Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Bartenderinde(Lucifer) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Bartenderinde(Lucifer) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Bartenderinde(Lucifer) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Bartenderinde(Lucifer) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Bartenderinde(Lucifer) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Bartenderinde(Lucifer) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Bartenderinde(Lucifer) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Bartenderinde(Lucifer) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Bartenderinde(Lucifer) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Bartenderinde(Lucifer) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Bartenderinde(Lucifer)

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Bartenderinde(Lucifer) - Page 2 Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 14:24

"snakke med dig og sige undskylde personligt i sted for på et stykke papir, og det gør jeg så ikke, jeg sover ikke længe fordi jeg har være sent på arbejde" sagde han roligt og tog mod glas med vand og stille det foran hende, han fik hælder noget mere kaffe op i hans kop, han tog en tår af kaffe og kiggede kort på hende, "ja det er det, få ved ikke hvad du drikke nogen ud over vand" sagde han og smiler svagt, "når man undskylde af jeg er være dumt eller hvad du nu vil kalde det" sagde han kort ind han tog en tår mere af sin kaffe.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 14:27

kajika nikkede stille i det hun så på ham lidt og sagde"tak var det os derfor der var vin og blomster til mig for at sige mere undskyld??" hun kiggede lidt nysgerrigt og forvirret på ham i det hun så på vandet igen og tog en tår og så stille rundt ved cafen og sagde"Men jeg tilgiver dig...." hun så lidt væk fra hans blik og sagde"du var ikke..... særlig ond bare meget dømmende.... altså når det nu var jeg blev såret.... over din måde at svare mig på..."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 14:37

"ja det var det, en anden måde man også kan sige undskylde på når det er kvinde af giver dem blomster og måske en flaske vin, du kan selv drikke den eller giver videre hvis du vil, hvis du ikke selv drikke vin" sagde han roligt og kiggede kort på hende, han nikke bare til af hun tilgiver ham, "okay man så er det nogen gang når man er i dårligt humør og ikke lige tænke over af man ikke er på arbejde" sagde han og tog en tår mere af sin kaffe.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 14:40

kajika nikkede stille og en tåre strøg ned af hendes kind langsomt og yndefuldt i det den dryppede ned på hendes håndflade hun tørte tåren væk og så ikke på ham men sagde stille"okay... men det gør intet og du har ret..... jeg var en gang vand til at få alt.... og jeg nød det ikke fordi når man kan få alt er der ingen mål for at leve livet...." hun sukkede stille og så på ham med blide øjne i det hun sukkede lidt igen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 14:46

han smiler roligt af hende da han kun ser en tåre på hendes kind, man tør den ikke væk der fra, "okay man så er det nogen gang af man bliver forkæler i hoved og røv og man bare ike vil havde det så, det skal du bare vend dig af mig ligesom jeg skulle vend mig af med af kalde folk for de og herre og frøk og fru" sagde han og kiggede roligt på hende, han var jo mange år gammel så han lever den gang med sagde så til hinande indtil man kender hinande meget godt, "og undskylde jeg låse mig ind i din bor man du vil nok ikke snakke med mig ud af jeg gjort det" sagde han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 14:49

kajika så stille på ham og sagde"jeg forlod netop min familie mit hjem min arv fordi at jeg fik alt... jeg ville ikke være en del af det de havde det de ville give mig... jeg ville være mig selv og opleve verden og dens prøvelser det var os derfor jeg var hjemløs det var derfor jeg søgte arbejde" hun sukkede stille og så på ham i det hun drak det sidste af vandet stille og sagde med blikket væk"det gør intet...."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 15:02

han nikke bare som svar på det hun sagde om hendes liv, "jeg har så haft det på den anden måde, af man kun lide kan overlever på det man få da jeg har bor på børnhjemmet og så kom jeg i militær hvor jeg død og bliv dødsengel, derefter har jeg bare arbejde hårdt for af få de penge jeg har idag og kan købe lide hvad jeg har lyst til" sagde han og gab ikke og snakke om hvornår han bliv vampyr, han har for det miste ikke de to bide mærke efter hug tænder, han nikke bare som svar på det sidste hun sagde og drak det sidste af sin kaffe.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 15:09

kajika nikkede stille med et lille smil og sagde"træls... barndom hva?" hun kiggede nysgerrigt på ham i det hun gav et gab fra sig fordi hun var helt smadret af at sove alene og intet have lavet om aften eller stået tidligt op om morgen fordi han var kommet ind af hendes dør. hun kiggede stille rundt i det hun rejste sig stille op og sagde"men.... vi har vel snakkede om det nok så?" hun så lidt væk og sagde"tak for vandet og de andre ting"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 15:15

"ja så var det den gang hvis man ikke har sin forældre" sagde han og lukke kort øjne, han havde aldrig mødet dem eller set dem, man de er sikke ogå død dag i dag, det vil nu ikke betyder noget hvis han fandet ud af hvem de var for det er for sent af laver om på nu, "ja det mener jeg af vi har medmind har har noget og det var så lidt" sagde han og kiggede på hende, han fandet sig pung frem og lad nogen penge på bord som betale for kaffe og vandet, hvorefter han rejse sig op og ligger pung tilbage i bag lommer.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 15:40

kajika så stille på ham og rødmede lidt i det hun sukkede og sagde"der egenlig ikke rigtig noget at snakke om egenlig syntes du der er det??" hun så undrende på ham i det hun gik ud der fra for at trække noget frisk luft og sukkede stille mens hun strøg sit hår til siden og så lidt frem og tilbage i det hun ånede lettet op over hun ikke skulle op af skændes med nogen eller der var vampyr i nærheden, hun så stille mod lucifer og sagde"er der noget du gerne vil snakke om??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 15:48

"nej det har jeg ikke rigtig noget af snakke om" sagde han roligt og kiggede kort på hende ind han gik med udenfor og få lidt frisk luft, "nej ikke rigtig ud over jeg ikke kan husk hvor du rigtig kommer fre og om jeg skulle giver morgenmad eller frokort er det nok mere efter hold" spurget han og kiggede roligt på hende, han var sig sulte efter noget mad, blod behøver han ikke få det fik han i natten da han var ud af jagt, noget skulle han jo laver mens han venter på af det bliv morgen og butikker åben.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 15:54

kajika så stille på ham og sagde"hmm det ved jeg heller ikke rigtig altså hvor jeg kommer fra jeg har det med at glemme det nogen gange fordi jeg helst ikke vil huske det egenlig" hun sukkede stille og kiggede rundt for sig selv i det hun bed sig blidt i læben og sukkede, hun kiggede stille på ham og sagde"jeg tror jeg tager ned og får lidt morgen mad vil du med" der var en butik der altid havde mega tidlig åbent om søndagen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 15:59

"det er også hele iorden af du ikke giver af husk det, for af sige det kan jeg heller ikke husk hvor den lille landsby ligger her hvis det er der mere som jeg nu ikke tror af den gør" sagde han og kiggede roligt på hende, "ja det vil jeg gerne" sagde ahn og følger efter hende ned til butik, han sad sig ved et bord da de kom der ned og kigger på hvad man kan få af noget mad, "du bestille bare noget, kan ikke bestemme mig for hvad jeg vil har" sagde han og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 17:35

kajika bestilte noget kakao til dem og lidt vand i det hun os bestilte 2 rundt stykker og nogen københavner rundstykker der lignede rundstykker uden på men inden i var der et fint lag dejlig cream fyld og så var de varme og lige fra ovnen, hun så stille på ham og sagde"du tager bare for dig" hun bestilte os lidt frugt ved siden og så stille på ham og sagde"så? lucifer..... jeg tror vi fejl bedømte hinanden og syntes at vi skal starte på ny altså vis du vil?... vil nemlig ikke tvinge dig til noget" hun smilede kært og tog lidt rundstykke

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 21:17

han sad roligt og venter på af de fik deres mad glas med vand, han tog en tår af det en glas og stille derefter foran sig, han nikke bare til det hun sagde af han skulle bare tager for sig, så han så gjort, han begynde bare fra en ende af, hvorefter han tager det næste og drikke lidt vand engag imellem, da han var færdig med det der var hans begynde ha så på et æble, "ja det gjort vi hvis og ja lad os det" sagde han roligt og kiggede kort på hende ind han spiser videre på æble.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 25 Apr 2010 - 21:24

kajika grinte lidt i det hun så studerende på den hurtigt spisende lucifer i det hun ikke kunne lade vær emd at grine af ham og sagde"wauw hvor er du dog hurtig til at spise Lucifer man skulle tro du ikke havde fået noget i flere dage eller uger?" hun spiste stille trop og kiggede på ham nogen gange og sukkede lidt over sin tilværelse og sagde"har du egenlig hørt om det med at demoner og engle ej kan date hinanden eller noget" hun sukkede stille

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 14:05

han kiggede roligt på hende da hun griner af ham, "ja så noget laver du når du har travle i militær" sagde han kort og kiggede roligt på hende, "nej det har jeg ikke, hvorfor da" spurget han roligt og kiggede på hende, han tog en tår af sit vand og læner sig tilbage i stol og venter roligt på hendes svar, han tog sin iphone frem og skrevet hurtig en beskede hvorefter han lad den ned i lommer.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 16:41

kajika grinte i det hun stille så væk of sagde"nååårh nu ikke rigtig for noget sådan da" hun så mod hans iphone og undrede sig over hvem det mund var han skrev med i det hun sukkede stille og sagde"min familie ville opdrage mig som... helt lille som en ninja.... altså en kamp mester som dem.. det var igennem årene blevet en tratition at den stærkeste brud ville vinde gommen det fordi at en pige kunne fri til en fyr, men vis en anden eller flere os gjorde det inden sommer sermonien på deres 16 års fødselsdag og husk jeg 110 år gammel nu... så skulle han vælge to ud af alle pigerne og så skulle de kæmpe til døden eller til en gav op og skulle leve i skam og hendes familie med..." hun sukkede stille og sagde"inden min 16 års fødselsdag flygtede jeg her til fordi at jeg ville leve mit liv og os fordi jeg ikke gik ind for vold"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 16:47

han nikke bare til det første hun sagde så hun kun ser af han havde hørt hende, "okay det er jeg så ikke, man jeg mester de sammen kamp sport som en ninja og flere til" sagde han og kiggede roligt på hende, "okay det har jo være dit vvalget af gør det, jeg havde bliv og kamper man nu er jge også en mand af en hvis alder" sagde ahn og smiler svagt, "vold det gør jeg så, jeg går ind for vold hvis der er bruge for det og når der ikke er" sagde han og kiggede roligt på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 17:08

hun så stille på lucifer i det hun nikkede stille og så lidt rundt før hun stille sagde"jeg havde intet lært fordi jeg ja.... forlod timerne hvor man skulle høre efter egenlig... men jeg hadet også den regl selv om det dejligt at kæmpe for den man elsker så hader jeg at man skulle kæmpe for døden eller gi op og få skam over familien og ja alt det der gammel tradtitonn noget jeg hader så meget" hun sukkede stille og så mod Lucifer stille og smilede kært

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 17:13

"okay det har jeg, man nu er jge også mere til kamp og vold og så nogen ting" sagde han roligt og kiggede kort på hende, "okay man jeg tror nu mere af vi mænd kan klare os bedre ellers sødt tænk medmind mand er bøsse det er hvis ikke så tit de kan slå fra sig" sagde han og kiggede roligt på hende, han så godt hende blik da han kort skrevet på sin iphone, "der er nok en der er nysgerrig" sagde han og hentyder hans iphone.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 17:23

kajika over rødmede og svang fabrilsk med armene som tegn på det ikke var ment sådan og det var hun ikke og sagde i alt hendes viften med armene og forvirring" Nej ?? øøøøhmmmm... ikke rigtigt .... undskyld nogen gange .... ser du tager det bare over hånd og så kan jeg ikke styre min nysgerrighed" hun over rødmede i det hun tog hånden bagved hovedet og roede sig lidt fabrilsk i håret mens hun så stille mod lucifer og sagde"sååå hvad skal du lave i dag lucifer??"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 26 Apr 2010 - 17:29

han små lo af hende og kiggede kort påhende ind han tog en tår af sit vand, "ja det kan jeg ser af det gør og så bliver du pinligt berørt hvis man siger det til dig, det er enlig lidt sjov" sagde han og kiggede roligt på hende, han drak resten af sit vand og kiggede kort ud på gader, ja det var enlig et godt spørgsmål, hvad skulle han enlig i dag, "det ved jge ikke i nu, hvad med dig selv" spugrte han og kiggede på hende, han smiler svagt og kiggede ud på gang alle menneske som gik der ud, de gik bare ud vide om af der vil sket med dem en dag, de vil død af ælre dom eller vil de bliv frokost for en vampyr eller noget andet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 27 Apr 2010 - 22:09

kajika betragtede stille Lucifer mens hun lod sin finger gå rundt om glassets kant igen og igen og igen mens hun mumlede noget stille for sig selv og så på Lucifer med blanke øjne og sagde"ååårh..... ?? jeg ved egenlig ikke hvad jeg skal senere i dag måske arbejde i aften? eller tag hjem til min forlovede" hun rødmede let med et smil og sagde"se lige her han har selv lavet den i en vulkan fordi han er ild demon og sådan" hun viste ham sin forlovelses ring med et stolt smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 9:59

"okay og er du bliv forlovede" spurget han roligt og kigede kort på ham, det havde han kun være engang og det var den gang han var menneske, han kiggede roligt på ring og smiler svagt, "den er da fint nok, normal af ser på" sagde han og kiggede roligt på hende, han har tænke af aldrig af forlovede sig igen, han vil heller ikke kun find ud af binde sig 100% til en person, eller det regn han da ikke med af han vil, "hvornår skal i så gifte" spurget han og smiler svagt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum