Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
something is totaly wrong! //Princess Ai - Privat// - Page 6 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
something is totaly wrong! //Princess Ai - Privat// - Page 6 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
something is totaly wrong! //Princess Ai - Privat// - Page 6 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
something is totaly wrong! //Princess Ai - Privat// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
something is totaly wrong! //Princess Ai - Privat// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
something is totaly wrong! //Princess Ai - Privat// - Page 6 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
something is totaly wrong! //Princess Ai - Privat// - Page 6 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
something is totaly wrong! //Princess Ai - Privat// - Page 6 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
something is totaly wrong! //Princess Ai - Privat// - Page 6 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
something is totaly wrong! //Princess Ai - Privat// - Page 6 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

something is totaly wrong! //Princess Ai - Privat//

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

something is totaly wrong! //Princess Ai - Privat// - Page 6 Empty Sv: something is totaly wrong! //Princess Ai - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 1:07

Ai lukkede øjnene, og tårerne løb ned af hendes kinder
Hendes krop føltes tung og meget svag, hun lå helt stille nu
Besvimet...

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

something is totaly wrong! //Princess Ai - Privat// - Page 6 Empty Sv: something is totaly wrong! //Princess Ai - Privat//

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 1:10

Kazuki stoppede endelig og kiggede på hende, hun var besvimet, havde han virkelig taget så meget blod fra hende at hun var besvimet? Kazuki ruskede let i hende " Ai? Ph gud, hvad har jeg gjort?" Kazuki satte sig op i sengen og lod let en tåre undslippe

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 1:14

Ai var bleg nu, og tårerne gjorde hendes kinder fugtige...
hun var bevidstløs i noget tid... måske 3-5 minutter, det vidste hun ikke...
hun vågnede bare med en slem hovedpine på den måde blodet havde samlet sig så hurtigt og så meget på et sted, for så at forsvinde ud af hendes krop...
"av...mit hoved..." sagde hun stille da hun så på ham... "hvad.. har du...noget mod....hovedpine?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 1:27

Kazuki kiggede på hende og bed sig let i underlæben " ja jeg henter det lige" sagde han og gik ud i køkkenet og tog nogle piller med ind til hende " Sådan" sagde han og smilte kort for igen at gå ud i køkkenet for at sunde sig over det han havde gjort mod hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 1:29

ai tog i mod pillen, men holdte fast i hans hånd så han ikke kunne gå
"vær...sød at blive her...?" hviskede hun stille og så på ham med store bedende øjne
"jeg beder dig om det med mit hjerte der tilgiver dig"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 1:36

Kazuki bed sig let i underlæben og satte sig ved sigen af hende " Ai jeg er ked af jeg gjorde det mod dig" sagde han og kiggede væk. Han vidste godt det var forkert gjort af ham, men han kunne ikke modstå hendes blod

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 1:39

Ai lænede sig ind til ham, eller mere faldt ind i ham
"det...ok" hun smilte stille og slugte pillen han kom med
hendes krop var stadig ret så svag
"bare....gør det godt igen..... hold mig ved selskab"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 1:43

" med glæd, jeg gør alt du forlanger" sagde Kazuki overbevisende så hun kunne se han faktisk mente det han sagde. Han havde gegået den værste fejl han kunne begå nogensinde i hele sit liv, han løfte blev brudt. Kazuki tænkte over hvad hans mester ville sige

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 1:48

Ai smilte stille "hmm... jeg vil have en bamse" sagde hun for sjov og smilte sødt
Selvom han lige havde drukket det meste af hendes blod var ai stadigvæk ai, underligt nok
"kan du ikke finde en måde....at gøre mig glad på" sagde hun så og smilet forsvandt lidt
hun satte sig på hans skød med front mod ham, men faldte næsten bagover

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 1:54

Kazuki lagde sin ene arm tage om hende så hun ikke faldt, han lod let sin frie hånd strejfe hendes ene kind og kiggede hende så i øjnene " Ai? " sagde Kazuki stille og bed sig let i underlæben, han vidste ikke rigtigt hvordan han skulle sige det han ville

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 1:56

Ai smilte stille men lukkede øjnene
"jeg har...det ikke særlig godt kazuki" sagde hun stille før hun faldt forover, så de røg ned at ligge.
ai lå nu ovenpå ham "jeg er træt kazu"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 2:00

Kazuki vidste det hele var hans skyld " Du har brug for søvn Ai" sagde han, " Jeg skal nok våge over dig" sagde han og smilte kort til hende. Han ville jo ikke gøre hende ondt, men det var ligesom lidt for sent nu hvor han havde bidt hende og havde taget meget af hendes blod

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 20:32

Ai smilte stille, hun lå på ham med hovedet på hans bryst
"jeg har ikke...." hun gabte stille "lyst til at sove..." hun faldte i søvn
faktisk så savlede ai lidt i søvne, men ikke så voldsomt, og det så rigtig sødt ud

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 8:42

Kazuki smilte let og lod hende ligge på hans brystt, han lagde stille armen om hende og kiggede ned på hende idet hun faldt i søvn. Kazuki var også ved at blive træt igen og lukkede derfor øjnene og faldt i søvn

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum