Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
The stars in the sky - Belafont EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
The stars in the sky - Belafont EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
The stars in the sky - Belafont EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
The stars in the sky - Belafont EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
The stars in the sky - Belafont EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
The stars in the sky - Belafont EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
The stars in the sky - Belafont EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
The stars in the sky - Belafont EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
The stars in the sky - Belafont EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
The stars in the sky - Belafont EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

The stars in the sky - Belafont

Go down

The stars in the sky - Belafont Empty The stars in the sky - Belafont

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 19:50

Tid :: 23.45
Sted :: Sombre
Omgivelser :: Nogle få træer, græs, blade, stjerne(på himlen)
Vejr :: det blæser en smule, koldt
Dato :: ???
Påklædning :: En hvid top, bare tæer, og en kort cowboy nederdel

Vinden tog hårdt fat i træerne, mens stjernerne funklede klart på himlen. Bladene fløj stille hen over jorden, mens græsset svejede lidt frem og tilbage.
Midt i græsset sad en pige. Hendes smukke blå øjne var rettet frem, og hendes ben, havde hun trukket helt op til kroppen, samt armene rundt om dem, og hagen lagt på knæene.
Vinden legede med hendes bløde lyse hår. Hun var iført, en, hvid top, og en cowboy nederdel. Hun havde bare ben og bare tæer.
Pigens navn var Star. Hun var der for at nyde stjernerne, der funklede og glimtede på himlen. Det var egentlig lidt komisk, for Star betød jo Stjerne, og hun kiggede på stjerner.
Hun sad helt stille udover at hun nogle gange, blev 'revet' lidt i af vinden.
Star's blå øjne funklede helt lige som Stjerner.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

The stars in the sky - Belafont Empty Sv: The stars in the sky - Belafont

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 20:05

En Ravn fløj ind og ud imellem træerene, og skrappede. Den fløj ud over den åbne plads og forsvandt i en sort skyg. Ud af skygen fald Belafont ned på jorden. Han landede elegant på sine føder og sukkede en smule. Han gik et par skridt frem i det han landede for at sænke farten han var i før, og kiggede så op på stjernerne. Han rystede hovedet en smule og skulle til at gå, inden han rynkede næsen lidt, og kiggede over på Star. han så en smule betænk som ud, og valgte så at gå hen til hende. Han havde hænderne i sin fine sorte jakkesæts jakkelomme.
"Hvorfor sider du herude helt alene, midt om natten? Er måske ikke det smarteste som en Aspara." Sagde han og stoppede et stykke væk fra Star.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 20:11

Star fik et chok og hendes hoved fløj nærmest, op, og hun kiggede over på ham. Hun batragtede ham let, mens hun lyttede til hvad han sagde.
"Jeg er her for at nyde stjernerne," Hun sukkede. "Der er ikke rigtig andet at lave." Hun lod blikket sænkes, og sukkede endnu en gang.
Der var faktisk ikke rigtig noget at lave. Hun havde ingen venner, var ny og sådan noget. Det var ikke liige så sjovt at sidde hjemme i sin lejlighed, uden så meget som en mus til selvskab. Hun havde heller ikke noget hun kunne lave derhjemme, da hun næsten lige var flyttet ind. Star's øjne blev lidt triste, da hun tænkte på det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 20:38

Belafont gik hen ved siden af Star, og knælede ned og kiggede på hende.
"Også ny her i byen? Haha velkommen i kluben. Er først begyndt og færdes uden for mit hus for et par uger siden..." Han kiggede op i himlen, og så tilbage på Star.. "Men denne by er ikke den bedste at side for sig selv i min ven.." Sagde han med et smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 20:50

"Kom hertil, for godt to dage siden," mumlede hun, og kiggede på ham, idet hun rettede ryggen. "Jeg kan ikke andet end at være alene," Hun sukkede og så trist på ham. Hendes øjne var triste, men også generte. Hun havde faktisk aldrig sagt så meget til en før. Altså en hun først lige havde mødt.
Det var faktisk reeeet, mærkeligt, men så alligevel ikke vildt mærkeligt.
Star's hænder var samlet om hendes ben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 20:59

Belafont smilede og rystede på skuldrene.
"Du er en Aspara.. Er sikker på at du nok skulle kunne finde nogen at blive venner med.. Kunne tage på diskoteket.. Der er det i hvert fald ikke svært at finde en ven som Aspara.." Sagde han med et lille grin. Han kiggede lidt op og ned af Star, og kiggede så væk.
"Er nok den mest generte Aspara jeg har mødt.. I plejer altid at være nærgående." Han grinte lidt igen, og vilede armende på sine knæ.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 21:08

"Jeg er den mest generte aspara? Ja, det er jo nok, og det er et problem," sukkede hun og tænkte på de problemer hun egentlig havde. Hun kiggede ned i jorden.
Hun kiggede lidt efter på ham igen.
Star kunne ikke rigtig smile lige nu. Lidt efter fugtede hun læberne. "Mit navn er Star," presenterede hun sig selv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 20 Jul 2010 - 22:32

Belafont nikkede med et smil.
"Belafont.. Du må undskylde at jeg spørge, men hvad har du at være genert over? Du er en sød ung Aspara, som alle de andre.." Han snakkede rimeligt ligefrem, og kiggede på star med sine sorte øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 10:03

"Det er bare noget jeg altid har haft problemer, med," Hun sukkede og kiggede op på ham.
Star havde altid haft ihvertfald et problem! "Jeg, er bare et stort problem." mumlede un stille og lod hænderne glide ned over hendes ben.
Vinden var blevet ret kraftig nu, og Stars hår, nærmest fløj med vinden.
Hun betragtede ham let.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 12:16

Belafont rystede lidt på skuldrene stadigt med et smil.
"Du snakker da med mig nu, ik? Og jeg er ligefrem en af dem Aspara'er for det meste gerne vil ungå.. Så altså helt slemt kan det vel ikke være?" Han satte sig ned i grasset må knæerne løftet og sine arme vilende på dem.
"Hvad laver du ellers? har du dig et arbejde eller noget her endnu?" Spurgte han med et lille smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 13:43

"Jeg har en lejlighed, andet har jeg egentlig ikk'. Og jeg laver sådan set heller ikke andet, end at gå og håbe på at finde i det mindste én ven, at være sammen med." Hun sukkede stille og lagde hovedet let på skrå, hvorefter hun så på ham med et meget skævt smil.
Stars øjne hvilede på ham, og lidt efter, lod hun hænderne, der var på hendes ankler, glide op på knæende.
"hva' med dig selv?" Spurgte hun stille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 21 Jul 2010 - 13:57

Belafont rystede en smule på skuldrene, og kiggede ud over græsset.
"Ikke meget.. Jeg har en lærling som er mig meget nær som jeg tager mig af.. Ellers har jeg ikke rigtigt behov for at lave så meget.. Er en simpel mand, jeg kræver ikke rigtigt så meget.. Og det jeg skal indtage, koster ingenting at tage.." Han kiggede på Star med et lidt lumskt smil. Han grinede så lidt og lod sig falde ned på grasset med albuerne. "Hvad lavede du før du kom her til så?" Spurgte han interesseret..

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum