Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en tur på den nye skydebane... //Seia// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en tur på den nye skydebane... //Seia// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en tur på den nye skydebane... //Seia// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en tur på den nye skydebane... //Seia// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en tur på den nye skydebane... //Seia// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en tur på den nye skydebane... //Seia// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en tur på den nye skydebane... //Seia// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en tur på den nye skydebane... //Seia// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en tur på den nye skydebane... //Seia// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en tur på den nye skydebane... //Seia// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en tur på den nye skydebane... //Seia//

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 17:53

Sted: på en nyåbnet skydebane i Di Morga
Tid: 12:33 AM
Omgivelser: der er helt tomt, udover lige de tre personer der arbejder på skydebanen.
Vejr: masser af regn udenfor, det ved Reldus dog ikke da han har været inde på bane i et par timer.

Inde i den nye skydebanes flotte lysende lokaler, stod der en ret høj mand, han havde en lang sort frakke på... hans hår var blåt, og det strittede også ret meget...
Manden stod og pegede to pistoler hen imod to forskellige skydeplader... Han havde allerede skudt på seks andre plader, og alle af dem havde han ramt perfect på...

//lige hurtigt en kommentar til udseende skiftet: eftersom at reglerne på Via-La-Mort fornylig er blevet ændrede, har jeg derfor også ændret udseendet på min karakter en smule. (denne nye regl forbider mig at tage en karakter fra en serie og bruge den persons udseende)//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 18:04

//skal lige spise//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 18:05

//så vil jeg vente spændt...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 18:52

Seia havde bevæge sig ud i regnen hun holdt dog stramt fast i sin røde paraply hun havde hørt rygte om at byen nu har fået en skydebane og det ville hun da tjekke ud da hun var rimlig god til det med våben, hun var iført en lårkort sort stram kjole samt et par høje sorte sko og udeover kjolen havde hun en rød kappe på dog uden hætte så man ku se hendes smukke ansigt, hendes hår var sat op i en hestehale, hunm nåde enlig hen til ingaangen og skubbe døren op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 19:20

Samtidig med at døren til den nye skydebane var åbnet skød manden med det blå hår to skud til, hvilket gav ham to skud mere... Han kiggede kækt hen imod en af arbejderne der var ved at tælle nogle penge til ham...
"det var dine 8 pletskud" grinte manden kort og tog imod pengene, hvorefter han talte dem igen.
"skal vi tage en omgang til?" spurgte han drillende da han viftede med pengene. Arbejderen fnøs bare irriteret før han vendte ryggen til Reldus og gik afsted...

//jeg skal lige spise//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 19:27

Seia så lidt rundt og hang sin kappe på en knage hvorefter hun slog parplyen smmen og satte den ned i en holder hvorefter hun rette lidt på kjolen og gik så over til en dør vor der stod skydebaner på hvorefter hun skubbe den op og trådt ind i det rum hvor hendes kærste var hun havde dog ikke set ham, hun fik hurtigt to pistoler af en mand hvorefter hun gik fram til stregen og gjorde klar til at skyde, hun sendte to skud afsted og msanden lo ham der sku telle hendes point op hvorefter han så overasket på de to målskiver fordu hun havde ramt plet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 19:45

Reldus hørte at der var endnu en der skød, og da han så til siden for at se hvem det var, så han til sin overraskelse at der stod en smuk, hvidhåret elver, og denne elver kendte han...
Han smilte hurtigt for sig selv og kalde endnu en gang på arbejderen der havde givet ham pengene "hvis du går hen og klapper hende der på røven, så får du 13,42 EUR tilbage" hviskede han lavt til ham og smilte dumt.
Manden der arbejdede der smilte tilbage og tog imod pengene før han gik hen til Seia og klappede hende på røven, lige før hun skød igen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 19:51

Seia vendte sig om lynhurtigt med pistolerne rette mod ham "hvad faan har du gang!?"sag hun iskoldt og så på ham med et koldt blik*hvad bileder han sig ind*tænke hun og havde ikke set sin kærste endnu nu så hun blot koldt på mnden der havde klappt hende på røvn uden at få lov og det sku han ikke slippe afsted med ikke så nemt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 19:56

Reldus grinte lavt af hans kærestes reaktion "hvorfor er du så forudsigelig?" råbte han drillende hen til Seia og smed sin ene pistol op i luften, hvorefter han greb den igen...
"bare lad ham gå" sagde han og smilte til hende. "jeg ville se din reaktion på en tilfældig mand der klappede dig på røven" forklarede han og lavede en bevægelse der bad manden om at gå lidt væk.
"Desuden ville jeg virkelig gerne se ham blive skræmt fra vid og sans" tilføjede han og grinte lidt igen...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 20:00

Seia drejde hovdet og fik først nu øje på sin kærste"nå så du erogså her"sag hun og vendte ryggen til målskiverne og vendte pistolerne om mod dem hvorefter hun skød uden at se men huv vidste dog at hun havde remt plet "nå nå men det var nu frækt af dig søde"sag hun og sendte ham et frækt blik, hendes kjole hvar virklig sexet til hende.

//tjek det jeg har skrevet i Omrkring dig;9 så kan du se hvem jeg rigtigt er//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 20:23

"ja..." sukkede Reldus og gik hen imod hende "men du kender mig jo. Jeg elsker at drille" grinte han da han var halvvejs...
"og desuden, flot kjole" sagde han og smilte venligt da han var hende ved siden af Seia "se lige hvad jeg har" grinte han og viftede de 100 EUR han havde foran Seia's ansigt "det er ikke helt nok endnu, men vi er godt på vej" grinte han og smilte glad

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 20:28

Seia betragte ham med et et frækt smil og tog 200 Eur op fra sin bh og visftede lidt med dem"jeg har da også lidt"tilføj hun og smilde til ham hvorefter hun gik de sidste skridt hen til ham og lag pistolerne afvæbnet på gulvet hvorefter hun lage armne omn ham"du er stadig lækker"sag hun og lo lidt, mændne så lidt på dem med et undrene blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 20:35

Reldus så skuffet til da hun viste ham at hun havde tjent dobbelt så meget "damn it! Jeg troede lige at jeg hvade klaret mig bedre..." mumlede han.
"ikke for godt igang her" hviskede han og kyssede hende kort på kinden før han blidt skubbede hende lidt væk. "hvad? bare fordi i ikke har en kæreste, så skal jeg vel ikke begrave mig vel?" spurgte Reldus irriteret hen til de to mænd... *i er ynkelige!* sagde han telepatsik til de to mænd, og de vendte sig begge forskrækket mod hinanden og løb hurtigt lidt væk fra dem...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 20:48

Hun så på ham med et frækt blik"jeg fik fat i dem det var kun ren hæld"sag hun og klappe ham på skuldren og så kort hen på mændne"find jer en kærste"sag hun koldt til dem før hun kysse ham kort på panden"nå men har du fortalt din famillie om mig??"sag hun spørgne og betragte ham lidt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 20:57

Reldus stivnede ligepludselig "skulle jeg ha' gjort det?" spurgte han nervøst og kiggede dumt hen mod Seia... "jeg må indrømme at jeg ikke lige har fået det på banen" mumlede han og kløede sig lidt i nakken. "og jeg ved heller ikke om jeg vil kalde dem min familie..."sukkede han til sidst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 21:00

Hun sendte ham et undskyldne blik"jeg sku ikke ha kaldt dem famillie men blot din bofælder"sag hun undskyldne og lage armne om ham"men jo du ku vel godt bringe det på banen fordi jeg ed at vi to vil blive sammen og et sted skal jeg vel sove indtil vi har råd selv"sag hun og kysse ham op og ned af halsen imens hun lar armne om livet på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 21:11

"kan du ikke bare snige dig ind af vinduet?" spurgte Reldus sarkastisk og grinte nervøst.
han kyssede hende blidt på panden "jeg skal gøre hvad jeg kan" sagde han og smilte venligt til hende da han også lagde armene omkring hendes liv, eller først tog han den ene hånd lidt op og gav fingeren til de to mænd der nu igen var begyndt at stirre, og derefter lagde han også den arm rund om livet på Seia...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 21:20

HUn lo let "jeg har ingen vinger kloge"sag hun roligt og kysse ham let på halsen hvorefter hun så på ham"tak søde"sag hun kort og sendte hun ham et frækt blik hvorefter hun lænede sig helt ind mod ham og kysse ham længe på munden for at gøre de andre misundelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 21:25

Reldus kyssede igen og tog fat om Seia's to balder med sine to hænder, han hvade regnet ud hvad hun ville, og han var med på den!
*husk at kontrollere dig selv, der er grænser for hvor langt vi må gå på et offentlig sted som det her...*tænkte han for sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 21:28

Seia smilde frækt til ham det her syns hun var underholdne for mændne så på dem med blikke fuld af misundelse, hun lag si ene hånd på den hånd han havde på hendes ballde imens hun lag den anden på hans skuldre, hun kysse ham op og ned af halsen og skævede tit hen mod de to ansate.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 21:31

Da Seia begyndte at kysse ham op og ed af halsen, smilte Reldus bare kækt hen imod de to ansatte mens han viftede med de penge han havde vundet fra den ene af dem.
*det her skal nok blive sjovt* tænkte han og skød et sidste hurtigt pletskud på den bane de stod foran...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 21:37

Seia kysse han fortsate men bevæge sig langsomt opaf og endte med at de nu stod og rå snavede imens hun førte sinde hænder hen så hun nu nusse ham på brystet imens hun sendte ham et frækt blik, hun vidste at mændne nok snart ville komme over mod dem hun ku næsten regne det ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 21:41

*nu bliver det snart for meget* sagde Reldus telepatsik til Seia for at advare hende mod at gå for langt. Dog kyssede han tilbage med stor passion...
men lige pludselig kom en sang ind i hoved på ham... *why don't I miss you* lød der pludselig inde i hans hoved, der var guitarmusik og alt muligt til. Selv kunne han ikke genkende sangen, men han havde jo også 20 års liv som var hamselv ukendt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 21:48

//logger nu ses//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 21:50

Seia betragte ham let før hun svarede*okay vi stopper*svarede hun i hans tanker imens hun langsomt lod være med at kysse ham og slap ham roligt imens hun så hen mod mændne og bukke sig ned for at samle pistolerne op men tænkte dog ikke på hendes kjole var så kort at man ku se hendes trusser.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum