Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Træning//seia// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Træning//seia// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Træning//seia// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Træning//seia// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Træning//seia// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Træning//seia// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Træning//seia// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Træning//seia// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Træning//seia// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Træning//seia// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Træning//seia//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 21:26

Seia sank hurtigt i knæ men det stoppe hende ikke spor for hun svang sit sværd hen over jorden så hun hurtigt fik vltet ham omkuld hvorefter hun satte et knæ i hans mave og holdt sit sværd tæt på hans hals vis hun bevæge hånden lidt ville hun gi ham et lang rift; hun smilde koldt og lag alt sin vægt i knæet imens hun så ham koldt i øjene hun ville aldrig gi op det var noget der lå i hendes blod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Zankuji Fre 13 Aug 2010 - 22:03

Han kiggede op på hende og lo bare af hende "hvad har du tænkt dig"lo han og gav hende så en knytnæve i maven med alt sin styrke ville rustningen hun havde på begynde at bøje ind af så hun kunne mærke styrken mod hendes mave og forsvandt og dukkede op oppe på en gren i et træ "hvad er formålet ved denne kamp"sagde han og kiggede på hende med et par kolde øjne
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 22:08

Hun mærkede tydligt slaget og så kort ned*igen ødelæger min rustning*tænkte hun iskoldt og rejste sig op igen og så op på ham med et koldt blik"måske en styrke prøve men også lidt underholdning"sag hun kort og hev en pil op af bæltet hvorefter hun hurtigt skaffe sig en bue af ild hvorefter hun sendte pilen mod ham selvom hun vidste han ville undgå den, hun pustede til buen ogden forsvandt igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Zankuji Fre 13 Aug 2010 - 22:25

Han kiggede på hende og så mod pilen da den var tæt nok på ham brugte han sit ene sværd til at afværge pilen så den fløj hen og satte sig i et træ "man kæmper ikke for at få mordskab ud af det ved du ikke at der er krig og ham der står bag som er en af din slags måske skulle du tage og besøge ham og blive hans anden lille hjælper"sagde han og kiggede på hende han var godt træt af Mørk elvere de altid ude på ballade de skulle brændes og aldrig komme igen.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 22:34

Seia lo koldt og rystede på hovdet "jeg har en herre og det kan ikke ændres"sag hun køligt og lod en hånd løbe gennem sit hår imens hun så iskoldt på ham"vi kan da godt stoppe vis du giver op"sag hun køligt og satte sit sværd på plads og trak to små knive op i stedet for og gjord klar til at kæmpe igen vis det nu var det han ville, hun var ikke ude på ballede kun ude på at more sig lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Zankuji Fre 13 Aug 2010 - 22:47

Han kiggede på hende og rynkede på panden *dumdristige elver hvis jeg ville kunne jeg sætte dig ud ved at bruge min nye evne*tænkte han og kiggede bare på hende *men i skal altid være så trælse og tro i er alt*tænkte han og stod bare og kiggede på hende han gav ikke op han ville se om hun gik til angreb på ham.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 22:55

Seia hørte tydligt hans tanke og fnøs koldt*hvorfor stole på at du ville befri mig, du ville sikkert selv gøre mig til din slave så*sag hun koldt i hans tanker før hun smilde lusket*vi tror ikke vi ved det*sag hun iskoldt i hans tanker før hun med en hurtig elegandt bevægelse klatrede op i træet hvor han sad og kastede en kniv mod ham før hun oppe ned igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Zankuji Fre 13 Aug 2010 - 23:13

Han kiggede på hende og hoppede væk fra grenen men det var ikke lige den vej han skulle ha hoppet *pis*tænkte han i det at den kniv hun havde kaste mod ham snittede hans ben så det blødte lidt fra det men ikke voldsomt. Han lande på jorde og kiggede på hende "hvad skulle jeg med en slave"spurgte han og kiggede bare på hende *grrr nu det nok jeg slutter det her nu*tænkte han og kiggede på hende. Han ville se hvad hun ellers ville gøre før han ville gøre noget.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 23:20

Seia lo køligt da kniven ramte hans hud hun sendte ham et køligt blik og lo koldt igen før hun hev endnu en kniv op fra bælte også på ham med et udfordrene blik"bare indrøm det jeg ville være en go slave"sag hun og løb hen mod ham men før hun nåde hen il ham svang hun sig op på en gern og snurede hele vejen rundt i armne og katede sig så mod ham med høj fart, hun snitte hurtigt hans skuldre med den ene kniv før hun lade ved siden af ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Zankuji Fre 13 Aug 2010 - 23:29

Han kiggede på hende og mærkede at hun snittede hans skylder og det blødte godt nok men han var lidt ligeglad med det. Nu stod hun ved siden af ham og det var faktisk dejligt at hun var kommet til ham i stedet for at han skulle til at efter hende. Han gav en albue i maven samme sted som han slog før så hendes rustning måske ville flække lidt og drejede rundt og sparkede bene væk under hende så hun ville lande på ryggen og tabe kniven hun havde i hånden. Han sparkede den væk og satte en fod på hendes brystkasse "hvad ville du være god til hvis jeg ville ha dig som slave"sagde han og stod og kiggede ned på hende og holdte hende nede.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 23:34

Rustning gav en lille knæk lyd fra sig og en svæg flænge ku ses hun srre vredt og så sin kniv forsvinde men man ku tydigt se at hendes bælte hvar fyldt op med knive og hendes sværd hun så iskoldt oppe på ham"jeg giver aldrig op, jeg er rimleg stær og hurtigt samt har nemt hved at chamere folk"sag hun køligt og mærkede hans vøgt han vejde en del mere en hende og det ku hun tydligt mærke dog lå hun stille men vr klar til at sparke ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Zankuji Fre 13 Aug 2010 - 23:48

Han kiggede på hende "syns jeg nu du skulle gøre for mig kan du ikke charme dig ind på mig jeg har sat had på jer mørk elvere"sagde han koldt og løftede foden lidt og trampede hende hårdt på bryst kassen og kiggede på hende "er du ikke klar til overgive dig"sagde han og stilte sig med begge fødder ovenpå hende en på hendes brystkasse og en på hendes mave hvor rustningen var flækket blodet på hans ben løb stille fordi det kun var et snit sår det samme gælde det på hans skulder.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 23:54

Seia sendte ham et iskoldt blik"jeg kan ikke gøre for du ikke kanli min race"sag hun iskoldt"desuden har jeg fyr på så hvorfor chamere dig?"sag hun spørgne og snerre da hun mærkede det hårde tramp mod hendes brystkasse, hun gav en svag lyd fra sig da han nu stod helt op på hendes spinkle krop, hun sendte ham et koldt blik"alrid, jeg overgiver mig ike"sag hun kølidtog med lidt bevær fik hun sparkede ham kort bagfra det mest ømme sted på fyre med så meget fart hun ku få.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Zankuji Lør 14 Aug 2010 - 0:01

Han kiggede på hende "Seia er du på den gode side eller er du på de ondes side"spurgte han og kiggede ned på hende og mærkede da hun sparkede ham et sted og faldt af hende og ramte jorden og rejste sig hurtigt igen "kan du give mig et svar på det før der sker mere nu"sagde han og kiggede på hende. Han havde en mening med det han sagde nu for han ville ikke slå hende ihjel eller noget der var kun en han ville slå ihjel og det var Zane hvis han kunne komme til det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 0:07

HUn satte sig op og trak på skudrene "jeg ved ikke, er ikke rigtigt på nogles side"sag hun og rejste sig op hvorefter hun børstede lidt jord af tøjet før hun igen så hen på ham, hun gik et par skridt baglænds og bukke sig hurtigt ned og amlede kniven op f'r hun rette sig op igen og så nøje på ham"jeg syns det er svært det med at vælge side derfor har jeg ikke valgt nogle jeg kemper mod og for lidt af vejrt"sag hun kort.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Zankuji Lør 14 Aug 2010 - 0:13

Han kiggede på hende og tog noget frem fra sin lomme og tørte blodet væk "du nu god til at kæmpe og sådan en kunne vi godt bruge på de godes side hvis det er jo flere jo bedre"sagde han og kiggede hen på hende da han havde fjernet blodet og kiggede på hende "hvis du har brug for træning hjælper jeg dig gerne seia"sagde han og kiggede hende med et stille venligt smil på sine læber.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 0:23

Hun betragte ham let"men så lad os stoppe kampen nu"sag hun kort men det lød dog ikke til hun overgav sig sådan rigtigt "tak det tager jeg måske imod en dag"sag hun og satte kniven fast i bæltet"tak du kæmper nu heller ikke skidt"sag hun kort og lod en finger føle på det sted rustningen var flækket svagt"du skylder mig en ny rustning"tilføj hun da hun ike selv havde råd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Zankuji Lør 14 Aug 2010 - 0:48

Han kiggede på hendes rustning "sorry men er du nøgen inde under den eller har du noget på der under"sagde han og kiggede på hende for han kunne nok godt ordne den rustning for han havde ildens kræft til det så hun skulle bare give ham den så han kunne ordne den hvis hun ville have det
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 0:51

HUn tænkte hurtigt men rystede så på hovdet "nej har ikke noget under se det går ikke"sag hun så og så lidt rundt",men jeg kan selv lave den men du ku gi mig få penge så skylder du intet"saghun kort og satte sit hår op i en elastik af ild uden det brændte eller noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Zankuji Lør 14 Aug 2010 - 1:01

Han kiggede på hende "give dig penge for at du selv kan lave den"sagde han og kiggede på hende og fik det ikke til at hænge helt sammen han skulle give hende penge for hvad at hun selv kunne lave hendes rustning og alt det men det var nok sådan hun ville ha det "hvor meget"sagde han og kiggede på hende og ville først vide hvor meget han skulle gi hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 14:35

Hun betrsgte let skaden før hun så på ham og rette lidt på sit hår"hmm 200 hunder eller 100"sag hun kort og betragte ham let "du har vel ikke et arbejde så jeg måske ku tjene lidt"sag hun så og sendte ham et spørgne blik før hun gik hen til træet og lænde sig ind mod stammen og lod blikket vile på ham"du er ret stærk"sag hun kort og lo lidt køligt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Zankuji Lør 14 Aug 2010 - 17:19

Han kiggede på hende og rystede på hovedet "har ikke noget job sorry"sagde han og kiggede på hende "200 hundrede kroner hm"sagde han og kiggede på hende og fik sin pung frem og fandt pengene og gik hen og gav hende dem og gik hen til et træ og satte ned "tak"sagde han og undrede sig ikke over at hun sagde at han var stærk.
Han kiggede op på himlen og smilte stille for sig selv.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 17:28

Hun nikke svagt"javel okay"sag hun så og betragte ham let før hun tog imod pegne og så lidt på dem før hun lag dem i lommen og satte sig ned på jorden imens hun så over på ham fø'r hun betragte himlen let og sukke svagt imens hun flette en lille tot hår"hmm"mumlede hun køligt og overvejde om hun sku købe et nyt våben for pengne eller spar dem op til et hus eller lejlighed med kærsten.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Zankuji Lør 14 Aug 2010 - 17:58

"du sagde du havde en fyr ikke hvem er det"spurgte han og kiggede på hende og var bare venlig mod hende og kiggede så op i himlen igen "det jo ikke fordi det rager mig men noget skulle jeg nok spørge om"sagde han med et stille smil på sine læber og viste ikke hvorfor han spurgte om det men noget skulle de jo snakke om *hvad kan man ellers snakke om*tænkte han og kiggede op i himlen.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Gæst Lør 14 Aug 2010 - 18:16

Hun betragte ham let og satte sig lidt bedre til rette "Reldus han er virklig lækker"sag hun og smilde kort frækt før det forsvandt igen og hul lod en hånd køre gennem hendes lange hvide hår imens hun så på ham"har du selv en kærste eller kone?"spurgt hun så og så lidt op på himlen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 2 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum