Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et møde mellem to Vampyrer (Elena) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:26

Sted: Gyderne
Vejr: støv regn og vindstille
Omgivelser: Nogle skraldeposer og og papkasser
Tid: omkring midnat

Lazarus havde næsten lige spist men så han var ikke sulten. Men hvis andre dødelige valgte at kigge forbi kunne han dog klemme et par dråber mere ned. Lazarus stod op af en mur i gyden og sang en stille sang med hans fortryllende stemme. Han havde en meget veltrænet krop og var en meget smuk ung mand. Dog så han ud til at kede sig en smule. Det gjorde han ofte når han lige havde spist. Det Lazarus nød mest var selve jagten og når han drak blodet. Ikke efter, så var verden så kedelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:34

Elena havde liget været på jagt kom nu listne gåne igennem de mørke gyder, hun var ikke i sin vampyr skikkelse men sin katte skikkelse som var en sort lille kat med blodrøde øjene som så vagtsomt rundt, hendes små ørre drejede fra side til side for at opfange alle lyde imens hun gik langs muren og så vagtsomt rundt uden at lave den midste lyd, hun elskede at luske rundt i sin katte skikkelse da det gav en vis frihed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:40

Lazarus sniffede i luften. * En anden Vampyr... Jamen hvor hyggeligt*. Lazarus stod lidt og sang videre. Han havde en smuk og forførende sang stemme. Det var klart at se for en anden Vampyr at han ikke jagte ved at bruge din styrke eller hurtighed. Men sin charme og stemme. Lazarus var en gammel Vampyr, en fuldblods Vampyr. Han var for længst blevet træt af at jage sit bytte. Nu nød han at lokke sit bytte til sig. Han stoppede med at synge og sagde med en rolig stemme '' Du kan godt komme frem jeg kan lugte dig min ven ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:48

Elena stoppe op og rejste sig op på bagbene imens hun snunse *en vampyr*tænkte hun og gik ned på alle fire igen imens hun nu begyndte at følge efter lugten da hun kom tætter på kunne hun høre en mandlig sangstemme og stoppe kort op da hun hørte ham snakke ud i luften til hende, hun miavede kort før hun luntede hen mod ham stadig i katte skikkelse, hun var ikke en gammel vampyr hun havde kun været det i 3 år men havde nu fået styr på sine kræfter, hun brugte ikke sin stærke men sin charme og snu hed til at få sit bytte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 16:55

Lazarus smilede dystert til Elana og klappede katten på hovedet '' Du er da en ung Vampyr kan jeg lugte. Der er stadigvæk lidt menneske lugt over dig. Hvorfor kommer du ikke i din menneske form. Jeg vil gerne se hvilken Vampyr jeg står overfor ''. Lazarus grinede dystert. Det var nemt at se han var veltrænet efterson han ikke havde noget under sin røde jakke. Han var en meget smuk og havde et elegant udseende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:00

Elena så lidt op på ham da han klappe hende på hovdet, hun nikke svagt og vendte ryggen til ham hvorefter hun forvanlede sig om til sit rigtige udsene, hun vendte sig igen om mod ham og betragte ham let "ny og ny"svarede hun med sin rolige chamerne stemme, hun var en høj ung kvinde med smukke fomer og et langt sort hår med hvide striber i hendes øjne var skinne lyseblå og hendes hud marmorhvid, på panden havde hun et lille svagt mærke som ligene tegnet for kvinder, hun havde en sort stram kjole som framhæver hendes smukke former, et par sorte højehælet sko samt et hvidt sjal og en sølvhalskæde med et lille vedhæng.


Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:07

Lazarus var i drille humor. Eftersom han havde rørt ved Elena kunne han nu bruge hans Puppet Master evne. Han kunne derved styre hendes krop uden hun kunne gøre noget ved det. Han bevægede fingrene på sin ene hånd og fik hende til at gå over til han. Da hun var meget tæt på ham slap han sin kontrol over hendes krop. Lazarus grinede dystert og kiggede hende direkte ind i øjnene '' Som sagt, de er en ung og smuk Vampyr må jeg tilføje. Jeg skal nok lade være med at drille mere... lige nu ''. Lazarus slikkede sig om munden og smilede ondt '' Mit navn er Lazarus...Lazarus Chimere. Fuld blods Vampyr og arving til Chimera clanen ''. Lazarus bukkede let foran Elena.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:29

Elena kunne ikke andet end at gå over til ham ikke fordi hun vile men hun var tvunget, hun så på ham med et betragtne men også lidt mystisk blik "tak og de ser nu heller ikke værst ud"sag hun roligt og så ham dirakte i øjene "det var godt"tilføj hun så og satte hurtigt sit hår i en hestehale med en eleesik som hun havde om håndledet "en ære at møde dem Lazarus"sag hun og nejede kort før hun tilføj "Elena Theodora Teller"og sendte ham en chamerne smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:45

Lazarus smilede * Hun ved lige hvordan man skal være overfor mig. Underligt *. Lazarus bukkede sig og kyssede hendes hånd '' Det er mig en stor ære at møde dem... Det er ikke tit man møder en smuk Vampyr som dig. Tror mig hvis det var mig der havde fundet dig så havde jeg selv gjort dig til Vampyr for at bevare din skønhed ''. Lazarus slikkede sig om munden og smilede dystert til Elena. Han havde et glimt i sine røde øjne. Han blev ved med at kigge hende ind i øjnene. Næsten som et dyr der var tiltrukket af et eller andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 17:54

Hun betragte ham lidt og sendte ham endnu et charmerne smil "det var pænt sagt"sag hun roligt og så ham dybt ind i øjene med hendes lyseblå skinne øjene "tak det er jeg glad for at høre"sag hun og så lidt ned på den hånd som han kort havde kysset før hun igen så på ham"du er da også en flot herre"sag hun roligt og lod en finger køre hen over mærket som hun havde på panden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:12

Lazarus stillede sig tæt op af hende så deres læber næsten rørte hinanden, næsten udfordrende for at hun skulle flytte sig fordi hun var bange eller blive stående '' fortæl lidt om deres mærke. Det ser spændende ud ''. Lazarun lagde en hånd om hendes hofte. Det var klart at se han drillede hende. Det havde han det med at gøre overfor unge nye smukke kvindelige Vampyrer. Lazarus grinede dystert og kiggede hende stadigvæk ind i øjnene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:16

HUn så lidt på ham men blev ståne da hun ikke var bange for ham "jeg er født med det"startede hun roligt og så ham dybt ind i øjene uden at blinke "jeg ved ikke helt hvad det betyder da jeg aldrig har kendt min famillie"slutte hun roligt af og lag en hånd på hans skulder og smilde drilsk, hun ku faktisk godt li at stå tæt på ham for han var enligt en flot fyr i hendes øjene.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:28

Lazarus smilede * Jamen dog hende her er lige noget for mig. Men hun vil hurtigt finde ud af hvor impulsiv jeg er *. Lazarus lænede sig lidt frem og Kyssede hende på læberne og bed hende i underlæben og sugede lidt blod fra den før han slap kysset og kiggede på hende igen. Lidt blod løb ud af mundvigen på ham. Lazarus grinede og holdt nu godt fat i hendes hofter med hans hænder. Han var faktisk meget stærk af en Vampyr dog lå han ikke alt for meget styrke i, kun nok til det gjorde lidt ondt på Elena '' bare rolig jeg bider ikke... eller ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Ons 28 Jul 2010 - 18:35

Hun så nøje på ham og kysse ham kort igen men mærkede tydligt da han bed hende i læben, hun sendte ham et chamerne smil da han trak sit hovdet væk igen, hun lænde sig kort ind mod ham og gav ham et kort blidt kys på muden før hun trak hovdet tilbage og så på ham"eller?"gentog hun og hævede et øjnbryn.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 9:17

Lazarus grinede overraskende blidt '' der er ikke noget dejligere end når to Vampyrer bider hinanden. Lader blodet flyde imellem hinanden... der er ikke noget mere sexede.. Bare vent til du smager Fuld Blods Vampyr når jeg lader dig smage mig... du vil elske det ''. Lazarus holdt hende tæt ind til sig og kyssede hende vildt så bed han hende let i halsen og sugede lidt blod. Så kyssede han hende igen og gled blidt sin tunge ind i hendes mund så hun kunne smage det metalliske smag af hendes blod der var på hans tunge og i hans mund.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 13:58

Hun så lidt på ham men smilde så "det tro jeg på"svarede hun med en utrolig rolig stemme, hun lag begge arme om ham og lod ham roligt kysse hende og bide da hun næsten vidste at han ikke var ude på noget men vis han var ku hun forsvare sig, hun mærkede smagen af sit ejet blod og smilede svagt selvom hun ikke brød sig om sit ejet blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 14:09

Lazarus grinede '' du er interessent. Du er sjov... Det er normalt ikke noget jeg siger til Vampyrer der ikke er Fuld Blods... smag du bare nu smukke ''. Lazarus drejede sit hoved så hans hals var blottet. Han var en stærk Fuld Blods og det var ikke svært at lugte det selv uden han blødte. Han stod og smagte på hendes blod han havde i munden imens han ventede på hun bed i ham og smagte hans rene stærke blod * Hendes blod smager ikke værst af at hun er en ny Vampyr *. Lazarus grinede lidt igen '' Pas på nogle Vampyrer siger Fuld Blods blod er til at blive afhængig af ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 14:18

hun smilde chamerne "tak du"sag hun venligt og så lidt på hans hals før hun satte tænderne i ham og begyndte langsomt at suge, hun mærkede hans stærke blod strømme ind i hendes munden*fantastisk*tænkte hun kort og suge lidt mere før hun tvang sig selv til at stoppe, hun slikkede sig om munden og så på ham hvorefter hun kysse ham blidt på munden imens hun igen lage armne om ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 14:30

Lazarus smilede i det han kyssede hende tilbage '' Du er godt nok noget for dig selv... Du imponere mig ''. Lazarus holdt hende tæt ind til sig. Han kunne mærke den dyriske tiltrækning til Elena dog prøvede han at holde sig tilbage. Hun var jo ikke Fuld Blods. Lazarus lukkede øjnene imens han kyssede hende. Lidt efter stoppede han og åbnede sine øjne og kiggede på hende '' Fortæl om dig selv.. jeg vil vide mere.. min nysgerrighed er blevet vækket ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 14:35

Elena nød hans kys hun nusse ham lidt på ryggen imens hun så på ham med et nysgerrigt blik "tak søde"sag hun roligt og lukke kort øjne før hun åbnede dem igen og tænkte lidt over et svar "hmm jeg kender ikke min familie da jeg aldrig har set eller hørt fra dem"starte hun roligt ud med at fortælle "jeg er opvokset hos en lidt ældre dame der fandt mig på gaden da jeg var spæd men da jeg blev 7 sendte hun mig på gaden"sag hun og sukke svagt da hun huskede tilbage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 14:39

Lazarus smilede og nussede hendes hår med en hånd '' havde jeg fundet dig havde det været en anden sag... Så livet har været hårdt for dig.. hvad har du så tænkt dig at gøre nu? ''. Lazarus Kyssede hende før hun nåede at svare og slap så kysset for at lade hende svare. Han vidste ikke helt om han skulle se hende som et kæledyr eller en han engang ville kunne falde for.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 14:44

hun smilede chamerne og lytte roligt til ham da hun lige skulle til at svare kysse han hende igen, hun så ham så dybt i øjene da han stoppe kysset og svarede roligt"hvad ville du ha gjordt med mig vis det var dig der fandt mig?"spurgte hun nysgerrigt og kysse ham kort på munden før hun tilføj "ja det har været hårdt men jeg har klaret mig"sag hun roligt"jeg har ikke særlig mange penge så jeg lever på gaden og i skoven "sag hun roligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 14:57

Lazarus smilede ondt '' Først havde jeg gjort dig så bange at du næsten ville have mistet din forstand.. Så ville jeg have trænet dig i at slås.. Så ville jeg overveje om jeg skulle have gjort dig til Vampyr... Derefter ville jeg have afgjort om du skulle være mit kæledyr eller min partner.. Det var det jeg ville have gjort ''. Lazarus lænede sig ned og kyssede hendes hals og så hendes øre og så så på hende igen '' hvorfor er du ikke bange for mig? ''.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 15:03

hun lytte roligt til ham "okay det lyder måske også lidt hårdt"svarede hun roligt og så på ham hvorefter hun kysse ham på panden imens han kysse hendes hals og øre, hun smilede chamerne "jeg er sjælent bange"svarede hun roligt "og ja så kan jeg mærke på dig at du er rimlig flik desuden ville du ha dræbt mig hurtiger"svarde hun og kysse ham på munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Gæst Tors 29 Jul 2010 - 15:06

Lazarus blev overrasket over hendes ord men nød kysset * Flink... Mig?.. Enten er der noget helt halt med den her tøs ellers gør hun mig faktisk flink *. Lazarus grinede dystert '' Tro mig, jeg er ikke normalt så flink og venlig... jeg ved bare ikke hvad det er.. der er noget over dig ''. Lazarus kiggede op og ned af hende med hans røde øjne. Lidt efter slikkede han sig om munden og kyssede hende igen på munden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et møde mellem to Vampyrer (Elena) Empty Sv: Et møde mellem to Vampyrer (Elena)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum