Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Reunion //Arring - Privat// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Reunion //Arring - Privat// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Reunion //Arring - Privat// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Reunion //Arring - Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Reunion //Arring - Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Reunion //Arring - Privat// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Reunion //Arring - Privat// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Reunion //Arring - Privat// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Reunion //Arring - Privat// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Reunion //Arring - Privat// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Reunion //Arring - Privat//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Reunion //Arring - Privat// Empty Reunion //Arring - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 18:01

Sted: I den tætte del af skoven.

Omgivelser: En stor lysning, omringet af skovens tætte krat.

Tid: Midt på dagen.

Vejr: Overskyget, men stadigt lyst.

Beklædning: Som Profil billede, dog med et andet våben end øksen. Bære i stedet: https://2img.net/h/i962.photobucket.com/albums/ae103/Basse10000/Boulder%20weapons/War_Hammer.jpg på ryggen.

Der var ikke stille i skoven. Der var høje brøl, og lange hyl fra det tætte krat. En halvstor dværg fløj igennem en tæt tjorne hæk. Han brølede højt, i det han var blevet slået igennem. Hans grønne hoodie var let flået, og gjorde at man kunne se det meste af hans overkrop, dog var hans metal rustning på armende der stadigt. Han rullede rundt på jorden, og kom hurtigt på jorden. Han holdt hans store guld hammer i hans hænder, og spænede grebet på den, og ventede det der jagtede ham, imens han bakkede længere ind i lysningen. Der var megen larm fra brækkede grene, krat revet i stykker, og klør imod træer. Pludselig kom en Varulv flyvende ud imellem to træer, og ned imod dværgen. Han brølede højt, løftede hans hammer, og hamrede den ned imod varulven i høj fart. I det han gjorde det, blinkede den med et meget skarpt lys, som blinede varulven. Den prøvede at stoppe hammeren, men da den var blindet fejlede den, og den blev ramt på hovedet. Det gav en knækkende lyd, og et kort hyl, i det ulvens hovede blev hamret imod jorden, og dens knogler smadret. To andre varulve var kommet ud fra træerne og stormede nu imod Boulder. Boulder svang urealistics hurtigt sin hammer op, og imod den ene af dem, som den blokerede, men stødet sendte den stadigt flyvende et par meter væk, hvor den landede på føderne, og løb imod ham igen. Boulder stampede i jorden, som fik en sten til at flyve op ved siden af ham, som han slog til, som fik den til at flyve i hovedet på den anden varulv, som sendte den flyvende tilbage. Boulder løb længere ind imod midten af lysningen, og brummede surt over hvor mange vilde varulve han havde fået lagt sig ud med. Fire mere kom løbende ud fra skoven, og han blev nu jagtet af syv..

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Reunion //Arring - Privat// Empty Sv: Reunion //Arring - Privat//

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 20:47

Arring vågende op da han hørte en masse brøl ude fra"det var dog"mumlede han vredt og rejste sig op fra sengen og gik over for at skifte tøj, han tog hurtigt sin bronze rustning på og en brun kappe med mønster på hvorefter han tog sin bue på armen og hylstert med pilne på ryggen hvorefter han hurtigt fik sin økse at fast i bæltet samt han stak sit sværd i skeden, han trådte så ud af sin hytte som lå i den lysning dværgen kom løbne mod, Arring så lidt rundt men fik efter lidt tid øje på en sikkelse og hev hurtigt sit sværd op og stille ssig klar til at angribe.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 21:13

Boulder kiggede over skylderen, og brummede surt da han så at der nu var de syv varulve bag sig. Han kiggede så fremad igen, og så en dværg, som sent fra himlen.
"Ey! Kunne du ikke give mig en hånd!" Råbte boulder, og i det at han gjorde kunne han høre knuren bag sig. Han hoppede frem, og svingede rundt i luften, og svingede Mjølner efter varulven, men den var nået helt hen til ham, og satte sine poter på hans brystkasse. Men sekundet inden dens skarpe kløer satte sig i hans krop, blev han til en sten, og han hamrede sin sten hånd i hovedet på varulven. Det gav et knæk da hans slag var hårdt nok til at brække dens nakke. Han ramte så jorden, og trillede et stykke, og var nu ikke så langt væk fra Arring. Han kiggede op imod dværgen kort.
"Kunne virkeligt bruge det..." Han grinede med en brummende stemme, og rejste sig hurtigt. Han blev normal igen, og stod nu med ryggen til Arring, og kiggede frem imod de nu seks Varulve som stormede imod ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 21:20

Arring betragte kort dværgen det var nu ikke tit han så nogle af sin ejen slags en han nikke hurtigt, han så lidt rundt på ulvne der nu omringede dem*hmm*tænkte han kort og brumme lidt før han strak en arm ud og mumlede et par ord hvorefter han lavde et tegn i luften og en brænd varm luft strømmede mod den ene af ulvne, ulven gik hurtigt op i flammer af den varme vind og lasvde et par korte klynk før den faldt om brændne på jorden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 21:32

Boulder lagde hovedet lidt på skrå, da det ikke var tit at man så dværge med den slags talenter. Man så dem kunne styre ild, men sjælendt vind. Han kiggede over skulderen på den anden dværg, og så en smule betænksom ud. Kendte han ikke den dværg? Men han blev hurtigt afbrudt af den varulv, som hylede i det den hoppede imod ham. Han kiggede hurtigt op på den. Han mumlede meget få ord, og slog så ud efter den med sin ene hånd, hvilket sendte et kraftigt lysblink, og en bølge imod ulven, som kastede den tilbage. Den døde ikke, og rejste sig bare igen. En anden varulv hoppede nu imod ham, men han reagerede hurtigt, og tog sin kaste økse op af bælrtet, og kylede den i panden på varulven som faldt død til jorden. Han stampede derefter i jorden, som sendte en stor sten op foran Boulder. Han slog sin hånd ind i stenen, vendte sig, og skød den imod en af de tre varulve som nu hoppede ud efter Arring, og nikkede til Arring, i hpbet om at han selv kunne klare de to sidste, og kiggede tilbage på sin egen. Den hoppede imod Boulder, men han brølede og svingede sin hammer imod den. Den blokerede og fløj lidt væk igennem luften, og landede igen på poterne, og knurede over imod Boulder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 21:38

Àrring havde efter hånden lært sig selv på en mystisk måde at styre vinden, han lavde et kort nik som et tak og tog hurtigt sin bue af skuldren og fik hurtigt sat en pil i og spændt den hvorefter han sigte mod den ene varulv som kom brøle mod ham, han skød og pilen fløj hurtigt gennem luften og ramte varulvem lige i hjærtet så den faldt død om foran hans fødder, han brumme svagt og satte hurtigt en ny pil i buen og sigtede efter den anden varulv som nu også kom mod ham, han lavde samme nummer som før og den faldt d¨ød om ved siden af den ande.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 21:57

Boulder spændte musclerne i begge hans arme, og lod sin hammer falde til jorden. Han brummede lavt, imens varulven knurede af ham. Hans brummen blev højre og højre, og han kiggede i øjnende på varulven. Ulven i bæstet, tog det som en provokation, og hylede vredt i det den løb imod Boulder. Boulders brummend blev så højt som et brøl, og han slog opad med sin højre hånd. Det kunne ses at der skinede lys under hans bluse, fra hans tatoveringer, og der kom en stor arm formet af sten op af jorden under varulven, som greb fat i den. Boulder smilede bredt da bæstet satte fadst i sten håndens greb. Den bed desperat i fingrende på hånden, hvilket fik Boulder til at grine. Han klemmed så langsomt hans fingre samme, og det samme gjorde sten armen. Varulven gav et højt hyl, imens dens knogler blev knust, og den blev så stille. Boulder brummede koldt, tydeligvis ikke specielt glad for vilde varulve, og vendte sig så imod Arring. Han lod armen blive, som nu bare stod der som en statue. Boulder kiggede op og ned af Arring, og så en smule betænksom ud, imens han kløede sit skæg lidt.
"Mange tak foor.. Hjælpen.. Kænder jeg ikke dig.. Hr?" Spurgte Boulder, og pegede på Arring med en finger.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 22:04

Arring havdet vendt sig om imens han satte buen hen over skuldren igen, han betragte dværgens kamp med et nysgerrigt blik imens han kløde sig i det kort brune skæg og brumme et eller andt der ikke var til at forstå, han så kort tilbage på sin hytte før han igen så på dværgen "Arring er navnet hr"svarede han roligt "øhmm tro ikke jeg kender dig" svarede han ærligt og folde armne foran sig, ikke fordi han var sur men blot for at holde dem i ro.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 22:36

Boulder smalede øjnende, og brummede en enkelt gang.
"A.. Arring.. Arring... Arring!!" Han spærede øjnende op, og smilte pludseligt med helle hans ansigt. Hold slog sine arme ud, og lagde dem straks omkring Arring, og krammede ham hårdt, og løftede ham en smule. "Arring Hammerheart, din forbandede lille lort..." Sagde han, næsten med tåre i øjnende, og satte ham så ned, og lagde sine hænder på hans skuldre, og fælede en enkelt tåre. "J.. Jeg.. Jeg var faktisk.. Begyndt at tro du var gået helt tabt.. At du var end i dybet..." Sagde han stille, og snøftede en enkelt gang.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 22:40

Arring så overasket på ham da dværgen lag armne om ham og løfte ham let om før han slap ham igen "øhmm"sag han brummne og lidt firviret, der var gået så mange år så han havde efterhånden glemt sin fortid det var ikke med vilje men så lasng tid som han havde boet alene glemte han, han så undrene på ham "du er?"sag han spørgne og lage hovet let på skrå*hmm*tænkte han forviret.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 23:09

Boulder så en smule overrasket ud, og rattede sig lidt tilbage.
"Hv.. Hvem jeg er? Det er B.. Hm.. Argh hvad var det nu... Orring! Orring var mit navn den gang.. Orring Hammerheart.. Det er din bror! Der er gået så lang tid at du sikkert har glemt mig.. Hmm... " Boulder kiggede rundt, og fik så øje på Mjølner. Deres Klans varemærke. "Ah.. Selvfølgelig." Han samlede den hurtigt op, og stilede sig foran Arring igen, og placerede Mjølner med dets skæfte imod jorden.
"Det må du da kunne huske, eh? Da jeg fik overrakt Mjølner? Da jeg blev udkaldt til Slayer? Boulder.. Blev mit navn.. Pågrund af det jeg kunde med jord, kan du huske det? Hvordan jeg nogen gange snød når vi trænede, og sloges for sjov, ved at gøre mine legmer til sten?" Han grinede varmt, og blev ved med at prøve at finde på ting der kunne hjælpe Arrings hukommelse.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 23:13

Arring så lidt på ham og prøvede koncetrert at huske tilbage efter lidt tid brumme han "jeg kan huske lidt af det du siger"sag han stille og brumme igen "men jeg husker også jeg blev bortført"sag han så og så lidt på ham*en bror hm det er da fint*tænkte han og kløde sig lidt i skæget og betragte hammern "når ja det husker jeg"sag han og så op på ham igen, det var lidt mærkligt for ham at han ikke ku huske det det måtte være hårdt for hans bror.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 23:19

Boulder nikkede et par gange, og brummede lidt vredt, og spyttede på jorden.
"Ja det gjorde du... Jeg ved stadigt ikke hvem der gjorde det, men jeg forbander helle deres stamtræ.. De rev min elskede lillebror fra mig.. Vi var som en pibe og tobak.. Ikke specielt interresante når de ikke er samlet... Kom nu Arring.. Jeg har ændret mig meget, men kom nu, du må kunne huske mig.." Boulder så næsten desperat ud, og tog hans hån, og rystede den lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 23:25

Arring nikke svagt "jeg kan ikke huske ders navne desværre"sag han og så lidt hen mod sin hytte "skal vi ikke gå ind i min hytte der er lidt rare"sag han og så lidt på ham "hmm jeg tror da på dig men jeg kan ikke huske så mrget lige nu "sag han undskyldne og klappe ham blidt på skudren, Arrign var laver en sin store bror.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 23:34

Boulder sukkede lidt, og kiggede ned i jorden. Han kiggede dog op igen kort tid efter, og gik over bag Arring, og lagde sin arm omkring hans nakke, og gik med ham imod hytten.
"Du skal nok huske mig.. Om jeg så skal banke det ind i dit lille hovede..." Sagde han med en høj varm latter, og hev Arrings hoved hen til sig, lagde knoerne på hans hår, og gnubede dem hårdt ned i hans hoved bund kort, inden han slap, og slog hans skulder venligt, og kiggede hen imod hytten.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 23:41

Arring lod ham roligt gør det og lo varmt før han sendte han et kort blik "jeg skal nok prøve at huske dig"sag han kort, den var en rimlig lille hytte men stor nok til ham selv, den var lavet ud af træ og det var alt andet i huset også, han åbnede døren og trådte ind, hustet indvændigt bestod et et stort rum fyldt med møbler, der var en lille seng og et bord med to stole samt en kiste til våben og en lille lem i gulvet samt en sort lænestol, alt var skåret ud i træ af Arring, han gik så over til lem og åbnede den kort før han trak to øl flaske op og gik hen til bordet og satte dem ned imens han tog plads på den ene stol og nikke hen mod den anden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 5 Aug 2010 - 23:53

Boulder kiggede rundt i hytten, og smilede bredt imens han nikkede et par gange. Han rørte panelerne omkring ham.
"Mhmm.. Er da tydeligt at se du har holdt gang i bygge genet.. Gætter på at du selv har lavet d..." Han så at Arring tog et par flasker øl frem og smilede bredt. "Arh.. Er da noget alle kan forstå.. Lige hvad jeg havde bruger for." Sagde han med et grin, og klappede Arring på skulderen, imens han satte sig ned. Han åbnede flasken med sine tænder, uden der mindste problem, og uden at hans tand knækkede, eller tog skade, og han rakte så ølen ud imod Arring.
"Er godt at se dig igen bror.. Også selvom du ikke kan huske mig.. Jeg kan huske dig.. Og kan slet ikke forklare hvor meget jeg har savnet dig..." Sagde han med en lidt sentimental stemme, og rystede hovedet lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 0:00

Arring betragte ham lidt imens han så rundt på hans mange ting "ja noget skal man jo lave når man er alen"sag han roligt og smilde lidt og så kort rundt, han syns der var lidt køligt så han strak armen ud og munlede et par ord og lavde så et teg i luften hvorefter huset ble varmet op så de var tilpas varmt, han så igen på ham og tog flasken hvorefter han tog en ordlig slurk og så på ham "jeg forstår dig"svarede han roligt og begyndte at tag sit sværd op og lage det på gulvet og tog så sin økse op som endte samme sted som sværdet hvorefter han tog en lille kniv op af lommen og lag den ned i buken hvorefter buen og pilne endte samme sted da han ikke gad bære dem længre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 11:11

Boulder nikkede et par gange med et halvt smil, og drak noget mere af sin øl, og lænede sig tilbage i sin stol. Han så lidt betænk som ud og kiggede så hen imod døren. Han holdt en arm ud imod døren, og man kunne se at hans tatovering lyste. Få sekunder senere kom der små stenarme som stak ud af jorden hen til døren, med hans våben i hænderne. De lagde dem alle forsigtigt ind på den anden side af døren, og ved siden af den, for ikke at lægge i vejen. Boulder brummede og nikkede en enkelt gang, og kiggede tilbage på Arring med det samme smil.
"Så broder.. Hvad har du lavet i al den her tid? Hvad skete der efter at Stouthammer Klanen rev dig fra os?" Spurgte han. Han satte sin øl på boret og brgyndte at tage stropperne fra hans rustning på armende af.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 11:30

Arring betragte ham tænksomt og tog en stor tår øl før han satte den på bordet og lænede sig tilbage i stolen, han så kort ned på sin ejen bunke våben og nikke kort han havde stadig nogle våben på sig mn de var skjult, han så så på broren igen og nikke svagt "det er da en smart evne du har"sag han roligt og tog en hurtig tår af sin øl "jeg har bygget hytten her samt lavet alle møblerne og ja så har jeg trænet med våben"sag han"jeg husker det ikke så godt men jeg husker da de gav mig de to ar"sag han og plejde med stor finger på de to ar ii hans ansigt "men jeg husker også at de efterlod mig her"sag han og tak svagt på skuldrene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 11:39

Boulder svarede med en brummend, og et enkelt nik. Han grinede lidt, og kiggede hen imod sine våben.
"Jaa men det der var nu bare af praktiske årsager.. Er meget mere nyttigt i kamp." Sagde han og kiggede tilbage på Arring med et smil. "De evner havde jeg også dengang.. Var det der gjorde jeg kunne blive Slayer.. Kommer du skam nok også til at kunne huske på et tidspunkt." Sagde han med et halvt smil, og fortsatte med at løsne sit rustning. Han lod det fra den ene arm falde på gulvet, og gik igang med den anden. "Det er da godt at høre at du stadigt har trænet så.. Er bare forbandet at du ikke kunne gøre det ved min side.." Sagde han og kiggede over på Arring. Han grinede lidt, og kiggede tilbage på sin rustning.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 11:47

Arring nikke lidt og tømte sin øl hurtigt imens han så hen på ham "det tror jeg på>"sag hsn roligt og brumme lidt før han kløde sig i skæget og så lidt rundt, han var så småt begyndte at skære små tegn ind i vægen bare for at ha noget og lave, han så igen hen på ham og nikke svagt "hmm ja"svarede han og kløde sig i det korte skæg igen "hvor bor du så nu??"spurgte han og fiskede en lille kniv op af en lommen og tog et lille stykke træ op fra gulvet som han roligt begyndte at snitte til en lille figur.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 11:53

Boulder rystede på skuldrene, og lod den anden del af hans rustning falde på jorden. Han skubbede dem begge ind under stolen, og kiggede på Arring igen, og drak en stor slurk af det sidste af øllen.
"Jammen jeg bor i den sprække af bjergende jeg nu kan finde.. Jeg har en bestem revne hvor jeg gemmer Mjølner eller Odin, alt efter hvilket våben jeg vælger at bringe med mig på jagt.. Men ellers er det forskelligt.. Jeg sover ikke så meget, da der er meget arbejde for de få Slayers der er tilbage.. Ulve bestanden er ude af kontrol.. Det er begyndt at vrimle med både vilde Varulve, og vilde Vampyre... Ja det er ligefrem blevet sagt at der er blevet set Cycloper igen ude på bjerg sletterne.. Forbandede væsner... Landet er ude af kontrol..." Han brummede lidt og lænede sig tilbage, og tømte sin øl, og rystede lidtp å hovedet. "Der er et eller andet i vejen..." Brummede han lavt, og tørede noget øl fra skæget, og stillede flasken på bordet. Han kløede sig lidt i skæget, imens han kiggede rundt i hytten igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 11:59

Arring løftede bliket op fra træet han snitte i og så hen på ham "du er da velkomen her vis det var noget"sag han og nikke lidt rundt "nå men så har du da ret travlt"tilføj han og så lindt ned igen imens han snitte vidre "ja jeg har st mange af de bæster de prøver at overtage min hytte men så langt når de ikke"sag han og så kort rundt ført han snitte vidre med lethed "hvad er der gal bror ?"spurgt han undrene og løftede hovdet igen og betragte ham de ligne nu hinanden okay meget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 6 Aug 2010 - 12:06

Boulder kiggede på ham, og smilede varmt.
"Ingen ting bror.. Jeg beundre bare dit arbejde.. Er længe siden at jeg har været i en hytte.. Og neej.. Kunne jeg sommen ikke bede om.. Du har jo også kun en seng." Sagde han med et grin, og nikkede hen imod hans seng. Han kiggede ud af døren, og brummede lidt. "Ja.. De bliver mere og mere luskede.. Kan ikke længere nøjes med at tage hvad de selv skal bruge.. De bliver grådige... Og det vil Di Morga kunne mærke mere og mere, hvis ikke snart vi for sendt nogen flere Slayere ud... Men vi har jo også travlt med at få opbygget voers antal igen.. Vi er jo desværde ikke så mange tilbage længere." Sagde han med et suk og lænede sig tilbage i sin stol, med hænderne bag på sit hovede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum