Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
et nyt sted at udforske EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
et nyt sted at udforske EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
et nyt sted at udforske EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
et nyt sted at udforske EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
et nyt sted at udforske EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
et nyt sted at udforske EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
et nyt sted at udforske EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
et nyt sted at udforske EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
et nyt sted at udforske EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
et nyt sted at udforske EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

et nyt sted at udforske

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

et nyt sted at udforske Empty et nyt sted at udforske

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 16:32

Sted: ved søen
Tid: ved at være aften
Dato: 24/04
Vejr: sol og varmt, med en kold vind
Omgivelser: søen og en masse natur


Kagome havde forvillet sig ned til søen, hun havde bare gået i sine tanker hele dagen. hun stoppede op og så på den smukke sø. hun syntes ihvertfald at den var smuk. hun satte sig helt ned ved vandet og stak fødderne i. hun sukkede en smule udmattet og slappede ellers bare af. hun bed sig lidt i læben og tænkte på det hendes skole veninder havde sagt til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Yukii Lør 24 Apr 2010 - 16:34

Yukii kom stille gående ned mod søen hun ville bare gå sig en tur for vejret var dejligt især meget, så gik hun og ville se om der var nogen dernede hun kendte.Stedet virkede bekendt og omgivelserne også
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 16:37

kagome hørte ikke at der kom nogen, hun lå stille og så op på himmlen mens hun plaskede i vandet, med sine bare fødder. hun skjulte et gab med hånden. og kiggede på de få skyer der var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Yukii Lør 24 Apr 2010 - 16:41

Yukii nynnede en smule bare for en lyst skyld og gik lidt videre nu i hendes egne tanker, så kiggede hun kort hen mod en pige ved søen underligt nok havde hun troedet at hun var den eneste men det var hun ikke"hej.."sagde hun stille
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 16:43

Kagome så op, hun så en pige komme ned mod sig. "heej" sagde hun og betragtede hende, hun undrede sig over om hun var et menneske som hende, eller om hun osse var et af de der væsner.
da hun mødte den første demon havde hun være vildt glad og nysgerrige, men efter hun blev såret syntes hun hele tiden hun mødte flere og flere,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Yukii Lør 24 Apr 2010 - 16:46

Yukiis udtryk vendte sig et til lettere tænksomt udtryk, og hun kiggede studerende på pigen som var hun en genstand eller noget.Hn lod blikket falde ned på sine egne hænder så blå de var blevet lidt"hvad laver du hernede"spurgte hun
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Yukii Lør 24 Apr 2010 - 16:46

//skal lige spise//
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 16:47

"tænker" sagde hun bare og betragtede pigen, hun så at hendes hænder var blå og tænkte at hun måtte være et af de væsner.. hun bed sig i læben og så ned.

//bare i orden//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Yukii Lør 24 Apr 2010 - 16:56

Yukii s blik og udtrk skiftede til et lidt tænksomt kodlt udtryk over et eller andet, hun kunne mærke, føle noget hun ikke kunne før der var bare et eller andet"foresten mit navn er Yukii...Yukii Aido halv menneske halv vampyr"sagde hun stille

//tilbage//
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 17:01

"kagome" sagde hun stille og så ned, hun havde ikke mødt en vampyr før, eller halv vampyr, men hun var ikke bange for hende. men hun ville nok blive det hvis hun angreb hende. "menneske" sagde hun mere lavt, og tænkte at de nok ikke ville blive veninder så længe hun var menneske

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Yukii Lør 24 Apr 2010 - 17:03

//mente halv menneske og hav dæmon sorry//

Yukii kiggede på hende"er du enlig et menenske Kagome undskyld for jeg spørger men jeg føler bare at du er det, og en underligt lugt"sagde hun
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 17:08

//okaj//

"er jeg osse," sagde hun og så på hende. hun følte sig underligt tilpas. og så ned. hun bed sig lidt hårdt i læben, og så først på hende igen efter nogle minutter.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Yukii Lør 24 Apr 2010 - 17:11

Yukii smillede lidt og lod et venligt blik skimme hende hun var underligt nok ikke bange for at hun ville bide hende eller at hendes dæmon jeg ville komme frem, så hun smillede bare"hyggeligt at møde dig det er altid dejligt at møde andre mennesker"sagde hun
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 17:14

"møder du tit mennesker?" spurgte hun overrasket, hun havde altid troet at de 'magiske' væsner holdt sig for sig selv. hun så lidt ned. hun håbede ikke det kunne ses at hun var trist, hun ville ikke vise hvilket humør hun var i når hun mødte nye folk

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Yukii Lør 24 Apr 2010 - 17:16

"tja sommetider sommetider ikke møder godt nok flest magiske væsener hvis jeg skulle sige det, og er jo selv et så det er meget tilpassende for mig at møde lidt af hver slags altså ikke ondt ment eller noget"sagde hun
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 17:18

"tja har kun mødt fem magiske væsner, men opdagede jo osse at de fantes for nogle uger siden" sagde hun og så på hende. "havde altid troet at det bare var en skrøne" sagde hun

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Yukii Lør 24 Apr 2010 - 17:27

Yukii lyttede efter og nikkede afgivende"er det så nogle gode væsner du har mødt eller ikke gode"spurgte hun med et lille blik ned på hendes hænder igen der var ved at blive mer blå
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 17:30

"har kun lige mødt to af dem, men de virkede meget flinkede, der er faktisk kun en som jeg rigtig kender, han var rigtig sød. men jeg snakker ikke med ham mere," sagde hun og så ned, hun bed sig lidt i læben og så udover søen igen. hun syntes søen var beroligene at se på

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Yukii Lør 24 Apr 2010 - 17:34

Hendes blik og udtyk vendte sig lidt mod søen også hun kunne godt lig søen så afslappende og strømende mod kanterne, så livlig og frisk helt fantatisk."Kender et par stykker af magiske væsner de er også meget flinke, rare og det"sagde hun med et lettere smil
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 17:40

"det da vidunderligt" sagde hun og betraktede pigen, hun tog fødderne op af vandet og pressede knæene ind mod sit bryst, hun følte sig helt tom der hvor hjertet skulle være.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Yukii Lør 24 Apr 2010 - 17:45

hun hørte efter og gav sig til at sætte sig ned så vendte hun blikket hen på hende som om du var ked af det, for hvis hun var kunne hun mærke det"noget galt, og ja det er vidunderligt men du virker trist"sagde hun
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 17:50

Kagome følte sig afsløret, "tja jeg kan vil ikke løbe fra det, men ja jeg er trist, rigtig ked af det, men jeg må bare komme videre" sagde hun og så på pigen, hun havde lyst til at tude, men syntes det ville være pinligt hvis hun begyndte at græde nu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Yukii Lør 24 Apr 2010 - 17:53

Yukii rystede lidt på hovedet og ville gerne ligge en hånd på hendes skulder men hun vidste bare ikke hvordan hun ville ha'med det, så hun lod vær"havd er der sket jeg er her for dig"sagde hun med et lettere smil
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Gæst Lør 24 Apr 2010 - 17:56

"tja jeg fortalte dig jo at der var et magisk væsen jeg kendte rigtigt. og jeg kunne virkelig godt li ham, jeg var vildt forelsket, men han ville hellere have en anden end mig, og lige siden har jeg ikke set eller snakket med ham, og jeg tror heller aldrig jeg kommer til det" sagde hun stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Yukii Lør 24 Apr 2010 - 18:04

"lad mig gætte han kan lig en der hedder Mikala og det skal du ikke tage så tungt der er en masse andre som er bedre end ham, som du ved elsker kun dig"sagde hun med et hjælpende smil
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

et nyt sted at udforske Empty Sv: et nyt sted at udforske

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum