Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mord på Théâtre...... EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mord på Théâtre...... EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mord på Théâtre...... EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mord på Théâtre...... EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mord på Théâtre...... EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mord på Théâtre...... EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mord på Théâtre...... EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mord på Théâtre...... EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mord på Théâtre...... EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mord på Théâtre...... EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mord på Théâtre......

2 deltagere

Go down

Mord på Théâtre...... Empty Mord på Théâtre......

Indlæg af Mr. Ting Lør 31 Jul 2010 - 21:10

S: Théâtre.
T: Kl 17:59.
O: Masser af menesker.
V: Dejligt køligt aften.

På Théâtre begynde en teater. En meget kendt en, alle menesker var inde og se det. Den teateren hed "Isblomsten" Alle meneske var spændt. En rødhåret pige sad samme med alle mulige menesker. Hun havde noget specielt tøj, man kunne tydligt se hun var asiater. Hendes gyldne brune øjne så mod forhængen. Pludselig blev alt mørk, alle menesker holde vejret, for nu begynde det. Pigen sad helt stille. Forhængen gik stille op og en brunette stod på scenen og skulle til at synge. Der kom kun et "Sne..." ud af hende mund, før hun faldt om. Alt dette skette hurtigt. En pil jog igennem hendes bryst. Alle menesker gispede, nogle hulkede. Den rødhåret pige, så på scenen og sukkede. Hun skulle til det igen. Alle menesker løb ud. Det vare ca. fem min, før pigen var alene. Hun sprang op på scenen og så på denne brun håret sangerinde. "Jeg kender et godt sted, vil du med" spurgte hun venligt og trak en sort le frem.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Mord på Théâtre...... Empty Sv: Mord på Théâtre......

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 21:17

Malika sukke hun hade set hvad det var sket " Ting Chan " sagde malika og kom op på scenen hun stod lidt væk hun skulle ikke får tæt på TC da hun ikke længet var halvdæmon men bare et mennske hun sukke og kom ud i lyset hun satte sig på en stol i mørket det eneste man kunne se var hendes lilla øjne som stråle af lykke og glæde hun hade får der hun ønske sig i hele verden nemlig en familie


Sidst rettet af Malika Lør 31 Jul 2010 - 21:22, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mord på Théâtre...... Empty Sv: Mord på Théâtre......

Indlæg af Yukii Lør 31 Jul 2010 - 21:19

Døren til rummet,hvir forstillingen var begyndt åbnede sig, og ind kom denne pige langt lyserødt hår, en sort kjole der gik ned til knæene og to sorte matcende sløfer i to af de lange totter. Det var Yukii som var kommet hun var ankommet med en butler ved hendes side en butler som havde fået en ordre om at følge efter hende og igennem alt. Butleren var Yukii s familie's idé og mente selv at en butler ikke var nødvendigt. Hun fandt et sæde at sætte sig ned på men først fandt buttleren ved hendes venstre side en silke serviette frem for at børste sæddet Yukii bøjede sig fremover lidt med hænderne på skødet mens hun smillede kært"Mange tak Alucard"sagde hun og satte sig ned hun så med et normalt blik op mod den store scene hvor alt foregik alle de forstillinger der var, hun gispede lidt af forskrækkelse var dte mon meningen at hun ville se Ting chan på scenen og med denne brunhåret pige*hvad sker der mon her er forstillingen slut* tænkte hun højere og højere så det gav ekko inde i hendes hoved.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Mord på Théâtre...... Empty Sv: Mord på Théâtre......

Indlæg af Mr. Ting Lør 31 Jul 2010 - 21:24

Hun så på pigen bag sig og smilede "Nihao Malika, var det dig der dræbte hende" spurgte hun så, imens hendes le fik en lilla aura. Hun lavede en kors på pigens bryst, uden at røre hende "Kom, der er et sted du skal hen, hvor du vil få det bedre. Syng på din vej" sagde hun venligt og en hvid røg steg op "Desvære må du være stærk, find selv vejen til paradiset, jeg tror på du kommer hele vejen" sagde hun og smilede til denne lysende røg som forsvandt. Hun vendte sig om for at se nogen meneske som så dette. Men hun så kun en bestemt person "Kii, Nihao" sagde hun venligt og vinkede lidt.

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Mord på Théâtre...... Empty Sv: Mord på Théâtre......

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 21:29

" nej TC det var ikke mig og jeg kan ikke gøre sådan noget mere og vil heller ikke " sagde Malika og så på hende hun rejste sig og kom frem i lyset hun hade ikke sølvfarvet hår mere men sort da hun var blive et mennske hun så Yukii og nikke stille til hende hun var ikke så glad mere som hun hade været vis de bliv sur på hinaden igen ville hun ikke kunne stoppe dem uden at risikar et midste livet og det ville hun være meget ked af da hun var bliv mor igen for 3 månden siden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mord på Théâtre...... Empty Sv: Mord på Théâtre......

Indlæg af Yukii Lør 31 Jul 2010 - 21:34

Yukii tog nogle skridt hen mod dem hun havde rejst sig op fra sit sæde og gik stille med et smil mod dem, da hun ankom til scene kanten tog hun et skridt op på den mens hun kiggede ned på denne pige med det brune hår som lå der helt død"Hmm hvad skete de rmon med hende, tror du at det var noget med de tilskuer der var hvad tror i der kan have været sket hende"spurgte hun både til Malika og til Ting chan. Yukii holdte en arm op foran Alucard hendes butler ville have skubbet hende væk fra det døde lig men Yukii stoppede det"Alucard nej..Jeg kan godt klare det"forsøgte Yukii at forklare ham han nikkede lidt fornemt over for hende"Hvis de siger det Yukii-san"sagde han høfligt Yukii nikkede og vendte sig mod Malika og Ting chan"Jeg nåede hvist ikke se forstillingen var den go' indtil den her del"tilføjedee hun lidt med et smil hun var glad for at møde de to igen både Malika og Ting chan
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Mord på Théâtre...... Empty Sv: Mord på Théâtre......

Indlæg af Gæst Lør 31 Jul 2010 - 21:38

" ja tjo " sagde malika og bakke tilbage ind i skyggen hun var ikke til at kende mere hun hade forander sig før i tide kunne hun godt at være sammen med TC og Yuk men så meget mere hun var bange og skrøbelig at se på da hun bare var et Mennsle hun så på dem " undskyld jeg ikke bilv i lyset men jeg skamme mig sådan omer mig selv håbet at i kan tilgiv mig for det " sagde malika stille hun så på dem man kunne høre at hun græde hvorfor gik det også som det gik hun var bare en omvander blodbank for vampyren og et let mål for snigmordet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mord på Théâtre...... Empty Sv: Mord på Théâtre......

Indlæg af Mr. Ting Lør 31 Jul 2010 - 21:55

Hun nikkede og så på pilen "Hmm en god bueskytte" mumlede hun og så på Malika. "Hør, jeg kan altså ike finde du af hvem der ødelægge denne forstilling,d et gøre mig virkelig sur" sagde hun mildt men man kunne se hendes øjne gløde.

//skal lige smutte sees^^//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Mord på Théâtre...... Empty Sv: Mord på Théâtre......

Indlæg af Mr. Ting Lør 31 Jul 2010 - 21:56

//sorry.. -.- skal logge .. sees i morgen måske//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Mord på Théâtre...... Empty Sv: Mord på Théâtre......

Indlæg af Yukii Søn 1 Aug 2010 - 13:08

Yukii lagde en hånd på Malika s ene skulder mens hun lavede et opmuntrene smil, og kunne se hun så trist ud"Det gør slet ikke noet Malika du skal da ikke græde"sagde hun og kiggede så hen mod Alucard der havde et tørklæde frem"Mange tak Alucard"Her Malika tag det her og tør dine øjne, jeg ved det nok skal gå alt sammen"sagde hun og smillede kært. HUn tænkte lidt over den situation der lige var sket var der nogen der ikke kunne lig forstillingen eller nogen der var ude efter hende den brun håret pige"Ting chan så du noget mistænkeligt da du stod ved pigen"spurgte Yukii med et tænkene udtryk.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Mord på Théâtre...... Empty Sv: Mord på Théâtre......

Indlæg af Gæst Søn 1 Aug 2010 - 13:49

" tak Yui " sagde malika og tørte øjne. Hun stod stadig i skyggen da de ikke skulle se hende sådan her, det var for pinliget for hende da de var vand til at se hende med sølvfavet hår og sortevinger. men ak og ve nu var hun bare et Mennske som indet kunne gøre for at hjælpe ander, uden selv at komme i fare for at død

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mord på Théâtre...... Empty Sv: Mord på Théâtre......

Indlæg af Mr. Ting Man 2 Aug 2010 - 13:03

Hun rystede på hoved og så på pigen igen "Men jeg har ført hendes sjæl over Dødens flod" mumlede hun og så på sin le, som begynde at gløde den lilla aura igen "Og hun er kommet til paradiset, smukt ik" sagde hun blidt og smilede for sig. Hun vågnede lidt op da hun så på de to "Uhm nej.. Makila, du så jo hvad der skete, da alle menesker gik ud, var det nogen som bare styrtede ud eller sådan noget, da jeg var sprunget op på scenen" spurgte hun hende og så på Kii "Man kan sige, den person har ødelagt en smukt forstilling" sukkede hun.

//Jeg tænkte på at vi kunne lave en ludo regl, Mig, Makila og dig Kii :P//

Mr. Ting
Highly Proficient (Rank 18)

Bosted : Hvor der er læ. Hun er næsten som en vandrende vagabond... Bor alle vegne, hvor hun kan finde.

Antal indlæg : 1935


Tilbage til toppen Go down

Mord på Théâtre...... Empty Sv: Mord på Théâtre......

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum