Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Træning//seia// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Træning//seia// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Træning//seia// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Træning//seia// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Træning//seia// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Træning//seia// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Træning//seia// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Træning//seia// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Træning//seia// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Træning//seia// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Træning//seia//

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Go down

Træning//seia// - Page 3 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Zankuji Søn 15 Aug 2010 - 21:56

Han kiggede på hende "ha jeg viste ikke i mørk elvere kunne få et frækt smil på jeres læber"sagde han med et smil "ja jeg har en som jeg er forlovet med"sagde han og kiggede på hende med et smil "hun hedder ailince hvis du har mødt hende på et tidspunkt"Sagde han med et smil på sine læber og kigede bare på hende.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 3 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 22:00

Hun lo køligt "det kan jeg da sagtens"sag hun og gik et par skridt hen mod ham "okay så du er en forlovet mand, ja ser man det"sag hun og begyndte at gå rundt om ham imens hun betragte ham nøje, lige nu havde hun det enligt ret sjovt"nej hende har jeg ikke mødt"sag hun kort imens hun stadig gik rundt om ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 3 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Zankuji Søn 15 Aug 2010 - 22:07

Han kiggede på hende "ja det er jeg skam og hvad laver du lige"sagde han og kiggede på hende mens hun gik rundt om ham "okay men hvis du gør en dag så ved du jo hvem hun er sammen med"sagde han og kiggede på hende "så vi begge optaget"sagde han og kiggede bare på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 3 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 22:09

hun lo køligt igen og stoppe op bag ham hvorefter hun puste ham i narken med varm luft"jeg vil bare ha det sjovt"sag hun kort og lag en hånd på hans skuldre imens hun så på hans baghovdet med et frækt glimt i øjet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 3 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Zankuji Søn 15 Aug 2010 - 22:19

Han kiggede stille og mærkede hun pustede ham i nakken med varm luft "okay så det vil du"sagde han og kiggede på hende med et stile smil "men hvordan vil du ha det sjovt"sagde han og kiggede bare på hende og forstod hende ikke lige nu hvad hun mente med at ha det sjovt.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 3 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 22:23

hun lo lidt og så ham dybt i øjene "det ku du lide ar vide"sag hun drilsk og lag bægge hændfer på vejr hans skulder imens hun sendte ham et drilsk blik"hvad vil dú selv?"spurgt hun kort hun var virklig drillesyg lige nu og ikke til at gemmesku.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 3 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Zankuji Søn 15 Aug 2010 - 22:30

Han kiggede på hende "det ved jeg ikke hvad har du da"sagde han og kiggede på hende og var stadig ikke helt med i hvad der forgik i hendes hovede lige nu før var hun så alvorlig om tingene men nu var hun en helt anden overfor ham og kunne ikke finde ud af hende og alt det "hvad har du da i tankerne"spurgte han.



//logger skal i seng nu ses//
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 3 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 22:33

Hun lo igen og rykke tætter på ham "du er vel frisk på lidt sjov"sag hun og lod den ene hånd forsigtigt åbnede hans bukser imens hun så på ham med et udfordrene blik.

//okay sov godt(//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 3 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Zankuji Man 16 Aug 2010 - 8:35

Han kiggede på hende og tog fat i hendes hånd "ikke den slags du og du har jo nok heller ikke lyst til at være din kæreste utro som jeg ikke har lyst til at være ved min forlovede"sagde han og lukkede sine bukser igen og kiggede på hende "der er vel andet vi kan lave der er sjovt ikke"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 3 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 14:53

Hun sukke svagt og så på ham"det ku jo bare være et arbejde"sag hun"så er der ingen der for noget afvide så længe jeg blot for et par mønter"sag hun og klappe ham på skuldren med den fri hånd"men hvad ku vi ellers lave?"spurgt hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 3 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Zankuji Tirs 17 Aug 2010 - 21:37

"jeg ved det ikke men sådan er jeg ikke for vil ikke sådan noget okat"sagde han og kiggede på hende stille og roligt "hvad er det med du vil ha penge for det"spurgte han og kiggede på hende "har du ikke en kæreste"sagde han og kiggede bare på hende for han kunne ikke forstå hende lige nu.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 3 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 21:47

Hun sukke så svagt"okay orden"sag hun så og lnænde sig op af et træ "jo jeg har kærste men mig og min kærste leder efter hus men vi har ikke råd så ja jeg sælger min krop så vi kan få råd til hus snart han tejner også lidt penge men jeg ved blot ikke hvor han for dem fra"sag hun roligt imens hun så på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 3 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Zankuji Tirs 17 Aug 2010 - 21:53

"okay der kan man bare se så man kan på en måde kalde dig en prostitueret"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og viste ikke lige hvad han skulle sige til hende "eller hvad"sagde han med et smil.
Han kiggede på hende og ville da gerne hjælpe men det kun han ikke.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 3 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 22:03

hun ryste svagt på hovdet "jeg bryder mig ikke om dette ord jeg kalder det blot en opgave som skal klares"sag hun roligt og kørte en hånd gennem sit hår imens hun betragte ham let, hun vidste efter hånden hvordan man behandle mænd og ders ædler dele og hun ku tit få selv den mens kolde mand til at falde for sig hun havde dog også i god krop.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 3 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Zankuji Tirs 17 Aug 2010 - 22:06

Han kiggede på hende med et stille smil "okay hvem vil du da ellers søge af mænd der jo mange her i byen"sagde han og kiggede på hende "ville gerne hjælpe dig men hvordan skulle jeg kun det det eneste jeg kan er lave en bil hvis jeg bare har delene til det"sagde han og kiggede på hende
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 3 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 22:20

Hun betragte ham let"kun nogle af væsnerne kan ikke li de der sølle mennesker"sag hun roligt og satte sig ned imens hun så på ham"vi klare den nok du behøver ikke hjælpe menm ellers pænt af dig"sag hun og sukke svagt hvorefter hun strakte sin arm ud og mumlede lidt hvorefter en kugle af ild kom tilsyne i hendes hånd.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 3 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Zankuji Tirs 17 Aug 2010 - 22:28

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "du nu fin"sagde han og kiggede på hende "men find en der rig og ja forfør den person"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 3 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 8:59

Seia betragte ham let men nikke så svagt"tak du"sag hun kort og lod ildkuglen flyve svagt op i luften imens hun så op på den"god ide"sag hun kort og sendte ham et kort køligt smil før hun s¨op igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 3 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Zankuji Ons 18 Aug 2010 - 16:25

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede så op på den ildkugle og smilte til hende "hvorfor har i mørk elvere altid noget med ild at gøre"spurgte han og kiggede på hende med et smil
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Træning//seia// - Page 3 Empty Sv: Træning//seia//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 3 af 3 Forrige  1, 2, 3

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum