Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
sin gamle lejlighed (Kajika=privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
sin gamle lejlighed (Kajika=privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
sin gamle lejlighed (Kajika=privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
sin gamle lejlighed (Kajika=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
sin gamle lejlighed (Kajika=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
sin gamle lejlighed (Kajika=privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
sin gamle lejlighed (Kajika=privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
sin gamle lejlighed (Kajika=privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
sin gamle lejlighed (Kajika=privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
sin gamle lejlighed (Kajika=privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 13:53

T: 23:30
S: Zann's gamle lejlighed
O: tomt og støvet
V: Små regn

Zann kom roligt ind af sin dør i sin lejlighed med et roligt smil alt var som han forlod det bortset for at det var ret støvet men udover det var det hele i orden han gik med det samme igang med at rydde op og var færdig efter en halv times tid hvorefter han satte sig ned i sin stol og smilede glad mens han så rundt i sin lejlighed han gik roligt ned af trapperne og over vejen hen til kiosken på den anden side han købte nogle små ting som han behøvede for en gangs skyld behøvede han ikke at bekymre sig om midnatten mere takket være hans bror Zero og Zankuji var han endelig tilbage til live 100 gange stærkere end før klar til at kæmpe mod Zane igen men ikke med det samme det ville være dumt han ville noget helt andet først som ville koste meget tid men han havde masser af tid ingen vidste han var i live igen udover hans venner han tog posen med de forskellige ting og købte en enkel pakke LA smøger rød som han lagde i lommen før han gik udenfor og langsomt hen mod hans lejlighed igen mens han åbnede pakken og tog en enkel smøg op som han tændte og stak i munden og tog nogle gange et hvæs af mens han mærkede røgen ryge ned i hans lunger det var noget han havde savnet følelsen af ting som kom ind i hans krop han pustede roligt ud mens han ledte i sine lommer efter en nøgle til fordøren til opgangen som han åbenbart havde tabt et eller andet sted

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 13:58

kajika gik for sig selv hen af fortoget blot en stund for lige at danne sig et blik af terra, hun havde allerede planlagt at det var sådan et sted som ved fontænen midt i terra hun ville kæmpe, hvor hun var mest stærk. Hun smilede lidt og bed sig i underlæben mens hun rettet på sine bukser og rettet på trøjen og jakken så det ikke irriteret... hun stoppet langsomt op da hun fik øje på Zann bang og sagde"hej... ? lang tid siden hva"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 14:03

Zann hørte en stemme han kendte og så sig over skulderen "når det er bare dig Kajika ja det er det" sagde han og lagde posen ned "hvor gjorder jeg af dem?" han så mod butikken "når ja nu husker jeg det" han rystede dumt på hovedet og knipsede hvorefter at nøglen kom ud af hans hud som havde det været en del af den han så på Kajika og kløede sig i nakken "jeg har været lidt ude at rejse og så har jeg trænet meget" sagde han roligt mens han så på hende "du ser smukkere ud end jeg husker dig Kajika du har ændret dig meget"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 14:14

kajika grinte let og nikket"ja smukker det kan man vel godt sige og gift er jeg skam også" hun så lidt undrende på ham og sagde"så er du blevet normal igen og nu du vel sød overfor damerne.... du ved jo jeg hader player og det... dog er der vel nogen der syge nok til at tænke på det????" hun grinte og sagde"ej jeg driller men... det da godt at høre du har det godt!" hun bed sig let i underlæben og gik lidt videre og sagde"Bor du stadig der inde????" hun så undrende hen på huset og rystet lidt på hovedet..."Hvorofr flyttet du ikke der fra...? du kan få meget bedre nu af huse og sådan fordi der krig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 14:18

Han så på hende og smilede "tillykke med at blive gift" sagde han roligt "jeg har ikke engang tænkt på kvinder endnu men når du ser Zane gør mig en tjeneste" han så på hende "be ham passe på for denne gang kæmper jeg ikke for dig Kajika men for hele Di Morga" han smilede "udover det hvorfor kommer du ikke indenfor så kan vi snakke om gamle dage osv og hvad der er sket siden sidst" han låste døren op og tog posen op fra jorden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 15:35

kajika så undrende på ham og grinte i det hun sagde"Det behøves du ikke... Zane er blevet stærkere siden sidst og han vil umuligt tage en kamp mod dig.. Zann.... sorry for breaking it for you... men han har allerede et mål og det mig og vis jeg ikke dræber ham... så gør min mand det Barishan den mægtige ridder og han kæmper for både mig og di morga men ´hvorfor vil du os så gerne i kamp igen..... jeg hader kampe" hun så lidt væk og sagde"Ej jeg hader at snakke om gamle dage... som du ved livet går videre" hun smilede kært og sagde"jeg de på en spasere tur vis du vil kan du gå med mig"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 15:54

Zann smilede "jamen så er du dødsens" sagde han roligt og så på hende "desuden jeg er stærkere end nogensinde før og jeg har ikke engang brugt min fulde kræft endnu" han så fortsat på hende "i begge er døde jeg kæmper for Di morga men ikke kun det jeg kæmper for frihed en ting som ingen andre ved hvad er" han smilede roligt og lagde nøglen væk og tog posen op i hånden "skal vi så ikke gå" han smilede roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 15:57

Hun så lidt på ham og rystet på hovedet og sagde"årh Zann... du aner vist ikke hvor stærk min mand er eller mig selv for den sags skyld... hvorfor tror du der er dusør på mig... og min mand og hans bror ... det nok fordi vi stærke nok til at være en trussel har du tænkt på det og ja lad os gå" hun begyndte så småt at gå efter som han sikkert ville kunne følge med... og gik der lidt..*Zann aner vist ikke hvor stærk de andre omkring ham er og jo der er skam andre der kæmper for frihed... især mig, altså han har ingen dusør på sig så han vd ingen gang hvordan det er at være jaget*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 16:04

"pas på med hvad du tænker" sagde han roligt og så på hende "jeg er lige kommet til live igen Zane ved ikke engang jeg er i live endnu desuden så har jeg trænet længe jeg ved hvor stærke i andre er men i er alle sammen enden gode eller onde det er jeres problem jeg vandt sidst fordi jeg var i harmoni med min onde side og nu er det endnu stærkere" han gik roligt mens han så på hende "bare vent og se" han smilede roligt "men lad oss nu lade det ligge indtil videre såh sidst jeg hørte fra dig var du ellers på Zane's side"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 16:15

kajika grinte og holdte hånden for munden og så mod Zann og sagde"HAHAHAH!!! HAHAHA" Hun smilede lidt og sagde"mig ond aldrig.... nej jeg har aldrig været på hans side han er blot tiltrækkende og smuk og vild og flot og galant og han har en ægte mands kvaliteter... men han var dog ond ved andre det forskellen på ham og barishan... men nej jeg var ikke på nogens side og er jeg stadig ikke... jeg kæmper hverken for Di morga eller nogen... andre end mig selv og min frihed så jeg ikke er jaget i Terra... jeg ønsker ikke en så hot fyr skal dø.... blot jages væk selv" hun smilede og så lidt rundt og sagde"Men vis han dør så må det vel være sådan"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 16:19

"han kan ikke dø det er noget jeg har lært vis han dør så genopliver nogen ham bare igen" sagde han roligt "men jeg vil gøre alt hvad det tager for uselviske grunde for Di Morga for frihed til alle andre ikke for min egen skyld Kajika det er der hvor forskellen på hvem der er stærkest sidder jeg har andre end mig selv at kæmpe for" han så på hende lidt med et smil før han fortsatte med at gå

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 16:25

ajika smilte og sagde"Jeg har os andre at kæmpe for .... men det betyde rikke at jeg gør det for deres skyld og Zane har ingen at kæmpe for ... det derfor jeg en perfekt modstander... vi har begge kun os selv at kæmpe for .. det derfor han er ubesejret... jeg har gået igennem meget og står nu over for et spørgsmål.. hvem kan overvinde ham.. og vis man vil overvinde Zane skal man være som ham" hun smilte og sagde"Så vis jeg dør bliver jeg genplivet os... fuldkommen det samme sm med Zane.. der bare en forskel.. han er klog jeg har gåpå mod... han er stærk.. men jeg er snu... vi har alle vores styrker.. det gælder blot om at spille de rigtig kort"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 16:40

han så på hende "egoistiske veje du går" sagde han roligt og gik videre "du vil ikke kunne besejre ham vis du taber så går jeg imod ham og jeg taber ikke" han så lige ud for sig "du er ikke villig nok til at ofre dig selv for det det er jeg at besejre ham er den eneste grund til jeg lever" han gik roligt videre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 16:43

Hun smilte og sagde"Hør den eneste der blind her er dig Zann... du vil ikke kunne besejre ham tro mig... og han vil kun udse dig som en usel dæmon nu... eller halv dæmon... han har fundet sin overmand ... barishan er det... og jeg kan umuligt klare Zane men jeg kan gøre ham svag...." hun smilede og så lidt rundt og satte sig på en bænk og sagde"men det os ligemeget... når du dør skal jeg nok skrive hva sagde jeg på din gravsten"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 16:46

han grinte "kan du huske den magi han brugte mod mig som dræbte oss begge ligemeget hvad" spurgte han roligt og så på hende "det er den eneste udvej intet andet vil kunne hjælpe" han så ud over området "desuden vis jeg slipper min fulde kraft løs er det dødbringene ikke kun for mig eller Zane men for hele byen så derfor ser jeg svag ud og derfor kæmper jeg svagt men jeg er ikke svag" han så på hende igen "du er advaret pas nu bare på" han vente sig og begyndte at gå tilbage mod sin lejlighed igen uden et ord mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 16:51

kajika så mod ham og sagde"Kun Zane er så stærk... det umuligt for dig aty udrydde byen med din kræft" hun betragtede ham som han gik og kiggede koldt væk... kajika var ikke den samme som den gang og havde ikke tænkt sig at blive det igen.. Hun sukkede let med glæde i sukket og rejste sig op og gik den anden vej.

//Husk ^^ du kan ikke overpower... hvilket betyder din kræft kan umulig være stor nok til at udrydde hele di morga eller terra...//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 21:11

//nej det kan den ikke under kontrol men alle har en kræft som de ikke kan styre og jo sagtens ved at lave et jordskælv ved jord elementet lave et vind storm med vind elementet lave udbryd med ild total mørke med kaos oversvømmelse med vand osv dvs at hans kræfter ryger helt ud af kontrol

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Ahngel Tors 12 Aug 2010 - 21:23

//Zann.. Thats 5 evner ialt, hvor du kun må ha 2. Ergo overpower. Specielt med sådan en kraft. Ikke for at være lyseslukker, men Kajki har ret O___O .. Srry to interrupt ya :3//
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 21:25

//det er teknisk set ikke 5 kræfter eftersom alle 5 elementer er under element kontrol dvs en evne i alt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Ahngel Tors 12 Aug 2010 - 21:34

//Det er stadig bending i over fem klasser, hvilket er powerplay.//
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 21:38

//under alle omstændigheder er der sikkert mange adminer og hjælpeadminer som har været inde på min profil og læst det og jeg har aldrig fået noget i klage eller noget som helst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Ahngel Tors 12 Aug 2010 - 21:44

//Mange er lig med mig Ma'lakel og Killia og faktisk HAR mig og Malakel haft en diskussion omkring det. Ret dig efter reglerne og accepter dem.
https://vie-la-mort.danskforum.net/nyheder-f2/svagheder-hvad-er-de-til-for-las-t2342.htm?highlight=svagheder -At læse, at kende, at holde reglerne.
Jeg var ikke blevet Admin hvis jeg ikke vidste hvad jeg talte om og det her gælder også for dine andre karakterer.//
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 21:49

//fint har ændret det og det med 2 sider er Zann og Zork som jeg har haft siden jeg startede på spillet det burde ikke være nødvendigt at ændre eftersom jeg ved står der intet om 2 former i reglerne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Ahngel Tors 12 Aug 2010 - 21:58

//srry to say, men det syntes jeg ikke rigtigt.. Måske er det to personligheder, men det er trods alt kun 1 krop... du kan dog lave et alternativ og gøre så der kun kan aktiveres bestemte onde eller gode dele af de to resterende evner, som kun kan udløses ved bestemt person. Ergo 2 evner, men med forskellige muligheder fra personlighed til personlighed//
Ahngel
Ahngel
Master (Rank 21)

Bosted : Officielle bolig: Hans slot, lidt uden for Paris, Frankrig - Midlertidig bopæl: Lejlighed i Terre centrum

Antal indlæg : 3469


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Gæst Tors 12 Aug 2010 - 22:01

//sådan?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

sin gamle lejlighed (Kajika=privat) Empty Sv: sin gamle lejlighed (Kajika=privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum