Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en tur på den nye skydebane... //Seia// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en tur på den nye skydebane... //Seia// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en tur på den nye skydebane... //Seia// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en tur på den nye skydebane... //Seia// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en tur på den nye skydebane... //Seia// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en tur på den nye skydebane... //Seia// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en tur på den nye skydebane... //Seia// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en tur på den nye skydebane... //Seia// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en tur på den nye skydebane... //Seia// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en tur på den nye skydebane... //Seia// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en tur på den nye skydebane... //Seia//

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// - Page 2 Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:36

Reldus rystede kort på hoved og stillede sig kort ivejen så de andre mænd ikke kunne se dem, samtidig smilte han endnu en gang kækt imod dem, før han vendte sig om og selv tog synet til sig. "du ved... du blotter dig selv" grinte Reldus kort og klappe hendes bare balde.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

en tur på den nye skydebane... //Seia// - Page 2 Empty Sv: en tur på den nye skydebane... //Seia//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:52

Hun fik samlet de tå pistoler op og rette sig så op igen imens hun vendte sig om mod ham"gjorde jeg"sag hun kort og kysse ham på på kinden før hun så over mod mændne og bagefter på ham igen og kysse ham igen på kinden,

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:56

"jeg begynder at tvivle på om det nu virkelig er for at drille dem to" grinte han og pegede mod de tp arbejdere der stod og stirrede på dem, dog mest op Seia, eller... Seia's krop.
"men uanset hvad, så virker det" sukkede han kort

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:58

Hun lo lidt og hviskede til ham"de to de er kun ude på at se min krop uden tøj på"sag hun kort og lag armne om ham"du er kloger og smukker"sag hun blidt og vlliede sit hovdet mod hans brydst så hun ku mærke hans hjerte slag.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:00

"det håber jeg de... eftersom at han blev ved med at vædde om at jeg ikke kunne ramme plet" mumlede Reldus dumt og nød Seia's nærvær, han lagde også sine arme undt om Seia, og kysseede hende blidt på hoved...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:02

hun smilde"de kan sikkert ikke selv ramme"sag hun halvhøjt og nusse ham blidt på ryggen med sin hænder, hun nød også at være så tæt på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:04

"du har sikkert ret" grinte han "og desuden så forstår jeg godt at de gerne vil se dig nøgen, det er jo noget af et syn" sagde han og grinte charmerende.
"men jeg tror hellere vi skal gå, før vi bliver smidt smidt ud" grinte han kort...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:06

hun lo blidt"tak søde"sag hun så og kysse ham kort på munden før hun kom fri af hans arme ig lage pistolerne på gulvet hvorefter hun gik mod udgangen "kommer du skat"spurgt hun roligt, hun gik ret så elegandt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:08

"er på vej" grinte han og lagde de to pistoler han havde brugt ind under sin jakke, eftersom han selv havde taget dem med...
"og i to... i kommer nok til at se mig, eller måske os ret tit" grinte han drillende da han gik forbi de to arbejdene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:13

Seia grinde let og gik ud til kanagerne hvor hun hurtigt tog sin kappe på og så over på ham med et roligt blik imens hun vendte på han sku komme ud til hende så de ku gå igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:16

"hvor skal vi så hen nu?" spurgte Reldus og grinte kort da han tænkte på det udtryk de to arbejdere havde haft... "har du nogen ideer?"sourgte han endnu en gang med et smil på læberne

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:21

Hun smilde og så lidt rundt da de enlig var komet udenfor "hmm det ved jeg ikke"sag hun så og tog hans hånd i sin imens de gik"hvad vil du selv allerhelst?"sag hun spørgne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:22

Reldus sukkede kort da hun spurgte ham om han havde en ide til hvor de skulle hen "der er jo en ret god grund til at jeg spurgte dig" mumlede han kort og smilte dumt til Seia...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:29

GHun smilde og så lidt tænksomt rundt"hm jeg ved det altsår heller ikke"sag hun og kysse hans hånd kort imens de gik ned af gaden, hun nød at gå her sammen med ham han var bbare så god mod hende og det minede hende om at hun var god nok.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:33

"jammen... så kan vi vel bare gå indtil vi finder på noget" sagde Reldus glad og smilte til Seia "så længe det er med dig, så er jeg glad" tilføjede han hviskende ind i Seia's ene øre.
"desuden..." Reldus tøvede lidt med at forsætte, men gjorde det dog til sidst "...jeg har tænkt over det og... jeg tror ikke jeg er klar til at få et barn endnu..." sagde han, han var lidt bange for hvordan Seia ville reagere.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:37

HUn sendte ham et frækt blik "det var sødt sagt"sag hun og kysse ham kort på kinden imens de gik vidre ned af gaden få olk så efter dem"hmm det forstår jeg godt men jg vil dog føde barnet så kan vi altid se om du skifter mening ellers gi vi barnet væk"sag hun roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:39

"OK" sukkede han og prøvede at lave et falskt smil, det virkede dog ikke så godt.
"jeg skal se hvor godt jeg kan leve med det" sukkede han da han vidste hvor ynkeligt hans forsøg på at smile var...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:43

Hun stoppe op "vi beholde det ikke bare rolig jeg ku også få en abordt"sag hun og lag armne om han fa hun ku se han ikke var så glad, hun kysse ham lidt på kinden og hioldt ham ind til sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:50

"det er dit valg" sukkede han kort "det er dig der skal igennem fødselen, ikke mig. Derfor synes jeg altså også at det er dig der skal vælge" forklarede han og smilte venligt, ikke gladt men venligt...
"Jeg har bare ikke helt lyst til at give liv til noget, bare for at give det væk..." sukkede han kort og delte sit synspunkt med hende...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:55

Hun så lidt på ham "jeg forstår dig så jeg arbotere"sag hun og kysse ham på panden"jeg tror heller ikke jeg er klar vi har jo heller ikke råd til at ha et barn"sag hun ærligt imens hun holdt ham ind til sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:59

"os' det" sukkede han kort da hun nævnte deres snævre økonomi. "desuden... skulle vi måske til at bruge kondomer når det er fra nu af..." mumlede han for at ikke alle skulle høre ham...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:03

//skal lige spise//

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:05

Hun nikke svagt og villede sit hovdet mod hans skulder"hmm ja det må vi nok men du køber dem ellers tro jeg mænd går efter mig"sag hun og kysse ham på halsen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:42

"selvfølgelig" grinte han kort og kyssede endnu en gang Seia på hoved, han tog samtidig lugten af hendes hår ind i sine næsebor og hele vejen ned i lungerne, Seia's duft fløj beroligende igennem hans krop...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:45

Seia betragte ham let og kysse ham så op af halsen"tak søde, hun så så lidt rundt"vi ku tag hjem til dig igen?"forslog hun roligt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum