Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
One bite... A new vampire... - Mieu
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
One bite... A new vampire... - Mieu
.:S: Bibliothéque:.
.:O: Der er ingen i biblioteket lige nu, da ikke mange går ud for at låne eller aflevere bøger på dette tidspunkt:.
.:V: Udenfor er det lettere blæsende, og indenfor er der en mængde støv i luften, fra de mange bøger på hyuklderne:.
.:D: d. 3/9:.
Itarians isblå lettere lysende øjne kunne tydeligt ses, selv udefra, da han stod ved vinduet, og så ud på det blæsende vejr der lige nu raserede byen med dens piven, og pusten. Den hev i alt og alle der var udenfor, og var en plage for de fleste der boede her omkring.
Vinden hylede svagt mod glasset, og fik det til at klirre lidt, som om nogen prøvede at komme ind, eller bankede på. Men udenfor glasset var intet at se, ikke så meget som en skygge, ikke noget andet end luften, der blev blæst rundt på grund af den kraftige vind. Men det var vel også den der prøvede at komme ind? Vinden, altså. Den bankede på, og forventede at blive lukket ind, dog ville det aldrig ske, han ville nok ikke åbne vinduet inden vinden var væk, hvilket ville sige at når det endelig blev åbnet på klem, ville vinden for længst have opgivet sin evindelige hamren mod glasset, dog uden at få et svar fra de isblå prikker bag den gennemsigtige bariere vinduet bestod af.
Et svagt smil sad plantet på halvengelens læber, som om hans tanker morede ham. At tænke på sådan nogle ting.. Lige nu, hvor han egentlig havde bedre ting at foretage sig. Men, det var jo heller ikke hans skyld at han var født med sin menneskelige halvdel, der var den del af ham, der gjorde ham i stand til at tænke sådanne tanker, på sådanne tidspunkter.
Sidst rettet af Itarian Tors 26 Aug 2010 - 19:29, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: One bite... A new vampire... - Mieu
hun havde det sjovt samtidig men det kunne man ikke se..
hun tog en bog der skulle ned til enden hvor drengen var i, så hun gik der ned og så så noget rødt
"huh..." hun gik nærmere og så en dreng med meget langt rødt hår "hello"
Gæst- Gæst
"Hej" sagde han med et svagt smil, der gav ham et præg af barnlighed, der gik i god kontrast med hans isblå alvorlige øjne.
//Sorry, skal logge, skal muligvis også på arbejde i morgen ^^' //
Gæst- Gæst
"hmm... arbejder du her...eller har du glemt vi lukker om lidt..?"
sagde hun stille og smilte lidt
"men siden du nu er her... hvad laver duu så og har du så tid"
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Man har jo hele tiden sine op og ned ture, og jeg var bare sur på det tidspunkt, jeg ér blevet god igen : )
Så lad nu være med at være så pesimistisk, smil til verden, så smiler den til dig : )
Gæst- Gæst
Jeg ville have det vildt skidt hvis jeg havde gjort dig ked af det.... virkelig : )
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Forresten;
Jeg er glad for at du synes så meget om min anden karakter xD
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Jeg er ganske klar over lukketiderne... Og ja, jeg har ikke rigtigt noget at lave" indrømme han med et udtryk, der snart efter blev til et smil.
Han gik over mod hende og så på hende med blide øjne.
"Er der en grund til at du ønsker tid sammen med mig?" spurgte han, med et svagt forundret skær i de isblå pupiller.
//Hehe, selvfølgelig ville jeg ikke slå dig ihjel xD - Gosh girl, what exactly are you thinking? : ) Hav tillid til mig, selvfølgelig dræber jeg dig ikke ; )
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Han rystede svagt på hovedet af hende, og gik tilbage til vinduet, hvor han endnu en gang lod blikket glid ud over regnen med et træt udtryk.
Hans isblå pupiller spillede svagt i det svage lys, og gjorde dem på en måde dragende. I vinduets genspejling kunne han se at hun prøvede at stille nogen bøger på plads, dog opdagede han ikke, eller interreserede sig ikke for det at man kunne hendes underbukser.
//Det var dig der startede med at spørge om han ville lave noget xD
Men logger, sorry^^ //
Gæst- Gæst
Mieu så lidt mod ham stadig prøvende på at nå hylden "mmh...Hr. kan du ikke hjælpe mig med denne bog" sagde hun stille og kiggede lidt flovt ned i jorden "jeg kan ikke nå hylden..." hun sukkede lidt og lod sig stå normalt... bogen hun holdte var en bog om hentai
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» kirkegården /Mieu/
» All that im living for..(Mieu)
» I do bite.. (Sansiss)
» Bite the rat's tail. XXX
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus