Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria // EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria // EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria // EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria // EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria // EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria // EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria // EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria // EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria // EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria // EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria //

Go down

Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria // Empty Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria //

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 19:35

S: legepladsen
k: midnat
o: ingen er alene, stjerneklar himmel og fuldmåne
v: koldt



En skikkelse sad og vippede lidt frem og tilbage på gyngerne i den tomme legeplads. Skikkelsen til hørte en ung pige med et sort hår der gik til skulderen og gule øjne eller det ene var i hver fald gult hvilken farve det andet øje havde kunne man ikke se da hun havde en klap for øjet (se avatar).
Månen lyste hendes ellers blege ansigt op så hun så endnu mere bleg ud. Af påklædning havde hun en kat på og en kjole med dødningehoveder på (se avatar eller billed på min profil). Derefter ingen ting hun havde ingen sko på så hendes tær var halvt begravet i sandet for at holde varmen. Pigens navn var Aoi, hvilke betød blå på japansk underligt navn men det var det navn hun besidet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria // Empty Sv: Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria //

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 9:37

Seras kom gående hen ad legepladsen. hun havde en blå jakke på og en blå nederdel (se profil billede). hendes gyldne hår strittede og hun havde en alt for stor riffel til at hænge på ryggen (se profil billede). hun gik hen til et af træerne og satte sig ned under det. hun begyndte stille at pille ved sin riffel. men hvis man kiggede efter var det tydeligt hun kiggede på dem der var der på legepladsen. efter et stykke tid rejste hun sig op og hoppede op i træet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria // Empty Sv: Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria //

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 11:59

En velkendt dyft strøj forbi Aoi da hun vippede på gyngen. Det fik hende til at åbne hendes øjne og hendes blik faldt på en ung kvinde som sad under et træ ikke så langt væk.
Selvom Aoi var en Aspara var hun ikke bange for vampyre , hun var imun overfor deres bid så hun ville ikke dø af det imodsætning til andre aspara'er
" godaften" sagde Aoi og smilte varmt til den unge kvinde/vampyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria // Empty Sv: Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria //

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 8:23

i det Seras havde hoppet op i træet havde hun hørt en der talte. hun havde talt til hende. så hun hoppede ned igen og kiggede sig omkring. det var pigen på gyngen der havde snakket. hun gik stille hen til hende. satte sig på en gynge ved siden af og smilede. "god aften til dig også" sagde hun med et lille smil "hvad laver du herude om natten?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria // Empty Sv: Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria //

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 18:52

Aoi fulgte hendes med øjnene hen til gyngen hvor hun så satte sig "jeg kan godt lide at være ude om natten, det giver mig en form for ro" sagde Aoi imens hun lukkede øjnene og nød stilheden. Man kunne ikke længere høre bilerne eller de mange mennesker som snakkede i munden på hinanden. "hvad med Dem?" spurte Aoi og åbnede igen øjnene og kiggede på den unge vampyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria // Empty Sv: Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria //

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 8:18

"nogenlunde det samme" svarede Seras. men bestemte sig så for at hendes identitet kunne være ligemeget "det er jo heller ikke ligefrem for di jeg kan være ude om dagen" sagde hun imens hun smilte og grinede lidt til den anden pige.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria // Empty Sv: Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria //

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 19:01

"som en nyklækket vampyr burde du også holde dig væk fra solen, men bare rolig, på et tidspunkt ville du kunne se solens stråler igen dog ikke i alt for lang tid. " sagde Aoi imens hun kiggede ned på hendes fødder som begravede sig længere nede i det kolde sand. "hvad er Deres navn" spurte Aoi lidt efter, Uden at kigge på den unge vampyr. "og , var dit vampyr liv friviligt?" det var jo mange som ikke havde ønsket at blive til en vampyr.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria // Empty Sv: Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria //

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 14:43

"mit navn er Seras. Seras Victoria" hun havde enlig aldrig tønkt over om det var frvilligt. det var det vel på en måde. og måske ikke. hvis hun ikke havde været vampyr ville hun være død nu. hun fortalte det til pigen "det var vampyr eller død. så der var ikke et svært valg i det som sådan. og hvad med dig?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria // Empty Sv: Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria //

Indlæg af Gæst Fre 13 Aug 2010 - 20:02

"Seras" gentog Aoi for at kunne huske det. Nu var hendes ansigt og navn kodet ind i Aoi's hukomelse som et photoalbum. "jeg forstår , det må ikke ha været et rart valg" mumlede Aoi og kiggede på Seras med melidenhed i øjnene. "jeg hedder Aoi, Aoi Phonix, hyggeligt at møde dem " præsentrede hun sig selv og bukkede kort med hovedet. "jeg er en aspara" forklarede hun, med et smil på hendes smalle læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria // Empty Sv: Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria //

Indlæg af Gæst Man 30 Aug 2010 - 8:13

"en aspara?. hvad er det?" hun kunne ikke huske hun havde fået fortalt det før og var lidt nysgerig "men mit valg- jeg vil ikke sige det var særligt rart. men dog heller ikke så dårligt. jeg er ikke bange for at dø. og vil altid prøve nye ting sååå. det var ike så svært" sagde hun med e tlille. og lidt falsk smil på læben.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria // Empty Sv: Mørket og legepladsen //privat = Seras victoria //

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum