Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Strandens glintrende sand //Amelia// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Strandens glintrende sand //Amelia// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Strandens glintrende sand //Amelia// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Strandens glintrende sand //Amelia// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Strandens glintrende sand //Amelia// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Strandens glintrende sand //Amelia// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Strandens glintrende sand //Amelia// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Strandens glintrende sand //Amelia// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Strandens glintrende sand //Amelia// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Strandens glintrende sand //Amelia// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Strandens glintrende sand //Amelia//

Go down

Strandens glintrende sand //Amelia// Empty Strandens glintrende sand //Amelia//

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 18:56

//Da jeg har fanget mig en slem omgang halsbetændelse, vil mine indlæg synke i antal af ord en hel del.. Men har dog stadig min kreativitet, den er ikke sunket endnu.. Håber jeg//
Sted: Stranden, foran havets brusende bølger
Tid: 18:00, tidlig aften
Vejr: Solnedgang, halv køligt
Omgivelser: Havet foran manden, sandstrand bag ham og hvor han står lige ved kanten

Felix´s tær blev et par gange vasket af den blide bølge der susede frem, for igen at trække sig ydmygt tilbage. "Tsk... Uvorne unger..." Han så hen af det skimtende vand, der begrund af den faldmende sol, glimtede som en hel epidemi af nyslibede diamanter. "Men kvinden..." Han overvejede den tidligere dags event, han skulle faktisk have afsluttet klassen da en kvinde, hvis navn han allerede havde glemt, åbnede døren og forstyrrede, dog var det nok mere hendes blide stemme der gik ham på, selvom hun ik havde særlig mange former, og nok endda var yngre end ham selv..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strandens glintrende sand //Amelia// Empty Sv: Strandens glintrende sand //Amelia//

Indlæg af Gæst Tirs 10 Aug 2010 - 19:11

Solens nu orangerøde lys blev svagt genspejlet i det halvlange hasselnøddebrune hår der flagrede efter en køn pige på omrking de 14-15 år. Hun gik helt uforstyrret for sig selv på den næsten helt tomme strand der lå lidt uden for Di Morga. Hun kunne godt lide stranden på dette tidspunkt. Solens gang ned og den fredelige lyd af vinden der blidt suser forbi en. Amelia, som denne pige så fint hed, var ikk iført andet end en kort rød løsflagrende nederdel der måske så ud til at være en smule slidt og en også løs hvidskjorte som tilfældigvis også blaftrede en smule. Hun havde ingen sko på eller i hånden. Hun nød bare det let kølige og dugfugtige sand mod sine bare fødder. Hun havde sådan nogenlunde godt fundet ud af at der var andre end hende men hun havde ikk sådan tænkt mere over det. Hendes tanker var et helt andet sted. Hendes smukke og krystalklare også hasselnøddebrune øjne var rettet mod den stadig blå himmel som også vidste at der nok ikk ville komme så mange stjerner.
Hun gik stadig i skole men var ikk helt normalt. Hun var en 'overbegavet møg tøs' som nogle havde valgt at kalde hende. Lige på det punkt betød hendes naturlige skønhed ikk så meget. Det var hun faktisk glad for. Hun ville helt behandles som et normalt menneske da hun ikk ligefrem havde det bedste forhold til andre af hendes slags. Asparas. Hun drejede så helt ubekymret rundt om sig selv mens at et smil var kommet frem på hendes læber og et sødt grin kom fra hende. Det vat dog ikk skole tankerne der gik gennem hendes hoved men bare helt..fredelige tanker. Det var jo trods alt ikk hendes skyld at hun var røget op på toppen af High School Di Morga's gennemsnits liste.

//Det er helt okay ^^ Og srry hvis det er lidt forvirrende det jeg skrev xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strandens glintrende sand //Amelia// Empty Sv: Strandens glintrende sand //Amelia//

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 16:20

Felix hørte skridt gå gennem sandet, i et dog roligt tempo, han vendte sig en lille tand til venstre og så sig over skulderen idet, han får øje på en pige med nøddebrunt hår, og allerhøjst 15 år gammel. "Hmm... Sært, unge piger burde blive hjemme når der er skole næste dag.." Felix vendte 90 grader i en halv cirkel, og gik med rolige og ikke særlig hurtige skridt, hen til pigen lige indtil han står foran hende med et lille smil. "Burde piger på din alder ikke være hjemme? Du har ik fri fra skole heller imorgen.. Forhåbentlig..." Han tog sine briller af og pudsede dem med en lille klud fra sin lomme, for igen at sætte dem på næsen og koncentrere sig om pigen. "Jeg håber ikke du bor for langt væk herfra, især ikke hvis du tilfældigvis gik i skolen Lycée.." Han huskede på tidligere, men fik hurtigt overblikket over pigen med det nøddebrune flotte hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strandens glintrende sand //Amelia// Empty Sv: Strandens glintrende sand //Amelia//

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 17:28

Det gav et sét i Amelia da der pludselig stod en ung mand lige foran hende. Ikk mere end de 20-21 år. Men alligevel ældre end hende. Hvis hun talte deres kropsaldre. Men selvfølgelig vidste hun ikk hans rigtigt alder. Hun havde lige stødt på ham. Hun lyttede lidt til hans ord og spærrede så sine øjne lidt op hvor efter t hun prøvede at holde et svagt grin inde. "Undskyld.. Men klokken er altså ikk mere en 18.12 eller der omkring.. Lektierne er lavet og jeg skal først møde klokken 09.20 imorgen hvis du virkelig til vide det" forklarede hun ham med sine overraskende blide og rolige stemme som også kunne få et nip af munterhed. Hun forholdt sig helt roligt. Selvfølgelig gik hun ikk på Lycée. Hun var vel for gammel..og for overbegavet til den skole. Hun lagde så sir hoved let pås krå så hendes håre faldt til den ene side og ned over hendes ene skulder. Hun studerede kort hans ansigts med øjnene og bed sig så blidt i sin underlæbe. "Og ja jeg bor ret længt her fra men der er også noget der kaldes en cykel. Hvilket var sådan jeg kom her til i første ende.. Og nej jeg går skam i High School.."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Strandens glintrende sand //Amelia// Empty Sv: Strandens glintrende sand //Amelia//

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum