Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Træning til dagen ende (Noir-privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Træning til dagen ende (Noir-privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Træning til dagen ende (Noir-privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Træning til dagen ende (Noir-privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Træning til dagen ende (Noir-privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Træning til dagen ende (Noir-privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Træning til dagen ende (Noir-privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Træning til dagen ende (Noir-privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Træning til dagen ende (Noir-privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Træning til dagen ende (Noir-privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Træning til dagen ende (Noir-privat)

Go down

Træning til dagen ende (Noir-privat) Empty Træning til dagen ende (Noir-privat)

Indlæg af Zankuji Tirs 25 Jan 2011 - 20:26

S-skoven
T-18.00
O-skov
V-normalt ikke en sky på himlen
P-bar overkrop og sorte bukser og sko

Zankuji var ude i skoven for at træne sin styrke og hurtighed som han ikke havde gjort i et stykke tid nu og han havde taget sit sværd med sig der ud for den kunne blive svunget rundt nogen gange.
Han kiggede sig omkring der skete ikke så meget lige nu ude i skoven så han havde helt ro til at træne i som han havde tænkt sig så han gav sig til at svinge sit sværd rundt det var tungt så det gav ham også styrke mens han gjorde det og det var sådan han stod i lang tid og gjorde det så sveden begynde at løbe ned af hans pande og overkrop som var bar.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Tilbage til toppen Go down

Træning til dagen ende (Noir-privat) Empty Sv: Træning til dagen ende (Noir-privat)

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 0:53

Noir gik stille med skovens stil mens hun strøg let det lange platinske hvide hår til side og så rundt med de rav gule øjne af hendes mens hun lignede et lidt bange dådyr, mens hun gik der i den stramme sorte jakke med store sorte knapper 2 ved siden af hinanden på række og hun havde hvide skinny jeans på inden under. Hun gik i sorte gummisko mens hun stille så rundt og roede lidt i sit hår nogen gange i det hun hørte en anstrenge sig løb hun hurtigt mod selveste lyden i det hun stoppede op og betragtede fyren på afstand, han så virkelig umenneskelig ud altså med det store sværd og den styrke han havde samt.... samt overkroppen der glinsede af sved.
De gule øjne fulgte hver en bevægelse han lavede i det hun stille gik bagud af frygt for han mund ville se hende i det en gren knækkede under hendes fødder. Hun stod let stille i det hun stivnede og tog sig for munden for ikke at gispe af forskækkelse over sig selv... Men han ville vel ikke gør noget?, han kunne jo ikke ende med pludselig at stå overfor hende?...

Gæst
Gæst

Træning til dagen ende (Noir-privat) Empty Sv: Træning til dagen ende (Noir-privat)

Indlæg af Zankuji Man 31 Jan 2011 - 1:00

Han kiggede rundt og slappede af for sig selv efter lidt træning og der løb lidt sved ned af hans overkrop og havde ikke opdaget at der var nogen her så han gik hen til et træ og tog en flaske vand og tog en tår af den og fik så denne mærkelige fornemmelse af folks tilstede i hans nærhed "er her nogen"spurgte han og kiggede rundt omkring og stod bare og satte sværet fast i jorden så den var ikke til at få op af en normal person som fx et menneske eller noget.
Han kiggede bare rundt "jeg gør ikke dig noget hvis du bare kommer frem"sagde han og kiggede bare stadig rundt.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 1:05

Noir tog sig let til munden i det hun stod med ryggen til selveste træet og kiggede let til siderne helt paniks i håb om egenlig at finde en magisk smutvej der ville føre hende hjem til hendes dejlige seng så hun var i sikkerhed eller blot ikke ville opdages af en halv nøgen fyr der stod der med bar overkrop dog var han heller ikke halv nøgen mere kvart men dog stadig? det var ikke pointen ved det hele, det var blot at hun ville forsvinde hurtigst muligt.
Hun stod der let og trak vejret ? hvad ville han mund gøre hende? vis hun ikke viste sig.... nej han ville intet gøre?.
Endnu i nu havde Noir ikke kendt til væsner og ville måske stadig ikke gøre det.
Men hun lukkede let øjnene og tællede inde i sig selv for at lytte ovenlig efter om hvem der mund var der, i mens hun tog sin kniv frem hun havde fået af sin mor en gang, da hun skulle flytte hjemme fra, for at beskytte sig selv når hun gik alene.
Hun stod let med kniven i det hun så stille mod ham fra træets side...

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 31 Jan 2011 - 1:12

Han kiggede rundt og slappede af og gav sig til at gå hen i den retning hvor hans syns der var en i den retning "er du her"sagde han og kiggede rundt og fik så stille øje på hende "når så du er her"sagde han stille og roligt "er der noget galt jeg gør dig jo ikke noget ondt"sagde han og kiggede på hende vente sig om da han jo havde set at det var en kvindelig person "men du bestemmer selv om du vil komme frem eller hvad du vil"sagde han og gik hen til sine ting og slappede bare af.

//syns der skal ske noget hehe//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 1:20

Noir tog let kniven tilbage i hendes stilet i det hun stille kom frem og så let mod jorden og sagde"Undskyld jeg ingen... jeg ingen stalker eller noget jeg var blot ude og gå en tur så ... så undskyld" hun så let op og de rav gule øjne betragtede let fyren foran sig hun ikke anede hvem egenlig var eller hvad han mund hed?.
Hun gik let hen mod ham og sagde"så... så hvad laver du så sent her ude når solen næsten er ved at gå ned?" hun så undrende på ham og sagde"Oh.. forresten mit navne er Noir" hun smilede let i det hun stille gik videre hen mod ham og satte sig så ned lidt foran ham og ventede yderligere på hvad der mund skulle ske nu?.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 31 Jan 2011 - 1:24

Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber "jeg hedder Zankuji og hvad jeg laver her ude nu tja træner som en besat og har nu tænkte mig at holde pause for det og slappe af nu"sagde han med det stille og rolige smil "hvis du vil kan vi snakke så vi ikke er alene eller noget for kan gæt at du havde noget form for våben på dig eller sådan siden du gemte dig altså noget til at beskytte dig mod onde folk"sagde han og kiggede bare på hende med et stille smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 1:29

//Skal logge men svare senere//

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 31 Jan 2011 - 21:13

//okay//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Man 31 Jan 2011 - 22:08

Noir så undrende på Zankuji og smilede i det hun sagde"Mit navn er Noir og tja efternavn har jeg ikke rigtig vis man kan kalde det det?" hun grinte let i mens hun roede sit hår igennem og så undrende på Zankuji i det hun stille berørte sit hår og strøg det igennem med sine finger mens hun betragtede ham og sagde"så hvad skal vi egenlig lave her ude? måske... træne ?? du ser temmelig god ud til det, så jeg tænkte
om du mund ville træne mig, og forresten hvad er det for et sværd?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 31 Jan 2011 - 22:18

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "mig træne dig hvordan mener du Noir"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "for det kommer jo an på hvordan du vil trænes nærheds kamp eller med våben"sagde han og kiggede bare på hende og kiggede så hen på sit sværd da hun nævnte det "hm det er kraftens sværd som jeg kalder det"sagde han med et smil på sine læber og kiggede så på hende igen.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum