Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ven eller fjende-privat David EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ven eller fjende-privat David EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ven eller fjende-privat David EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ven eller fjende-privat David EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ven eller fjende-privat David EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ven eller fjende-privat David EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ven eller fjende-privat David EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ven eller fjende-privat David EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ven eller fjende-privat David EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ven eller fjende-privat David EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ven eller fjende-privat David

Go down

Ven eller fjende-privat David Empty Ven eller fjende-privat David

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 12:52

tid:: irl
dato:: irl
sted:: skoven, ved Arrings hytte
omgivelser:: en lille lysning og en lille træ hytte
vejr:: solen skinner og luften er lun
påklædning:: en brun kappe med mønstre på og indeunder bær han en rustning af bronze, et par grønne bukser og t par lædersko og et pandebånd(som avatar) og en lille guld kæde med en ring på

Skovens dyr var i fuld gang med det de normalt lavde og fugle pip ku høres fra de mange træer, en lun vind tog fat i grene og fik dem til at vippe blidt i vinden, skoven var fredlig og kun dyrnes lyde ku høres men kort tid efter ku man høre lyden af en pil ramme et træ og lidt af en sværdkling der slog mod et eller andet, lydne kom inde fra en lille lysning hvor en lille hytte af træ lå et lille stykke væk fra hytten stod en lille mand med sved på panden, han holdt en bue i den ene hånd som han hurtigt spændte og satte ny pil i før han sendte en afsted mod et træ et stykke derfra, den lille mand hed Arring og var faktisk en dværg, han stod som sevanligt og trænde i at kæmpe med våben for at holde uvelkommne væk fra hans lille sted som han kaldt det, han brumme tilfreds da han sendte endnu en pil afsted og den remte præsist der hvor han ønskede den sku lande *det går da bedre nu*tænkte han og tørede lidt sved af panden før han spændte buen igen, han skød indnu en gang og ramte plet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende-privat David Empty Sv: Ven eller fjende-privat David

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 12:59

David havde gået rundt omkring og prøvede at opsnuser andre Lagerrum, ligesom dem han havde fundet med Boulder... Der måtte være flere, med meget flere værdifulde ting... OG så ville David faktisk kunne sove ordentligt for en gangs skyld.
Hans tøj bestod af en simpel vest, bukser og et sæt vandre sko. Det var så dejligt at være i sit eget tøj igen... Selvom det ikke havde været blevet brugt i meget lang tid. Det sorte sværd var spændt fast på hans ryg som altid og en skuldertaske han og dinglede ved siden af ham.. (Som Avatar Bare i sort)
Han stoppede op da en anden lyd kunne høres i hele skoven... Eller var det kun ham der kunne høre det? En pil?... Hurtigt satte han kursen mod den lyd... Han ville finde ud af hvem der lavede den lyd... Og se om han kunne score sig en omgang hæderligt måltid...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende-privat David Empty Sv: Ven eller fjende-privat David

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 13:06

Arring nikke tilfreds og gik hen til de træer han havde ramt og pillede hurtigt pilne ud hvorefter han gik tilbage til det sted han stod før og satte en ny pil i buen før han hurtigt spændte den og sendt den afted med høj far mod et stort træ lidt væk fra hans plads, hans håndbevægelser var hlet perfekt og nøje udtænkt for han ramte plet vejr gang, han brumme tilfres og satte en ny pil i buen og sendte det hurtigt afsted igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende-privat David Empty Sv: Ven eller fjende-privat David

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 13:10

David kiggede på dværgens hytte... Han syntes selv hytten var ganske lille.... Men det var jo også fordi han ikke anede om personen var dværg eller hvad det var... Han samlede luft i lungerne til at råbe et Hallo! Men den høje SMAK! Lyd der kom af at Arring skød endnu en pil afsted og ramte, fik ham til at tænke sig om.
Hurtigt havde han trukket sit sværd og begyndte at skridte højlydt om bag huset. Sådan som han holdte sværdet og bevægede sig afsted, kunne han sagtens forveksles med en Fjende eller andet... Meget uheldigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende-privat David Empty Sv: Ven eller fjende-privat David

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 13:11

//Sorry, skal logge... Ser om jeg kommer på senere//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende-privat David Empty Sv: Ven eller fjende-privat David

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 13:15

Arring skød endnu en pil afsted da han så hurtigt stoppe og satte buen hen over sin skulder og trak et rimlig langt sølvsværd op fra hylstret på og gjorde klar til at angribe vis de blev nødvendigt, han så søgne rundt imens han lytte til fodtrine "hvem der"råbt han så højt med sin mørke brummne stemme"jeg er ikke bange for at angribe så kom frem!"sag han højt og så søgne rundt efter personen eller væsnet, sandt nok han var ikke bange for at kæmpe og det vr nu også det dværge var kendte får menhan bode ikke i dværgnes landsby men her alene da han engang blev kidnappet og efter ladt her i lysningen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende-privat David Empty Sv: Ven eller fjende-privat David

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 11:25

David studsede lidt over det... Han var faktisk også ligeglad med at han ville angribe, men det ville ikke give mening at skade en han ikke kendte eller ville skade med vilje.
"Bare rolig... Jeg er ikke ude efter en kamp!" råbte han og satte det sorte sværd tilbage i skeden og trådte så frem så han var helt til at se.
Selvom alt hans tøj var sort, var nogle pletter mørkere end andre... Et tydeligt tegn på indtørret blod... Det var bare ikke helt til at sige om det igen var fra ham, eller om det var fra en anden fjende. Eller flere fjender...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende-privat David Empty Sv: Ven eller fjende-privat David

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 11:31

Arring så søgne rundt men sukke svagt da person nævnte noget med ikke at kænpe, han nikke så lidt da han så en sikkelse af en ung udsene mand "det var godt"sag han og satte sværdet tilbage i hylstert på ryggen imens han betragte ham lidt "hvad bringer dig så til min lille lysning?"spurgt han og løftede det ene øjnbryn, han var stadig klar til kamp vis det blev nødvendigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende-privat David Empty Sv: Ven eller fjende-privat David

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 11:35

David kiggede længe imod Dværgen... Det forklarede den lidt mindre hytte... Men sværdet... Det var da lidt for langt til en dværg... Eller var det bare noget David han bildte sig selv ind?
"Jeg hørte lydende og ville lige tjekke dem ud" sagde han ligeud og lavede en form for skuldertræk. Der var vel ingen grund til at lyve når hans mening med at være her, alligevel havde været så ligegyldig.
"Interessant sværd du har dig der" sagde han og nikkede mod hans sværd, mens han trådte et enkelt, langt, skridt hen imod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende-privat David Empty Sv: Ven eller fjende-privat David

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 11:45

Arring betragte han nøje men ku ikke helt finde ud om han var menneske eller noget da han ikke hvad lugtesans som ku opfange det, han nikke å lidt "jeg træner blot"svarede han roligt og smilde lidt munter "nå men velkommen til hr"sag han roligt imens han stadig betragte ham, han nikke lidt ja sværdet var måske langt men havde masser styrke til at ku bruge det "hmm det er vel et ret nornalt sværd"sag han med et skulder trake.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende-privat David Empty Sv: Ven eller fjende-privat David

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 12:31

David nikkede lidt. Han havde set hans blik i hans øjne... Hans lettere undren over hvad David dog kunne være. Hvilket var til at forstå, eftersom David han var en udødelig, blandede der sig lidt Død i hans ellers kun Menneskeduft. Ikke nogen man lagde mærke til med det samme, men det var der.
"Ikke Hr... Det har jeg ikke været længe" mumlede han... Både til sig selv og til Dværgen. "Men mit navn er David" sagde han og kiggede længe på ham med et grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende-privat David Empty Sv: Ven eller fjende-privat David

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 12:36

Arring betragte ham let men rakte så en rimlig stor hånd fram fyldt med rifter og ar som man ikke helt ku se hvor kom fra "okay det er iroden"sag han roligt og lo muntert*hm der kommer altså fler og fler folk forbi min hytte*tænkte han og kløde sig lidt i skæget med den anden hånd som var fri "rat at reffe dem david jeg hedder Arring"sag han roligt og betragte ham nøje, man ku se arring var stærk da hans overarme var rimlig store på grund af muskler.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende-privat David Empty Sv: Ven eller fjende-privat David

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 12:42

David var en af de mere Atletisk byggede krigere... Krigerene som ikke lignte den største fjende, men var både hurtig og stærk. Selvfølgelig ikke stærk som en Dværg eller Vampyr, men et utroligt stærkt menneske.
Sværdet på hans ryg vibrede nærmest da han tog hans udstrakte hånd og rystede den hjerteligt. "Hvad med at vi snakker til hinanden i Dus? Jeg er hverken Adelig eller Rig nok til at blive betegnet som Adelig" sagde han og grinte lidt over det.
Der var mange mennesker og væsner, som mente at hvis de havde penge nok, kunne de tillade sig til at gøre hvad som helst... David havde selv oplevet nok til at hade dem ind til deres knogler.


//Skal måske snart logge og så kommer jeg igen... Først Mandag//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende-privat David Empty Sv: Ven eller fjende-privat David

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 12:47

han smilde muntert "fint"sag han roligt og gav hans hånd et ordligt dværge klem så man tydligt ku mærke hans styrke, Arring sku man ikke løbe om hjørner med han vaer yderst farlig vis man først fik ham på narken ville han aldrig give op før du lå død "nå men kan jeg byde på en øl eller lidt vand?"spurgte han roligt og lo muntert da han slap hans hånd igen.

//okay;)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende-privat David Empty Sv: Ven eller fjende-privat David

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 12:50

Arring havde brækket knoglen på hans hånd, ganske tydeligt da man både kunne høre knækket og se hvordan knoglen sad da han gav slip.
Men David smilte bare over det.
"Du er stærk, men jeg kan klare hvad som helst du gør imod mig" grinte han bare før han så bagefter svarede ham på hans spørgsmål.
"Jeg er ligeglad... Men jeg drikker nu mest vand" sagde han bare mens han kiggede på sin hånd. Knoglen bukkede og bøjede sig under højlydte knæk, men den satte sig selv på plads og så stod han med en helt normal hånd igen. "Sådan" sagde han og stak hånden i lommen. Stadig med et grin.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende-privat David Empty Sv: Ven eller fjende-privat David

Indlæg af Gæst Lør 7 Aug 2010 - 13:00

Arring skar en lille grimasse da han hørte knækket men smilde så "ja det er jeg nu"svarede han roligt "det var godt"tilføj han da han jo ikke ville bræke hans hånd"vi kan drikke inde i hytten vis du vil?"sag han muntert og nikke hen mod den lille træhytte imens han kløde sig lidt i håret og brumme muntert et eller andet på dværge sprog.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ven eller fjende-privat David Empty Sv: Ven eller fjende-privat David

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum