Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En mærkelig dag - Kelsey privat - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En mærkelig dag - Kelsey privat - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En mærkelig dag - Kelsey privat - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En mærkelig dag - Kelsey privat - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En mærkelig dag - Kelsey privat - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En mærkelig dag - Kelsey privat - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En mærkelig dag - Kelsey privat - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En mærkelig dag - Kelsey privat - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En mærkelig dag - Kelsey privat - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En mærkelig dag - Kelsey privat - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En mærkelig dag - Kelsey privat

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat - Page 4 Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 17:14

"Nej... men" mumlede hun og trak svagt på skulderen. Meh. Hun gad ikke at snakke mere omkring hans røv, om han skulle løbe bar rundt eller ej. Synet af det, ville hun bare have set, da han skulle hente noget papir. "Hm, vil du hente dynen så?" spurgte hun drillende og bed sig diskret i læben, imens at hun kiggede på ham, tog imod sine trusser og tog dem dernæst på, hun ville dog have sine trusser på. Og selvom hun havde dem på, var hun alligevel noget nøgen. "Vi kan godt vente med at gå i seng?" sagde hun og smilede. Imens at hun også betragtede ham, satte sig mere oprigtigt i sofaen, og lænede sig op af ryglænet, "Eller.. hvad har du lyst til?" spurgte hun.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

En mærkelig dag - Kelsey privat - Page 4 Empty Sv: En mærkelig dag - Kelsey privat

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 17:17

Han kiggede på hende. "Jamen det kan jeg da godt hvis du gerne vil" Han smilede og ville drille hende igen. Så han trak bukserne af og gik i bar røv ind for at hente dynen. "Her er den så" han smed drillende dynen hen på hende og tog bukser på igen. "Altså, nej vi behøves ikke at gå i seng hvis det er, vi kan jo godt lave noget andet" Det regnede stadig udenfor og det var ved at blive lidt mørkt. Dog vidste Cricker at selvom han boede i skoven så ville der ikke være dyr der brudte ind og det var alt for langt inde til at nogen andre ville komme og lave indbrud. Han kiggede ud på regnen og derefter på Kelsey og smilede til hende. "Jeg ved faktisk ikke helt hvad jeg vil lave lige nu" han trak på skuldrene og satte sig ved siden af hende og holdte en arm om hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 17:35

Hun så efter ham med et hævet bryn, uden at svare ham, imens kunne hun ikke lade være med at grine. "Tak.. supermand" fniste hun imens at hun greb dynen og lagde den ordentlig omkring sig. "Mhm.. er enig" svarede hun som på det han sagde om hvad de kunne lave. Efter at han havde sat sig ned ved siden af hende, førte hun noget af dynen over ham, så de delte om dem, samtidig med at hun lænede sig en anelse over mod ham, lagde sin ene hånd på hans brystkasse, imens at hun mærkede hans ene arm omkring hende. Idet at hun kiggede op på ham, "Jeg elsker dig mere end du aner" sagde hun med et charmerende smil imens at hun lod sin anden hånd glide ned under dynen til hans bukserskant og åbnede hans bukser, selvom han nok ikke lige ville, så åbnede hun dem, først knappen og så lynlåsen dernæst. Hun trak dog ikke hans bukser ned, førte blot sin hånd ned i hans bukser og videre ind under hans underbukser. Stille og langsomt tog hun fat om hans lem og begyndte en svag rytme, frem og tilbage, "Kunne aldrig finde på at være dig utro.. du ejer nærmest mit hjerte, du kan få mig til at gøre det som du beder om" hviskede hun mod hans øre, inden at hun bed blidt i hans øreflip, før at hun kyssede hele vejen ned af hans øre og videre ned på hans hals, hvor hun bed sig fast, da hun gerne ville give ham et sugemærke og for at drille ham lidt. Hun elskede at have ham tæt ind til sig og bare det at vide at han virkelig elskede hende. Hun gav ham et love bite også, før at hun slap sit greb om hans hals. Inden at hun kiggede op på ham igen og sendte et uskyldigt og bedårende smil. Det kunne ikke beskrives med de helt rigtige ord med for hvor meget hun egentlig elskede ham. Og hvis det en dag skulle ske at de gik fra hinanden, tanken havde allerede strejfet hende, så ville hun bare leve videre og tage det som det hele kom. Hun ville ikke være negativ som sådan, bare fordi de slog op. "Så.. jeg er din forevigt", hun sagde det meget nænsomt og på en blid måde, imens at hun stadigvæk kiggede op på ham og gav ham et intenst handjob.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 19:55

Cricker elskede når han kunne mærke hende. Det gav ham en vis tryghed, bare det at vide hun var der og at han virkelig havde hende. Det hele føltes som en drøm og han var bange for at vågne op, men det var virkeligt, og han var meget lykkelig. "Jeg elsker også dig skat, af hele mit hjerte" Han kyssede hende i panden idet han sagde det og kiggede på hende. Pludselig lagde han mærke til hendes hånd og han kiggede på hende med et hævet øjenbryn og et charmerende smil. "Hvad ehm.. Skal du nu til at have igen eller hvad er der med dig?" Han grinede lidt af hende, han synes det var sjovt som hun kunne blive ved hele tiden, men det generede ham overhovedet ikke. Han syens at det var dejligt og det var blandt andet derfor han ikke stoppede hende. Han ville nemlig have at hun skulle blive ved med det. Han lukkede øjnene lidt idet hun begyndte. Han nød det og det var ligemeget med hvad hun gjorde, så nød han det helt sikkert. Og det ville han altid gøre. Han hørte det hun sagde med at hun ikke kunne finde på at være ham utro og han kiggede på hende. "Tro mig, hvis der er en tøs der vil tage mig fra dig så bliver jeg sur på dem og går min vej. De skal vide at jeg er din og kun din. Jeg vil heller ikke være nogen andens" Sagde han til hende med et smil imens at han stadig nød hendes handjob. "Og jeg er din for evigt, tro mig, jeg går ikke fra dig skat" Han smilede til hende. Han mente det. Han kunne aldrig nogen sinde finde på at gå fra hende eller i det hele taget såre hende på nogen som helst måde. Hun var hans eneste ene og han vidste også godt hvor meget hun elskede ham. Det var blandt andet også det der gjorde ham så glad. Han kunne nærmest mærke det på hende, når hun kiggede på ham, rørte ved ham eller havde sex med ham. Han kunne mærke det hele tiden, og det her føltes også rigtigt synes han.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:11

En lille latter undslap fra hendes strube, ”Ved at du kan lide det.. og for det meste gør jeg hvad der passer mig, skat” sagde hun og smilede over alt det som han sagde, hun følte sig tryg hos ham og elskede ham ubeskriveligt meget. Måske ville hun også dø, eller blive dræbt, hvis at hun mistede ham? Kom an på så meget, om hvordan det kom til at foregå, med hvordan de kom til at gå fra hinanden, selvom hun ikke ønskede det. ”I lige måde, hvis der er nogen drenge.. eller fyre.. som prøver at ligge an på mig” sagde hun med et lille nik, imens at hun intenst fortsatte med handjobbet. Kelsey stoppede ikke. Hun elskede at høre ham stønne, det var en vidunderlig lyd i hendes øre. Hun gav dernæst slip på hans lem, idet at hun lod sin hånd glide op til omkring hans kugler og begyndte at massere der, ”Mhm.. kan selv finde på det hvis du er sur og vred” sagde hun og bed sig diskret i læben. Kelsey undersøgte hans underliv, udforskede hans krop. Og det gjorde hende skam ikke noget hvis han blev liderlig. Hun havde ikke noget imod at få en omgang sex mere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 25 Aug 2010 - 20:17

Han kiggede på hende "Nej, jeg kan ikke lide det skat.. Jeg elsker det" Han smilede og ønskede ikke at hun skulle stoppe. "Hvis der er en anden dreng der lægger an på dig skat, så får han problemer med mig" Han smilede igen til hende. Han vidste dog ikke om hun kunne lide at han gjorde sådan noget, men når det var for at beskytte hende så gjorde det vel ikke så meget? Han fortsatte med at nyde det og komme med små støn imens at hun gav ham handjobbet. Da hun stoppede og flyttede sin hånd længere ned fik han lige gåsehud, det var ikke fordi at han ikke kunne lide det. Tværtimod, det var gåsehud fordi at han kunne lide det så meget og at det var så godt. "Mhm, du må godt blive ved skat, men jeg advarer dig, du får nok en omgang mere så" han smilede frækt til hende. "Men det er nok også den sidste gang jeg kan holde til for i dag" Han kiggede på hende og kyssede hende på munden. Damn hun var fræk synes han, hun var jo frisk på at gøre det over det hele næsten og det kunne han godt lide. Han overvejede også at tage hende forskellige steder i huset, men det skulle jo nok komme med tiden, og det havde de rigeligt af. Han fik lige stønnet nogle ord ud af munden. "Jeg elsker dig rigtig højt" Han kunne ikke sige det nok.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 9:06

Hun kiggede trist på ham til at starte med, da han sagde at han mente det nok var sidste gang for dagen i dag, men på den anden side, var hun også selv ved at være godt træt, ”Mhm..måske vil jeg slet ikke have en omgang mere..” sagde hun stille med et frækt smil, imens at hun kiggede på ham og fjernede sin hånd der nede og lod sin hånd glide videre op på hans mave, hun kyssede ham blidt på halsen, inden at hun lagde sit hoved ned på hans skulder, ”Jeg elsker også dig.. meget højt” sagde hun og fugtede sine let fyldige lyserøde læber. Hun lagde sig derefter med sit hoved ned på hans skød, og kiggede op på ham, ”Dejligt.. kønt syn jeg har fået mig” smilede hun.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 9:18

Han kiggede på hende da hun blev trist. "Hey, det går nok, bare tænk på at du har mig meget længe og du kan få alt det du vil" han smilede til hende da han nok kunne forestille sig at det var noget hun blev glad for. Han kiggede ud af vinduet bag ved dem, men kiggede på hende igen da hun sagde hvad hun gjorde og fjernede hendes hånd. "Det er jo helt op til dig skat, jeg kan godt holde til det" han grinede lidt og kiggede ned på hende da hun lagde sig på hans skæd. Et kønt syn? Han kiggede op i loftet for at drille hende. "Ja, det er et pænt loft, det ved jeg godt, men jeg har et smukt syn når jeg kigger ned på dig" han kiggede ned på hende igen og blinkede til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 9:23

Hun fniste let og hævede det ene bryn, "Ikke loftet.. jeg snakkede om!" sagde hun og førte sin ene hånd op mod hans ansigt, hvor hun tog fat i hans kæbe og drejede på den måde med hans hoved, for at drille ham, "Ja.. ved godt at du kan klare det skat" grinte hun idet at hun gav slip på hans kæbe og førte sin hånd længere op mod hans mund, lagde sin pegefinger på hans læber, og prøvede at skille hans læber, selvom han nok ville sige noget til det hun havde sagt, hun var blot kommet i drille humør, idet at hun førte sin finger ind, dog ikke for langt, hun lod sin finger berøre hans tænder til at starte med. Måske var det noget ubehageligt for ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 9:28

Han smilede til hende og bed let i hendes finger for at drille hende, han flyttede hovedet så fingeren ikke var i munden mere. "Nårh, nu skal du have skal du" Han begyndte at kilde hende i siderne. Han grinede samtidig med, han skulle vise hende at han sagtens også kunne drille hende. Han var selv kommet i drille humør og han mente at det skulle gå ud over hende. Hun var jo også den eneste der lige var til stede. Han stoppede efter lidt tid. "Nåh, har du så fået nok?" Sagde han til hende med et smil på læben, han havde rigtig meget lyst til at drille og kilde hende noget mere, men vidste ikke om hun synes det var for meget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 9:55

Kelsey begyndte at grine da han kildede hende, "Argh.." mumlede hun grinende og vred sig lidt imens at hun stadigvæk sad i hans favn. "Mhm.. ved ikke, det må du afgøre?" fniste hun imens at hun betragtede ham, lagde dernæst sit hoved op på hans brystkasse, på det sted hvor hans hjerte var placeret, og hørte hans hjerte banke. "Min stærke.. dæmon skat" mumlede hun og undslap et lille grin, inden at hun lænede sig op for at kysse ham på hagen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 10:05

Han ville vær elidt romantisk. "Ja, du kan vel høre mit hjerte? Det banker kun for dig skat" Han smilede til hende da hun sagde at han var hendes dæmon. Det var han jo. "Hmm, du har vidst fået ejer fornemmelse var?" Han grinede lidt af hende, men det var jo rigtigt nok. Han havde måske også fået lidt ejer fornemmelse for hende. Men det var jo meget normalt. Han kiggede på hende og kyssede hende på munden, faktisk var det mere et lidt mindre snav end det var et kys. Han elskede at snave med hende, han synes et eller andet sted at det var frækt, og han elskede den måde hun nogen gange legede med hans tunge på, han håbede bare at det var gengældt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 10:53

Hun lagde sin ene hånd op på hans kind som hun nussede lidt med sine fingerspidser, dog ikke så meget, da hun lod sin tunge danse rundt om hans, da hun mærkede hans tunge inde i hendes mund, hun gjorde snaveriet mere intenst og lidenskabeligt. Uden at hun kunne nå at svare ham tilbage på det som han sagde, hmfp. At afbryde en samtale? Hm, ikke fordi det irriterede hende som sådan, hun syntes at det var frækt. Og hun kunne godt lide at snave med ham, og selvfølgelig gengælde hun det. Hun trak ham længere ned til sig, imens at hun fortsatte med at deltage i tungelegen, som hun ikke ville have skulle stoppe med det samme, idet at hun førte sine hænder op i hans hår og i hev i det for at drille ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 11:01

Cricker ville heller ikke have at snaveriet skulle stoppe så han fortsatte det. Han blev hevet lidt længere ned til hende og han ville også godt. Han elskede at være tæt på hende. Han førte han hånd hen til hendes mave og begyndte at nusse den samtidig med at han snavede hende. Han tænkte at hun selv måtte stoppe det, da han kunne blive ved i lang tid endnu fordi at han synes det var så godt. Hans anden hånd som ikke var på hende mave, førte han op til hendes kind imens at de blev ved. Han kunne godt mærke at hun hev ham lidt i håret, men han smilede indvendigt, han vidste ikke om det ville ødelægge snaveriet hvis han smilede midt i det hele.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 26 Aug 2010 - 15:13

//Out//

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 4 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum