Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En mærkelig dag - Kelsey privat EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En mærkelig dag - Kelsey privat EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En mærkelig dag - Kelsey privat EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En mærkelig dag - Kelsey privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En mærkelig dag - Kelsey privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En mærkelig dag - Kelsey privat EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En mærkelig dag - Kelsey privat EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En mærkelig dag - Kelsey privat EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En mærkelig dag - Kelsey privat EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En mærkelig dag - Kelsey privat EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En mærkelig dag - Kelsey privat

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 11:42

[center]Sted: Skoven
Tid: 15:00
Vejr: Sol med få skyer
Omgivelser: Fugle der synger og hjorte der græsser, andre dyr kan høres som der hører til i skoven
_________________________________________________________________________________________________


Cricker gik i skoven og tænkte. Han havde set nogle mærkelige ting her for tiden, en vampyr der bider andre men lader dem ikke dø og fører dem til hospitalet for at de kan komme sig bagefter, hna var ligeglad med at de ikke blev til vampyrer. Han havde set varulve der gik og snakkede med mennesker uden at angribe dem. Var der virkelig ved at være fred i skoven? Det var da umuligt eftersom at den var så stor, måske var det bare i den her del af skoven hvor Cricker boede. Var det hans skyld at der var så stille og at der ikke skete så meget som der gjorde før? Det var noget han gik og tænkte lidt over, men det var ikke rigtig noget han ærgede sig over. Måske lidt, fordi hvem skulle nu beskytte dem når de ikke havde brug for det? Hvad skulle han lave, det hele blev da kedeligt så?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 11:59

"I fanger mig aldrig og vil slå til igen!" råbte hun letter irriteret, imens at en pige på omkring de 18 år, løb hen mod skoven, imens at nogle mennesker løb efter hende, fordi hun igen havde stjålet noget frugt fra en butik, nogen havde opdaget hende. Og havde bare valgt at jage hende, i stedet for at gøre noget ved det, ondskabsfulde mennesker!.. Pigen som bar noget frugt i sine arme, var en smuk skønhed, som hed Kelsey. En pige med meget langt blond/hvidt hår, bar noget frugt i sine arme. Hun var meget smuk, og bedårende at kigge på, de fleste hvor hun enten kom gående eller løb forbi, så var der nogen til at kigge på hende. Nogen troede ikke sine egne øjne at en Aspara som hende, kunne være så fattig. Et skævt smil veg sig i hendes ene mundvige, da hun kom længere ind i skoven, og fik menneskerne til at løbe i en anden retning, hun at hun tænkte over hvor hun løb, fortsatte hun bare, ind til at hun stødte ind i en skikkelse, som hun ikke vidste hvem var, hvilket resulterede i at hun væltede ned mod jorden, "Argh.." mumlede hun imens at hun også havde tabt alt det frugt hun havde stjålet. Underlige ting at stjæle. Men hun var blevet sulten. Så hvorfor ikke? Hun skulle også holde sig i form. "Undskyld..", sagde hun mere eller mindre nænsomt, udover hendes hår som var meget naturligt.. havde hun en sort top artig kjole på, og noget undertøj på inden under, som var hendes eneste tøj, som hun af og til fik vasket. Når hun havde muligheden for det. Så fattig var hun og rigtigt så kunne man godt se på hende at hun mest holdt sig inde i skoven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 12:08

Skikkelsen hun var løbet ind i var Cricker, han kiggede på hende, hvis hun kiggede op så hun en mand der havde arme og hænder der ligende... Barkhud og han havde store grønne drage vinger, hvor der i den højre vinge var noget der engang havde været et hul, måske efter kamp? Han smilede lidt til hende, han så at dem der jagtede hende var lige bagved, han så al frugten og forstod at hun havde stjålet det. Han kunne også sagtens se at hun var meget fattig, han vile have gjort det samme hvis han var i hendes situation. Så han kiggede op på dem der løb efter hende, hna hjalp hende og op stod nu ved siden af hende da de kom og han sagde "Hvorfor jagter i hende?" Han kiggede på en mand der lignede ham hun havde stjålet fra "Hun har stjålet fra mig og jeg vil have hun skal bøde" Cricker smilede "Hvis du rører hende, så for du en ekspress tur tilbage til byen" Manden så ikke ud til at være bange "FLYT DIG!" Skreg han idet han skubbede Cricker til side, han skulle til at hive fat i pigen men Cricker fik en stor rod til at fare op af jorden og den kastede manden tilbage. Han stillede sig foran ham, spredte sine vinger så store som de var og sagde med en dæmon stemme "Forsvind herfra eller i får skovens vrede at føle" De stakkels landsbyboere flygtede i rædsel og Cricker kiggede bagefter på pigen. Nu så han meget venlig ud og han smilede til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 12:27

Kelsey vidste ikke hvor hun skulle løbe hen.. eller hvad hun skulle gøre, da hun opdagede at menneskerne som havde jagtet hende, var lige bagved hende, bed sig let i læben, da den fremmed mand, hjalp hende op at stå, hun mærkede efterfulgt at en mand skulle til at tage fat i hende. Ham som hun tidligere havde stjålet frugtene fra. - Hvorfor hjalp den fremmed mand, hende så meget? Hun var jo ikke andet end en ussel hjemløs tøs. - Hun lavede dog store øjne, da nogle vinger dukkede frem på mandens ryg, den mand som hun ikke kendte, men tidligere havde løbet ind i. Så han var ikke blot et menneske, men et væsen som hende selv, bare anderledes. Hun kiggede sig en omgang rundt, letter forvirret, hun troede at der kun levede, asparer, mennesker og vampyrer. Men der tog hun fejl. Hun havde heller ikke været i Vie La Mort længe. Kelsey så godt at han smilede, han så venlig ud, slet ikke det, men alligevel var hun stadigvæk noget nervøs. "Hvorfor hjalp du mig..?" spurgte hun stille og lod sin ene hånd glide op i hendes hår, fugtede sine letfyldige lyserøde læber imens, kiggede på ham da hun også lagde sit hoved en smule på skrå. Hun undrede sig sådan over hvorfor at hun havde hjulpet hende, de fleste ville sikkert bare have givet hende videre til de folk, som hun havde stjålet noget fra.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 12:32

Han smilede da hun spurgte, han kunne godt forstå at hun gerne ville vide det, da det nok var en smule forvirrende. "Jo ser du, jeg ville nok have gjort det samme hvis det havde været mig, og han har hvad? 300 tusind frugter mere eller sådan noget, han kan vel undvære nogen" Han smilede igen, han kiggede efter de andre der var løbet væk, der var ikke nogen nu, de var allesammen blevet bange da Cricker blev sur på den fremmede mand der ville hive fat i hende. "Du skal ikke være bange mere, jeg gør dig ikke noget og jeg kan også vise dig hvor du kan få lov til at spise i fred hvis du vil" han kiggede sig omkring. Den var god nok, der var ikke nogen i nærheden. Det var også kun godt Synes Cricker. "Mit navn er forresten Cricker." Han rakte sin hånd ud for at sige goddag til hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 12:37

Kelsey kiggede lidt efter de mennesker som sidst kunne ses inden for sit åsyn. Inden at hun lod sine grønne øjne hvile på den lige så fremmed mand, som lige havde reddet hende, et lille grin undslap fra hendes strube, "Tak.. jeg skylder dig en tjeneste.. Jeg er Kelsey" sagde hun og tog imod hans hånd, som hun klemte blidt, inden at hun trak sin hånd til sig, hun ville ikke lade det holde længe, fordi hendes hænder sådan set var lidt beskidte, hvis man så rigtigt efter, og det var resten af hendes hud også, selvom folk stadigvæk kunne se hendes skønhed, for det væsen hun var, sådan var det at leve inde i skoven og gemme sig der. For at andre ikke skulle få fat i hende, "Kan ikke takke dig nok.." mumlede hun og sendte et charmerende smil, inden at hun stillede sig ned på fire ben, og kravlede hen til hver og et af frugtene som hun havde taget, for at samle dem op i sine arme igen. "Og ellers tak.. jeg klare mig selv på egen hånd.. angående med det". Da han havde tilbudt hende et sted at spise i fred. Det kunne hun ikke tage imod.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 16:06

Cricker havde glemt at han havde barkhud på så han kiggede på sin hånd efter at hun havde trykket den. Hmm hun var ikke så nysgerrig som de andre? Det var faktisk dejligt. Han fjernede barkhuden igen og kiggede på hende. "Det skal du skam ikke tænke på Kelsey, hvis jeg krævede at folk skulle gøre noget til gengæld så stod de fleste herude i skoven i gæld til mig" Han smilede til hende. "Men hvor vil du så hen nu?" Det var ikke fordi at der var nogle skumle bagtanker bag det, han var bare nysgerrig efter at vide hvor hun mon ville hen, måske havde hun brug for at slappe lidt af efter sådan en dag? Han vidste bare ikke helt om han skulle spørge hende om de skulle tage ned til søen eller op i bjergene til de varme kilder, men så igen. Det kunne jo være at hun gerne ville, men han måtte hellere lade være. Det var lidt af et dilemma han havde inde i hovedet, det havde han skam så tit men han besluttede sig for bare at vente og se hvad hun svarede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 18:30

Kelsey kiggede op på ham, imens at hun strøg hurtigt sin ene hånd op igennem hendes lange lyse/hvide hår. Og lod det frugt hun havde samlet op hvile i hendes anden, frie arm. "Det ved jeg faktisk ikke.. har ikke nogen steder at tage hen" sagde hun stille og fugtede sine let fyldige lyserøde læber, "Kender sådan set mest kun til skoven... betragter det som mit hjem" smilede hun skævt, og rejste sig derefter op, da hun tog det sidste stykke frugt op. Hvad skulle hun ellers have svaret?.. Hun kunne ikke lyve, i al fald ikke lige foran ham her. Når han var så venlig imod hende. - Hvilket hun stadigvæk ikke forstod hvorfor at han var det. - Men det var hun bare meget glad for, et sødt og nuttet smil dukkede frem på hendes læber, imens at nogle af hendes tænder blottede sig frem. - "Men.. føler alligevel at jeg skylder dig noget" sagde hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 20:07

Han kunne ikke lade være med at smile da hun gjorde. Der var et eller andet over det, noget han ikke kunne beskrive så han holdte bare sin mund omkring det. "Det er nok lidt mærkeligt for dig at jeg bare sådan hjælper, men det er min natur. Jeg hjælper dem jeg nu kan se der har brug for hjælp, jeg dømmer dem ikke på hvad de har gjort eller hvordan de ser ud" Han smilede da hun sagde at hun skyldte ham et eller andet, så han kom med et smart svar. "Jo du kunne jo betale tilbage ved at holde mig med selskab" Han lavede et buk, næsten ligesom en gentleman gjorde i de gamle dage. Han var også lidt af en gentleman, det var noget han havde lært inden han skulle bo for sig selv. "Jeg bor også bare i skoven, jeg har godt nok en hytte, men jeg bruger den ikke så meget" Han kiggede på frugterne, der var egentlig mange af dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 11:08

Kelsey kiggede på ham, "Okay.. hvis du er sikker på at du vil det" sagde hun stille og lagde frugtene ned i en bunke, inden at hun gik helt hen til ham, "Du klarer dig nok bedre end jeg gør", hun lagde sit hoved en smule på skrå, imens at hun kiggede ind i hans øjne, bed sig letter forførisk i underlæben, inden at hun lagde sine hænder på hver af hans skulder, lænede sig lidt op af ham, "Men.. tak for hjælpen endnu engang" sagde hun stille og lod sine læber ramme hans, kyssede ham blidt og kort, det var ikke sådan at hun lagde op til så meget, og det kunne jo være at han heller ikke brød sig om det, hun trak sig dernæst lidt væk fra ham, idet at hun sendte et smil, "Hm.. kan det være sådan at der.. er et bad i hytten?" spurgte hun af ren nysgerrighed, det gjorde ikke så meget hvis der ikke var og at hun heller ikke måtte, men hun ville gerne benytte lejligheden af det, hvis hun fik chancen for at hun måtte tage et bad. Hun syntes selv at hun trængte meget til det, hun vidste ikke hvad folk tænkte om hende, som sådan. En tanke strejfede hende, og hun håbede ikke på at det gjorde ham sur at hun havde kysset ham, det var også mere for at bevise at hun var meget taknemmelig over at han havde reddet hende fra disse mennesker.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 23:45

Cricker blev lidt overrasket over at hun havde kysset ham, det var jo første gang han havde prøvet det efter at have levet herude. Det eneste han lige kunne få ud af munden var et par ord. "Det var... Skønt" Han så ikke engang ud til at tænke over hvad det egentlig var han sagde. Han stod nærmest i sin egen verden indtil hun kom med sit næste spørgsmål. Han rystede på hovedet og kiggede på hende som om han lige havde haft en meget lang drøm. "Hvad`Øhh.. Bad.. Nej.. Øhh. Jo det er der da og du kan godt få et hvis det er" han vidste slet ikke selv hvordan pokker han skulle få den sætning til at hænge sammen men det havde da lykkes ham til sidst. Han kiggede på hende, stadig med et forvirret men dog glad og muntert blik, som om han ikke helt havde fattet hvad der var sket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 9:41

"Er du okay..?" spurgte hun stille med et charmerende smil, imens at hun lod sin ene hånd glide op på hans kind, som hun nussede blidt med sine fingerspidser. Hun fugtede sine let fyldige lyserøde læber, imens at hun betragtede ham. Og hun syntes at det var godt at han kunne lide det, at hun havde kysset ham, "Tak" sagde hun og kiggede sig en omgang rundt, inden at hun lænede sig op af ham igen, "Undskyld.. hvis det alligevel var dumt af mig.. at jeg kyssede dig", hun sagde det meget nænsomt og på en blid måde. Imens at hun kiggede ind i hans øjne. Og fortsatte med at nusse kind. - "Ville.. ikke gøre dig alt forvirret" hviskede hun og smilede let. Hun mente det hun sagde, der var bare noget der fik hende lysten til at kysse ham.. hans personlighed.. det at han lige havde reddet hende. Der var et eller andet over ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 11:56

Cricker smilede da hun førte hendes hånd op på hans kind. "Nej nej, det skal du ikke tænke på. Det var faktisk.. Dejligt" Han vidste ikke hvad han skulle sige andet end at det ikke gjorde noget. For det gjorde det jo ikke. Han var egentlig ikke forvirret som sådan, han var mere forbavset over at hun havde gjort det, da han nok vidste det kunne betyde at hun kunne lide ham, men et kys kan betyde mange ting havde han fået af vide før. Han kiggede på hende da hun lænede sig op af ham. "Der er et stykke vej til hytten. Skal vi gå eller skal jeg bære dig så vi kan flyve?" Han vidste jo ikke hvad hun synes om højder, men han håbede på at hun ville sige flyve, da det ville gå meget hurtigere end at gå. Han kiggede sig også om ligesom hun havde gjort for lidt siden. Folk var så småt begyndt at komme til igen, de kunne vidst nok forstå at Cricker bare prøvede at beskytte pigen. Men hvis der var en der prøvede på noget så ville han ikke tøve med at forsvare hende igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 12:20

Kelsey overvejede en smule hans spørgsmål, som Aspara og alt det hun havde været igennem, var hun ikke bange for højder, "Orker ikke så meget at gå.. så flyve.. lyder passende" sagde hun med et lille nik, inden at hun sendte et smil. Hun havde godt bemærket at der også var så småt ved at komme folk igen. "Tror heller ikke det... er så smart for mig at blive hængende her i skoven.." mumlede hun og bed sig let i læben, hun var bange for at blive fanget, som den tyv hun endelig var, men det var bare for at overleve. Ellers vidste hun ikke hvad hun skulle gøre for at leve. "Okay, lyder godt" sagde hun stille, imens at hun kiggede på ham. "Også bedre at det går hurtigere.. end det går langsomt.." tilføjede hun så, og undslap et lille grin, hun var selv van til at det hele skulle gå hurtigt for fødderne af hende, ellers ville hun være færdig, hvis hun var langsom. Kelsey var faktisk i ret god form. Men ikke i så god form, at hun kunne løbe for en hver mand. - Mænd var stærkere end hende og hun måtte bare indse at hun en dag ville blive fanget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 12:27

Han havde lidt håbet på at hun ville sige det, mere fordi at efter hun havde kysset ham fik han den her... Mærkelige fornemmelse, nærmest som om at han ville være i nærheden af hende, så var det jo perfekt da han skal holde om hende når de skulle flyve. "Okay, så flyver vi" Han tog fat om livet på hende og holdte hende tæt ind til sig og satte så af. De fløj op over træ kronerne og man kunne se hele skoven, hele byen og nogle bjerge der lå i horisonten med lidt tåge omkring sig. Det var de bjerge Cricker brugte når han skulle blandt andet meditere. Han fløj først lige så stille da han ikke vidste hvor hurtigt hun gerne ville flyve. Han kiggede på hende imens de fløj og kunne ikke lade være med at smile. Han vidste dog at når hun skulle i bad hjemme ved ham så skulle han ikke kigge. Sådan var han nu heller ikke. Han respekterede andre mennesker og specielt kvinder. "Der er ikke så lang tid til at vi er der nu" Han smilede og kiggede sig omkring imens han fløj. Det var en rigtig smuk udsigt der var heroppe fra.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 12:38

Kelsey førte sine arme omkring hans hals og fik lidt sommerfugle i maven, da han lettede fra jorden, hun lagde sit hoved ind mod hans brystkasse og kiggede op på ham, hun var ikke meget for som sådan at sige sine følelser. Selvom hun var begyndt at få et crush på ham, men hun vidste ikke rigtig, det ville også være dumt af hende at sige det, hvis Cricker havde det at han ikke stålede på fast forhold. Så godt kendte hun, ham ikke endnu. Hun smilede bare til ham, uden at sige noget. - Imens at hun glædet sig til at de ankom til hytten.. til at hun også på den måde kunne lærer ham bedre at kende måske. Hun nød faktisk det at de fløj, også meget nemmere i stedet for at gå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 12:45

Nu stoppede han op, de hang i luften og han kiggede ned. "Så er vi her" Han fløj lige så stille ned for at være sikker på at de ikke ramte nogle grene eller noget. Han gav slip på hende igen og kiggede på hytten. "Ja den er ikke køn, men det er en jeg har lavet sammen med en der hedder Kajika for meget lang tid siden. Jeg snakker ikke med hende så meget mere men jeg måtte godt beholde hytten." Han kiggede på hende og smilede imens at de gik stille hen imod hytten. Den var ikke stor nej, men den var da lidt pæn og der var da plads nok. Han åbnede døren. "Ja, velkommen til" Han gættede lidt på at det var det han skulle sige og det var det også. Væggene var lavet af træ der kom fra skoven og det var tydeligt at Cricker havde brugt sin magi for at få dem til at stå som de gjorde og tage den form som de havde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 12:52

Kelsey kiggede ned og så hytten, hun smilede let, og fjernede sine arme fra hans hals, efter at de var kommet ned på jorden igen. Hun fulgte efter ham, videre ind i hytten og så sig omkring, efter at hun havde set hytten oppe fra oven, syntes hun allerede godt om hytten. Hun syntes at den var meget fin, "Kender ikke Kajika" sagde hun stille og fugtede sine let fyldige læber, selvom hun efterhånden havde været i vie la mort i et stykke tid, så kendte hun ikke rigtig nogen. Udover.. Cricker. "Jeg syntes det er en smuk hytte." svarede hun bestemt med et charmerende smil da hun så op på Cricker igen.
"Vil du vise mig rundt?" spurgte hun af ren nysgerrighed imens at hun tog hans ene hånd i sin.
Smilede skævt, "Kajika.. som betød meget for dig på et tidspunkt?" spurgte hun efter, hun var meget nysgerrig, efterhånden som alle de spørgsmål kom frem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 12:59

Han kiggede på hende med et smil da hun tog hans hånd. "Betød meget? Altså.. Ikke som sådan, jeg synes kun at hun var en god ven, der har ikke været noget imellem os" Han kiggede på hende, det var mærkeligt at hun kom med det spørgsmål men det var ikke noget Cricker tænkte yderligere over. "Jo, det kan jeg da godt" De gik lidt rundt og han viste hende stuen, soveværelset, køkkenet og badeværelset, der var noget han kom til at tænke på ved soveværelset. "Jo forresten skal du overnatter her? Hvis du skal så regner jeg med at sove i stuen hvis du ikke har noget imod det" Han kiggede på hende. Han havde en underlig følelse, han håbede på at hun sagde han kunne sove hos hende, men han regnede ikke med at han fik lov til det. Men hvad var det? Cricker var ved at blive lidt forelsket. Det var ikke noget han havde prøvet før. Men der var et eller andet over hende der bare var... Skønt synes han,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 13:15

Hun kiggede på ham, "Vil overnatte her.. hvis du sover ved siden af mig i sengen" sagde hun og smilede let, bed sig letter forførisk i underlæben, imens at hun stadigvæk holdte fast i hans hånd. Hun trak ham derefter med ud på badeværelset og lukkede døren efter dem med sin frie hånd. Kelsey skubbede ham blidt hen mod døren, og gik tæt ind til ham, "Tak for hjælpen.. Cricker" hviskede hun mod hans øre, og bed ham drilsk i øreflippen, imens at hun lagde sine hænder på hver af hans skulder, kyssede ham blidt på halsen, Kelsey vidste ikke hvad hun havde gang i, men hun var begyndt at forelsket sig i ham. "Gå med mig i bad..." mumlede hun og kyssede hans hals igen, imens at hun lod sine glide ned af hans brystkasse, inden at hun tog fat i sin korte sorte.. beskidte kjole og lod den falde ned, hun var ikke bange for at vise sin krop overhovedet ikke, hendes bryster kom mere til syne, så hun kun var ifør undertøj, trusser og bh. Hun havde jo ikke noget tøj, da hun var så fattig som hun var. Hendes bryster var ret store og hun havde flotte former. Hun brugte D-skål. "Hvis du vil" sagde hun hviskende mod hans hud, imens at hun lænede sig imod ham og pressede sine bryster let imod hans brystkasse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 13:51

Cricker kiggede på hende "Okay, det er så i orden" Sagde han og smilede til hende. Det var det svar han havde håbet på, så det var kun godt nok. Men han havde dog ikke regnet med at hun ville hive ham med ud på toilettet. Det kom som lidt af en overraskelse. Han kiggede på hende da hun lukkede døren efter dem. Igen vidste han ikke hvad han skulle sige og det var der så en god grund til. Han nåede lige at komme med et svar der sagde "Det var så lidt" Men efter at han havde sagt det begyndte hun at presse ham imod døren og gøre noget ved ham han rigtig godt kunne lide. På grund af refleks begyndte han at gøre gengæld. Han kyssede hende på halsen efter hun havde smidt tøjet. Han kunne mærke noget nede imellem hans ben, men det var ikke noget han tog sig af lige nu i hvert fald. Han kiggede på hende. "Med dig i bad? Det... Kan jeg vel godt" Han havde faktisk også lyst til det. Han smilede til hende og kunne ikke lade være med at stirre da hun smed tøjet. Han smed sin trøje og hans overkrop kom til syne. Den var trænet men ikke sådan så der var mange muskler. Det lå sådan lidt midt imellem. Han kiggede på hende igen da hun pressede brysterne imod hans brystkasse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 14:47

Hun førte sine hænder om bag hendes ryg, imens at hun kiggede på ham. Lod sine læber ramme hans imens og kyssede ham blidt, masserede hans læber i en blid bevægelse mod sine. Åbnede dernæst sin bh med et klik, og lod den falde ned, så hendes bryster kom helt fri. Idet at hun lod sine hænder glide ned til sin trussers kant, "Jeg.. uhm, kan godt lide dig" sagde hun lavt imellem kysset, imens tog hun fat i hans ene hånd og lagde hans hånd op på hendes ene bryst, inden at hun tog sine trusser af, så hun stod helt nøgen. Hun rødmede lidt. Imens at hun så på ham, lagde sine hænder op på hans veltrænede brystkasse og kiggede ind i hans øjne for at se hans reaktion på det hele.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 14:55

Cricker så meget forbavset ud. Han kunne jo også godt lide hende, men han havde bare ikke turde at sige det. Han besluttede sig for at overraske hende ved at gøre noget hun nok ikke forventer. Han smed det sidste af hans tøj så han nu stod nøgen foran hende. Han tog lidt hårdt på hendes bryst men ikke for hårdt. Derefter for at sige at han også kunne lide hende så tog han om hende og kyssede hende med tunge og det hele. Det man ville kalde at snave en i gulvet. Han håbede bare at hun kunne lide det og at hun ikke ville glo dumt på ham og så gå igen bagefter. Der gik lidt tid før han stoppede og han kiggede på hende med et ret charmerende smil. Han havde overhovedet ikke tænkt på at hans vinger stadig var foldet ud. Det eneste han sagde var "Som du kan se så kan jeg også rigtig godt lide dig.. Håber ikke at det var for... Dumt at gøre som jeg lige gjorde" Han kiggede på hende med et lidt nervøst blik.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 15:13

Et lavt støn undslap fra hendes læber, da han tog på hendes bryst. Hun blev overrasket over alt det han gjorde, havde hun ikke regnet med. Hun smilede let, imens at hun så på ham, lagde sin ene pegefinder på hans læber, "Du behøver ikke at sige mere", hun sagde det meget nænsomt og på en blide måde, hun betragtede ham. Det kunne ikke beskrives med ord overfor ham, hvad hun følte lige nu. Hans vinger var flotte. Han var sød og venlig. Alt ved ham, kunne hun godt lide, af det som hun havde set end til videre. Hun fjernede sin finger fra hans læber og lænede sig tæt ind til ham, så der ikke var nogen mellemrum imellem dem. Et charmerende smil dukkede frem på hendes læber, inden at hun kyssede ham ømt. Lagde sin ene hånd op på hans kind imens at hun kiggede ham ind i øjnene. "Hm, du har vist fanget mig" sagde hun lavt imod hans læber, med et lille grin, inden at hun kyssede ham igen og skilte hans læber, hvor hun førte sin tunge ind og begyndte at lege med hans tunge. Badet.. kunne vel godt vente lidt, ikke?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Fre 20 Aug 2010 - 15:22

Cricker følte at han blev rigtig rigtig glad indeni da hun sagde at det ikke gjorde noget. Han havde faktisk lyst til at gøre det igen, men inden han nåede det så var hun allerede over ham med et mere stort kys. Han kyssede tilbage og prøvede også at lege med hendes tunge. Han var rigtig glad og uden at han egentlig tænkte over det så førte han sin hånd ned på hendes røv. Han tog lidt på den idet de blev ved med at kysse. Han havde fuldstændig glemt at de skulle i bad, men det gjorde ikke noget. Han nød det her og han ville ikke have det skulle stoppe. Det var første gang han havde prøvet sådan noget her og han kunne nu meget godt lide det. Han vidste dig ikke hvad det skulle føre til så det måtte hun fortælle ham. Han håbede også at hun vidste hvor glad han var for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 4 1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum