Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
"Medicin og førstehjælp" (Mieu)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
"Medicin og førstehjælp" (Mieu)
Tid: Aften
Sted: Biblioteket
Vejr: Det regner en smule
Omgivelser: Ingen mennesker, udover Ruby og bibliotikaren
~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Et svagt bump kunne høres, da en halvtyk bog var faldet på gulvet og øddelagt stilheden der befant sig på det let-oplyste bibliotek.
Ruby, som havde været den der havde smidt bogen på gulvet, bukkede sig langsomt forover og greb fat i bogens ene side og trak den med sig op. "Sorry" lød det fra ham, idet han så mod bibliotikaren som stirrede ligeså ondskabsfulgt tilbage. Hun kunne vist ikke lide at man smadrede hendes dyrebare bibliotek... hvem kunne det? Men nu var det jo også et uheld, man smed ikke med... Ruby vendte bogen om så han kunne se titlen: "Medicin og førstehjælp." Han smilte kort og satte kursen mod det tomme, firkantede bord som stod under en tændt lampe. Lige den bog han havde ledt efter, heldigvis.
Han rettede kort på den hvide skjorte som dækkede hans overkrop, hvorefter han satte sig ned og slog op på første side i bogen.
Sted: Biblioteket
Vejr: Det regner en smule
Omgivelser: Ingen mennesker, udover Ruby og bibliotikaren
~*~*~*~*~*~*~*~*~*
Et svagt bump kunne høres, da en halvtyk bog var faldet på gulvet og øddelagt stilheden der befant sig på det let-oplyste bibliotek.
Ruby, som havde været den der havde smidt bogen på gulvet, bukkede sig langsomt forover og greb fat i bogens ene side og trak den med sig op. "Sorry" lød det fra ham, idet han så mod bibliotikaren som stirrede ligeså ondskabsfulgt tilbage. Hun kunne vist ikke lide at man smadrede hendes dyrebare bibliotek... hvem kunne det? Men nu var det jo også et uheld, man smed ikke med... Ruby vendte bogen om så han kunne se titlen: "Medicin og førstehjælp." Han smilte kort og satte kursen mod det tomme, firkantede bord som stod under en tændt lampe. Lige den bog han havde ledt efter, heldigvis.
Han rettede kort på den hvide skjorte som dækkede hans overkrop, hvorefter han satte sig ned og slog op på første side i bogen.
Gæst- Gæst
Sv: "Medicin og førstehjælp" (Mieu)
En pige med langt lyst hår rendte rundt inde på biblioteket og satte bøger på plads, for det var jo hendes frivilige arbejde... dagligt tjekkede hun alle bøgerne om de stod forkert eller noget
det var en pige med røde øjne, og lyst blond hår der nærmest gik i et med hendes hud... samtidig havde hun altid sorte kjoler på med roser... hun elskede roser
hun kom forbi en dreng der sad ved et bord og så titlen på bogen
"hey... den hører da ikke til her?" hviskede hun til sig selv og så mod biblotikaren for så at ryste på hovedet...
man ville jo nok ikek gå helt igennem biblioteket i den modsatte side bare for at læse i en bog... og denne bog var så misplaceret men pyt, en dreng havde den jo nu
det var en pige med røde øjne, og lyst blond hår der nærmest gik i et med hendes hud... samtidig havde hun altid sorte kjoler på med roser... hun elskede roser
hun kom forbi en dreng der sad ved et bord og så titlen på bogen
"hey... den hører da ikke til her?" hviskede hun til sig selv og så mod biblotikaren for så at ryste på hovedet...
man ville jo nok ikek gå helt igennem biblioteket i den modsatte side bare for at læse i en bog... og denne bog var så misplaceret men pyt, en dreng havde den jo nu
Gæst- Gæst
Ruby var nået til side to, i den -for andre- nok ikke så interessante bog, da han kunne mærke at der ver nogen som stod og så på ham. Han løftede hovedet op og studerede kort den lyshårede pige som stod et stykke fra ham. Hun... så på bogen? Han bed kort i sin tommelfinger negl før han kort hostede for at få hendes opmærksomhed. Der var sjovt nok, ikke så mange som havde set rigtigt på ham siden ulykken, hvilket han synes var mærkeligt... og det var som om sår og skrammer prallede af på ham. Mon havde havde fået en eller anden form for super-hud siden den bil havde ramt ham og sendt ham på hospitalet?
Han smilte kort og lagde hovedet lidt på skrå mens han betragtede den stille pige. "Skal du bruge den?" Han nikkede ned mod bogen, han skulle faktisk selv buge den... han ville vide om der kunne være nogen bivirkninger ved biluheld, selvom han tvivlede på at der overhoved stod noget om det...
Han smilte kort og lagde hovedet lidt på skrå mens han betragtede den stille pige. "Skal du bruge den?" Han nikkede ned mod bogen, han skulle faktisk selv buge den... han ville vide om der kunne være nogen bivirkninger ved biluheld, selvom han tvivlede på at der overhoved stod noget om det...
Gæst- Gæst
Mieu så på drengen med trist øjne som om hun kunne se han var syg eller var endt i en ulykke
"ehmm... nej det... jeg tænkte bare på hvorfor den var endt i denne afdeling da den burde stå på plads 37 hyld 3, række nummer 4 i mellem bog 72 og 74" hun smilte stille og lidt akavet da det nok havde lydt dumt... men mieu havde fotografisk hukommelse og kunne huske storset alt hun nogensinde havde læst
"ehmm... nej det... jeg tænkte bare på hvorfor den var endt i denne afdeling da den burde stå på plads 37 hyld 3, række nummer 4 i mellem bog 72 og 74" hun smilte stille og lidt akavet da det nok havde lydt dumt... men mieu havde fotografisk hukommelse og kunne huske storset alt hun nogensinde havde læst
Gæst- Gæst
Ruby lænte sig tilbage mod stolens ryglæn, hvilket resulterede at den gav et kort, lille knirk fra sig. Han betragtede pigen med et lile smil og sine nu baby blå øjne, som så så tomme og anderledes ud.
Han smilte lidt over det pigen havde sagt... række et-eller-andet, han kunne ikke engang huske det selv. Han kløede sig kort i det lyse hår og så lidt tænkende ud. Han var ligbleg og havde rander under øjnene. Han så ganske rigtig syg ud, men det var han jo ikke, han havde det fint. Ruby så kort ned på bogen og lænte sig fremad igen med et lille suk. "Nok fordi jeg tog den herned?" Han smilte lidt til hende, venligt og forsigtigt. Han havde jo været oppe og hente den, han vidste ikke rigtig hvilken hylde, og række det var den havde stået på, men det kunne da også være ligemeget... den stod på biblioteket, det var vel det vigtigste?
Han smilte lidt over det pigen havde sagt... række et-eller-andet, han kunne ikke engang huske det selv. Han kløede sig kort i det lyse hår og så lidt tænkende ud. Han var ligbleg og havde rander under øjnene. Han så ganske rigtig syg ud, men det var han jo ikke, han havde det fint. Ruby så kort ned på bogen og lænte sig fremad igen med et lille suk. "Nok fordi jeg tog den herned?" Han smilte lidt til hende, venligt og forsigtigt. Han havde jo været oppe og hente den, han vidste ikke rigtig hvilken hylde, og række det var den havde stået på, men det kunne da også være ligemeget... den stod på biblioteket, det var vel det vigtigste?
Gæst- Gæst
Mieu så stadig trist på ham "er du syg?" sagde hun stille "du ligner en der er ved at dø eller er død" hun smilte stille og satte sig ved siden af ham på en stol
"såå....undskyld det... hmm læs du bare videre" hun nikkede hovedet lidt og rejste sig igen
begyndte at sætte bøger på plads igen
"såå....undskyld det... hmm læs du bare videre" hun nikkede hovedet lidt og rejste sig igen
begyndte at sætte bøger på plads igen
Gæst- Gæst
Ruby smilte ubesværret til hende og satte albuen mod bordpladen, hvorefter han lod sin kæbe hvile mod sin hånd. "Næh, jeg har det fint" han grinte lidt af hendes spørgsmål. Han boede godt nok stadig på hospitalet, han havde ikke fået at vide hvornår han måtte gå hjem, og når han spurgte en sygeplejeske eller en læge blev han ignoreret. Han havde boet der i noget tid nu, og hans mor kom hver uge og satte nye blomster i vasen der stod ved hans seng. Hun så altid så trist ud, men hun satte sig altid i den blå stol, lyttede til hans ord, fældede en enkel tåre, eller to, men hun fortalte ham aldrig hvorfor. Han fik aldrig at vide hvorfor hun var trist.
Ruby fulgte pigen med øjnene da hun rejste sig op, og han spidsede kort sine smalle læber. "Du kan da bare blive siddende... desuden kan jeg bare låne bogen med hjem når jeg går, jeg tror alligevel ikke at jeg kan konsentrere mig så meget..." Han lukkede stille bogen og smilte lidt til den pige han endu ikke havde fået navn på, man præsenterede sig jo også først, normalt. "Ruby." Sagde han lavt og lagde hovedet lidt på skrå. "Hvad hedder du?"
Ruby fulgte pigen med øjnene da hun rejste sig op, og han spidsede kort sine smalle læber. "Du kan da bare blive siddende... desuden kan jeg bare låne bogen med hjem når jeg går, jeg tror alligevel ikke at jeg kan konsentrere mig så meget..." Han lukkede stille bogen og smilte lidt til den pige han endu ikke havde fået navn på, man præsenterede sig jo også først, normalt. "Ruby." Sagde han lavt og lagde hovedet lidt på skrå. "Hvad hedder du?"
Gæst- Gæst
Mieu så på ham "hmm... jeg kan fortæller hvad den handler om hvis det er? elelr er der et specielt læge ting du søger elelr noget?" hun så på ham med et svagt smil
"og jeg hedder Mieu Lain..." hun kiggede lidt ned, for drengen lignede virkelige hendes storebror, bare en en hvid udgave
"og jeg hedder Mieu Lain..." hun kiggede lidt ned, for drengen lignede virkelige hendes storebror, bare en en hvid udgave
Gæst- Gæst
"Nah, det behøver du ikke... jeg læser den igennem senere." Svarede han og smilte lidt før han skubbede bogen lidt væk og vendte overkroppen mod hende. Mieu... det lød som "Miaw" ihvertfald for ham. Han var allergisk over for katte, var han ikke? Han måtte spørge sin mor næste gang hun besøgte ham på hospitalet... værelse 240...
Han rettede sig op med et kort host og åbnede munden en smule. "Øhm... pænt navn." Lød det lavt fra ham. Smilet prygede stadig hans toturerede og blege ansigt, det gik ham ikke så meget på, han var allergisk overfor så mange ting...
Han rettede sig op med et kort host og åbnede munden en smule. "Øhm... pænt navn." Lød det lavt fra ham. Smilet prygede stadig hans toturerede og blege ansigt, det gik ham ikke så meget på, han var allergisk overfor så mange ting...
Gæst- Gæst
Mieu smilte stille "ilm.... og jeg ved det godt... mit navn lyder som det en kat siger" hun grinte stille "men jeg er altså allergisk over for de mærkelige ting" hun rystede lidt på hovedet og så på ham
"skal jeg følge dig hjem? for jeg har fri om ca..." hun kiggede efter uret "10 minutter"
//bah min krea er skodere end din xD//
"skal jeg følge dig hjem? for jeg har fri om ca..." hun kiggede efter uret "10 minutter"
//bah min krea er skodere end din xD//
Gæst- Gæst
//I'm pushing myself :'D Skal også ha' krea tilbage til et Yaoi emne senere... :B xD//
Ruby så lidt tænkende på hende før han rejste sig op og tog bogen i hånden. "Vi kan vel følges noget af vejen." Han smilte kort til hende og strakte sig lidt. Han ville ikke have hende med ind på hospitalet, hun havde jo lige stået og sagt at han så så syg ud, selvom han jo ikke var det. Det var bare en ulykke som alle kunne ha' været udsat for. Den bil skulle bare havde holdt tilbage... han havde ikke engang set bilisten siden det skete, ikke at han ville. Personen var sikkert stadig i chok, eller sådan noget...
Ruby så lidt tænkende på hende før han rejste sig op og tog bogen i hånden. "Vi kan vel følges noget af vejen." Han smilte kort til hende og strakte sig lidt. Han ville ikke have hende med ind på hospitalet, hun havde jo lige stået og sagt at han så så syg ud, selvom han jo ikke var det. Det var bare en ulykke som alle kunne ha' været udsat for. Den bil skulle bare havde holdt tilbage... han havde ikke engang set bilisten siden det skete, ikke at han ville. Personen var sikkert stadig i chok, eller sådan noget...
Gæst- Gæst
hun så på ham med lidt triste øjne
"ehm...nej..det ok så" hun begyndte at gå hen til sin rulle vogn hvor der stadig lå bøger på...
hun begyndte at gå igen og sætte dem på plads.. og lidt efter var hun væk fra hans øjensyn
"ehm...nej..det ok så" hun begyndte at gå hen til sin rulle vogn hvor der stadig lå bøger på...
hun begyndte at gå igen og sætte dem på plads.. og lidt efter var hun væk fra hans øjensyn
Gæst- Gæst
"Hmm..." Han lænte sig tilbage mod bordkanten og lagde hovedet tilbage. "Hvorfor ikke? Du ville jo selv?" Sagde han, så højt at hun kunne høre det og lukkede øjnene lidt i. Det var jo ikke det at hun ikke måtte... det ville bar føles lidt sært for ham.
Skal jeg følge dig hjem?
Folk regnede jo med at han havde egen lejlighed og job, men nej... han boede på hospitalet... arbejdsløs og hans mor kom og besøgte ham nogen gange. Et svagt suk kunne høres fra ham, idet han lagde bogen på bordet igen. Hvor dumt... og irriterende...
Skal jeg følge dig hjem?
Folk regnede jo med at han havde egen lejlighed og job, men nej... han boede på hospitalet... arbejdsløs og hans mor kom og besøgte ham nogen gange. Et svagt suk kunne høres fra ham, idet han lagde bogen på bordet igen. Hvor dumt... og irriterende...
Gæst- Gæst
hun hørte hvad han sagde og stod bag en reol og holdte lidt øje med ham
men han ville jo tydeligt ikke have hende med nogen steder så hvorfor skulle hun blive ved ham... det ville jo bare være irriterende for ham eller ville det?
hun sukkede dybt
men han ville jo tydeligt ikke have hende med nogen steder så hvorfor skulle hun blive ved ham... det ville jo bare være irriterende for ham eller ville det?
hun sukkede dybt
Gæst- Gæst
"Du svare ikke..." Lød det kort fra ham. Han havde jo ikke noget imod hende, det var rart med lidt selvskab engang imellem... han var blevet for vant til lægerne og patienterne der kom og gik, mens han sad fast. Typisk... lægerne vidste sikkert ikke engang hvad det var der var galt med ham... eller også blev han bare glemt, ladt alene på værelse 240... det blev sikkert hans død! Han smilte lidt og sukkede kort mens han tog sig til hovedet.
Gæst- Gæst
hun trådte lidt frem og så på hende "jeg har ikke lyst til at være.... en plage overfor dig" sagde hun stille og kiggede lidt væk *han ligner virkelig min bror* hun holdte sig lidt for munden og skjulte sig igen bag reolen... stod lænet op ad den, men efter lidt tid gled hun ned at sidde
Gæst- Gæst
Ruby rejste sig forsigtigt helt op og vendte sig om for at betragte pigen... Miaw... tanken fik ham til at trække lidt på smilebåndet i et kort øjeblik. "Du er ikke nogen plage... det er sjældent at jeg får selvskab, og siden jeg har så travlt og alle hellere vil ignorere mig har jeg sikkert godt af det..." Han trak kort på skuldrene og tog bogen op i sin hånd med en enkel, langtrukken bevægelse.
"Det er vel også dit eget valg, hvis du ikke har lyst..." Han skubbede sig væk fra bordet og slentrede langsomt hen til bibliotikaren hvor han fik bogen stemplet ud. Han vendte sig derefter mod Mieu igen og smilte svagt.
"Det er vel også dit eget valg, hvis du ikke har lyst..." Han skubbede sig væk fra bordet og slentrede langsomt hen til bibliotikaren hvor han fik bogen stemplet ud. Han vendte sig derefter mod Mieu igen og smilte svagt.
Gæst- Gæst
Mieu gik hen til ham "du virkede bare som om du ikke ville se mig...eller noget... og jeg er da ligeglad med hvor du bor, om du så bor i rendestenen eller på hospitalet, eller på et slot... jeg vil bare gerne følge dig hjem hvis det er ok med dig... jeg bekymrer mig lidt for dig nemlig" sagde hun stille og kiggede på ham
Gæst- Gæst
Ruby betragtede hende kort og lagde hovedet en smule til den ene side, kort før han drejede om på hælen og langsomt begyndte at gå. "Fint så, du må godt følge mig hjem. Jeg forstår bare ikke hvad der er at bekymre sig om, jeg har det jo fint." Han trak kort på skuldrene og så tilbage på hende, ventede på at hun ville følge med, der var jo alligevel intet at gøre nu, det kunne vel også være ligemeget... han kunne jo altid... nej... Det var hans hemmelige sted, det sted han gik hen når han behøvede ro i sidet, lægge planer og tegninger over størrere projekter han havde gang i.
Gæst- Gæst
mieu kiggede lidt "jeg.... jeg bekymrer mig om dig fordi du ligner min afdøde storebror som døde i en trafikulykke" hun fulgte stille efter ham, faktisk lige bag ham, så hvis han stoppede op ville hun højst sandsynligt gå ind i ham, men det var vel ligemeget nu
hun smilte skævt for ikke at græde eller noget der var værre
"han døde på min fødselsdag for nogle år siden"
hun smilte skævt for ikke at græde eller noget der var værre
"han døde på min fødselsdag for nogle år siden"
Gæst- Gæst
Ruby satte farten en smule op, da hun begyndte at gå med, lyttede til ordene hun udtalte med den lille, uskyldige mund hun besad. Hun havde sikkert knust en masse drenge-hjerter... en tanke der udenvidre gik ind i hans tanker et kort øjeblik, intil han igen genvandt kontrollen. "Det er jeg ked af." Lød det så fra ham. Hvad kunne han gøre ved det? Intet... han var ikke Gud, han var ikke hendes afdøde bror... han var bare Ruby, den mærkelige tænker der boede på et hospital, og brugte det meste af sin tid på at tænke på ting som ingen relevans havde.
Han skubbede døren der fulgte ud, op med et lille ryg, og holdte den åben så Miaw kunne komme ud.
Han skubbede døren der fulgte ud, op med et lille ryg, og holdte den åben så Miaw kunne komme ud.
Gæst- Gæst
da han ikke rigtigt sagde andet stoppede hun op "hmm...det er du faktisk ikke... du er ikke ked af" hun kiggede lidt væk "jeg tror ikke du er et levende væsen for du er følelseskold"
//bah lorte krea//
//bah lorte krea//
Gæst- Gæst
"Jo jeg er..." Hans stemme var lav ugennemtrængende. Han ville gerne tro på at han havde følelser, det havde han jo også i hovedet... han var menneske, han var levende, han kunne græde, grine, skræmmes... men han ville ikke kunne mærke det sug i maven man normalt ville få når sådan noget skete. Han havde alligevel ikke vist sine følelser for andre i lang tid, når han jo holdte sig for sig selv...
"Jeg viser dem bare ikke så tit..."
//Saying the same thing! x_x//
"Jeg viser dem bare ikke så tit..."
//Saying the same thing! x_x//
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Why am I here again?? //Mieu
» kirkegården /Mieu/
» All that im living for..(Mieu)
» One bite... A new vampire... - Mieu
» På jaget // Mieu=privat //
» kirkegården /Mieu/