Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 0:37

kajika så på ham og ja..... hun var født sort håret men.. hun var dum nogen gange som en blondine men på sin helt egen nuttede måde. Hun betragtede Belial med lidt åben mund i det hun lukkede sin mund og tog sig til hovedet og sagde"holde igen?.... hvad mente han med holde igen?" hun kiggede undrende og uforstående på Belial og bed sig let i underlæben og så rundt i nogen bøger og sagde"Holde igen??? hvad mente han dog med det.... og oh!? det jeg virkelig ked af at høre"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 0:41

han smiler svagt af hende da hun ikke kun regn den ud så måt han skør det ud i pap for hende, "hvad han mener med det, nu er jeg lige ud af pose, han mener med det af jeg ikke skal tager dig med hjem eller jeg skal tager med dig hjem og så går i seng med den har sex da vi lige har mødet hinande" sagde han og kiggede rolig på hende, han havde altid haft det nem med af sige ting som de var, "når det er okay du kun jo ikke vide det, vi var enlig næste lige bliv forlove da ulykke sted har stadig ring" sagde han og løft den en hånd, der sad en ren sølv ring på hans ring finger.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 0:46

Kajika så på Belial og rødmede i det hun hørte efter men da ordet sex kom ind i billedet, så hun nærmest dobbelt og det skulle ikke tage lang tid for hendes spinkle lille prinsesse krop fra luften til at finde gulvet, i det der lød et lille bbuump.. hun var jo halv engel så der var intet at tage fejl af... kajika var besvimet men havde dog næået at høre alt det andet inden hun faldt til jorden med dette lille brag....

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 0:53

han kiggede rolig på hende og rejse sig så halv hurtig op så stol vælde omkuld bare for han kun når af giv hende, eller bare tager fat i hende så hun ikke slå så alle for meget, han sad hende op på en stol og stille en stol ved side af så hun kun læner sig op af den ud af røg ned på gulv igen, han laver et glas ud af is og så vand ned i den, glad som var laver af is var enlig ikke kold, det kun han godt tillade sig af laver da hun ikke var et menneske, for det hun lige gjort var ikke menneske lidt, han sad glad til hendes mund og hælge stille og rolig for af ser om hun vil drik vandet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 0:59

Vandet strømmede blidt fra glassets ende, ned til kajikas blide fyldige læber, der så småt lod det løbe ned af hendes kæber og så langsomt ned af halsen indtil, hun stille åbnede munde og de lukkede øjne blev os åbnet langsomt"mmmhmm" hun betragtede Belial og rødmede let og flovt i det han holdte glasset op til hendes mund og prøvede at få hende til at drikke.. hun tog sig stille til hovedet og sugte noget af vandet i det hun gav et grin fra sig og sagde"undskyld... jeg tror vist jeg besvimede lidt der hva???."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 1:04

han sad på bord foran hende og kiggede rolig på hende og smiler svagt da hun åben øjne, "ja det gjort du hvis, vil du havde mere af vand eller det lige meget" spurget han og kiggede på hende, hvis hun ikke vil har mere af det vil han bare lad det forsvinde, hvis hun vil har mere af vand måtte hun selv hold glad da hun var våge nu og kun det, han venter rolig på om hun vil havde mere af vand eller ikke, det betyder ikke noget for ham hvis hun ikke vil har det da det kræve sygsind lidt for ham af laver det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 1:07

Hun smilede sødt til ham som tegn på taknemmelighed og besvarede ham med"Tak, men nej tak jeg behøves skam ikke mere lige i øjeblikket?" fingerne lod blidt is glasset berør bordet og hendes blik betragtede det langsomt, og et lille nik kom fra hende og et lille aha, da hun så det var af is og spurgte"Så det er din evne? is... og vand" hun betragtede ham med hovedet let på skrå og smilede kært til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 16:50

"det var så lidt" sagde han og lod glas og vand forsvinde som det aldirg havde var der, "ja det er det og hvad er din evne som en blande" spurget han lidt efter og kiggede rolig på hende, han sad stadig overfor hende på bord, han var enlig utrolig god til af bruge det man han var også fra en klan men det holder han for sig selv, han venter rolig på af hun vil svar ham hvis du enlig har en evne eller om hun er en blande ud evne eller magi.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 17:02

hun bed sig let i underlæben og sagde"Hmmm min evne den er blot telekinese så det indgår i at jeg kan gøre alt muligt forskelligt som man nu kan som telekinetiker..." hun bed sig let i underlæben igen af frustration over mindet af den ukontrollerende evne af hendes og sukkede dybt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 17:19

"det er også en fin evne af har, hvilke race er du ud over af være en blande" spurget han og kiggede rolig på hende, han regn med af hun havde gætte hvilke race han var men hun behøve jo ikke da næste alle race kun kom til af styr vand, han rejse sig rolig fra bord og tog rolig fat i stol hun læner sig op af, "tillader de" spurget han og hentyder til stol så han kun kom til af sidde, hvis hun ikke tillade lod det vil han da tager en anden stol men det er nu nemmer af tager den hun læner sig op af.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 17:27

kajika betragtede stille belial og sukkede dybt i det hun gjorde så han kunne få stolen og sagde"Men jeg er ked over at høre det med din forlovede ser du jeg er faktisk gift...." hun så på ham og smilede kært og hun skammede sig ikke over at være gift men det var lidt synd at han skulle høre det sådan?, og så når han havde mistet sin kone på sådan en måde som han jo havde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 17:37

"det går nok, det er over ti år side hun angik ved død og det er da dejlig for dig, nyde det mens du kan" sagde han rolig og smiler svagt, han mener det ikke på nogen ondt måde af hun skulle nyde det mens hun kun, han sat sig ned på stol med ryg læner foran sig og lælner sig rolig op af den, han løft den vesttr hånd og tager sin handske af så hun kun ser hans forloves ring, den var ud af ren sølv, "men nu var det ikke det jeg spurget om men mere hvilke race du er" spurget han og kiggede rolig på hende og tog handske på da han regn med af hun havde set ring.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 20:12

Kajika nikkede sødt og forstod ham skam godt, og misforstod ikke et ord af det han sagde til hende. Hun bed sig let i underlæben og betragtede ringen med et smil og sagde"Hmmm hvor er den dog flot og hmm.... min race deet er skam aspara original og så senere hen af døde jeg og blev halv engel og halv aspara.." hun bed sig let i underlæben og så lidt rundt... hun sukkede stille og sagde"så??? belial bliver du aldrig.... ensom eller noget nu di forlovede er væk og det"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 21:44

"ja det synes jeg også selv af den er, har selv valget den og en som lige den til min forlove eller tidliger, okay så havde så nogen lunde gætte rigtig med de race" sagde han og smiler rolig og kiggede kort på hende, "jo det gør jeg selvfølgelig men det er ikke altid jeg har tid til af tænke over det da jeg for det mest har arbejde til over begge ører" sagde han og kiggede på hende, "hvem er du så forlove med og hvilke race" spurget han efter lidt tid og kiggede rolig på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 13:49

kajika roede sig lidt i håret og sagde"Hmmm han er egenlig min mand og han er aspara og halv dæmon nu, men hans originale race er aspara som mig... desværre gav Zane ham et eller andet bæst inde i sig så.... så det umuligt at få det vendt om.... han kan vist aldrig få den ud af sig..." hun sukkede let og så på belial og smilte kært til ham som tegn på det var okay.... hun så lidt på ham og sagde"Spejder du slet ikke efter andre kvinder nu så...???"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 17:06

han nikke bare på af han havde hørt hende og smiler svagt af hende, "hvilke slags dæmon er det han har få ind i sig, hvis det er en ild dæmon kan jeg mulig vise hjælp ham" sagde han og kiggede rolig på hende og forstod godt hentyder til af det var okay, "jo det er jeg da, man lige nu pt. er der for meget arbejde af tager mig til af ejg ikke synes af jeg vil lad en kvinde kom ind i det fra starte af" sagde han og kiggede rolig på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 22:12

Hun nikket lidt og rødmede i det hun sagde"jeg ved ikke hva dæmon det er desværre" hun så lidt væk i det hun prøvede at tænke lidt og sagde så"Sååå.... hvad laver man egenlig ud over at være advokat ???" hun så lidt på Belian(staves?) og sukket lidt for sig selv i det minderne kom frem igen skønt hun ikke ville huske minderne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Gæst Lør 21 Aug 2010 - 22:25

"det er så også iorden af du ikke ved det" sagde han og smiler kort, "mange forskellig tid, arbejde med computer/hjælp andre med deres computer, man det er godt nok arbejde, ellers er det forskellig hvad jeg nu find på af laver, hvad laver du så" spurget han og kiggede rolig på hende, han læner sig rolig tilbage i stol, han var enlig færdig med sit arbejde for i dag så han kun enlig vend nnæse hjem af hvis den var.

((staves Belial))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Lnag arbejdes dag - Kajika privat - Page 2 Empty Sv: Lnag arbejdes dag - Kajika privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum