Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Dagen i skoven (Privat=Robinn) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Dagen i skoven (Privat=Robinn) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Dagen i skoven (Privat=Robinn) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Dagen i skoven (Privat=Robinn) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Dagen i skoven (Privat=Robinn) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Dagen i skoven (Privat=Robinn) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Dagen i skoven (Privat=Robinn) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Dagen i skoven (Privat=Robinn) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Dagen i skoven (Privat=Robinn) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Dagen i skoven (Privat=Robinn) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Dagen i skoven (Privat=Robinn)

Go down

Dagen i skoven (Privat=Robinn) Empty Dagen i skoven (Privat=Robinn)

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 18:34

Omgivelser:fuglene synger, træet sten buske og skovens dyr. en lille hyggelig lysning
Sted: Skoven
Tid: 14.00
Vejr:Solen står højt og det er meget varmt.

Barishan sad på en sten i en lille hyggelig varm lysning i skoven. Han havde sin Beige lange jakke på og en smuk sølv amulet om halsen. Han havde en T-shirt på indenunder. Hvis man kiggede efter kunne man se han var veltrænet. Han havde også et stort sværd på ryggen i et hylster. Han havde gult hår der bevægede sig let i luften og han havde en meget smukt næsten perfekt ansigt og krystal blå øjne der var nemme at blive fortabt i. det var nemt at se han var en Aspara. Han sad med et græsstrå for munden og spille en rolig og fredfyldt melodi. Det virkede til skovens væsner ikke var bange for han. En fugl kom hen og satte sig på hans skulder og kvidrede let i det han spillede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dagen i skoven (Privat=Robinn) Empty Sv: Dagen i skoven (Privat=Robinn)

Indlæg af Gæst Man 26 Jul 2010 - 18:39

Robin kom gående gennem skoven. Hendes tåge-evne bevægede sig elegant og bevægende efter hende. Normalt kunne hun ikke gå i skoven ved denne tid - det var jo ved højlys dag, og solen var oppe.
Robin var i sin ulveform, stor, sort og med røde øjne. Hun var nødt til at være i en dyreskikkelse, for blot at holde sig i en skygge hele tiden, var ikke noget hun kunne holde ud. Hun fik fat i duften af ... Aspera. Robin stoppede straks op, vinden legede blidt med hendes tykke pels.
Selvom Robin var i dyreskikkelse, kunne man se at hun var i form. Hun løb hurtigt og var større end andres dyreskikkelser, da hun fornyligt var blevet bidt og var blevet ... halv vampyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dagen i skoven (Privat=Robinn) Empty Sv: Dagen i skoven (Privat=Robinn)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 4:02

Barishan stoppede med at spille og så sig omkring. * jeg kender den lugt i luften. Det er Belafont. *. Barishan fik øje på ulven. Barishan smilede og spillede videre på sit græsstrå selv om han vidste Robin var i form. * det der er en kvindelig ulv. Det er ikke Belafont. Måske en af hans afkom *. Barishan kiggede på sit sværd på ryggen. Sværdet Zalzura gav et hvæs fra sig. Barishan nikkede. * det passer jo meget godt. Zalzura reagere kun på Vampyrer. Hvad mon hun vil her? *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dagen i skoven (Privat=Robinn) Empty Sv: Dagen i skoven (Privat=Robinn)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 8:11

Robin kiggede foran hende. Et hankønsvæsen sad foran hende og spillede smukt. Hun opfattede kun kort, hvad hankønsvæsnet foran hende tænkte - hun kunne jo læse tanker, da hun stadig havde Dødsengel i sig. Men Robin prøvede normalt at lade være med at læse andre folks tanker - udenover, når det gjaldt kamp.
Robin opfattede navnet Belafont. Hun rankede sin ryg, rettede på ørerne og kiggede direkte på drengen. Hun var glad for, at hun kunne snakke i sine dyreskikkelser.
"Du kender Belafont?" hendes stemme var kold, men sådan havde den været siden hun blev bidt - men samtidig, kunne man skimte englestemmen bag, den mørke, rå form af slagsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dagen i skoven (Privat=Robinn) Empty Sv: Dagen i skoven (Privat=Robinn)

Indlæg af Gæst Tirs 27 Jul 2010 - 14:47

Barishan nikkede og stoppede med at spille. Han sagde med en stemme der var så blid som en engels. '' Ja ham og min lillesøster Dream er så godt som et par. sidder og krammer og nusser hver gang jeg ser dem. I starten havde jeg det ikke godt med en Vampyr gjorde sådan mod min lillesøster. Men han er fin nok. Jeg regner med de er en af Belafonts afkom. Har jeg ret? ''. Barishan smilede venligt og spillede videre mens han ventede på et svar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dagen i skoven (Privat=Robinn) Empty Sv: Dagen i skoven (Privat=Robinn)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 11:06

Robin blev meget overrasket.
"Det kan ikke passe." sagde Robin, en smule såret, "jeg er et par med Belafont. Jeg bor ho ham." Robin iagtog Barishan, da han spurgte hende omkring afkom. "Han bed mig, ja. Men ellers ikke andet. Jeg er kun halv vampyr."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dagen i skoven (Privat=Robinn) Empty Sv: Dagen i skoven (Privat=Robinn)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 15:18

Barishan kiggede på Robin. '' det virkede ellers ikke sådan sidst da Dream havde Belafont med hjemme for at møde mig. Men det kan også bare være mig der ligger for meget i af de holdt i hånd og hun skulle sidde ovenpå ham og at de tog på på hendes værelse i lang tid. Jeg vidste ikke Belafont havde gang i flere piger. Han snakkede dog om hvor smuk og flot Dream var. Jeg ved ikke helt, han holder da en af jer for nar ''. Barishan kiggede på Robin med et medfølelses blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dagen i skoven (Privat=Robinn) Empty Sv: Dagen i skoven (Privat=Robinn)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 12:36

//Belafont og Robin er sammen xD , ikke Dream og Belafont.//


"Han holder Dream for nar." sagde Robin sikker. Hun elskede Belafont og han, hende. Det vidste hun med sikkerhed.
Robin kiggede på fyren foran hende - han var en blanding, men af hvilke racer, var hun ikke lige klar over. Ligeså stille, ændrede Robin sig tilbage til sin 'menneskeskikkelse', selvom der overhovedet ikke var nogen form for menneske i hende. Hun havde en sort trench coat på, sorte Dr. Martens støvler, hvid skjorte og sorte stramme, slidte jeans.
"Robin," præsenterede hun sig selv, sikker på, at Dream bare var et glemt kapitel for Belafont.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dagen i skoven (Privat=Robinn) Empty Sv: Dagen i skoven (Privat=Robinn)

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 14:37

Barishan nikkede. '' hvis Dream er et glemt kapitel i hans liv så har han en del at forklare. Men jeg er glad for at dig og ham er sammen eftersom Dream er en Aspara. Det ville aldrig have fungeret imellem ham og Dream ''. Barishan tog sig til halsen og kløede den lidt og smilede venligt .'' jeg ønsker det bedste for jer ''.


// hehe det ved Barishan jo ikke //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dagen i skoven (Privat=Robinn) Empty Sv: Dagen i skoven (Privat=Robinn)

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 9:56

"Tak." sagde Robin, med et venligt smil. Hun fornemmede den søde luft omkring Barishan, da han jo var Aspera. Robin's øjne var blodrøde - afslørede en stor tørst, hun endnu ikke ville indrømme, hun brød sig ikke om at tage et liv, blot for at overleve.
Selvom det at tage et liv var noget Robin havde prøvet, da hun jo stadig var hal Dødsengel, blev det aldrig noget hun virkelig ville gøre, det var så ekstremt... og så for at kunne leve selv. Hun iagtog Barishan, uden en lyd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dagen i skoven (Privat=Robinn) Empty Sv: Dagen i skoven (Privat=Robinn)

Indlæg af Gæst Tirs 3 Aug 2010 - 16:02

Barishan kiggede på Robin med sine venlige krystal blå øjne. Han kunne se hun var sulten. Barishan smilede og sagde med men venlig stemme der havde en lidt alvorlig tone. '' jeg syntes du skal overveje at leve af dyreblod min ven. Jeg vil være ærlig. Hvis jeg finder dig hvor du drikker fra et menneske og jeg kan se du skader det, så vil jeg stoppe og ende dig ''. Barishan havde stadig en venlig måde at være på selv om han mente det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dagen i skoven (Privat=Robinn) Empty Sv: Dagen i skoven (Privat=Robinn)

Indlæg af Gæst Ons 4 Aug 2010 - 10:23

Robin kiggede på Barishan.
"Jeg har ikke tænkt mig at leve af mennesker - ikke for, at jeg selv kan overleve. Hel vampyr er jeg jo ikke endnu." Robin smilte et mørkt smil. Heneds øjne var stadig imod Barishan's.
"Så jeg lever allerede via. dyr."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dagen i skoven (Privat=Robinn) Empty Sv: Dagen i skoven (Privat=Robinn)

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 13:30

Barishan smilede venligt. '' Jamen så får du ingen problemer med min unge frøken. Bare de holder dem til den kost så klager jeg ikke. Belafont har fundet sig en klog Vampyr. Der er dog en Vampyr jeg vil advare dem imod. Hans navn er Lazarus. Jeg tror han er den stærkeste og klogeste Vampyr i hele De Morga. Problemer er bare han også er den ondeste. Så pas på min ven ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dagen i skoven (Privat=Robinn) Empty Sv: Dagen i skoven (Privat=Robinn)

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 20:10

Robin lyttede. Barishan havde virkelig forstand på det med vampyrer og det hele, så hun nikkede forstående.
"Jeg skal passe på. Men Belafont har et godt greb i mig og jeg har ingen problemer med at passe på mig selv."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dagen i skoven (Privat=Robinn) Empty Sv: Dagen i skoven (Privat=Robinn)

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 15:06

Barishan smilede og nikkede. '' Godt nok. Jeg ved Belafont er i stand til at passe på sig selv og andre. Dog vil jeg sige han skal studere lidt i Lazarus, han kunne komme til at møde ham og han er en modstander jeg anset som meget klog og farlig. Pas godt på der ude min ven, verden er et farligt sted ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dagen i skoven (Privat=Robinn) Empty Sv: Dagen i skoven (Privat=Robinn)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum