Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
vampyrnat // Lazarus // EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
vampyrnat // Lazarus // EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
vampyrnat // Lazarus // EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
vampyrnat // Lazarus // EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
vampyrnat // Lazarus // EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
vampyrnat // Lazarus // EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
vampyrnat // Lazarus // EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
vampyrnat // Lazarus // EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
vampyrnat // Lazarus // EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
vampyrnat // Lazarus // EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

vampyrnat // Lazarus //

Go down

vampyrnat // Lazarus // Empty vampyrnat // Lazarus //

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:38

T: 22:00
O: ingen
V: nymåne
S: Allées-Gyderne



Malika var ud på en aften ud i byen. Hun hade lige få fri fra arbejet på en cafe så hun var på vej hjem til skoven, i det hun måtte i gemme Allées-Gyderne for at komme hjem hun skulle hjem til sig selv og hendes families hus i skoven. Hun hade det som om noget elle nogen holdt øje med hende fra skyggeren men hun kunne indet se, malika var bange hun var kun et mennsker nu men en stædig en

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrnat // Lazarus // Empty Sv: vampyrnat // Lazarus //

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:43

Lazarus kunne lugte menneske og det var alene. Et lille smil viste sig på hans læber da han fulgte efter Malika. Da de var alene i gyden sagde han stille og roligt bagved hende '' Jamen dog. Hvad laver sådan en yndig ung dame som dig her ude helt alene? ''. Lazarus smilede dystert og kiggede på hende. * jeg tror jeg vil lege med hende her før jeg drikker hendes blod. Hun virker sjov *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrnat // Lazarus // Empty Sv: vampyrnat // Lazarus //

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:49

" arh 2 sagde malika forskærget og så på ham 2 du må aldrig gøre sådan noget igen " sadge malika og stødte sig op af muren hun var ved at får er hjerteslag hun ryste en smule af forskrækens hun så på ham igen og mærke en dyster mine hos ham og hun kunne fornæme af han var vampyr så hun måtte være forsetig over for ham hun hade bidt sig selv i under læben så en smule blod kom frem men hun slikke de af for at han ikke skulle opdage det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrnat // Lazarus // Empty Sv: vampyrnat // Lazarus //

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:59

Lazarus smilede * Hvilken dejlig duft. Det får en til at blive helt glad *. Lazarus rakte en hånd frem til hende for at hilse '' Godaften. De burde ikke være ude...alene så sent ''. Lazarus gik tættere på Malika. Han havde ikke brugt til tiltræknings evne men alligevel havde han en carme og dyrisk tiltrækning de fleste kvinder ikke kunne sige nej til.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrnat // Lazarus // Empty Sv: vampyrnat // Lazarus //

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:05

2 godaften og jeg ved det men jeg er på vej hjem " sagde Malika stille og så på ham hun følde sig ikke tiltrukke af ham da hun hade en som hun elske over alt på jorden hun så på ham igen hendes lillaøjne og sorthår gjore hende endnu mere køn end hun end var i forvejen så var Malika en meget køn og glad ung kvinde med mod på livet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrnat // Lazarus // Empty Sv: vampyrnat // Lazarus //

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:18

Lazarus virkede fornærmet over hun ikke tog hans hånd som hilsen. Dog holdt han stadigvæk sin hånd frem imod hende * Ingen manere ser jeg. Måske skulle jeg være ond mod dette menneske *. Lazarus smilede '' Er man for fin til at give en hånden som hilsen?... Bare rolig, jeg gør dig ikke noget... jeg er en venlig person ''. Lazarus smil blev større * Hun har en hun elsker. Det her skal nok blive sjovt *. Lazarus brugte sin tiltræknings magi for at få Malika til at syntes han var den lækreste person i verden. Han kunne have brugt den til at få hende til at falde for ham men det ville han ikke. Han ville lege med hende * det var engang et menneske der kunne modstå min tiltræknings evne... jeg dræbte hende *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrnat // Lazarus // Empty Sv: vampyrnat // Lazarus //

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:24

Malika tog hans hånd og trygge den stille og så væk fra ham øjne hun følde sig lykkelig som hun var men hun opdaget at han ikke hade givet slip på hendes hånd endnu " øøh må jeg godt får min hånd igen " sagde Malika bange hun så ned hun var bange han magi virke ikke rigtig på hende overhovedt da hun allerede hade en som hun elske meget højt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrnat // Lazarus // Empty Sv: vampyrnat // Lazarus //

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:39

Lazarus fjernede sin hånd og smilede * Fik dig *. Lazarus havde nu rørt ved Malika og kunne derfor bruge hans Puppet Master evne. Han kunne styre hendes krop uden hun kunne gøre noget ved det. Lazarus bevægede sine fingere og fik hende til at gå over og lægge en hånd på hans brystkasse og dreje sit hoved så hun blottede sin hals for ham * Selv en der eksler en anden kan umuligt være immune overfor min tiltræknings evne. Måske skulle jeg bare dræbe hende lige nu og her. Nej jeg ser tiden an *. Lazarus sank sine tænder i hendes hals og begyndte at drikke hendes blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrnat // Lazarus // Empty Sv: vampyrnat // Lazarus //

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:46

Malika skreg af smerte da han bed hende i halsen og begyndte at drikke af hendes blod hun hade en sjælden blodtybe ab+2 som ikke fandet mere kun i malika hun forsøget at komme fri fra ham men jo mere han drak jo mere svaget bliv hun hendes ben var ved at give efter for presset og hun gik i knæ af smerte det flimme for hendes lillaøjen hun lukke dem og sank helt smamen i gyderne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrnat // Lazarus // Empty Sv: vampyrnat // Lazarus //

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:08

Lazarus slap sit bid før det blev farligt for hende. Han ønskede ikke at dræbe hende. Lazarus tørrede blodet væk fra sin mund og slikkede på hendes bidemærker så de forsvandt. Lazarus grinede ondt og løftede Malika op * nu er det på tide at lege lidt *. Lazarus tog hende med ind på et diskotek et stykke væk og hældte lidt alkohol på hende for at få hende til at tro hun var besvimet af at drikke for meget. Så prøvede han blidt at vække hende imens han sagde med en blid stemme '' frøken... frøken jeg tror de har drukket for meget alkohol. Skal jeg følge dem hjem ''. Lazarus smilede venligt * Hvilken dejligt blod. Det bliver ikke sidste gang jeg drikker fra hende. Jeg gør mig venner med hende og drikker fra hende hver uge *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrnat // Lazarus // Empty Sv: vampyrnat // Lazarus //

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:14

Malika vånget og så ned at sig selv hun var våd hun nikke og kom valken på bene hun viste ikke hvad det var sket med hende for hun kunne indet huske over hovedt hun valke rundt for at komme ud af døren men faldt flere gange på veje over til døren hun hikke og hun viste ikke hvorfor hun hikke på den måde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrnat // Lazarus // Empty Sv: vampyrnat // Lazarus //

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:22

Lazarus greb hende hver gang hun faldt. '' Kom frøken lad mig hjælpe dem hjem ''. Lazarus smilede ondt dog så hun ikke kunne se det * hun vil blive mit ugenlige drikke menneske uden hun selv ved det *. Lazarus sagde med en blid og bekymrende stemme '' jeg har passet på dem. Hvis de kan fortælle hvor de bor så kan jeg følge dem hjem frøken. Vil de gerne have det? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrnat // Lazarus // Empty Sv: vampyrnat // Lazarus //

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:28

" nej det gøre ikke noget jeg sove bare i min lejlighed så kan jeg ringe til Angel i morgen men jeg bor uden i skoven i den store vila det ude " sagde Malika stille og valke stille rundt hun var svimmel og forviret men hun kunne godt se hvor hun gik men det var ikke så godt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrnat // Lazarus // Empty Sv: vampyrnat // Lazarus //

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 9:08

Lazarus nikkede og sagde venligt '' Så lad mig følge dig hjem til deres lejlighed... det er det mindste jeg kan gøre min ven. Mit navn er forresten Lazarus ''. Lazarus smilede venligt og virkede på ingen måde skrammende. Han skjulte hans indre. Han ville ikke vise hvem han var eller at han hungrede efter blod som hendes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrnat // Lazarus // Empty Sv: vampyrnat // Lazarus //

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 15:39

" jeg hedder malika Tung men kaldes malika 2 sagde malika stille og lod ham følge hende hjem til hendes lejlighed hun leder efter nølgnen og fik låst op hun så på 2 tak men du kan komme med ind og får nogen mad vis du alsder er sulten 2 sagde malika stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrnat // Lazarus // Empty Sv: vampyrnat // Lazarus //

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 16:08

Lazarus smilede og rystede på hovedet '' Nej nej... jeg er...mæt. Men hvad siger de til at mødes ved måske kunne vi mødes ved diskoteket samme tid næste uge og gøre det her til en slags tradition hver...uge? ''. Lazarus smilede sødt * ja sig ja så jeg kan drikke dit blod hver uge i fremtiden. Hvilken dejlig plan jeg fik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrnat // Lazarus // Empty Sv: vampyrnat // Lazarus //

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 16:16

" ja der kan vi da godt men jeg er der nok ikke til tiden jeg hade en masse keg skal passe " sagde malika og så på ham hun hent noget i et skab det var en pose med noget rødt i der var en smule af hendes blod " vil du giver der her til blodbanke for mig så ses vi i næsten uger " sagde malika stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrnat // Lazarus // Empty Sv: vampyrnat // Lazarus //

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 16:25

Lazarus smilede og nikkede '' selvfølgelig unge frøken... nu må de hellere hvile dem og sove rosen ud.. så vil jeg vente på dig samme sted næste uge og det gør ikke noget hvis de kommer for sent jeg skal nok vente på dem ''. Lazarus bukkede * ohh tro mig jeg skal nok vente på dig... og tak for det gratis blod.. det skal nok hjælpe mig igennem ugen *.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrnat // Lazarus // Empty Sv: vampyrnat // Lazarus //

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 16:30

" godnat og pas nu på der ude der kan være farliget 2 sagde mailiak og så efter ham da han gik hun gik ind i sin sang hun faldt hurtig i søven hun var meget træt hun sov meget tunget at hun ikke at der kom nogen ind til hende hun sov bare

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

vampyrnat // Lazarus // Empty Sv: vampyrnat // Lazarus //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum