrog en pistol som han skød hende på armen som hun havde pistolen i mens han grinte og skubbede hende bagud og sigtede på hende "lad mig se når ja Ailince har jeg voldtaget hmm Mikala har jeg forført og hmm ja hende Chatille osse" han skød hende i benet "rør mig og du er død" han sigtede på vampyren og smilte "sølvskud har altid dem i min pistol" sagde han og tog endnu en pistol frem han sigtede den ene på Naomi den anden på Vampyren alle de andre sigtede på Davin "vil du virkelig lade dræbe din egen fætter fætter" han grinte ondt mens han så på Davin "ja jeg er Zann Bangs bror"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:01

han mærkede en sær følelese af at han blev skygget og vendte hovedet mod alecia

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:03

Nu faldt Alecia's blik på pigen.. Eller vampyren, vil det sige. Hun så på hende uden at se intereseret ud i hvad der foregik. Inden længe, vaklede hendes blik tilbage på Dødsenglen. Han sad med et lille smil og fuldte med.. Hun kiggede forundret på ham.. Det var noget ved hans øjne.. tænkte hun. Det var det der fik hende til at kigge på ham.. Men hvad var der med dem? tænkte hun. Uden at udtrykke nogen form for følelser, på sit ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:04

Hun fik et sært chok, og kiggede hurtigt væk, da han kiggede på hende. Hvad skete der med hende? Hun havde aldrig oplevet det før? Hmm.. Den måtte hun tænke mere over.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:06

"jeg ved det men dette er mit job jeg er en dødsengel
og du har gjordt en masse forkert og jeg er nød til at få dig drabt"sagde han og så på zero og sagde et utydeligt ord og tog hånden op mod zero og drabte ham med et enkelt dødsengel trik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:07

Hun faldt bag over i et skrig da hun blev skudt og bed sig i læben mens hun lå jorden og slap kniven ”så meget for at du troede jeg var den” sagde hun mens hun gispede og kunne mærke hvordan hende øjne langsomt blev mere og mere mørkerøde på grund af hendes blodtab hvilket gjorde hende sulten og trak vejret i dybe stød ”du er syg Zero.. syg er ordet..” sagde hun og mærkede at hendes bevidsthed langsomt forsvandt ind og hun ikke rigtig kunne holde fokus. Men hun prøvede hun ville ikke give op på grund af dette! Han skulle ikke være den som tog livet af hende, men da hun blev skudt i benet sank hun sammen igen og prøvede at koncentrerede sig for at heale hendes sår som han havde givet hende, og hun kunne mærke at det langsomt virkede i armen, kuglen faldt ud og blodet stoppede men hun havde ingen kræfter til at gøre det i hendes ben.

//davin husk at du skal skrive 2-3 linjer ^^ Davin husk du ikke må lave power-play og du må ikke bare sådan dræbe Zero -.-


Sidst rettet af Naomi Tors 6 Maj 2010 - 21:08, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:07

//Davin, det er poweplay, du kan ikke bare dræbe ham med et enkelt sjuk, han skal have mulighed for at beskytte sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:11

Zero grinte ondt "i er dødsens alle sammen" sagde han og gik ud af pizzariaet men kastede lige en granat derind før han løb hen tog sin motorcykel og begyndte at køre langt væk derfra da han var lige rundt om et hjørne langt nok væk sprang granaten han var ikk sikker på om den havde ramt nogen men var ligeglad han kørte videre kort efter joinede hans venner ham og de kørte alle sammen leende væk derfra et brev lå på Naomi 'jeg gjorder det fordi jeg ville se dig igen undskyld jeg skød dig men ellers ville du havde dræbt mig' stod der i brevet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:13

//Jeg ved godt jeg ingen Admin er, men Zero? Det der er en EKSTREM overdrivelse, prøv at lave noget realistisk spil, folk render jo ikke bare rundt med granater i lommerne?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:14

//tja det går an på hvor man er desværre-.-'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:16

//Ya muligvis, men synes nu stadig du ødelægger spillet for andre, når du bare kaster sådan en granat som du pludselig havde i lommen, og så dør alle bare. Sådan noget sker jo ikke, og det er jo ikke sjovt for nogen parter af spillet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:17

//har aldrig sagt de døde jeg skrev at han ikk vidste om de var døde eller ej så vis de skriver at de nåede at løbe ud slut prut finale

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:18

//vil sige at det er okay >_< og nu går det her altså lige for vidt >_> for mange mennesker og jeg er forvirret o__o hvem er med i emnet!? også husk ludo-reglen -.-''

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:19

//Jamen jaja, admin har jo ordet, selvom jeg ikke synes det er særlig godt spil, hverken at gøre sådan noget eller tillade sådan noget . So be it

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:19

//takker men Zero er ihvertfald skredet fordi der var for mange mennesker og han kunne ikk få en fredelig samtale med Naomi

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Gæst Tors 6 Maj 2010 - 21:22

//out//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende) Empty Sv: dagen idag.. bliver en god dag? - Zero (andre velkommende)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum