Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Give me a hug - Reldus //Privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Give me a hug - Reldus //Privat//
O: Ingen.. hvem vil ud?
T: Aften.
V: Det blæser meget og regnen ser ikke ud til at stoppe. For at gøre det hele bedre.. så er det is koldt...
D...
Det regnede ubeskrivelig meget og vinden gjord ikke just det bedre. Gyngerne på legepladsen svajede frem og tilbage, sammen med vindens skrig. Asma holdte om sig selv, mens hendes røde hår legede med vinden. Hun smilte til sig selv, da kulden havde gjort hendes tærer kolde. Hun havde ingen sko på! Hun fremkaldte sine vinger, mens hun fløj op. Det var meget svært kunne hun sige, for da hun endelig var oppe, fik hun sådan et ordentligt vindstød. Hun grinte bare af det, da hun mærkede hvordan hendes hår klistrede sig fast på hendes kinder. Regnen var ikke sød i dag. Hun lag sig ned på det fugtige græs og lukkede øjnene. Lod regnen falde på hende, som om hun var død. Hendes arme lo p vær sin side. Spredt, som om hun lo død. Hendes smukke og dejlige ansigt, så ud til at sove dybt, selvom hun faktisk ikke sov. Hun nød bare denne aften, selvom det regnede og det var is koldt.
Gæst- Gæst
Sv: Give me a hug - Reldus //Privat//
"Dejligt vejr"sukkede han stille, han kunne mærke hvordan regnen slå ned imod hans baghoved, og hele vejen ned af ryggen på ham...
han begyndte stille at gå hen over legepladsen, hans fødder trådte ned i den våde sand der var ved gyngerne "sjovt så uhyggelige den her slags ting bliver når der er storm" mumlede han og så på gyngerne der knagede mens de gyngede frem og tilbage uden nogen der sad på dem.
Manden så sig lidt omkring mens han gik, pludselig så han at en ung kvinde lå på jorden, han så forundret på hende mens han stille begyndte at gå hen imod hende...
Da han kom op til kvinden lagde han mærke til hvordan hun lå, og hvordan hendes ansigt så sovende ud "er de okay frøken?" spurgte han kort og så bekymret på den unge kvinde...
Gæst- Gæst
Hendes store øjne så på englen, mens hun fik en indre glæde. Hendes øjne hvilede på hans øjne, som om en lille gnist var tændt i hende.
”Åh, mit navn er Asmamix. Eller Asma som de alle kalder mig” præsenterede hun sig høflig og rakte sin hånd imod drengen. Hånden var godt nok plask våd af regnen.. men det gjord da ikke noget. De var begge våde.
Gæst- Gæst
"Reldus..." præsenterede han med en lidt trist stemme, og tog hendes hånd "godt at møde dig Asmamix" sagde han og smilte så igen.
*ikke mere om min ikke eksisterende fortid* tænkte han og så stille på kvinden med navn Asmamix.
"men hvad lavede De her ude? Og uden Deres sko på?" spurgte han nysgerrigt og så hurtigt ned på hendes fødder, og så igen på hendes ansigt.
"De kunne jo være blevet syg" tilføjede han hurtigt...
Gæst- Gæst
Asma rejste sig op, men slap ikke hans hånd. Mens han talte hørte hun tydeligvis ikke efter, for han var allerede bekymret for hende. Var det mon en engel instinkt? Hendes øjne så sørgmodigt på Reldus, mens hun med et krammede ham. Hendes hænder rystede, ikke af kulde, men at se Reldus igen. Det var ham, ingen andre kunne hedde Reldus. Hun kunne ligesom ikke tage fejl af, en hun havde været for elsket i, i sine unge dage vel?
”Due dreng” mumlede hun ind i hans hår, mens regnen bare styrtede ned over dem. Faktisk… føltes det at himlen græd?
Gæst- Gæst
*det navn lyder underlig bekendt...* tænkte han, han krammede stadig ikke igen eftersom at han for det første ikke kendte personen, og to at han ikke var en speciel kramme-type.
"hvorfor er det du krammer mig?" spurgte han stille og fjernede sig fra hendes kram. "og du har stadig ikke svaret mig på hvorfor du var her ude, helt uden ske på..." tilføjede han og så nysgerrigt på den rødhårede pige.
Gæst- Gæst
Hvad var der sket med ham? Han kunne tydeligvis ikke kende hende, og hun selv havde ikke forandret sig så meget udover det røde hår? Asma tog hendes hånd op til hans kind, mens hun stille aede det. Svarede ikke på hans spørgsmål.. alt det var lige gyldigt. ”Det er dig min søde skat” sagde hun, mens hun lag sit hoved en anelse på skrå. Selvfølgelig var det ham.. det var Reldus B.
Hun rystede på hovedet, og kastede sig over ham igen, mens regnen glid ned af hendes kind, som om hun græd.
Gæst- Gæst
*Kan det være at... at hun kendte mig fra dengang?* tænkte han forvirret. "uhm altså... så vidt jeg ved kender jeg dig ikke, men det kan være at jeg har kendt dig engang" sagde han og så hen på Asma "mine minder strækker sig kun tre år tilbage, resten af min fortid kender jeg ikke" forklarede han stille
//logger, skal ud til en af mine venner//
Gæst- Gæst
Hun pegede på Reldus, bare pegede på ham, mens hun tænkte sig om. ”Reldus, jeg var din bedste ven”
//OK//
Gæst- Gæst
Han så pludselig op på hende "vi... vi var venner? bedste venner?" han så forbløffet på hende, men hans blik skiftede hurtigt fra forbløffet til rist igen.
"og jeg glemte alt om dig... alt om dig og mine andre venner..." han sukkede dybt og trist...
Gæst- Gæst
Hvad var da der sket med ham? han huskede tydeligvis ikke noget… men bare vent, Asma her giver ikke op. Det mindede hende på en måde om en anden person. Hun så kort på himlen, men efter hun hele tiden kneb øjnene sammen på grund af regnen, så hun helt væk.
Gæst- Gæst
"jeg er ikke sikker på om jeg kan tro på at en tilfældig person, der pludselig fortæller mig at vi var bedste venner" sagde han og så på Asma.
"jeg håber du forstår" sukkede han og vendte ryggen til Asma, han begyndte at gå langsomt væk fra hende...
Gæst- Gæst
Asma ændrede sit ansigt udtryk, da han begyndte at gå. ”Undskyld herre Reldus. Jeg tog fejl, jeg troede at du var en jeg kendte. Bare glem alt det her” sagde hun, og tog hurtigt fat i hans hånd, men slap den dog igen. ”Jeg tog fejl” hvis det nu passede at Reldus intet kunne huske, så vil han da lige præcis stole på en vær?.. Eller ikke? Hun sukkede, mens hun lag en hånd på hendes hoved. Han plejede at have en hue af en art på, også hans ugle.. Falk…
Gæst- Gæst
"du sagde noget om at jeg burde huske en hvis... Zalli? hvorfor skulle jeg specielt huske hende frem for alle andre?" spurgte han nysgerrigt gennem regnen. Selv om at han ikke rigtig stolede på en person han først lige havde mødt, kunne han dog ikke holde sin nysgerrighed tilbage...
"jeg vil bare vide hvorfor at du nævnte specielt hendes navn og ikke en af mine andre venner" mumlede han, det var svært at høre hans mumlen, da det skulle igennem et par meter regnfuld ingenting før den nåede hen til Asma...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
*hvis hun kan give mig det svar jeg vil have, så kan jeg måske stole på hende* tænkte han, han ville stadig ikke se på Asma...
"hvis du giver mig det svar jeg vil have så vil jeg lytte til hvad du har at sige..." sagde han og smilte for sig selv, det kunne dog ikke ses eftersom at han jo stod med ryggen til hende...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"men så fortæl mig om denne Zallis øjenfarve, det er alt jeg skal vide som et bevis på om jeg virkelig var så glad for hende" sagde han og grinte kort...
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"nå men frøken hvad var Deres navn igen?" spurgte han og smilte venligt *alt er glemt...* tænkte han kort.
"og hvorfor var det nu at de var her ude?" spurgte han igen
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"men altså Sarah jeg forstår stadig ikke hvorfor du ville her ud bare for at dø" sagde han og så nysgerrigt på hende.
//note: Reldus har ingen forstand på hvornår de andre personer der er omkring ham er magiske eller ej, ikke før de fortæller ham det eller at han ser et af kendetegnene/f. eks. vampyrens hvide hud//
Gæst- Gæst
//Aha//
Sidst rettet af Asmamix Ons 11 Aug 2010 - 15:59, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Side 1 af 5 • 1, 2, 3, 4, 5
» På Stranden//Reldus=privat//
» en elever i natten-Privat Reldus
» Never give in. //Noah=privat//
» Give to the needy. //Privat - Davy//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa