Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Another days, hard work //David - Privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: Another days, hard work //David - Privat//
"Jeg kunne nu stadig godt tænke mig at slå den ihjel..." Sagde han og slikkede sig lidt på læberne. "Men jeg kan godt forstå, hvis jeg ikke skal, eftersom der er så lidt" sagde han og en lille tanke dukkede op i hans hoved.
"Skal vi slå den, som bevogter lagert, skal vi slå den ihjel eller bare Bevidstløs?" spurgte han ham med et lille smil.
Han kunne godt forstå det, hvis han ikke måtte, hvis der var for lidt til at skoven kunne undvære nogen.
Gæst- Gæst
"Tror du Enten vil lade være med at dræbe mig, fordi jeg er af en truet art?" Spurgte han med et smile, og kiggede så fremad igen. "Nej vi slår den ihjel hvis den er der.. Det er det gode ved Enter.. Der vil altid være det antal der skal. Den dag et dør, er der et nyt af de store træers røder, som forlader dens moder, og besætter et nyt træ. Der derved bliver til en Ent." Fortalte ham imens han fortsatte. "Så længe træerne med de gyldne tåre ikke bliver fældet, vil Enter aldrig uddø.." Sagde han og kiggede ind i en ny lysning. Han så en sten, som han observerede i en tid, og nikkede en enkelt gang, og kiggede op på David.
"Det er her.. Den store sten der.. Den ligger ikke på jord.. Der er et huld under den.. Dem der som gemte det lager væk, gjorde et godt arbejde.. Den der sten er meget stor.. Hvis det var almindelige mennesker, skulle de mindst være ti til at flytte det monstrum." Sagde han, med en lav stemme. Han kiggede så ind i lysningen igen. "Det ser ikke ud til at der er nogen Enter lige nu.. Så lad os bevæge os derind ad med det samme.." Sagde han. "Jeg går først, og hvis jeg bliver angrebet, så overrasker du dem, okay?" Spurgte han, og kiggede op på David.
Gæst- Gæst
Han kiggede på stenen og smilte lidt. Men smilet forsvandt da han hørte hvad det var Boulder sagde.
"Nej!... Jeg går først, eftersom jeg kan overleve det hele" ssgde han og gik imod stenen. "skal stenen blive her, eller har du noget imod den forsvinder?" spurgte over det. Han havde trods alt oplevet at nogen blev utroligt sure over at noget blev ødelagt alt for hurtigt.
///undskyld det korte svar///
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Just once please ~ David privat
» Work to do!- Shane=privat
» Do u work here 2? // julian - privat//
» a day after work // Shirath-privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline