Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Det mærkelig sted//seia// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Det mærkelig sted//seia// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Det mærkelig sted//seia// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Det mærkelig sted//seia// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Det mærkelig sted//seia// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Det mærkelig sted//seia// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Det mærkelig sted//seia// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Det mærkelig sted//seia// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Det mærkelig sted//seia// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Det mærkelig sted//seia// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Det mærkelig sted//seia//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Det mærkelig sted//seia// Empty Det mærkelig sted//seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 15:38

S-De Strip-tease
T-22.00
O-ikke nogen lige nu
P-Fræk top og sort nederdel
V-lidt blæst

Cille kom gående hen af gaden og fik øje på et sted der så spænde ud og kiggede på det der stod en stor mand foran hende "må jeg komme ind"spurgte hun og kiggede på manden "nej må du ikke"sagde manden og kiggede på hende "hvorfor ikke"sagde hun og ville ind og se hvad det var for noget "du er for ung til at komme ind"sagde hun og kiggede surt på manden og gik lidt væk og stod og surmulede over det *dumme mand*tænkte hun og kiggede lidt rundt for at se om der var noget der var sjovt men det var der ikke.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Det mærkelig sted//seia// Empty Sv: Det mærkelig sted//seia//

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 15:55

Seia kom gåne ned af gaden hun ville gerne tjene lidt kontanter selvom hun dog ikke var stripper eller rigtig luder nej hun jorde det kun for at få råd til et hus så hun ku bo med sin kærste, hun var iført en kappe i råd med tætten trukket op over hovdet og et par røde højhælet sko sad smukt på hendes fødder, hun stoppe op fran De strip-tease og så på dørmanden "må man komme ind"sag hun frækt og så kort mod pigen "hun er med mg så lad hendfe komme med ind"tilføj hun og dørmanden nikke hurtigt og trådte til side hun skubbe pigen hen foran sig og fik skubbe hende vidre ind af døren.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 15:59

Hun kiggede på hende der skubbede hende ind i stedet og kiggede rundt "øhm tak"sagde hun og kiggede på damen "hvad er det her for et sted"spurgte hun og ville gerne vide det og kunne se en masse mænd der sad ved borende der var nogen der sad og kiggede på hende og seia og deres bryster "hvad er der med dem"sagde han og blev lidt rød i sine kinder.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 16:02

Seia så lidt på hende "det er et sted hvor kvinder smider tøjet for mænd"sag hun og så lidt rundt på de mænd der så på dem et frækt blik før hun igen så på hende"de er ret liderlige"sag hun kort men begyndte så at gå op mod baren med elegandte skridt, kvinden der var ved at strippe sendte hende et irteret blik da flere mænd så efter seia.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 16:08

hun kiggede på hende *smider tøjet omg ingen skal se mig nøgen*tænkte hun og blev mere genert og gik efter seia "hvad er deres navn frøken"spurgte hun stille og kiggede på hende med et smil på sine læber og syns da det var venligt at få hende ind så hun kunne se hvad det var for et sted "smie tøjet mener du så at de skal se meloner og ja mellem bene"sagde hun stille og ville bare snakke hun hade at hun var genert.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 16:12

Seia hørte tydligt hendes tanke*bare rolige det er kun de ansatte der smider tøjet*svarede hun kort i pigens taker før hun bestilte en øl og sendte bartændern et frækt blik før hun igen så hen på pigen "seia og du?"sag hun roligt og satte sig på barstolen"ja nemlig de viser alt og ja man kan tjene penge ved at gi sex men det skal du dog iokke"sag hun kort og rette lidt på hætten.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 16:16

Hun kiggede på hende med et smil "Seia"gentog hun for at huske det "navnet er Cille"sagde hun sødt og kiggede på hende med et smil "hvad er du her for bare kig eller skal du noget her"spurgte hun og kiggede på hende med et sødt smil på sine læber og syns det var hyggeligt at snakke med hende "sex hmm ikke lige mit punkt"sagde hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 16:27

seia fik sin øl og hun tog den hurtigt i hånden hvorefter hun gik hen mod et tomt bord hvor hun satte sig ned og vinkede pigen hen til sig "det var et smukt navn"sag hun og tog en tår af sin øl imens hun så op på den nye kvinder der smed sin skjorte på scenen"jeg skal bare tjene lidt penge"svarede hun kort"det er du også for ung til"tilføj hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 16:37

Hun kiggede på hende "jeg er 16"sagde hun og kiggede på hende "så jeg ikke for ung til sex"sagde hun og kiggede på hende "jeg vil bare møde folk først før der sker sådan noget"sagde hun og kiggede rundt "men du har nok mere erfaring til det"sagde hun.
Hun var lidt rød i hovedet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 16:42

Seia betragte hende kort men rette så blikket mod en høj mand som stoppe op foran ders bord"er hun til salg"spurgte han kort og nikke mod pigen "nej svin skridt"sag hun koldt og han serre kort men forsvandt dog hun tog igen en tår af sin øl "ja det er jeg vel"sag hun og så lidt rundt på de mange mænd.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 16:51

Hun kiggede på hende med et smil da den mand kom og spurgte om noget og kiggede på hende "tak for hjælpen"sagde hun med et stille smil på sine læber og var taknemlig for at hun gjorde det hun gjorde for hun ikke skulle ende sammen med en eller anden mand i et rum.
Hun kiggede på hende "hvad kan man ellers lave her"spurgte hun og var nys

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 16:57

Seia drak så en stor tår øl og så på hende "man kan snarkke eller drikke"sag hun og betragte hende i skjul fra hættens mørke, hun krydse bene og lænde sig tilbage i sofaen imens hun drak igen af sin øl.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 17:02

Hun kiggede på hende med et smil "okay lyder hyggeligt tror jeg nok"sagde hun og kiggede rundt og satte sig ned og trak ned i sin nederdel *møg tøj*tænkte hun og holdte den ned for ingen skulle se op på hendes trusser.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 17:13

Seia betragte hende lidt før hun igen så rundt og tog en tår af sin øl"vis du har penge kan du købe en sodavand"sag hun og klappe hende kort på skuldren imens hun så rundt på de mange liderlige mænd.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 17:17

Han kiggede på hende "jeg har ikke nogen lige nu"sagde hun og kiggede på hende "jeg tror der er en mand der henne der vil ha fat i dig"sagde hun og pegede på en mand der kiggede på Seia "så hvad nu"spurgte hun og kiggede på hende

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 17:22

Seia så hen mod manden men ryste svagt på hovdet til ham før hun så på hende igen"jeg vendter lidt"sag hun og drak lidt mere"hvad lave du enligt ude så sent byen er farlig på denne tid"sag hun lavt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 17:27

Hun kiggede på hende "jeg har ikke noget sted at gå hen så"sagde hun og kiggede på hende med et smil på sine læber "kan du lære mig noget"spurgte hun og kiggede på hende "og kan vi snakke under fire øjne"spurgte hun og kiggede på hende med et stille genert smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 17:39

Seia betragte hende lidt men drak så ferdi og rejste sig op"ja "sag hun og trak hende op hvorefter hun gik over mod udgangen og forbi dørmanden som helste pænt på hende, hun stoppe op ved en bænk ude på gaden og satte sig ned"hvad kan jeg så hjælpe med"sag hun kort.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 17:42

Hun gik med hende og satte sig på bænken " ja jeg har et problem hvordan kan man se at en dreng er vild med en"spurgte hun og kiggede på hende med et smil på sine læber og var ikke sikker i sådan nogen ting.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 17:47

Hun lo lidt"det er nemt de rødmer tit, kigger længe på dig og kigger på dig i skjul samt at de tit spørg meg ind til dig"sag hun roigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 17:52

"okay hehe der kan man bare se"sagde hun og kiggede på hende "hvordan ser du ud altså uden tøj bare for sjov"sagde hun og kiggede på hende med et smil "vi er jo piger ikke"sagde hun med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 17:55

Seia løftede øjnbrynet"hvad mener du?"spurgt hun spørgne"altså vil du da se min krop?"tilføj hun undrene og krydsede bene imens hun s¨å ppå hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 18:42

"hmm ja vis jeg må jeg gør dig jo ikke noget måske jeg kan se noget jeg mangler at gøre altså behåring ved os kvinder"sagde hun med et smil på sine læber og ville ikke være uhøflig

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 18:54

Seia så på hende hun havde dog fundet ud af at pigen var et væsen dog ikke vilket"hmm jeg ved ikke vores kroppe er ikke ens"sag hun og betragte hende lidt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 16 Aug 2010 - 18:55

"øh nej du mere voksen og nok noget andet end mig men du stadig en kvinde ikke"sagde hun med et smil på sine læber "vi kan gå ind på et toilet eller noget hvis du ikke vil i det fri"sagde hun med et smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum