Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
pige snak på stranden//Zelvia// - Page 3 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
pige snak på stranden//Zelvia// - Page 3 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
pige snak på stranden//Zelvia// - Page 3 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
pige snak på stranden//Zelvia// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
pige snak på stranden//Zelvia// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
pige snak på stranden//Zelvia// - Page 3 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
pige snak på stranden//Zelvia// - Page 3 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
pige snak på stranden//Zelvia// - Page 3 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
pige snak på stranden//Zelvia// - Page 3 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
pige snak på stranden//Zelvia// - Page 3 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

pige snak på stranden//Zelvia//

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Go down

pige snak på stranden//Zelvia// - Page 3 Empty Sv: pige snak på stranden//Zelvia//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:13

Hun smilte til hende og kørte hårdere frem og tilbage og nød af hun tog hende på brysterne og blev ved med at knalde hende med dildoen og kiggede på hende med et frækt smil på sine læber og kiggede hende lige ind i øjne "er det godt at få den hårdt"spurgte hun og kiggede bare på hende med et frækt smil på sine læber

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

pige snak på stranden//Zelvia// - Page 3 Empty Sv: pige snak på stranden//Zelvia//

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:23

Zelvia lukkede øjnene og stønnede højere da tempoet blev hurtigere, hun nussede hendes bryst lidt hårdere, men stadig så det ikk burde være ubehageligt. Hun nussede blidt hendes balle med den anden hånd og nød det virkelig, selv om hun var utrolig træt. Hun mærkede samme følelse af orgasmen der nærmede sig i kroppen som før, hvilket førte til at hende nydende støn blev højere . Hun nikkede let som svar.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:49

Hun smilte og blev ved hårdt og kiggede på hende "du nyder det kan jeg se"sagde hun og nussede hendes mave og elskede at se hende stønne underligt nok men sådan var det nu bare og alt det.
og bukkede sig ned og slikkede på hendes hårde nippel med et smil på sine læber og kiggede op på hende med et frækt smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:54

Zelvia's orgasme var lige om hjørnet "Ja..." stønnede hun til Cilles konklotion. Hun stønnede vidre og der kom hendes orgasme, lidt efter. Hun gav et langt støn fra sig imens en række spændinger i hendes underliv blev 'skabt'. Hun var godt klar over det ikk gav nogen nydelse til Cille men det var bare noget der hørte med når hun kom. Hun nussede videre på Cille og stønnede mere eller mindre højt så langt som orgasmen varede, da den stoppede gav hun et suk fra sig. ventede lidt på at Cille ville stoppe...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 16:59

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "var det godt"sagde hun og stoppede og var oppe i hende lidt endnu men begyndte så stille og trække dildo ud og smilte til hende "hvad så nu er du helt færdig eller kan du endnu"spurgte hun og kiggede på hende med et smil *hun ser færdig ud*tænkte hun med et smil på sine læber og satte sig ned uden at tage trusserne af og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:04

Zelvia stoppede sine støn, ved og synke en klump, Hun nikkede ivrigt som svar på Cilles spørgsmål og lagde sig på maven som før, hun var dog ikk helt så glad for, bare at lægge der og blotte sig. Hun lagde sig med armene bøjet foran sig og kinden imod hænderne og gav et lille suk fra sig og så på Cille "Jeg.." Hendes sætning blev afbrudt af et gab, da det var færdigt begyndte hun at tale igen "Jeg er helt færdig¤ sukkede hun, eftersom hun følte at hun var nød til at give cille , nydelse tilbage. Men hun kunne simpelhent ikke. Hun lukkede roligt øjnene i med et undskyldende smil..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:10

Hun rejste sig op og gik hen til vandet der var der og tog trusserne af og vaskede dildoen og kiggede hen på hende "hehe tænkte det nok"sagde hun med et smil på sine læber og kiggede på hende og vaskede dildoen helt ren og gik hen til hende igen med et smil og lagde den i posen igen og satte sig ned og kiggede på hende med et smil og lagde sig ned ved hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:18

Zelvia så kort efter Cille og sukkede tungt af sig selv mens hun så ud på vandfaldet de lå ved. Da Cille kom tilbage fra vandet løftede hun hovedt lidt for at se på hende "Undskyld..."sagde hun med en lidt skamfuld stemme. Zelvia satte sig lidt besværet op og rakte ud efter hendes bikinitop og tog den langsomt på, og rettede brysterne så de ikk faldt ud, derefter trak hun bikinitrusserne på mens hun sad ned. selv om det var en anelse besværligt klarede hun det ^^.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:24

Hun smilte "gør ikke noget vi ser en anden gang hvis vi for lyst"sagde hun med et smil og kiggede på hende og fik sin bikini top på og rettede lidt på den og smilte så tog hun fat i sine trusser og tog dem på og kiggede på hende med et smil "men det var da sjovt det her"sagde hun og kiggede på hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 17:28

Zylvia sad og grublede lidt igen, ville den enelig noglesinde se hinaden igen? området her omkring var jo ret stort. Og hvis Zelvia ikk fik lyst til mere, ville hun så stadig se hende? Zelvia kiggede imod jorden istedet for på Cille da hun igen klædte sig på. Hun nikkede blot til det hun sagde ¤ja..¤mumlede hun lidt og lavede et lidt anstreng støn for at komme ud af sine tanker og strak sig. Man kunne se i hendes øjne at hun var træt "Hva' har du så en kæreste eller noget.."spurgte hun lidt dumt, for at komme på andet tale.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:05

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "nej ikke lige for tiden dig"sagde hun og kiggede på hende og smilte.
"eller skal jeg bare lige tage et nej for du er jo lige blevet bollet af en pige"sagde hun og kiggede på hende med et smil.
"men hvad skal vi så bare ligge og nyde lyden af vandfaldet"sagde hun med et smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:11

Hun fnøs grrinende over hende svar og sámlede benen i budha stilling, Hun så kort ud imod vandfaldet men så på Cille igen, men så lidt imod sine egen fødder "Nej...Nej jeg har ikke en kæreste" sagde hun og så op på Cille med et venligt smil, lettet over at det ikk så ud til at dræbe det måske fremtide venskab, at de havde haft seksuel debut. "Jeg har ikk rigtig mødt andre end dig herude.." sukkede hun men rystede så lidt på hovedt "Er du så vild med en, eller noget" forsatte hun mens hun forsøgte og rette på sit hår, selv om den kneb lidt fik hun rettet på det.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:17

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber "hmm ikke så vidt jeg ved har godt nok haft sex med en dreng men ved ikke tror mere han har fået følser for mig og ikke mig der har fået"sagde hun med et stille grin på sine læber og kiggede på hende "har du ikke mødt andre end mig"sagde hun og så overraskede på hende men smilte så lidt.
"jamen er jeg så din første vinende her"spurgte hun med et smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:21

Zelvia rejste sig roligt op og trak de stamme shorts på og satte sig ned igen på tæppet. "Dårlig situtaion" svarede hun på det første Cille sagde, og gengældte hendes smil, men intet grin kom frem eftersom Zelvia ikk fandt noget morsomt i det. Hun følte stadig en lidt mærkelig Aura overfor Cille, hun var jo ikk klar over det forskellige væsnes eksitens. "Ja" svarede hun med et frisk og glad smil "Min første ,her" gentog hun og satte sine ben i hinaden i buddhastilling som hun gjorde før, selv om det var ret ubehageligt eftersom shortsne strammede...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:29

Hun kiggede på hende "ja tro mig først tog vi det normalt også ja gør han mig vild i det igen og ja man regner med at han stikker sig op der hvor det normalt skal op bliver det sørme min kønne røv der for en tur"sagde hun og kiggede på hende og grinte stille.
Hun smilte "men så må jeg vel fortælle dig noget om mig og det kan nok godt komme som en slags forskrækkelse for kan se du ikke er som mig"sagde hun og kiggede på hende med et stille smil

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:35

Zelvia kunne ik lade vær med at grine lidt af det Cille sagde "Det lyder da vildt" smågrinte hun varmt og satte blidt sin finger på læben tæt ved mundvigen og lod den blidt glide ned med et sødt smil. Men hendes smil falmede igen, pga. det andet Cille sagde, og hun blev ret forvirret og lettere nervøs. Hendes ene øjnbryn kørte længere op i panden af undrelse. "Hvad?" spurgte hun forviret og rystede lidt på hovedt og lagde det derefter på skrå. Hun var forvirret for et godt ord.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:46

Hun kiggede på hende med et smil på sine læber og satte sig på hug foran hende "du menneske og ja jeg er det man kalder dæmon men jeg er ikke farlig overfor nogen det bare så du ved det Zelvia"sagde hun og kiggede på hende med et smil "men jeg liner et menneske meget som du kan se"sagde hun med et smil på sine læber og håbede på at hun forstod hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 18:49

Zelvia følte at tide bare stoppede da Cille forklarede hende det, først vidste hun ikk om hun skulle tro på det, det faktum at hun lille havde haft noget seksuelt med en dæmon virkede helt sy'realistisk. Hun trak sig en anelse væk fra Cille og satte sig igen. Hun tog hånden til hovedt og lukkede øjnene "Nej...Du lyver!" protesterede Zelvia og åbnede øjnene igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:06

Hun kiggede på hende "jeg mener det endelig Zelvia ved godt det svært at tro på"sagde hun og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og ville ikke skræmme hende på den måde der "men nu ved du det så må du jo vælge at tro på det eller ej"sagde hun og kiggede på hende med et stille smil og gik lidt rundt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:12

Zelvia kunne ikke tro hvad hun hørte, det kunne hun slet ikke få til at passe ind i sin verden, som jo altid bare har været stille og rolig med almindelige mennesker som hende selv. Hun kiggede først imod jorden men så efter Cille og greb ud efter hendes hånled for at få hende hen til sig. MEn hun gav hurtigt slip da hun ikk ville være for påtrængende "Jamen.."sukkede hun "Kan du fortælle mig mere?" hendes stemme dirrede af usikkerhed.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:23

Hun kiggede på hende "ja det kan jeg da men hvad vil du vide"spurgte hun og kiggede på hende med et smil på sine læber og ville da gerne fortælle hende mere men viste ikke hvad hun ville ha at vide "jeg kan prøve at svare så godt jeg kan"sagde hun med et smil på sine læber og kiggede på hende "sige frem"sagde hun

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:31

Zelvia var ikke klar over hvad hun skulle sige, og gøre af sig selv. "jamen.."stammede hun og rystede lidt på hovedt hun foldede sine hænder ind i hinaden "Hvordan?...¤ småhviskede hun og rystede lidt på hovedt og rejste sig op, hun var usikkert, nervøs...bange for at kende sandheden. Hun så igen forvirret rundt og gik så med målrettede skridt imod vandet, hun trådte roligt ned i det og satte sig på kanten, bare for at afreagere lidt >__<

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:35

Hun kiggede på hende med et smil "det skal nok blive normalt jeg er stadig den samme Cille selvom jeg er det jeg er"sagde hun og kiggede på hende med et smil "håber ikke det ændre noget mellem os og vores venskab"sagde hun og kiggede på hende med et smil på sine læber og ville da gerne vide om hun kunne være sikker på at de stadig var veninder for hun sagde jo sandheden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:37

Zelvia vippedde med fødderne i vandet, hun kunne bare ikk fatte det, "Ja jeg ved det...¤ halvhviskede hun, det var somom hendes stemmebånd havde sat sig fast, så hun rømmede sig og hev lidt ud i bikinitoppen's strop. "Nej..det gør det ikke" forsatte hun, "Det..jeg..." hun snublede over sine egne ord" jeg kan bare ikk få det til at hænge sammen" Fik hun tilsidst sagt frem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:47

Hun kiggede på hende og gik hen og satte sig ved kanten og kiggede på hende "Kan jeg godt forstå men der går tid før man kan det"sagde hun og kiggede på hende med et smil "kan du lide at være sammen med mig"spurgte hun og kiggede bare på vandet lidt og kunne ikke lide hun ikke havde det sådan

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 3 af 4 Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum