Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
en tur på den nye skydebane... //Seia//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
en tur på den nye skydebane... //Seia//
Tid: 12:33 AM
Omgivelser: der er helt tomt, udover lige de tre personer der arbejder på skydebanen.
Vejr: masser af regn udenfor, det ved Reldus dog ikke da han har været inde på bane i et par timer.
Inde i den nye skydebanes flotte lysende lokaler, stod der en ret høj mand, han havde en lang sort frakke på... hans hår var blåt, og det strittede også ret meget...
Manden stod og pegede to pistoler hen imod to forskellige skydeplader... Han havde allerede skudt på seks andre plader, og alle af dem havde han ramt perfect på...
//lige hurtigt en kommentar til udseende skiftet: eftersom at reglerne på Via-La-Mort fornylig er blevet ændrede, har jeg derfor også ændret udseendet på min karakter en smule. (denne nye regl forbider mig at tage en karakter fra en serie og bruge den persons udseende)//
Gæst- Gæst
Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//
Gæst- Gæst
"det var dine 8 pletskud" grinte manden kort og tog imod pengene, hvorefter han talte dem igen.
"skal vi tage en omgang til?" spurgte han drillende da han viftede med pengene. Arbejderen fnøs bare irriteret før han vendte ryggen til Reldus og gik afsted...
//jeg skal lige spise//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han smilte hurtigt for sig selv og kalde endnu en gang på arbejderen der havde givet ham pengene "hvis du går hen og klapper hende der på røven, så får du 13,42 EUR tilbage" hviskede han lavt til ham og smilte dumt.
Manden der arbejdede der smilte tilbage og tog imod pengene før han gik hen til Seia og klappede hende på røven, lige før hun skød igen...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"bare lad ham gå" sagde han og smilte til hende. "jeg ville se din reaktion på en tilfældig mand der klappede dig på røven" forklarede han og lavede en bevægelse der bad manden om at gå lidt væk.
"Desuden ville jeg virkelig gerne se ham blive skræmt fra vid og sans" tilføjede han og grinte lidt igen...
Gæst- Gæst
//tjek det jeg har skrevet i Omrkring dig;9 så kan du se hvem jeg rigtigt er//
Gæst- Gæst
"og desuden, flot kjole" sagde han og smilte venligt da han var hende ved siden af Seia "se lige hvad jeg har" grinte han og viftede de 100 EUR han havde foran Seia's ansigt "det er ikke helt nok endnu, men vi er godt på vej" grinte han og smilte glad
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"ikke for godt igang her" hviskede han og kyssede hende kort på kinden før han blidt skubbede hende lidt væk. "hvad? bare fordi i ikke har en kæreste, så skal jeg vel ikke begrave mig vel?" spurgte Reldus irriteret hen til de to mænd... *i er ynkelige!* sagde han telepatsik til de to mænd, og de vendte sig begge forskrækket mod hinanden og løb hurtigt lidt væk fra dem...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
han kyssede hende blidt på panden "jeg skal gøre hvad jeg kan" sagde han og smilte venligt til hende da han også lagde armene omkring hendes liv, eller først tog han den ene hånd lidt op og gav fingeren til de to mænd der nu igen var begyndt at stirre, og derefter lagde han også den arm rund om livet på Seia...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*husk at kontrollere dig selv, der er grænser for hvor langt vi må gå på et offentlig sted som det her...*tænkte han for sig selv
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*det her skal nok blive sjovt* tænkte han og skød et sidste hurtigt pletskud på den bane de stod foran...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
men lige pludselig kom en sang ind i hoved på ham... *why don't I miss you* lød der pludselig inde i hans hoved, der var guitarmusik og alt muligt til. Selv kunne han ikke genkende sangen, men han havde jo også 20 års liv som var hamselv ukendt...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 4 • 1, 2, 3, 4
» Relax.. It's not Schooltime yet (Seia)
» Det mærkelig sted//seia//
» kom bag om skabern af Seia og Elena
» Endnu en aften, Seia...
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]