Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En møde med et væsen-privat Todd EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En møde med et væsen-privat Todd EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En møde med et væsen-privat Todd EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En møde med et væsen-privat Todd EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En møde med et væsen-privat Todd EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En møde med et væsen-privat Todd EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En møde med et væsen-privat Todd EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En møde med et væsen-privat Todd EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En møde med et væsen-privat Todd EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En møde med et væsen-privat Todd EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En møde med et væsen-privat Todd

Go down

En møde med et væsen-privat Todd Empty En møde med et væsen-privat Todd

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 11:50

tid:: irl
dato:: irl
sted:: skoven, ved Arrings hytte
omgivelser:: en lille lysning og en lille træ hytte
vejr:: solen skinner og luften er ved at blive lun
påklædning:: en brun kappe med mønstre på og indeunder bær han en rustning af bronze, et par lædersko og et pandebånd(som avatar) og en lille guld kæde med en ring på

Skovens dyr var efterhånden vågnet op og fugle pip ku høres fra de mange træer, en lun vind tog fat i grene og fik dem til at vippe blidt skoven var fredlig og kun dyrnes lyde ku høres men kort tid efter ku man høre lyden af en pil ramme et træ og lidt af en sværdkling der slog mod et eller andet, lydne kom inde fra en lille lysning hvor en lille hytte af træ lå et lille stykke væk fra hytten stod en lille mand med sved på panden, han holdt en bue i den ene hånd som han hurtigt spændte og satte ny pil i før han sendte en afsted mod et træ et stykke derfra, den lille mand hed Arring og var faktisk en dværg, han stod som sevanligt og trænde i at kæmpe med våben for at holde uvelkommne væk fra hans lille sted som han kaldt det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En møde med et væsen-privat Todd Empty Sv: En møde med et væsen-privat Todd

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 12:06

En skikkelse på omkring de 17 år, med sine store sorte vinger, barskede han i af sted med en stor fart, imens at han fløj hen over skoven, hans trøje som han havde på, var revet i stykker bag ved ryggen pga hans vinger, da en lyd af en pil blev hørt, stoppede han op med at flyve, dog bevægede hans vinger sig endnu. Drengen ved Todd og hans blik gled rundt, hvor han kiggede ned mod skoven og fik øje på et træ, hvor der sad en pil, en tanken strejfede ham om hvorfor at nogen skyd efter stammen på træer? Han rystede svagt på hovedet, inden at han fløj længere ned mod skoven, ind til at han landede på jorden, let og elegant, gik han hen mod træet, uden at have lagt mærke til nogen, Todd tog fat i pilen og trak den ud med lethed, imens at hans øjne fastholdt sig på pilen, *Hvor er den kommet fra?.. hvem har affyret den?* tænkte han og fugtede let sine læber, imens at han direkte studerede pilen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En møde med et væsen-privat Todd Empty Sv: En møde med et væsen-privat Todd

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 12:11

Arring skød endnu en pil af nu blot mod et andet træ, pilen fløj i høj fart hend og satte sig fast i træts bark*godt*tænkte han kort og tørde lidt sved af panden før han vendte sig om og opdage overasket at en engel stod med en af hans pile i hånden*hvad?*tænkte han og lag buen ned på jorden og hev et lille svær ud fra en rem på hans bælte, han løftede det trune og så på englen "hvad laver du?"spurgte han så fastr med sin mørke brummne stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En møde med et væsen-privat Todd Empty Sv: En møde med et væsen-privat Todd

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 12:16

Efter at en stemme kunne høres i Todd's øre, vendte han sig om og fik øje på et meget lille menneske? Nok det mindste menneske, han før havde set, han tabte pilen, imens at han så sværdet, lagde da sit hoved en smule på skrå, imens at han lod sine øjne hvile på dette lille væsen. "Studerede bare pilen.. det undrede mig over hvorfor at den sad i stammen af et træ" sagde han køligt og alligevel med en blid stemme. Et skævt smil veg sig frem i hans ene mundvige, "Det ville være dumt af dig.. hvis du har tænkt mig at skade mig" mumlede han, og lagde sine arme over kors, han kunne dræbe nogen på ingen tid, fordi han var en dødsengel, dermed kunne han også vække folk til live igen, Todd havde en speciel magi. Som han egentlig holdte meget af og alligevel fandt han dette væsen meget interessant. "Og spørgsmålet er mere.. er det dig som har fyret disse pile af sted?" spurgte han nysgerrigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En møde med et væsen-privat Todd Empty Sv: En møde med et væsen-privat Todd

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 12:17

//logger af men kommer på sener//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En møde med et væsen-privat Todd Empty Sv: En møde med et væsen-privat Todd

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 12:25

//okay(://

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En møde med et væsen-privat Todd Empty Sv: En møde med et væsen-privat Todd

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 15:48

Arring så lidt på ham og løftede det ene øjnbryn imens han af al kræft hugge sværet ned i jorden så halvdelen af klingen forsvandt under jorden, han så igen over på englen "okay"svarede han brummne "man ved jo aldrig om du var ude på noget"sag han så og kløde sig lidt i det korte brune skæg før han nikke ned mod buen på jorden "jeg trænde blot lidt med mine våben"sag han og betragte den store engel"hvad laver du enligt her i skoven?"spurgt han så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En møde med et væsen-privat Todd Empty Sv: En møde med et væsen-privat Todd

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 0:34

En lille fnisen undslap fra hans strube.. da denne ukendte lille mand af et væsen, fortsatte med at snakke til ham, og sagde denne sætning om at man aldrig vidste om Todd var ude på noget. "Rigtig nok.. men.. jeg er blot en speciel engle, jeg bruger ikke min magi som jeg lyster, kun hvis jeg er i mit vrede humør" sagde han stille og bed sig i læben, idet at han rettede blikket mod manden og lagde sit hoved en smule på skrå, imens at han holdte pilen i sin ene hånd, "Okay.. interessant." sagde han hentydet til at manden var i gang med at træne med sine våben, Todd fandt det faktisk meget fascinerende. Inden at hans vinger forsvandt ud af det blå, "Hm, hørte lyden af en pil ramme et træ.. og ville tjekke hvad det gik ud på, før jeg tog helt hjem" svarede han så og fugtede let sine læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En møde med et væsen-privat Todd Empty Sv: En møde med et væsen-privat Todd

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 13:45

Arring betragte ham let og kløde sig igen lidt i skæget "okay så du er velkommen"sag han og slog let ud med armne "dette er mit hjem derfor er jeg lidt på vagt over for frammede"sag han og så lidt på englen igen "okay men nu ved du hvad der skete"sag han roligt og lo varmt før han trak svagt på skuldrene og rakte en rimlig stor hånd fram mod ham "arring er navnet"sag han kort, Arring var en stærk dværg og det ku man også se på hans arme det bulde op af muskler, han var normal høj af en dværg men han bode mærkligt nok ikke sammen med andre dværge.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En møde med et væsen-privat Todd Empty Sv: En møde med et væsen-privat Todd

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 11:26

Todd kiggede sig omkring, inden at han så nikkede kort til dværgen havde budt ham velkommen. "Tak.." sagde han og fugtede let sine læber, "Jeg er ikke blot et væsen der burde frygtes.. også dog alligevel.. kommer an på hvilket humør jeg er i.." mumlede han, "Ja.. det gør jeg" svarede han og bed sig dernæst diskret i læben. Før at han lagde sit hoved en smule på skrå, imens at han lod sit blik hvile på dværgen, da den rakte sin hånd imod ham. Han hævede det ene bryn, inden at han tog fat i dværgens hånd og klemte den, før at han trak sin hånd til sig. "Todd Gorgeous" præsenterede han sig. Imens at han mærkede dværgens hånd, følte sig lille, også dog ikke. - Kun angående med musklerne. - "Går du meget op i din træning med pilene?" spurgte han nysgerrigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En møde med et væsen-privat Todd Empty Sv: En møde med et væsen-privat Todd

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 11:37

Arring nikke lidt "javel så"sag han roligt og gav hans hånd et ordligt klem da det var det han var vantil, han smilde muntert "rat at møde dem todd"sag han så og slap hånden igen "jeg er Arring"sag han så og bukke kort før han så hen mod et træ hvor der sad lidt flere pile i "ja jeg træner meget man skal jo forsvare sig mod fjender og vilde dyr men det er nu ikke kun pile jeg bruger"sag han roligt og lo varmt, man ku se han havde mange våben på sig og enda flere da nogle var skjult mærkligsteder på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En møde med et væsen-privat Todd Empty Sv: En møde med et væsen-privat Todd

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 11:49

Todd fulgte hver og en af Arrings bevægelser. "Ja så.. hvad bruger du ellers?" spurgte han nysgerrigt og fandt det fascinerende, og ret spændende, imens at han snakkede med en dværg, det var så også første gang at han havde mødt en dværg. Også alligevel havde Todd ikke mødt så mange væsner endnu. Fordi han stadig blot var lidt ny i Vie La Mort, kunne Arring, måske hjælpe ham med sin magi? Todd havde endnu ikke fundet ud af hvordan han skulle vække folk til live, det havde han noget svært med at finde en metode på. Et skævt smil veg sig i hans ene mundvige, imens at han kiggede på Arring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En møde med et væsen-privat Todd Empty Sv: En møde med et væsen-privat Todd

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 11:55

han smilde muntert og hev en rimlig stor bronze økse op fra bæltet "jeg bruger den her"sag han roligt og vendte ryggen til Todd imens han så koncetret på et træ hvorefter han svinge arm tilbage og sendte den så derefter fram afg så den fløj gennem luften i fuld far og lande perfekt i træets bark, han nikke tilfreds og vendte sig om igen "den træner jeg med og så har jeg mit sværd samt masser af knive og en kræft"sag han roligt og lo muntert igen før han kort så hen på det træ hvor hans økse nu sad fast.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En møde med et væsen-privat Todd Empty Sv: En møde med et væsen-privat Todd

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum