Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
På Stranden//Reldus=privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
På Stranden//Reldus=privat//
O-ingen på stranden lige nu
T-12.00
V-Sol
Cille lå nede på stranden på et tæppe og kiggede ud på vandet. Hun havde sin sexede Bikini på i dag og hun følte sig også sexet i den og alt det men hun ville ikke line en der var billig i det så hun gik ikke med make-up eller noget hun var naturlig skønhed og det kunne man se på hendes hud der var bumse fri *mon der ikke kommer nogen her ned*tænkte hun og kiggede lidt rundt og tog et par solbriller på og kiggede så ud på vandet igen med et stille smil på sine læber. Hun havde nogen flotte former og perfekt formede bryster som også var faste. Hun lagde sig ned på sit tæppe og lukkede øjne og lå bare stille og slappede af.
Gæst- Gæst
Sv: På Stranden//Reldus=privat//
Pludselig fik han øje på en kvinde der så ud til at være omkring 16 år, hun var iført en ret så sexet bikini, selv syntes Manden at den så lidt for lille ud...
Han gik forsigtigt om bag kvinden og sagde høfligt "goddag frøken, eller frue" hans stemme var afslappet og høflig...
Gæst- Gæst
Hun lå bare og slappede af mens hun kiggede op på ham.
Gæst- Gæst
"Eller yndige frue, selvfølgelig" tilføjede han ligeså høfligt for ikke at lave nogen fejl, han smilte egentlig inde bag sin hætte, men det kunne dog stadig ikke ses...
Gæst- Gæst
Hun kiggede på ham og ventede stille og rolig på svar fra ham.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"det er altså ikke noget man bare siger til tilfældige folk!" tilføjede han hurtigt, han glemte helt at tale høfligt...
"vi skal jo forestille ikke at findes" forsatte han og så underligt på dæmonen vedsiden af ham.
han sukkede til sidst bare stille og præsenterede sig selv en gang til "jeg er Reldus, Englen uden fortid og efternavn" hans høflighed kom så småt tilbage med den sidste sætning...
Gæst- Gæst
"flot navn og har du glemt dit efternavn eller hvad er der sket"spurgte hun og kiggede på ham med et smil der var sødt
Gæst- Gæst
Han havde stadig sin hætte på hoved og ville ikke tage den af lige endnu...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun ville bare se hvordan han så ud men solen var der jo så det var ikke nemt.
Gæst- Gæst
Han havde blå øjne, og hår af den samme farve...
//jeg ved godt at det er lilla på billedet, men jeg må jo ikke vælge mit udseende efter en allerede opfundet karakter, derfor har jeg ændret lidt i det/har bare ikke fået det nye billede på endnu...//
Gæst- Gæst
"okay"sagde hun og smilte bare til ham og kiggede på vandet med et smil "får lyst noget at drikke hvor er det nærmeste sted man kan få noget at drikke"spurgte hun og kiggede på ham.
//okay//
Gæst- Gæst
"jeg kan jo tage Dem med mig hvis De skulle have lyst til en flyvetur...
Gæst- Gæst
Hun nikkede "ja hvorfor ikke"sagde hun med et smil på sine læber.
Gæst- Gæst
"jeg vil helst ikke ødelægge frakken" sukkede han kort og gav op med at selv at åbne den...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"For først da kan vi flyve afsted" hviskede han venligt ind i hendes øre...
//så har jeg skiftet avataret! Efter at have redigeret lidt i det selvfølgeligt...//
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"husk nu at se om der er noget vandt du kan drikke af" sagde han glad og fløj endnu hurtigere.
Man kunne nu mærke hvordan vinden hamrede ind imod sit ansigt...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Give me a hug - Reldus //Privat//
» en elever i natten-Privat Reldus
» Tur på stranden(Drake= privat)
» På stranden - Moon = Privat