Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en hytte i skoven Killer-man(privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en hytte i skoven Killer-man(privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en hytte i skoven Killer-man(privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en hytte i skoven Killer-man(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en hytte i skoven Killer-man(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en hytte i skoven Killer-man(privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en hytte i skoven Killer-man(privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en hytte i skoven Killer-man(privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en hytte i skoven Killer-man(privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en hytte i skoven Killer-man(privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en hytte i skoven Killer-man(privat)

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 14:19

T: 23:00
O: ingen
V: nymåne
S: skoven


Malika gik rundt ved sin hytte. Hvor hun hade bor før hun mødte Angel og fik børne hun elsker den hytte, da det var her hun var føde og hade levet med sin mor og far men nu var kun hytten til bag og malika. Hade midste en masse minden fra den gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 10:21

Hytten var ikke forladt det var som om der var nogen derinde for der hørtes som om noget blev slæbt hen af gulvet eller osse at nogen hev sig selv hen af gulvet denne person var Killer Zazui en kinesisk snigmorder som havde været under en heftig kamp hvor han havde fået sit mål men det kostede næsten hans eget liv så nu hev han sig selv rundt i hytten som han havde fundet ventende på at kunne heale men sårene ville ikke heale med det samme og det irriterede ham fordi det gjorder så ondt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 10:25

Malika kunne høre at det var nogen der inden. Så hun ville lige se efter og opdager ham men hun var ikke bange for ham, da hun var bassist i hans bandt " hej killer skal du ha hjælpe " spurte malika og så ned på ham. med et blik som sadge kom-lad-mig-hjælpe-dig hun ledet efter en healdensikugle, som hun hade gemt vis hun skulle får brug for den

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 10:30

"glem det Malika" sagde han mens han lukkede øjnene og koncentrerede sig meget før alle sårende begyndte at heale hurtigt og heftigt før han rejste sig op igen "det var bedre" men hans energi var svækket så han faldt ned på knæ igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 10:33

" roliget Killer slap du bare af for her komme ingen og angriber dig " sagde malika og hjalp ham over til sofane. Som hun fik ham laget på som han kunne hvile sig en smule men Malika var på vagt, vis der skulle komme nogen for at gøre killer ondt var hun klar til er hjælpe ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 10:49

"hvorfor skulle du hjælpe mig" spurgte han roligt mens han prøvede at rejse sig op fra sofaen og kom osse på benene men han vaklede meget dog stod han op før han tog sin katana frem "hvorfor mig? jeg har slået flere tusind ihjel og alligevel hjælper du mig hvordan ved du du ikke er mit næste offer"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 10:52

" forbi jeg ikke er bange for dig killer " sagde malika og trak sin egen katana frem. Hun rette den i mod ham " vis jeg var så hade jeg være død nu ikke sandet boss " sagde malika og satte sig på gulvet og miditeret , og lytte efter om han angreb hende eller ej

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 10:56

"vis du havde været mit offer så var det ikke kun dig som var død" sagde han og forsvandt et kort øjeblik og kom igen med et billede i hånden "søde børn må jeg sige" sagde han roligt mens han så på billedet "jeg gad vide hvad der ville ske med dem vis du blev mit næste offer og hov er det din mand han bliver sikkert et nemt mål"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 11:00

" du rør ikke min familie de er det eneste jeg har tilbage da jeg midste min forælder som 3 årie 2 sadge malika. Med tåren trillen ned hun ville ikke har at det skulle gå udne over hendes mand og deres børne som betød, alt for hende som var det eneste hun rigtig hade tilbage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 11:05

Killer smilede roligt før han foldede billedet sammen og lagde det ned i lommen "rejs dig op" sagde han roligt mens han hævede sin katana mod hende "lad oss træne lidt så du kan blive bedre" han smilede med et smil som sagde jeg-hjælper-dig og eftersom de lige havde snakket om at skade hendes familie kunne man vel regne ud til at det betød beskytte din familie

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 11:10

Malika kom på bene. Og rette sin egen katana i mod ham og var klar til at træne med og i mod ham, Hun ville ikke lade nogen skade hendes eneste familie hun hade tilbage i verden hun var redder. Til at kæmpe i mod sin egen boss og hun var ikke bange for at komme tilskade

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 11:14

Killer smilede roligt "oh forresten i starten bruger jeg ikke mine evner" sagde han og angreb mod hende lige mod halsen i den perfekte linje imod den og ventede på hun skulle gøre modtrick mod det for ellers ville det havde været en kort kamp

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 11:18

Malika paret slaget. og hugge ud efter ham og stjerft ham på armen " du kan bare komme an killer " sagde malika, og en hvidaruar kunne ses omkring hendes krop og hendes våben der var den magi. Som stadig leget ind i hendes sind og sjæld

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 11:21

Killer smilede "så begynder det" sagde han og lagde sværdet tilbage i holderen og tog sine klør frem og satte dem på sine hænder før han forsvandt og kom frem bag hende og snittede hendes arm "så står vi lige" før han forsvandt igen nu stod han på taget "du gav mig lige et andrenalin bust takker" han grinte roligt mens han fortsat så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 11:24

" aarh " sagde malika. Og holdt på sin armdet lille snit han hade giver hende blødt en smule men der tog hun ikke, så tunget hun så på ham og kaste katana efter ham og fik igen ramt på ham. Men denne gang i siden hun klukke svaget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 11:45

"godt ramt" sagde han roligt men da man kiggede ordenligt efter havde han faktisk fat i hendes katana og den havde ikke ramt ham overhovedet ikke "tak for katanaen" han smilede og satte den i en ekstra holder han havde på ryggen "du har tabt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 11:49

" nej det her du " sagde malika. og kaldt hendes katana tilbage og den fløj hen til hende igen og satte den på plads i den holder på hendes ryg, hun smilede til ham " se du katana her er laver af Englestål of den er laver særlig til mig så du kunne slet ikke bruge den 2 sgade Malika. og så på ham hun smielde til ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 12:03

Killer grinte lidt før han hoppede ned på sofaen og satte sig "jeg kan sagtens vinde det ved du Malika" sagde han roligt med et smil mens han fortsat så på hende med et dejligt smil "jeg kunne jo voldtage dig lige nu" sagde han tænkende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 12:06

" det jan du lige vove på Killer " sagde malika. Hun så uroliget på ham og stod op af væggen med forten i mod ham, man kunne godt se at hun var urolig for om at ahm virkelig kunne finde på det. Hun viste godt at han ikke løj for hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 12:16

Killer rejste sig roligt op mens han så på hende med et roligt blik før han begyndte at gå imod hende med et ondt smil "du har jo prøvet det før ved jeg Malika jeg ved en hel del om dig og tænk at dine børn jo er helt hjælpeløse" han grinte lidt mens han hev en kniv frem "og denne her er den som gør det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 12:24

Malika sank en klump. Som sad i hendes hals " bare du ikke rør mine børne eller min mand " sagde malika, og satte sig ned på gulvet hun holdt hånderen ud foran sig og så ned i gulvet hun sukke. Meget svaget og urolige over hvad ahn ville gøre ved hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 12:30

Killer gik roligt hen til hende med et smil mens han stillede sig foran hende "gå du bare igang" sagde han roligt mens han fortsat så på hende med et ondt smil og begyndte at knappe sine bukser op med et ondt og roligt smil ventende på at hun gjorder det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 12:37

Malika smutte over i det lille soveværlse og lukke døren. Hun var bange for hvad han kulle finde på vis hun ikke gjore det, hun tænket på børne og at de var i sikkerhed hos hendes søster inde i Terre. Malika ville ikke lade killer rør dem eller hendes mand

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 12:40

Killer fulgte roligt efter hende med et roligt smil mens han ventede på at hun gjorder klar til at blowe ham som var det normalt i starten af sex mens han roligt så på hende smilende og ventende på at hun gik igang med et roligt smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Gæst Søn 22 Aug 2010 - 12:58

Malika var bange og sad på den lille seng. Hun så ned i gulvet og hørte ham komme ind til hende, men hun så ikke på ham hendes kimono var løsnet og hun hade båndte i hånden som hade holdt. Den sammelt foran i en sløjfte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en hytte i skoven Killer-man(privat) Empty Sv: en hytte i skoven Killer-man(privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum