Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Træning i skoven-Itachi EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Træning i skoven-Itachi EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Træning i skoven-Itachi EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Træning i skoven-Itachi EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Træning i skoven-Itachi EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Træning i skoven-Itachi EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Træning i skoven-Itachi EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Træning i skoven-Itachi EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Træning i skoven-Itachi EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Træning i skoven-Itachi EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Træning i skoven-Itachi

Go down

Træning i skoven-Itachi Empty Træning i skoven-Itachi

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 13:27

T~Eftermiddag sådan ca
O~Træer, en lille hytte buske,jordrode i jorden, og en klar himmel
V~Blæsende lidt ikke så koldt men en smule
S~Skoven
P~Se hendes ava hvad hun har på

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Misha sad under et træ og kiggede lidt hen mod den lille hytte der lå herude i skoven,
mon hun skulle tage et kig derind hun bar i tvivl så derfor sad hun bare helt stille og kiggede
rundt efter nogen tegn på noget selskab der var ingen at se. Misha s kjole var lang og havde den røde farve
med de røde bånd på hun sad elegant og faldte så lidt i søvn øjnene var lukket sammen og hændenre hang løs
ned as siderne på hende selv når hun sov så hun elegant ud. Hun kunne høre skoven føle skovens smukke nartur.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning i skoven-Itachi Empty Sv: Træning i skoven-Itachi

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 13:35

Itachi kæmpede mod en klon af sig selv inde i hytten han faldt ud af en af ruderne og ramte ned i jorden med ryggen efterfulgt af kopien kom hoppende ud med et perfekt slag mod Itachis hovede som Itachi lige præcist nåede at redde med sin hånd efter fulgt af at han råbte "MANGAKYOU SHARINGAN" kopien begyndte at skrige som om Itachi stak ham med knive og sådan noget men der var intet hans øjne var røde efter lidt tid forsvandt det røde i hans øjne efterfulgt af at han tog en kniv og stak ind i hjertet på klonen som forsvandt Itachi lå på jorden helt smadret og udmattet et let offer mod fjender

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning i skoven-Itachi Empty Sv: Træning i skoven-Itachi

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 13:40

Misha vågnede op da hun hørte lyden hun kiggede rundt der var nogen herude ikke bare hende men nogen anden. Hun rejste sig op og børste kjolen fri for jord mens hun gik lidt rundt mellem de mange træer stadig var det tæt på den lille hytte hvor lidt udnefor lå en person hun skyndte sig hen til ham og satte sig på hug"Er de okay"spurgte hun bekymret men venligt på samme tid, hvad lavede denne person herude i skoven han trænede vel det kunne se sådan ud. Misha vidste ikke om hun skulle mærke efter om han havde feber eller noget men han så ud til at være blevet slået ud eller noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning i skoven-Itachi Empty Sv: Træning i skoven-Itachi

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 13:52

Itachi var besvimet

//jeg vidste ikke helt hvad jeg ellers skulle skrive sorry-.-'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning i skoven-Itachi Empty Sv: Træning i skoven-Itachi

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 13:54

Misha kiggede ned på ham mens hun fik hans ene arm rundt om hendes nakke og med indenfor i den lille hytte det var tæt ved dem"Åh nej jeg har ikke dræbt ham vel sover han så"spurgte hun mens hun viftede med en hånd foran hans ansigt. Hytten var ikke stor ret lille men der kunne være mange ting herinde, og der var en seng som hun havde lagt denne person ned på den var blød.

//Gør da ikke noget:] //

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning i skoven-Itachi Empty Sv: Træning i skoven-Itachi

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 14:12

der gik 2 minutter og alle hans skrammer og dybe sår var væk han satte sig blidt op og så rundt "hvad skete der" spurgte han og så mærkede han noget en anden vampyr han vente sig hurtigt om og nåede lige at stoppe et slag han ville have ramt hende med hans næve var præcist 3 millimeter foran hende fordi han havde lagt mærke til det var en pige

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning i skoven-Itachi Empty Sv: Træning i skoven-Itachi

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 22:06

Misha kiggede overasket på ham mens hun prøvede at lade vær med at blive bange for
at han ville dræbe hende"du besvimmede og jeg fnadt dig og slæbte dig med herind i denne lille hytte herude i skoven"sagde hun og lagde et plaster på et af sårerne på hans venstre arm"Du burde passe på du har skrammer over det hele næsten hvad æavede de herude"spurgte hun det var mange spørgsmål men hun var nysgerig en nysgerig pige til tider

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning i skoven-Itachi Empty Sv: Træning i skoven-Itachi

Indlæg af Gæst Ons 11 Aug 2010 - 22:19

"undskyld jeg troede du var en anden" sagde han roligt og satte sig ned mens han hev plasteret af og koncentrerede sig og sårende healede sig med det samme "jeg behøver ikke nogle former for hjælpemidler" han så på hende med et koldt blik "så nej tak sødt af dig men nej tak"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning i skoven-Itachi Empty Sv: Træning i skoven-Itachi

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 11:19

fortsætte?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning i skoven-Itachi Empty Sv: Træning i skoven-Itachi

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 11:22

Misha kiggede på ham mens hun rystede på hovedet"Nej det gør ikke noget slet ikke
men gør det ikke ondt og goddag hyggeligt at møde dig mit navn er Misha"sagde hun og nejede lidt foran ham og bagefter satte hun sig ned på sengen hvor hun havde lagt ham ned

//Jep^^//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning i skoven-Itachi Empty Sv: Træning i skoven-Itachi

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 11:25

"jeg kan ikke mærke smerte" sagde han roligt og så på hende "Itachi Uchiha" han var stift i ansigtet han så ud til at være ligeglad med navne "jeg vidste allerede dit navn samt at du er vampyr din krops alder er 14 og du er virkelig gammel helt selv" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning i skoven-Itachi Empty Sv: Træning i skoven-Itachi

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 13:50

Misha rykkede lidt væk fra ham hun fik mest et stort chok af at han vidste det"wow det lød uhyggeligt så du vel et væsen er de ikke"spurgte hun med hovedet på skrå lidt mens hun selv tænkte over det hun selv var han kunne læse hende næsten som en åben bog eller vidste noget om hende før hun fik fortalt noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning i skoven-Itachi Empty Sv: Træning i skoven-Itachi

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 13:55

"jeg kan se ind i dine minder jeg kan læse hele din hjerte på et par sekunder bare ved at se dig i øjnene" sagde han roligt og så hende i øjnene "der er intet uhyggeligt ved det" han rejste sig blidt op af sengen mens han vaklede lidt fordi han ikke helt havde ordenlig fod faste endnu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning i skoven-Itachi Empty Sv: Træning i skoven-Itachi

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 14:00

Misha kiggede på ham"pas på du ikke hel rask endnu du stadig såret lidt Itachi måske burde du hvile dig lidt"sagde hun med et bekymret smil og et lille nik med hovedet hun kunne se hans øjne lidt der havde kigget ind i hendes de havde nogle underlige pupiller

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning i skoven-Itachi Empty Sv: Træning i skoven-Itachi

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 14:07

Han så på hende med et smil "vis du lægger dig sammen med mig skal jeg nok" sagde han roligt før han prøvede at gå et skridt men ende med at falde på gulvet han rejste sig med besvær op og prøvede at gå endnu et skridt mens han var ved at falde igen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning i skoven-Itachi Empty Sv: Træning i skoven-Itachi

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 14:15

Misha lagde en hånd rundt om hans nakke mens hun kiggede på ham"Hvis du lover at blive rask kan jeg godt blive ved dig men du skal love at blive rask det træls at se dig såret"sagde hun med et venligt smil mens hun fik slæbt ham med hen til sengen igen"Har du lyst til noget at drikke"spurgte hun der var jo et køkken her i den lille hytte de var i

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning i skoven-Itachi Empty Sv: Træning i skoven-Itachi

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 14:31

"nej ikke blive ligge her hos mig" sagde han og lagde sig ned i sengen og klappede på sengen lige ved siden af ham "nej jeg behøver intet at drikke endnu" han smilede roligt mens han så fortsat på hende lidt med et roligt smil og et fortsat roligt blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Træning i skoven-Itachi Empty Sv: Træning i skoven-Itachi

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum