Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Blandt naturen (Arring)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Blandt naturen (Arring)
s: skoven
t: eftermiddag
o: natur
v: lunt, men en kølig vind
påklædning: hvide bukser, hvid trøje, bare fødder
Taisho kom roligt gående hen af skovstien.
En kølig vind fik hans lange, hvide hår til at bølge let, men samtidig var det også lunt, selv om solen snart ville gå ned.
Som sædvanlig gik han og nød freden, kun afbrudt af nogle fugle der fløj rundt og græshopperne i det høje græs blandt træerne.
Han slappede af selv om han enlig burde være på opmærksom, man kunne jo møde hvad som helst...Men han var blevet lidt for god til at slappe af.
Han så op mod træernes kroner, de grønne blade, lysegrønne, mørkegrønne og nogle der var ved at blive gule.
Nåe ja, sommeren var jo nok snart slut og så ville efteråret komme.
t: eftermiddag
o: natur
v: lunt, men en kølig vind
påklædning: hvide bukser, hvid trøje, bare fødder
Taisho kom roligt gående hen af skovstien.
En kølig vind fik hans lange, hvide hår til at bølge let, men samtidig var det også lunt, selv om solen snart ville gå ned.
Som sædvanlig gik han og nød freden, kun afbrudt af nogle fugle der fløj rundt og græshopperne i det høje græs blandt træerne.
Han slappede af selv om han enlig burde være på opmærksom, man kunne jo møde hvad som helst...Men han var blevet lidt for god til at slappe af.
Han så op mod træernes kroner, de grønne blade, lysegrønne, mørkegrønne og nogle der var ved at blive gule.
Nåe ja, sommeren var jo nok snart slut og så ville efteråret komme.
Gæst- Gæst
Sv: Blandt naturen (Arring)
Arring havde for en gang skyld forladt sin hytte i den lille lysning og gik nu roligt men vagtsomt rundt i skoven, han var iført en brun kappe med mønstre på og indeunder bær han en rustning af bronze, et par grønne bukser og t par lædersko og et pandebånd(som avatar) og en lille guld kæde med en ring på og et bælte i læder med masser af lommer som ´var fyldt op af våben, på ryggen i et hylster lå et langt sølvsværd sammen med et par pile og hen over hans ene skulder hang en bue, han brumme kort og stoppe op ved et træ og tog sin økse ud af bæltet og begyndte langsomt at hugge de lavt hengne græne af i mens han brumme lidt, man ku tydligt høre lyden af øksen mod træet.
Gæst- Gæst
Han stoppede op da han pludselig hørte den reglmæssige dunk fra noget...lidt ala økse, måske? Han vidste det ikke helt, det var ikke en lyd han var van til at høre.. i hvert fald ikke i de sidste par år.
Han nærmede sig opmærksomt lyden, end til han kom hen til en lysning.
En lille mand, sådan så det ud, udrustet med både det ene og der andet, stod og huggede små grene af et træ.
Han snuste ind, lugten havde han aldrig mødt før, han stod altså og så på en ukendt race.... han lagde hoved lidt på skrå og lænede sig op af et træ og studerede ham.
Han nærmede sig opmærksomt lyden, end til han kom hen til en lysning.
En lille mand, sådan så det ud, udrustet med både det ene og der andet, stod og huggede små grene af et træ.
Han snuste ind, lugten havde han aldrig mødt før, han stod altså og så på en ukendt race.... han lagde hoved lidt på skrå og lænede sig op af et træ og studerede ham.
Gæst- Gæst
Arring hugge vidre uden at opfange en framme da han ikke havde den slagt kræft til at opfange andre væsners lugte, han tørede kort lidt sved af panden og hugge så vidre efter lidt tid lå der en lille bunke grene foran ham og san brumme tilfreds før han satte øksen på plads og fandt et lille reb fram som han hurtigt bandt rundt om grene før han løftede dem op og begyndte at gå vidre ind i skoven, han sku bruge træet til at bygge med og til at skære et nyt våben da han syntes han magle et eller andet, Arring var dværg og det var han ret tilfreds med selvom han bode alene her i skoven.
Gæst- Gæst
hvad kendte han at racer, hvor personerne var små? Han havde en gang hørt noget om dværge, men aldrig mødt en....Men måske var ham her en dværg? Det gik han ud fra, han lignede i hvert fald en robust type, som dværge jo var.
Han så hvordan han bandt det sammen, det tog ham kun et øjeblik at bemærke han var god til sådan noget, noget med træ.
Han rettede sig da dværgen gik videre, det var ikke pænt at følge efter andre, men det var jo også lige meget.
Han fulgte lydløst med, besluttet sig for at se hvad han ville før han gav sig til kende.
Han så hvordan han bandt det sammen, det tog ham kun et øjeblik at bemærke han var god til sådan noget, noget med træ.
Han rettede sig da dværgen gik videre, det var ikke pænt at følge efter andre, men det var jo også lige meget.
Han fulgte lydløst med, besluttet sig for at se hvad han ville før han gav sig til kende.
Gæst- Gæst
Arring gik et stykke tid før han stoppe op i en stor lysing hvor der lå en lille hytte af træ, han brumme roligt og gik hen mod hytten og stoppe op foran den hvorefter han satte sig ned med et ordligt bump og lænede sig ind mod hyttens træ hvorefter han bandt rebet op og fiske en lille kniv op af lommen og tog så en lille tyk gren og begyndte med lethed at snitte i den så træspåner lande på det grønne græs, han lage dog ikke mærk til han blev forfuldt.
Gæst- Gæst
Dværgen lagde ikke mærke til noget, om det var held vidste han ikke, for det gjorde ham ikke noget vis han havde opdaget ham.
Han stoppede op uden for lysningen og så på hytten, godt håndværk, han smilte lidt, selvfølgelig var det det.
Han så på dværgen som åbenbart holdt til her og nu sad og snittede.
Han overvejede lidt hvad han skulle gøre, vis han trådte frem og overraskede dværgen, ville denne så gå til angreb? i såfald, hvad var hans chancer? Dværgen var mindre men men udholden og sikkert også stærk, han havde masser af vågen og kunne sikkert bruge dem godt.
Alt i alt: en god modstander.
Han så lidt på dværgen.
Men tog så chancen og trådte ud i lysningen.
Han stoppede op uden for lysningen og så på hytten, godt håndværk, han smilte lidt, selvfølgelig var det det.
Han så på dværgen som åbenbart holdt til her og nu sad og snittede.
Han overvejede lidt hvad han skulle gøre, vis han trådte frem og overraskede dværgen, ville denne så gå til angreb? i såfald, hvad var hans chancer? Dværgen var mindre men men udholden og sikkert også stærk, han havde masser af vågen og kunne sikkert bruge dem godt.
Alt i alt: en god modstander.
Han så lidt på dværgen.
Men tog så chancen og trådte ud i lysningen.
Gæst- Gæst
arring fik snitte den ene gren ferdig så den havde form som skaftet på en pil, han brumme tilfreds og tog fat i den næste gren da han hørte en lyd og så op fra sit arbejde og opdage en høj mand "hvem er du og er du ude på noget?"spurgte han hurtigt med sin mørke brummne stemme og så vagtsomt på ham, han var klar til hurtigt at gribe sit sværd på ryggen og gå til angreb vis personen var ude på noget.
Gæst- Gæst
Han lænede sig op af et træ og lagde armene over kors, så dværgen kunne se han ikke var ude på noget...lige nu i hvert fald.
"Jeg så dig i skoven" sagde han og så nysgerrigt på ham
"Og så dig, så fulgte jeg dig her til" det var jo sandheden, han var spændt på dværgens reaktion, han var ret så interessant.
"Jeg så dig i skoven" sagde han og så nysgerrigt på ham
"Og så dig, så fulgte jeg dig her til" det var jo sandheden, han var spændt på dværgens reaktion, han var ret så interessant.
Gæst- Gæst
Han betragte ham lidt før han rejste sig op og lag kniven ned i sin lomme imens han så manden eller hvad han nu var "hm nå da"sag han så og brumme muntert "fulgte du efter mig? det var da mystisk"sag han og så undrene hen på ham imens han begyndte at gå over mod ham med rolige skridt, han tørrede en smule sved af pande med sin håndryg.
Gæst- Gæst
Han blev lidt anspændt da dværgen nærmede sig, han kendte jo ikke den race så han vidste ikke hvad han kunne finde på.
"Jahhh" han smilte hurtigt, hvad skulle han sige? Han så lidt på dværgen da han kom nærmere men nikkede så hen mod hytten
"Har du selv bygget den?" spurgte han, på en måde gik han ud fra at det havde dværgen, men at snakke om noget andet...dværge var jo stolte af deres håndværk, ikk?
"Jahhh" han smilte hurtigt, hvad skulle han sige? Han så lidt på dværgen da han kom nærmere men nikkede så hen mod hytten
"Har du selv bygget den?" spurgte han, på en måde gik han ud fra at det havde dværgen, men at snakke om noget andet...dværge var jo stolte af deres håndværk, ikk?
Gæst- Gæst
han stoppe op et lille stykke fra ham og så op på ham med et betænksomt blik før han kort så hen på hytten og nikke "ja det har jeg skam"sag han stolt og så igen på ham "arring er navnet"sag han og rakte en rimlig stor hånd fram mod ham, hans hånd var fyldt med små rifter fra alt muligt*hvad er han mon?*tænkte han da han ikke ku opfange lugten også selvom han ku styre luften.
Gæst- Gæst
Han nikkede og så igen på hytten, enden han så gav dværgen hytten.
Selv var hans hånd ru, men dog lang fra så meget som dværgens.
I stedet for sår havde han selv små ar.
"Tai" svarede han, som sit navn, han var begyndt kun at bruge sit kalde navn i stedet for det rigtige. Han så lidt dværgen, gad vide hvad der forgik i hoved på ham, kendte han godt til hvilken race han var? Ellers ville han jo nok spørge.
Selv var hans hånd ru, men dog lang fra så meget som dværgens.
I stedet for sår havde han selv små ar.
"Tai" svarede han, som sit navn, han var begyndt kun at bruge sit kalde navn i stedet for det rigtige. Han så lidt dværgen, gad vide hvad der forgik i hoved på ham, kendte han godt til hvilken race han var? Ellers ville han jo nok spørge.
Gæst- Gæst
Arring gav hans hånd et ordligt tryk førhan slap og så lidt på ham med et undersøgne blik"hvad lver du så her i skoven?"spurgte han roligt imens han kløde sit skæg lidt, nej han vidste ikke hvad han var, hans hovde var fyldt med tanker som hvad han sku laver og hvor han sku ramme når han skød med bue.
Gæst- Gæst
Han så lidt på ham, mistænksom var han i hvert fald, måske var det bedst at holde det hemmeligt hvad han var endnu? Han vidste ikke hvordan han havde det med dæmoner...
"Jeg bor i skoven, så jeg går meget rundt i skoven" svarede han
"Det var en tilfældighed jeg så dig" tilføjede han til den mistænksomme dværg.
Han så sig lidt omkring, men så så på ham igen.
"Jeg bor i skoven, så jeg går meget rundt i skoven" svarede han
"Det var en tilfældighed jeg så dig" tilføjede han til den mistænksomme dværg.
Han så sig lidt omkring, men så så på ham igen.
Gæst- Gæst
Arring betragte ham let det enste han vidste var at fyren ikke var elever da han ikke var så glad for de væsner selvom de intet havde gjordt "når okay "sag han så"skoven er også rar"rilføkj han og så hen mod hytten "ku jeg byde dig på en øl eller lidt vamd?"spurgte han roligt og rette lidt på øksen i sit bælte, man sku ikke tro at Arring ku bære de mange våben men det ku han, han havde enda fler våben på sig end dem der var synlige for han ville atid være sikker på at ku forsvar sig men vis han ikke havde våben på sig brugte han vinden som våben.
Gæst- Gæst
Han så lidt på ham, nå bare han ikke blev forgiftet.
"Vand er fint" svarede han, det var det eneste han rigtig drak, han havde ikke smagt alt det der stads der var nu om dage...Eller det var ikke helt sandt, han kunne godt lide te og han havde også smagt en god mjød.
Men vand var fint.
"tak" tilføjede han, for at huske sine manere, han rettede sig op fra træet og blev nogle centimeter højere end da han stod op af træet.
Hans lange hår bølgede let i en frisk brise, han så på dværgen, på da han rettede på øksen.
"Vand er fint" svarede han, det var det eneste han rigtig drak, han havde ikke smagt alt det der stads der var nu om dage...Eller det var ikke helt sandt, han kunne godt lide te og han havde også smagt en god mjød.
Men vand var fint.
"tak" tilføjede han, for at huske sine manere, han rettede sig op fra træet og blev nogle centimeter højere end da han stod op af træet.
Hans lange hår bølgede let i en frisk brise, han så på dværgen, på da han rettede på øksen.
Gæst- Gæst
Arrin nikke kort "jeg henter det lige vendt her"sag han roligt og vendte hurtigt omkring hvorefter han vandre ind i hytte og kom kort tid efter ud med en flaske vand i den ene hånd og en øl i den anden, han brumme muntert og gik hen til ham igen hvorefter han satte sig med et bump på jorden og stille vandflasken foran Tai hvorefter han åbnede sin øl med tønderne og tog en ordlig mundfuld før han udbrød "skønt"og så op på ham "nå er der nogle spørgsmål til mig?"spurgte han roligt.
Gæst- Gæst
Han satte sig i lotus-stilling og tog vandet, som han drak få slurke af.
Han så sig lidt omkring igen, mest som i vane end fordi han rigtig frygtede noget.
Han så på dværgen da han talte til ham.
Han lagde hoved lidt på skrå
"Faktisk ikke" smilte han tænksomt
"Men hvad med dig? Har du nogen spørgsmål til mig?" spurgte han selv
"Jeg kan selvfølgelig ikke vide det, men tror ikke du helt har styr på hvad jeg er?" han studerede dværgens reaktion.
Han så sig lidt omkring igen, mest som i vane end fordi han rigtig frygtede noget.
Han så på dværgen da han talte til ham.
Han lagde hoved lidt på skrå
"Faktisk ikke" smilte han tænksomt
"Men hvad med dig? Har du nogen spørgsmål til mig?" spurgte han selv
"Jeg kan selvfølgelig ikke vide det, men tror ikke du helt har styr på hvad jeg er?" han studerede dværgens reaktion.
Gæst- Gæst
Han betragte ham let før han satte flasken på jorden og tog hylstret med pile og det store sværd af ryggen og lag ved sin side hvorefter han igen tog flasken og drak en stor tår før han satte den ned igen og nikke "helt sikker?"spurgt han"du ligner en der ikkehar set dværge før"tilføj han roligt og lo munter "ja jeg ved ikke hvad du er kan ikke lugte det "sag han roligt.
//skal spise kommer snart igen//
//skal spise kommer snart igen//
Gæst- Gæst
Han så lidt på ham
"Ja, du er den første dværg jeg har set" sagde han, mens han undrede sig lidt over at han ikke kunne lugte hvad han var, da alle andre jo kunne.
Men det var nu også fint nok, man behøvede jo heller ikke vide alt i forvejen
"jeg er dæmon" sagde han og så opmærksomt på ham, klar vis han viste en fjendtlig reaktion.
"Ja, du er den første dværg jeg har set" sagde han, mens han undrede sig lidt over at han ikke kunne lugte hvad han var, da alle andre jo kunne.
Men det var nu også fint nok, man behøvede jo heller ikke vide alt i forvejen
"jeg er dæmon" sagde han og så opmærksomt på ham, klar vis han viste en fjendtlig reaktion.
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Naturen er på vej i seng - Scorpius
» Reunion //Arring - Privat//
» På tur efter vandkilderne - Arring
» Som Epiphyllum blandt Ukrudt
» Blandt Tusinder AF Bøger.. [Boulder]
» Reunion //Arring - Privat//
» På tur efter vandkilderne - Arring
» Som Epiphyllum blandt Ukrudt
» Blandt Tusinder AF Bøger.. [Boulder]
Vie La Mort :: Off Game :: Archives