Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lnag arbejdes dag - Kajika privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lnag arbejdes dag - Kajika privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lnag arbejdes dag - Kajika privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lnag arbejdes dag - Kajika privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lnag arbejdes dag - Kajika privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lnag arbejdes dag - Kajika privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lnag arbejdes dag - Kajika privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lnag arbejdes dag - Kajika privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lnag arbejdes dag - Kajika privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lnag arbejdes dag - Kajika privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 19:41

Sted: Hospitalet
Tid: lidt over 17
Dato: irl
Vejr: let regn vejr
Omgivelser: personaler og syge menneske.

Belial sad ind hos en af de syg og snakke med ham, det havde han gjort det mest af dag da den syge var igang eller skulle til af køre en ret sag mod sin gammel arbejde plads, det var så bliv ham der skulle var hans Advokat i det her ret sag og det var han glad for da han havde et godt ry og det så love ud af han vil vinde den hvis alt køre efter planen, man måtte ellers ikke begynde ham da han havde slå hoved meget slem og kun ham måtte kom da han var hans Advokat og de læge eller andre arbejde på hospitalet måt kig til ham eller var det adgang forbundet for andre, han sad og snakke med ham mens han skrvet noget ned på en note block ud af kig ned da han vidst hvad han laver og havde gjort det i med år.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 19:57

Kajika gik for sig selv udenfor hospitalet og så stille op mod det, mens hun tænkte på den gang hun arbejdet der oppe, hun kunne ikke mere vise sig sådan nogen steder ellers ville hun sikkert blive givet til Zane?. hun betragtede hvordan nogen af vinduerne var åbne mens andre var lukket og nogen var der trukket gardiner for. hun sukkede let men dog med et lille happy smile blot for at få noget udtryk i ansigtet så hun ikke var helt neutral... hun satte sig på en bænk foran det vindu hvor belian lå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 20:04

han sad lidt i nu ind en læge kom ind og forstyr dem og bed ham om af går da den syg som han noget hvile og ro til af kom til krafte igen ind ret sag skulle køre, Belial nikke rolig og rejse sig og lad noter block ned i sin mappe og sagde farvel til den syg og læge og af han kommer igen ind for nogen dag og godbedring, han vinke kort til dem og gik så ud af dør og gik rolig udenfor i det letter regn vejr, det havde stå på det mest af dag men var aldrig rigtig bliv til mere ind det, han havde sit normal arbejde tøj på (kig på billede), han kiggede sig kort rundt og gik ud til vej og prøve af peger sig en taxa da han ikke gab af går hjem, men det så mere ud til af han skulle det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 20:08

Kajika strøg blidt det pink blonde hår bagom øret og så rundt i det hun opdagede den fremmede og løftede et øjenbryn*En fremmede i Di morga??? ikke bekendt det helt sikkert og ikke nok med det men han er endda ? Dæmon der kan man bare se* kajika rejste sig langsomt op og strakte sig i det hun så taxaerne køre forbi ham og nærmest ikke opdage ham. Hun strøg håret bagud og sukkede i det hun stillede sig direkte ved Belial side og strak hånden op og smilede kært og sagde blidt men dog så det kunne øres"Taxi!?" der var 2 taxier der stoppede og hun smilede blot i det hun så på Belial og sagde"Vær sågo du tager bare en af dem, det ogen gange svært at få en taxi her i Di morga.... nogen af dem er lidt storsnudet"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 20:15

han var begynde af går lidt her af vej da en kvinde gik op ved hans side og sagde taxi, han stopper op og kiggede kort på af der kom to taxa, "mange tager frøk og ja det er de" sagde han rolig og kiggede på hende, en blande af Aspara og Engel det var ikke tit men mødet så nogen, "måske vil frøk hold mig men selskab hvis de skal nogen sted hen" spurget han og havde åben dør til den en taxa og vente rolig på om hun vil, han stå bag dør så hun kun går ind første hvis hun vil med den sammen taxa.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 20:24

kajika så lidt på den fremmede og sagde"Det vil jeg da med glæde sir" hun gik hen til taxien og smilede kært dog mest af venlighed men os fordi hun ikke var aggresiv af natur og os fordi hun var meegt naiv. Hun troede på det at alle havde noget godt i sig og vis hun blot spredte det halve gode så ville hun få mindst lidt glæde i livet, men det havde altid været sort i hendes verden med familie, med venner og veninder og kærligheden sådan da. hun smilede i det hun satte sig ind og sagde"jeg skal ikke rigtig noget andet end til det lokale store bibliotek"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 20:33

han smiler rolig og nikke kort til den og lod hende sat sig ind første hvorefter han sat sig ind og kiggede kort på hende, "køre til bibliotel første, bagefter kan jeg sige hvor jeg vil hen" sagde han rolig og lukke bil dør og tager sin arbejdes mappe på stød og find sin mobil frem og send kort en sms og kiggede så kort ud af vindure, "hvad laver en frøk som de her ud i et regn vejr ud af havde selskab" spurget han rolig og synes det var lidt mærkelig af hun ikke havde det da hun var pæn og sikke mange fyr vil har hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 20:52

Kajika så ud af vinduet nærmest dagdrømmende og berørte den beduggede rude der så smukt var fyldt med flydende dug der var kommet blot på grund af nogen små tempratur ændringer udenfor og inden i bilen. Efter kort tid rystede hun på hovedet og sagde"Hvaaa?" hun så på Belial og rødmede i det hun sendte ham et smil og sagde"Ohhh.. øhm? ser du jeg kan godt li at være alene, for det meste, dog er selvskab dejligt, men jeg føler" hun berørte den duggede rude og så ud af den hvor fingerne lavede lange smukke streger hvor hun kunne se ud af dem"Jeg føler at når jeg er alene, kan ingen såre mig andre end mine tanker, men mine tanker forsvinder ligeså snart jeg ser en blå himmel med skyer... det har altid beroligede mig som ingen andre kan." hun sende ham et lille smil og bed sig let i underlæben og betragtede så forholdene udenfor vinduet, hvor mennesker forsvandt som de kørte forbi dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 21:26

han sad rolig og venter på af hun vil svar ham, "okay kommmer lidt bag på mig af en smuk ung kvinde som de ikke har en af snakke med, man hvis de har det så er det forstålig nok" sagde han rolig og kiggede kort på hende, taxa kørt ind til side og stopper, så var det ved bibliotek, han fandet sig pung frem og gab ham nogen peneg, "behold resten og jeg stå også af her" sagde han og kiggede kort på chaf og stig så ud af bil og gik over på den anden side af taxa og åben dør for hende, hvorefter han lukke den bag hende og gik rolig over mod indgang sammen med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 21:42

Kajika strøg blidt en forvildet hårlok om bagved sit øre og sukkede let, i det hun sendte et lille""Jeg okay smil"" til Belial . Hun så på taxi chaføren i det hun undrede sig over hvorfor Belial os steg ud, men ignorerede det dog og steg ud da han åbnede"Tak sir" hun smilede kært og opdagede han gik med hende, så hun smilede blot og sagde"så hvor skulle du ellers hen af??" Hun gik indenfor og så rundt i det hun sagde"mit navn er kajika"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 21:49

"så lidt frøk" sagde han og gik indfor i bibliotek, "hjem til hotel men skulle alligevel undersøg noget her på bibliiotek" sagde han og kiggede kort på hende men rolig, "mit navn er Belial, hyggelig af møde dem frøk Kajika" sagde han rolig og kiggede på hende, ind han gik op af en lille trappe op til hvor bøger var, han gik over til en stor bog som han vidste hvor den var og tog den ned fra reol og gik over til et halv stor bord og sat sig ned og møde så af lede efter noget i den, på bogs ryg stå der jurid, en ret stor bog men det indhold jo også love og alle de ting en advokat har bruge for af vide.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 21:57

Kajika så undrende på ham og trak så stille på skuldrene og gik hen til noget musik og sagde"Jaaah" hun grinte let og tog nogen høre bøffer på og stod der lidt og trippede til musikken , hun hørte lidt forskelligt men mest noget man kunne danse til. indtil hun fandt nogen cder og smilede.. Hun tog bøfferne af og lagde på reolen og gik stille hen mod trappen og op til sin nye ven Belial . i det hun så han sad med en mega bog?. Hun smilede og satte sig ved hans side dog med afstand i mellem og sagde"Hva læser man så?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 22:07

han sad rolig og lede videre i bog efter det han skulle bruge man der er rette mange love han skulle forbi første som han godt kun husk, efter et stykke tid fandet han det og begynde så af læse på love og jo ohan kun godt husk det man der er nogen små ting han skulle være sikke på, hvor han fandet sig noter block frem og blade nogen side ind i den forbi det han havde skrevet og begynde så af læse mens han skrver små nøgle ord til af kun hjælp ham med af husk det, "en love som jeg skal bruge i ret om en uge" sagde han mens han læse og skrev samtid stadig ud af kig på hvad han skriver, han har en meget pæn han skifte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 22:52

kajika så nysgerrigt på ham med sådana et flammende blik at det ville ha brændt igennem papiret vis, hun virkelig kunne flambere ens papir med blot det intense blik af hendes"Uuuuuuh! Jury er du så en advokat!.. årh de sååå kloge så må du være mester klog og sådan med et højt gennem snit, jeg misunder dig virkelig, gid jeg var så klog" kajika sukkede let og bed sig lidt i underlæben i det hun så på hans skrift med et smil og sagde"Du virkelig go og går op i det hva ?? Belial "

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 23:11

"jo så kan man godt ser det, mange behøve nu ikke af være klog bare fordi jeg er advokat" sagde han rolig og arbejde videre, med sin fri hånd tager han sit vist kort og ratte hende det, "ja selvfølge gør jeg det, ellers vil jeg ikke har det ry som jeg har" sagde han og kiggede kort op på hende og smiler svagt, hvorefter han slå blikke ned i bog igen og blade side og læse videre, hvorefter han blade sode på noter block og skriver videre, som han vidste hvor meget han kun skrive på en side ind han skal blade, efter noget tid læner han sig tilbage i stol og lukke noterblock og ligger en i sin arbejdes mappe.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 23:28

Kajika så på det noget tid efter at ha taget i mod det og lagde det så stille og blidt ned på den blanke overflade af det bord og smilede kært"Hmmm??? Spændende" hun grinte kært og sad blot og betragtede ham i mens han arbejdet og rejste sig så og fandt en bog og satte sig ved hans side og smilede mens hun så en engelsk hellboy tegneserie for voksne over 18 igennem, selv om hun ikke var den svarende alder så læste hun den, ikke for at virke sej men blot fordi det univers der var i bøgerne var fazinerende og væsnerne og spændingen intregitrerende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 23:39

"ja det er det, hvis man vil siat sig ind i det" sagde han og lukke bog og rejse sig op og sat bog på plads i reol, han sat sig tilbage på stol, "hvad arbejde du så med frøk" spurget han efter en lidt længe pause og venter rolig på af hun havde læse tegneserie, da han ikke vidste om hun kun læse mens hun snakke, så han venter rolig, en fandet en mobil en iphome og lad på den en ring til ham, hvorefter han skrive kort en sms og lad den ned i lommer og fandet så en andre mobil frem (Sony Ericsson U1i Satio) og skrive også en kort sms på den og ligger så på sin arbejdes mappe og lukke kort øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 23:42

Kajika så stille op fra tegneserien og så ned i den igen med et lille smil skævt over hendes smukke fyldige læber der så smukt var lime farvet"Jamen? jeg har skam taget medicinsk uddannelse som sygeplejerske men jeg er det, desvære ikke mere ser du, jeg er faktisk blevet eftersøgt af herren af Terra dog ikke at det går mig på, jeg har ikke brug for nyt smukt tøj eller andet, jeg klare mig fint med de fomaliteter jeg har i forvejen og så jeg os lidt gammeldags, jeg har kun brug for nyt tøj når det andet er slidt for at spare penge selv om jeg er rig" hun grinte lidt og lukkede så tegneserien med et lille smil og sagde"Så? hvad skal du stå for her næste uge... skal du forsvare eller anklage?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 23:52

"okay så er du heller ikke uddannelse" sagde han og smiler rolig, "når ham, har ikke mødet ham man har hørt meget om ham og utrolig af men giver af være herre over Terre, har bor har i nogen år efter hold men kan ikke ser nogen grunde til af overtager den" sagde han rolig pg kiggede kort på hende, "jeg forsvar en da han havde ladt sag mod sit gammel arbejde og han ligger på hospitalet, det var derfor jeg kom ud der fra, giver ikke af arbejde der" sagde han og kiggede rolig på ham, han havde en dele uddannelse som kun hjælp andre menneske med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 23:57

Hun smilede kært og sagde"hih det da godt så, jeg håber du vinder sagen" hun smilede kært igen og bed sig let i underlæben og sukkede stille. hun smilede kært og betragtede ham fordi han jo var ligeforan hende. hun så at han stille betragtede hende os og sagde så"Men`???.... jeg uddaannet mig da?... dog så kunne jeg jo ikke komme i arbejde da jeg næste dag var eftersøgt så jeg har ingen uddannelse nu..."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 0:08

"det regn jeg da med af jeg gør, det plejer jeg nu af gør mens kan ikke rigtig var hele sikke" sagde han og smiler svagt, "derfor tager man flere uddannelse så man har noget af falde tilbage på hvis det er, eller flytte til et andet land og begynde et ny liv der" sagde han og kiggede rolig på hende, "fx. er jeg også uddannelse, IT Læge, Psykolog ud over Advokat" sagde han og smiler rolig, han tog mobil som han lad på mappe og sendt en kort sms igen og smiler svagt af den sms han havde få.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 0:12

Kajika så lidt over hans skuldre da hun stod op nu og sagde"Hmmmff??? hvem er det du smiler af hvaaa" hun grinte kært og berørte blidt hans skuldre blade for at se lidt i smug til mobilen og hviskede så blidt i hans øre da hun var ved hans øre med læberne"Er det en lille girlfriend man har ???" hun smilede kært og slap ham blidt i det hun gik lidt hen til en reol nær ham så hun stadig kunne høre ham og så nogen bøger på omslaget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 0:19

"en ven der laver sjov med mig, som mænd nu gør når en af sammen med en kvinde eller snakke" sagde han og kiggede kort om på hende, "nej det er det nu ikke, jeg er single men som sagdet er det en ven" sagde han og smiler svagt, han sat sig omvend på stol så han kig ser på hende ud af drej hoved, "er du da bange fra af jeg smiler af dig, hvis det er skal jeg nok lad være med af smiler" sagde han og kiggede rolig på hende og kiggede kort på de bøger hun stå ved.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 0:24

kajika rødmede utrolig meget da han sagde at det var en vend er vidste at han gik sammen med en tøs som tilfældigvis var ""Hende"". Kajika så på ham lidt undrende stadig med den dulmende røde nuance i hendes kinder og grinte let i det hun stille go elegant gik hen mod ham lysløst trods den hurtige svæven over gulvet og uglede blidt hans hår"Nååårh så det er det hva??... haha jamen hvad stod der dog så, og jo du må da gør lige hvad du vil og er du single???" hun så undrende på ham lidt elevator blik og sagde"med det udseende burde du ikke være single???... så hvorfor har du ingen kæreste?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 0:32

"ja det er det og hvis du vil vide det, der stå hvornår han må møde dig og af jeg skal hold igen" sagde han og smiler rolig, så måtte han ser af hun kun regn det sidste af den sms eller om han skulle skær det ud i pap for hende, "ja jeg er single, det har jeg var i noigen år nu og ja det er jeg, jeg plejer ellers også af har man har ikke funde den rigtig i nu efter min sidste angik ved død" sagde han og kiggede på hende, det tager ham ikke så tung mere da det var en dele år nu efter hold, han var klar til et ny forhold.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum