Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Bartenderinde(Lucifer) - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Bartenderinde(Lucifer) - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Bartenderinde(Lucifer) - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Bartenderinde(Lucifer) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Bartenderinde(Lucifer) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Bartenderinde(Lucifer) - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Bartenderinde(Lucifer) - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Bartenderinde(Lucifer) - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Bartenderinde(Lucifer) - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Bartenderinde(Lucifer) - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Bartenderinde(Lucifer)

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Bartenderinde(Lucifer) - Page 3 Empty Sv: Bartenderinde(Lucifer)

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 15:16

kajika smilede og sagde"ja vi er forlovede mig og Zann bang en Demon han er så sød og dejlig og ja alt det der men han har os den mest lede side der hedder Zork der er hans demon side...." hun smilede kært og så stille på Lucifer i det han spurgte hvornår det skulle holdes sukkede hun stille og sagde"jeg... det er jeg ikke sikker på hvornår det bliver og det bliver nok ikke forløbig skal du se men jeg regner heller ikke med der skal gå år... men jeg syntes lige vi skal ha tid til at falde til og sådan"

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 16:23

"okay dejligt, af du kan binde dig til en person og var tro 100% til han her Zann Bang" sagde han og kiggede roligt på hende, han kiggede roligt på hende mens hun fortale om det næste, han nikke bare som svar på det, da han ikke rigtig havde noget af tilføj til det mere, han tog noget mere af sit vand og kiggede kort rundt, folk var ved af kom ud på gade og begynde daglig dag som den nu var for dem, måske skulle han ser af få sig en rigtig hver dag i sted for af laver det han ny havde lyst til.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 16:36

kajika så undrende på lucifer i det hun helt havde glemt at spørge ham angående hans arbejde vis han da havde noget arbejde, hun kiggede stille nysgerrigt på ham og sagde"Hmm?? så lucifer... har du egenlig et eller andet arbejde lucifer??? eller går du bare rundt og nyder vær dagene sådan her og der uden rigtig at lave noget?? siden du jo har været i live så mange år kan du jo sikekrt meget "

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 16:46

"ja det har jeg da, jeg arbejde som general ind i mmilitær når jeg vil eller når de har bruge for mig hjælp ellers så nogen anden småt job som ikke er hele lovelig" sagde han og kiggede roligt på hende, "jo det kan jeg da, jeg kan noget meget mere ind du kan forstille dig i dit lille køn hoved" sagde han og smiler svagt, måske skulle han tager militær job som fuldtid, han vil tjener godt på det og det kun for går her i by hvis han vil havde det, eller skulle han tager ned til sit sommerhus og arbejde der ned som general.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 28 Apr 2010 - 22:09

kajika lagde stille sit hoved ned mod bordet og sukkede stille i det hun lyttede til ham intresseret og sagde"Hmm det lyder da spændende så ? overvejer du at blive det på fuldtid altså general eller vil du bare gerne ha det sådan så de kan kalde vis der er brug for hjælp??" hun roede sig stille i håret og havde lyst til at flyve rundt.... hun var jo blevet halv engel nu..... men desværre så kunne hun ikke finde ud af at flyve og hun havde intet set til sin træner på det sidste....

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 29 Apr 2010 - 9:17

"ja det kun jeg godt find på af gør, jeg ved bare ikke om det skal være i by eller ned ved mit sommer hus eller et hele tre sted, hvor jeg ikke kender nogen og kan starte på en frisk" sagde han roligt og kun godt find på det, "hvorfor da, vil du da savner mig hvis jeg rejse væk" spurget han for sjov da han ikke regn med den, så godt kender de heller ikke hinande i nu, til af han vil sige af hun vil savner ham, det kun enlig være dejligt af flytte væk fra alt og bare starte på en frisk og så måske købe et hus der ned eller op hvor det nu bliver.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum