Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
The night can shines (privat)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
Sv: The night can shines (privat)
Gæst- Gæst
//det fordi jeg ikke har været på nogle dage///
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Derefter rettede hun hovedet op og så mod hans ryg da han koppen på køkkenet bordet, hun rejste sig op og gik hen til ham og stod op af hans ryg og lagde hovedet komme ved siden af ham og så mod ham med nygerrige øjne og blik "hvilket rum må jeg da ikke se" sagde hun drillende og nygerrige på sammen tid, hun lagde nu hænderne på hans skuldre mens for ikke at falde , hun smilede bare til ham nu
Gæst- Gæst
Da Melinia pludselig forsvandt bag ham kiggede han på sine skuldre og så hende, "rummet, det med stjerner og sådan" sagde han blidt og lod sin venstre hånd glide op og holde på hendes.
Gæst- Gæst
"Vil gerne se dit værelse , vis jeg må ryde i dine ting" sagde hun og små grinede, hun drillende ham lige nu , men var os nygerrige på det rum hun ikke måtte se
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Så kan jeg rode lidt mere på dit værelse , så det vel okay" sagde hun og grinede "jeg finder nok noget, som jeg finder spændende" hun så mod ham og rørt hans kind med en figner "Kunne godt tænke mig at se det rummet " hun skær ansigt
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
På hans gulv var der dog lidt tøj, ikke undertøj men hverdags tøj.
Gæst- Gæst
"Men du er dygtigt" hun så på hans tøj som lå og gik hen og salme op og smid det i en vasketøj kurve , hun små grinede "Sorry dårlige vane" sagde hun og vent sig rundt men fald i noget papirer , men det gik ikke i stykke, hun lå i en bukke papir , det dækkede hende helt, hun lå og grinede "Det så elegant jeg er " sagde hun mens hun grint
Gæst- Gæst
Han smilte lidt, "Mange taaaa-" sagde han og endte ikke rigtigt sit 'tak', da hun gik hen og samlede hans tøj op og satte det i vasketøjskurven. "-aaaak..." kom det så efter en kort pause, "Du siger du vil rode mere, men du roder jo op?" sagde han og grinte lidt og bukkede sig kort ned da han så at hans gulv næsten var helt hvidt af papirer. Han samlede nogen af papirene op så man kunne se hans gulv var at lysebrune træbreder. Glatte og fine. Han satte så papirene på sit skrive bord i en lille stor stak og samlede lidt fra bordet, og satte det oven i.
Gæst- Gæst
Man kunne se hun elskede naturen og var fangende af den, hun var helt fangede af hans billeder "de sker næsten helt rigtigt ud, som om man er det" hun så mod ham og smilede sødt til ham og grinede , hun gik hentil hans skivebord , eller det ligende det ,selvom det var helt dækkede til , hun små grinede
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
En hund gøede af dem, hun så ned på den og smilede "hej " sagde hun med en blid stemmende, den stoppede derefter, hun små grinede
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg skal nok tage mig af hende" sagde han og smilte lidt, "Er du okay?" spurgte han roligt og kiggede blidt på hende med blide øjne.
Gæst- Gæst
"Ja jeg er okay, bare chokket" sagde hun og gled en hånden over sin lår , da hun var øm og havde nok fået et blåt mærke
Melinia øjne mødtes nu Luke helt, det var klar blå og blide , man kunne fanges i dem vis man havde lyst, hun så mod hans grøn "klar den nok" hun vendte blikkede mod Luke storebror igen "Det må du virkelig undskyld , så mig ikke få"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 3 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Oh what a night...(Alucard=privat)
» is´it you??- Night=Privat emne?
» The night is over us //marko-privat//
» At night // Privat: Karaktar
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift