Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en elever i natten-Privat Reldus EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en elever i natten-Privat Reldus EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en elever i natten-Privat Reldus EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en elever i natten-Privat Reldus EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en elever i natten-Privat Reldus EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en elever i natten-Privat Reldus EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en elever i natten-Privat Reldus EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en elever i natten-Privat Reldus EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en elever i natten-Privat Reldus EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en elever i natten-Privat Reldus EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en elever i natten-Privat Reldus

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 18:58

tid: 22:00
sted: banegården-ingagshallen
omgivelser: en stor hal med højt til loftet hvor duer sidder på stolperne der går hen over loftet, et sort ur enger ned fra loftet og få mad butikker ligger lukket rundt omkring samt en bank som også er lukket, rundt omkring er der bænke og på gulvet ligger gamle aviser og affald
vejr: regner utroligt meget udenfor
påklædingen: en hvid hættetræje eller ikke så hvide længre og så et par mørke jeans og en sort rygsæk fyldt med knive og pile samt et mindre sværd

hallen var tom og stille eller næsten tom for på en bænk lå en ung kvinde med ake grå hud? hun var ret spinkel og hendes lange hår var kridhvidt kvinden var enigt ikke en normal kvinde men en sort elever fanget her inde på grund af regn da hun ikke ku li regn på grun af sin særlige evne til at styre ild, hun lå med lukke øjne og tænkte på en masse kolde ting imens hun nynne svagt, man ku høre regnen ramme taget så det gav en konstant trommne lyd, Seia sukke og satte sig op og så rundt*intet at lave*tænkte hun og sukke så koldt før hun rejste sig op og strakte sig da hun hade ligget længe på den hårde bænk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 20:07

Der kom en mand in i banegården... hans lange sorte frakke var gennemblødt, og det samme var hans lilla strit hår. Der var egentlig ikke så meget strit over det længer...
Det var dog noget der ikke passede helt ind i billedet... der var noget på hans ansigt... der var et lykkeligt smil på det, selvom han var helt igennem våd, smillede han stadig af ren lykke...
"det var nu en forfriskende tur" sagde han og grinte stille "men regnen er dog lidt for hård til at blive ude nu" sukkede han, han så ud som om han var fristet til at gå derud igen, men han lod dog være.
Manden kiggede nu rundt på banegården, han fik øje på en ung kvinde med langt kridt-hvidt hår, hun havde en hvid hættetrøje på, men den var gennemblødt så man kunne se igennem den. Manden kiggede hurtigt væk igen da han lagde mærke til dens gennemsigtighed.
"hej" råbte han og vinkede til kvinden, han så dog stadig ikke på hende...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 20:13

Seia så lidt på gulvet og samlede så en avis op som var lidt ødlagt men hun var dog ligelad hun åbnede den langsomt og begyndte at læse men fnøs så "tåblige mennesker"lød det koldt fra hende hun havde dog ikke hørt manden komme imend, hun så hurtigt op fra avisen og smed den igen imens hun betragte ham og vidste med det samme at han var Engel "hey"sag hun så og gik over mod ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 20:20

"uhm... din trøje" sagde han og så stadig væk "den er... gennemsigtig" forsatte han stille "hvis du altså ikke skulle have lagt mærke til det" tilføjede han hurtigt...
"navnet er Reldus..." sagde han, han ville stadig ikke se hen imod hende.
*uanset om det er et interresandt syn, så skal jeg ikke!* han kæmpede en lille mental krig om han skulle kigge eller lade være...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 20:25

hun lo svagt men ikke en blid latter men kølig"når øh tak"sag hun og så lidt rundt efter lid tid så hun en sort bluse ligge på gulvet et stykke der fra hun smilde så og gik hen til den, hun løftede den op og betragte den let før hun snuse til den "ren"mulede hun og tog hurtigt sin trøje af og tog blusen på før hun gik tilbage til ham "du kn godt kigge nu"sag hun stille og betragte ham med et nysgerigt blik*det ville ha været et mukt syn*sag hun i hans hovde "jeg er Seia"sag hun så.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 20:32

Reldus så nu igen på kvinden, og så også at hendes trøje nu var sort.
Han hørte pludselig hendes stemme inde i hans hoved, og han rødmede lidt af hvad hun sagde...
"det ville det sikkert" mumlede han stille... han rystede hurtigt på hoved og sagde så "godt at møde dig" og smilte venligt...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 20:40

Hun lo lidt igen og nikke så"det kan jeg love dig for"sag hun så og sendte ham et lille frækt blik selvom man sadig ku se lidt kølighed i hendes blik, hun betragte ham "hvad bringer dig å her ind?"spurgte hun så og kørte en hånd gennem det våde hår*add vand*tænkte hun og fnøs koldt af sin tanke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 20:45

"det var en lille smule for meget regn der ude" sagde han og grinte stille.
"jeg har en forkærlighed for regnen, sikkert noget jeg her udviklet dengang jeg stadig var et menneske" fortalte han og smilte venligt til hende.
"på samme måde som jeg ikke kan lade være med at respektere at andre ikke altid vil have at man glor på dem" sukkede han stille *det har dog ødelagt et par ellers gode mindere* sukkede han mentalt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 20:49

Hun betragte ham let "så du kan li vand?"sag hun og sukke svagt "jeg hader det"tilføj hun og lukke øjne imens hun mumlede et eller andet og kort tid efter var hun omringet af ild som hurtigt tørede hendes hår og bukser før den igen forsvandt og hun åbnede øjne "hmm okay"sag hun så og ku ikke lade vær med liege at læse hans tanke.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Søn 8 Aug 2010 - 20:55

"ikke specielt vand, jeg kan faktisk nærmere regn, som et eksempel har jeg aldrig kunne lig at svømme" forklarede han og smilte igen.
"sejt trick" sagde han og grinte kort "nu hvor jeg tænker over det så er det egentlig sådan her: regn er godt, ild er sej. Men igen så er jeg underlig, så jeg kan ikke li' når det er varmt udenfor..." fortalte han og grinte lidt af sig selv...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 11:57

Hun betragte ham let "hmm okai jeg forstår"sag hun og så lidt rundt der var helt tomt på nær ham og hende, hun så igen på ham "hmm det lyder ret indviklet"sag hun så "hvad er så din evne vis man må spørger"sag hun og gik et par skridt hen mod ham så hun næsten rørte hans hud, hendes hud var varm efter ilden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 12:03

Reldus smilte kort da hun fortalte ham om sin mening. Hans smil forsvandt dog hurtigt da hun kom tæt på ham, og han rødmede stille.
"jeg har telepatiske evner" mumlede han lavt, han kunne mærke hvordan hendes varme hud næsten rørte hans.

//logger nu, hej hej//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 12:23

Hun lag en forsigtig hånd på hans skulder for at se hvornår han vile få nok "okay det har jeg også"sag hun og betragte ham let med de aske grå øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 16:15

Reldus så væk fra Seia "hvor tæt på hr du tænkt dig at gå?" spurgte han lavt, han rødmede stadig lidt.
*Hvorfor kommer hun så tæt på?* tænkte han hurtigt. han kunne føle hvordan hormonerne begyndte at påvirke ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 19:38

Hun smilde charmerne til ham og rykke tætter på ham "fordi du er en flot fyr"sag hun kort og betragte ham uden at tænkepå noget da han jo ku afsløre hendes plan vis hun tænkte over den, ders kroppe mødets helt og man vile ku mærke hvor tynd hun enligt var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 19:45

Reldus rødmede stort nu... "du svarede stadig ikke på mit spørgsmål... hvor tæt har du tænkt dig?" spurgte han og prøvede at holde alle de erotske tanker der prøvede at bryde ind i hans hoved...
*nej lad vær... hendes hud er varm... NEJ! hun vil sikkert selv... STOP* han havde endnu en mental kamp inde i sit hoved, og tænkte derfor ikke over at Seia kunne læse hans tanker...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 19:50

Hun sendte ham et kort frækt blik "så tæt jeg kan komme"sag hun og betragte ham let imens hun hurtigt læste hans tanke og svarede i hans hovde*jeg er frisk flotte fyr*og hoppe så ud af hans hovde igen og så på ham med et chrmerne blik, hun ville gerne mre sig lidt og nu hvor hun var fanget på grund af regnen ku hun da hygge sig sammen med ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 19:59

"mener du at du vil?..." han så forvirret på hende "og du er helt seriøs?" han var overvældet, men han rødmede også lidt "lige her?" afsluttede han og så igen på hende...
Reldus begyndte at mærke hvordan at han lem voksede lidt bare ved tanken...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:03

Hunlo køligt men også lidt roligt "ja jeg er alid seriøs"sag hun og betragte ham lidt 2desuden kan jeg føle du virklig har lyst"her kommer ingen ikke når det regner sådan udenfor"sag hun og lod sin ene hånd gide ned fra hans brystkasse ogvidre ned af ham indtil det kort rørte hans lem hvor hun lod hånden vile imens hun så på ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:08

"det er vel rigtig nok" grinte han nervøst som et svar på det hele. "men lige for at være helt sikker, er det her så noget du vil som en nats sjov eller noget der skal blive til noget?" han begyndte at se alvorligt på hende, han ville vide hvad han var ved at gøre, mens han stadig kunne styre sig...
Inderst inde ville han bare rive tøjet af dem begge og så begynde, men havde en utrolig viljestyrke og kunne derfor styre sine lyster indtil at han fandt ud af det han ville vide...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:13

Hun nikke svagt og så kort tænksomt på ham "man ved aldrig, det ku måske udvikle sig man ved aldrig"sag hun og betragte ham lidt imens hendes hånd begyndte at trænge ind under hans bukser imens hun så ham iøjene med et harmerne blik, hun syns det var flot han var så stærk men hun vilenu ha ham lige meget om han sage ja eller nej.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:21

Hans besvær med at holde sig tilbe begyndte nu også at vise sig på hans ansigt... Hans hænder rystede lidt da han prøvede at holde sig fra at bare springe ind over hende og så få det overstået, og det samme gjorde hans ben.
"så okay da" sukkede han, hans stemme viste nu små tegne på at han nød hendes berøring, og hans krop rystede stadig svagt mens han holdt sig tilbage...
"så for vi vel at se hvad det ellers bliver til" mumlede han lavt for han tog sine hænder om bag Seia og greb fat om hendes to balder...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:28

Hun smilde over hans opførels og klappe ham blidt på skuldren ed den ende hånd "godt dygtig engel"sag hun roligt og knappe hans bukser op med en hånd imens hun langsomt førteham over mod en bænk, hun mærkede hans hænder og nikke "du gør hvad du vil"sag hun så og sendteham et frægt blik imens hu nu fik skubbe dem ned på bænken så hun åunder ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:32

//undskyld, jeg fik ikke helt det sidste, er hun under ham, eller omvendt?//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Gæst Man 9 Aug 2010 - 20:33

//hehe hun er under ham//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

en elever i natten-Privat Reldus Empty Sv: en elever i natten-Privat Reldus

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 5 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum