Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
One bite... A new vampire... - Mieu EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
One bite... A new vampire... - Mieu EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
One bite... A new vampire... - Mieu EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
One bite... A new vampire... - Mieu EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
One bite... A new vampire... - Mieu EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
One bite... A new vampire... - Mieu EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
One bite... A new vampire... - Mieu EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
One bite... A new vampire... - Mieu EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
One bite... A new vampire... - Mieu EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
One bite... A new vampire... - Mieu EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

One bite... A new vampire... - Mieu

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

One bite... A new vampire... - Mieu Empty One bite... A new vampire... - Mieu

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 0:02

.:T: Omkring de 20.00 stykker:.
.:S: Bibliothéque:.
.:O: Der er ingen i biblioteket lige nu, da ikke mange går ud for at låne eller aflevere bøger på dette tidspunkt:.
.:V: Udenfor er det lettere blæsende, og indenfor er der en mængde støv i luften, fra de mange bøger på hyuklderne:.
.:D: d. 3/9:.

Itarians isblå lettere lysende øjne kunne tydeligt ses, selv udefra, da han stod ved vinduet, og så ud på det blæsende vejr der lige nu raserede byen med dens piven, og pusten. Den hev i alt og alle der var udenfor, og var en plage for de fleste der boede her omkring.
Vinden hylede svagt mod glasset, og fik det til at klirre lidt, som om nogen prøvede at komme ind, eller bankede på. Men udenfor glasset var intet at se, ikke så meget som en skygge, ikke noget andet end luften, der blev blæst rundt på grund af den kraftige vind. Men det var vel også den der prøvede at komme ind? Vinden, altså. Den bankede på, og forventede at blive lukket ind, dog ville det aldrig ske, han ville nok ikke åbne vinduet inden vinden var væk, hvilket ville sige at når det endelig blev åbnet på klem, ville vinden for længst have opgivet sin evindelige hamren mod glasset, dog uden at få et svar fra de isblå prikker bag den gennemsigtige bariere vinduet bestod af.
Et svagt smil sad plantet på halvengelens læber, som om hans tanker morede ham. At tænke på sådan nogle ting.. Lige nu, hvor han egentlig havde bedre ting at foretage sig. Men, det var jo heller ikke hans skyld at han var født med sin menneskelige halvdel, der var den del af ham, der gjorde ham i stand til at tænke sådanne tanker, på sådanne tidspunkter.

Sidst rettet af Itarian Tors 26 Aug 2010 - 19:29, rettet 1 gang

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

One bite... A new vampire... - Mieu Empty Sv: One bite... A new vampire... - Mieu

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 0:09

En pige med meget langt og lyst hår der nærmest gik i et med sin hudfarve rendte rundt i den anden del af biblioteket og satte bøger på plads... det var i hvert fald hendes job eller frivillige job
hun havde det sjovt samtidig men det kunne man ikke se..
hun tog en bog der skulle ned til enden hvor drengen var i, så hun gik der ned og så så noget rødt
"huh..." hun gik nærmere og så en dreng med meget langt rødt hår "hello"

Gæst
Gæst

One bite... A new vampire... - Mieu Empty Sv: One bite... A new vampire... - Mieu

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 0:18

Han vendte hurtigt hovedet, revet ud af sin tankerække af pigens lille hilsen. Hhmm? En medhjælper der stadig var der på dette tidspunkt? Yderst besynderligt. Og dog kunne man vel arbejde bedre, i al den stilhed biblioteket var fuld af på dette tidspunkt af aftenen?
"Hej" sagde han med et svagt smil, der gav ham et præg af barnlighed, der gik i god kontrast med hans isblå alvorlige øjne.

//Sorry, skal logge, skal muligvis også på arbejde i morgen ^^' //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 15 Aug 2010 - 11:48

Mieu kiggede på sit armbåndsur
"hmm... arbejder du her...eller har du glemt vi lukker om lidt..?"
sagde hun stille og smilte lidt
"men siden du nu er her... hvad laver duu så og har du så tid"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:19

//out :(//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:20

// :O //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:07

ITarian, hvorfor er du sådan:( undskyld hvis jeg har gjort noget galt

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:12

//*Sukker* Du blev bare sur, og så blev jeg sur, og så satte jeg dig på 'ignore' list, hvilket jeg åbenbart ikke har fået taget af endnu //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:38

jeg blev ikke sur på dig :( ignore liste :(

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:39

Det lød bare sådan, næste gang bliver du nok nødt til at udtrykke dig lidt tydeligere : )

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:43

lige nu er jeg bare ked..... hører jeg virkelig til herinde :( suk

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:50

Selvfølgelig gør du det : ) Vi havde bare en mindre diskussion, det er det hele, sådan er livet, man må bare prøve at komme videre : )

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:55

du ville slet ikke snakke med mig :(

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 21:57

Det var fordi jeg virkelig var pissed på det tidspunkt, og jeg sagde jo at jeg kom til at sætte dig på ignore listen, så kan jeg ikke se at du sender pm´s til mig :O

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:03

suk... er virkelig knust lige nu :( undskyld... jeg... skal nok lade dig være

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:05

Jeg har da aldrig sagt noget om du skal lade mig være? O___O
Man har jo hele tiden sine op og ned ture, og jeg var bare sur på det tidspunkt, jeg ér blevet god igen : )
Så lad nu være med at være så pesimistisk, smil til verden, så smiler den til dig : )

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:07

hmm undskyld

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:09

Du behøver ikke at undskylde, ville bare blive glad hvis du ikke var ked af det mere : )
Jeg ville have det vildt skidt hvis jeg havde gjort dig ked af det.... virkelig : )

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:11

hmm vi kunne fortsætte emnet så ville jeg blive glad... men nej lad være med at lytte til mig... undskyld...men... hmm jeg tror bare jeg logger så jeg ikke irritere

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:13

Hehe, jeg skal nok svare, blev bare forvirret over vores diskution, desuden, du behøver ikke logge.. Selvom det nok ikke ville gøre megen forskel, da jeg også snart selv går i seng : )
Forresten;
Jeg er glad for at du synes så meget om min anden karakter xD

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:14

hmm, jeg ved det ikke... føler bare du har kunne finde på at slå mig ihjel

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:17

Han så lidt på hende med et udtryksløst ansigt, hvorefter han nikkede svagt.
"Jeg er ganske klar over lukketiderne... Og ja, jeg har ikke rigtigt noget at lave" indrømme han med et udtryk, der snart efter blev til et smil.
Han gik over mod hende og så på hende med blide øjne.
"Er der en grund til at du ønsker tid sammen med mig?" spurgte han, med et svagt forundret skær i de isblå pupiller.

//Hehe, selvfølgelig ville jeg ikke slå dig ihjel xD - Gosh girl, what exactly are you thinking? : ) Hav tillid til mig, selvfølgelig dræber jeg dig ikke ; )

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:25

mieu så på ham med undrende øjne *ønsker tid sammen med dig? jeg kender dig jo ikke engang klods* tænkte hun stille og kiggede lidt væk " hmm nje det er der egentlig ikke" sagde hun og gik væk fra ham "men så find dig bare noget andet at lave, har ikke brug for din hjælp eller noget... heller ikke brug for at have tid sammen med dig for du betyder ikke noget som helst for mig" hun begyndte at sætte bøger på plads igen, ganske roligt men så hun skulle stå på tær for at nå hvilket gjorde at man kunne se kanten af hendes underbukser

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:27

Han sukkede svagt, hvorfor denne afvisende atitude pludselig? Det var trods alt hende der var startet med at spørge om han havde tid.
Han rystede svagt på hovedet af hende, og gik tilbage til vinduet, hvor han endnu en gang lod blikket glid ud over regnen med et træt udtryk.
Hans isblå pupiller spillede svagt i det svage lys, og gjorde dem på en måde dragende. I vinduets genspejling kunne han se at hun prøvede at stille nogen bøger på plads, dog opdagede han ikke, eller interreserede sig ikke for det at man kunne hendes underbukser.

//Det var dig der startede med at spørge om han ville lave noget xD
Men logger, sorry^^ //

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 22:31

//det ved jeg godt... men det er da et mærkeligt spørgsmål at stille i mieus øjne... kan da ikke gøre for hun er sådan//

Mieu så lidt mod ham stadig prøvende på at nå hylden "mmh...Hr. kan du ikke hjælpe mig med denne bog" sagde hun stille og kiggede lidt flovt ned i jorden "jeg kan ikke nå hylden..." hun sukkede lidt og lod sig stå normalt... bogen hun holdte var en bog om hentai

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum