Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
jul med familien // Angel // - Page 10 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
jul med familien // Angel // - Page 10 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
jul med familien // Angel // - Page 10 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
jul med familien // Angel // - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
jul med familien // Angel // - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
jul med familien // Angel // - Page 10 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
jul med familien // Angel // - Page 10 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
jul med familien // Angel // - Page 10 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
jul med familien // Angel // - Page 10 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
jul med familien // Angel // - Page 10 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

jul med familien // Angel //

Side 10 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Næste

Go down

jul med familien // Angel // - Page 10 Empty Sv: jul med familien // Angel //

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 18:20

Malika lag sig på sengen og viste ham det. Såret var meget store og noget dybet hun kunne ikke holde smerten fra såret ud mere, da det var voldesomt

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 18:23

angel healede såret helt. han så på hende. "hvordan har du fået det mærke, det er ski det dybeste jeg nogensinde har set malika" sagde angel. han tog en af sine fjer af og lå over såret. det healede helt sammen

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 14 Sep 2010 - 18:30

" jeg faldt over noget og mærke at noget strak ind i min ryg. Og så huske jeg ikke mere 2 sagde malika for kort efter hun hade mærke at nogen stak hende besvimer hun, af ren og skær smerte i ryggen og hun hade midste en masse blod ved det også.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 8:00

angel sukkede. "Jeg sætter snart magi sikring på tingene skat, du kommer ret tit til skade" sagde angel. han gav hende en trøje. "Så er såret healet helt malika, du må altså passe meget bedre på" sagd ehan

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 11:42

malika tog tøjen på. Hun genkendt den som den trøje hun hade lånt af ham den gang de mødtes første gang siden, hun var lille hun elske den trøje som altid dufte af Angel

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 12:05

angel kyssede hendes kind og gik i bad. han håbede på at kunne gå i bad, uden at pigerne kom der ud midt i hans bad

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 12:14

Malika stoppe pigeren i at forstyr deres far. I hans bad " kom pigen lad os laven mad " sagde malika og tog dem med i køkknet og lavet mad, Malika viste at Angel ikke brødsig om at blive forstyret i sit bad så der for holdt malika dem. I gang med at lager eller rydde op

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 12:15

angel kom ud af badet. han fik noget tøj på og gik hen til malika og pigerne. angel havde brugt den hår shampoo suki havde givet ham på fars dag. angel lå sine arme om malika og kyssede hende i nakken

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 12:22

Malika lændt sig tilbage og ind til ham. Hun kunne godt lige den Shamoop han hade bruget 2 du dufter rigtig godt skat " sagde malika, og så på pigeren og stod bare tæt ind til Angel og slappe af

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 12:26

jeg brugte bare den shampoo suki gav mig i fars dags gave" sagde angel. han lavede en lys kugle og gav pigerne den. han vidste at de kastede meget med bolde, så han lavede altid en ud af lys magi. så inget ville blive smadret

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 12:35

Malika smielde og gik ud til maden. Som hun var ved at lave men hun var ud af sig selv lige nu i det sammen ringe telefone "jeg skal nok, tag den " sagde Malika og tog den " ja hallo ja det er mig hvad nej nej kom ikke her. Nej jeg møde jer ned foran ja hej " sagde malika og tog jakke og sko på " jeg komme igem, om 2 timer ses 2 sagde Malika og for ud af døren

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 19:36

angel syntes det var sært. han fik hurtigt sporet nummert. han ville vide hvad der gik af malika. for det var ikke normalt at malika bare gik i så lang tid. han sukkede, for det pinte ham virkelig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 19:44

Malika kom første hjem sent om natten. Hun hade være sammen med nogen som Angel ikke skulle vide noget om da den ville dræbe hende, vis han fik det at vide hun låste døren op og gik ind og tog sine sko og jakke af. Og satte sig på den lille sofan

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 19:47

angel sad i en stol. "Du kommer sent malika" sagde han. han var lidt sur over det, mest fordi malika skjulede noget for ham. angels lys var meget rødt, det viste hvor vred angel var. han havde puttet pigerne, da de helst ikke skulle opleve, når deres far var rasende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 19:54

Malika lukke øjne. Hun skramme sig " Angel du må ikke hade mig jeg ved godt jeg er sent hjemme men jeg måtte, holde dem her fra ellers ville de slog børne ihjel " græde malika og rejste sig og gik over til vinduet. Hun græde som vanvidt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 19:57

angel stivnede da han så at han havde fået malika til at græde. han tog sin frakke og gik udenfor. han ville flyve for ikke at gøre malika mere ked, men han nåede ikke mere end udenfor, før han knækkede på knæ. "jeg burde ikke have råbt" græd han. hans lyst var hvidt igen, men svagt fordi han græd

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 20:24

Malika smader vinduet og fik venster arm fuld af glasskår. Men hun var ligeglad hun lod det bare bløde og ville ikke stoppe det overhovedt, nu hvor Angel hade forladt hende med deres 5 døter hun så på skåren men trak dem ikke ud. Men skubbe den længe ind i hendes arm så det blødte endnu mere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 20:25

angels lys kunne ses udenfor døren. han græd. han kunne mærke hvad malika gjorde, for sårene kom også frem på ham. han for ind og stoppede hende. han fjernede glasset i hendes arm og healede det. hans tåre ramte flere gange malikas sår

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 20:36

Malika græde ind til ham. Hun hade sig selv for at skade ham " undskyld skat " græde Malika og holdt fast i ham, hun ryste og græde hun var helt ud af den hun tog fat i hans hoved og kysset ham på munden. Det var bevis på at hun elsker ham

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 20:38

han holdt kysset og holdt hende ind til sig. hans lys blev stærkere. han tog vingerne ind og kyssede malika på halsen. han ville ikke miste hende. han forbød at det skulle ske, for malika var hans liv

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 20:44

Malika holdt meget af Angel. Men hendes værste fryget var blive til virkelighed hun for ind til pigeren og så en var på vej ind, af deres vindue men malika holdt ham tilbage

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 20:46

angel for med og skød en lys kugle i hoved på personen. han lukkede vinduet og holdt det lukket med magi. han tjekkede pigerne, men kunne ikke finde suki. "hvor er suki" sagd ehan bekymret

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 20:53

" der over i skaber " sagde Malika. og åben skabsdøren " kom bare ud Suki han er væk nu " sagde Malika og bukke sig ned og løfte hende op

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 20:55

suki rystede bange. "rolig lille skat både mor og far er her" sagde angel. *hvem pokker var det* tænkte angel og uglede roligt suki i håret. suki græd, hun var rigtig bange. "han var så skræmmende mor.." græd suki

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 15 Sep 2010 - 21:06

" såsåså Suki du og dine søster sover ind hos jeres far og mig i nat ikke Angel " sagde Malika hun var ikke længe tryg ved at lade børne sove alene mere

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 10 af 11 Forrige  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum