Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
nyt offer^^ (Zelvia) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
nyt offer^^ (Zelvia) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
nyt offer^^ (Zelvia) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
nyt offer^^ (Zelvia) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
nyt offer^^ (Zelvia) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
nyt offer^^ (Zelvia) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
nyt offer^^ (Zelvia) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
nyt offer^^ (Zelvia) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
nyt offer^^ (Zelvia) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
nyt offer^^ (Zelvia) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

nyt offer^^ (Zelvia)

Side 1 af 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 20:21

T: aften
S: De strip-tease
V: mørkt
O: strippere og publikum

Zero sad ved et bord og så på stripperne en ven han havde siddende på den anden side af bordet sad måbende og kiggede på stripperne Zero grinte af ham han var ikke ligesom mange andre som ville gøre alt for at få sex med de der strippere han var en som bare kunne pege så fik han lov det var fordi han ejede stedet og pigerne havde lavet en kontrakt om at de gjorder hvad han bedte om han havde desuden osse lavet en Dæmon pagt hver gang de ville sige fx at de havde dyrket sex med han ville de miste stemmen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 20:31

Zelvia gik roligt ned af et tilfældigt fortov i sine egne tanker, men så op da hun hørte et svagt beat af musik, neon lys og et skilt hvorpå der stod "De strip-tease". Hun var iført Små mørke shorts, som var dækket af en lille kjole med et mønster blandet af lyserød , samt sorte og hvide nuancer(Billedt ^^). Hun bevægede sig ellers tættere på det hun ville kalde en stripklub. Hun havde dog ikke just tænkt sig at gå ind, dels grundet at hun var 17. Nedern, et år for lidt før hun ville kunne blive lukket ind på diskoteker samt andre ting, lignende med det. Hun lod fingerne glide lidt frem og tilbage om en lyserød kugle på hendes halskæde inden hun bidt hev ud i den. Hun kede sig, og vidste ikk helt hvordan hun enelig havde fundet herhen. Hvad skulle der, da være her? Zelvia tænkte ikk på noget bestemt, bare små løse tanker om det hun lige strøg forbi. Hun viklede en lok hår rundt om sin ene finger mens hun betragtede stedet som hun nærmede sig på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 21:07

Zero rejste sig roligt op og gik hen til vagten ved døren og begyndte at snakke med ham mens han tjekkede hver eneste pige ud som ville komme ind ikke en enkel af dem var under 18 så der var ingen interessante mens han bare stod og ventede roligt på at se hvad der ville ende med

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 21:15

Hun rystede kort i kroppen da en voldsom kulde lagde sig over hende og hendes arme blev fyldt med gåsehud. Zelvia tog sig selv om armene og i et lamt forsøg på at få varmen gnubbede hun stille hænderne op af armene. Hun havde glemt sin trøje derhjemme, men orkede ikk at gå vejen tilbage. Der var jo også en bygning hun kunne gå ind i, lige foran hende? Hvis hun ihvertfald kunne få lov til at komme ind. Hun så en fyr komme ud og snakke med en stor muskuløs mand. Nok en vagt. Eftersom hun nærmede sig låste hendes blik så nærmest på den sorthårede fyr(Zero). Hun bed sig i læben og smilede lidt. Da hun var kommet tættere på indgangen, besluttede hun sig, så at gå vidre. Så hun gik lige forbi indgangen og langsomt videre. Hendes skridt var taktfulde og flydende, ikke overdrevent.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 21:22

Zero tog fat i håret på en pige (Zelvia) som prøvede at liste sig ind af indgangen uden at vise beviser for at hun var over 18 han hev hende roligt tilbage til vagten og ham med et roligt smil "ID" sagde han roligt og rakte hånden ud efter det og ventede roligt han vidste allerede at hun var under 18 han kunne nærmest se det på hende men han ville undersøge hvad hun nu ville gøre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 21:29

Zelvia fik sig noget af et chok da hun blev taget i håret, hun bøjede hovedt svagt bagover og gispede lidt. Hun så på fyren med lidt store øjne og greb blidt om hans håndled, men gav slip da han gav slip og hun blev ført op til vagten. Hun kiggede kort op af den store vagt, men så på den sorthårede fyr (Zero). Hun vidste ikk helt hvad hun skulle gøre og mærkede en svag panik stige op i hende "Ehm..¤ halvmumlede hun lidt forvirret og lod sit blik flakke lidt "Jeg..har glemt det derhjemme?" svarede hun spørgende og smurte et uskyldigt smil på læberne og trak på den ene skulder.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 21:32

"går ikke kom med mig" sagde han roligt og tog hende i håndledet og førte hende af sted igennem hele strip-teasen og ind på hans kontor hvor han smed hende ned og sidde på en stol og lukkede døren bag dem så musikken døde og der blev lidt underligt koldt derinde Zero gik roligt hen bag sit kateder og så på hende "navn" spurgte han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 21:36

Zelvia fulgte modvilligt med og kiggede kort på stripperne og fik det næsten helt dårligt af og se på dem... de gjorde det frivilligt? Det var ihvertfald hvad Zelvia troede. Han greb om hendes håndled gnavede lidt, hun havde bange anelser om hvad han ville gøre med hende. Men hun nød bare den varme der lagde sig om hende mens hun blev hevet igennem stripklubben, da de trådte ind i det kolde rundt og han gav slip på hendes håndled, ømmede hun sit håndled en smule og rystede kort i kroppen igen. Hun så kort på den stol der stod på den anden side af kateteret men satte sig ikke. Hun holdte sig hen imod døren "Hvorf.." hun stammede lidt. sankt en klump og rømmede sig. Hun måtte tage sig sammen "Hvorfor skal du vide det?" Sprugte hun tørt, med en lettere kold tone. Hvad skulle han mon bruge hendes navn til?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 21:44

"lad oss komme til sagen jeg ved du ikke er 18 og jeg prøver at hjælpe dig til at få fri adgang herind som det passer dig" han fandt en rulle papir som han foldede ud på katederet det var en kontrakt hvor der manglede en underskrift "du skal bare skrive under her" sagde han roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 21:51

Zelvia så tørt på ham, skjulte den nervøsitet der havde lagt sig over hende. Hun ventede med at svare til der ikke kom flere ord ud af hans mund. Hun overvejede det.. men kun kort"Så... jeg skal give dig en underskrift på at jeg kan komme ind og se på nøgne kællinger der danser op og ned af en slidt metalpæl?" fnøs hun. Hun trådte ikke tættere på, hun frøs og forsøgte og holde varmen. Hun samlede benen helt sammen og forsøgte igen og varme sine arme. Hun så nok ret underlegen ud, men hun var nok heller ik den folk just var bange for.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 21:55

Zero rejste sig roligt op "nej jeg giver dig en chance for at opføre dig som en 18 årig ikke kun med du kan komme herind men du kan osse drikke alt det du vil og det er endda på husets regning" sagde han roligt og så på hende roligt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 21:59

Zelvia slog blikket lidt imod jorden over hans tilbud, det lød nu meget fristende. Hun havde altid elsket fester og alkohol, og i store dosiser, hvis det stod til hende. Hun kneb øjnene lidt sammen og kiggede op. Hvorfor skulle han pludselig være så venlig og gøre det over for Zelvia? "Er der noget der stikker under?" småsnerrede hun. Hun skulle ikke nyde noget. "Og hvorfor mig. Burde du ikk være en eksemplarisk Ejer og overholde de regler der er?" forsatte hun. Man kunne tydeligt høre at hun stadig var ung. Hun forsøgte stadig at få varmen og havde mest lyst til bare at flå døren op og skynde sig tilbage i det varme rum. Men hun var sikker på hun ville får røven på komedie hvis hun gjorde det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 22:02

"nej jeg er ikke en normal person" sagde han roligt han så på hende lidt "du fryser" spurgte han og lukkede øjnene før der begyndte at blive varmt derinde det underlige var at varmen kom fra hans krop det var ham som sendte varmen afsted fra sin krop som om han var ud af ild

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 22:06

Zelvia undrede sig kort over hvad han dog mente med det. Hun stod med lidt store øjne da varmen hurtigt lagde sig om hende. Hun tog armene ned og spredte benen meget svagt fra hinanden så hun ikke stod helt sammen trukket. "Tak¤ mumlede hun lavmælt. Tænkte ikke over hvordan han gjorde, bare glad for hun ikk behøvede og fryse sig selv i hjel. Hun rømmede lidt "Men du svarede ik på mine spørgsmål" hendes stemme var stadig tør, men dog en smule mere optøet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 11:23

Zero så fortsat på hende "uddyb venligst dine spørgsmål og sæt dig venligst ned" sagde han roligt mens han fortsat så på hende ventende på hvad hun nu ville gøre og tænkte på hvad han nu skulle sige for at overtale hende meget svært selvom hun virkede nem dog ville han kunne få underskriften ved bare et lille blink ved hjælp af hans kræfter om lyst

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 11:31

Zelvia blev stående henne ved døren "Jeg fortrækker og stå op" svarede hun køligt. Tøvende tog hun fat i håndtaget på døren og trykkede ned. *Fuck altså!* tænke Zelvia surt da døren var låst, hun tog hånden ned fra håndtaget og vendte sig imod fyren igen. Hun bed sig lidt i læben og tvang et uskyldigt usikkert smil frem. Hun rømmede sig, mens hun håbede at fyren ikk ville gøre hende ondt "Hvorfor, skulle du lige vælge mig til at måtte få adgang til dette sted" Uddybede hun , men holdte sig tæt ved døren hele tiden. Hun skulle ikk nyde noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 11:36

"du virkede som en pige som godt kan li at feste men ikke kan få lov" sagde han roligt mens han så på hende med et smil før han rejste sig op og gik rundt om bordet og lænede sig op af bordet roligt "det er lige præcis sådan en person jeg vil give en af mine 10 tilladelser til"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 11:41

Zelvia kneb øjnene lidt sammen "lad mig gætte.." hendes stemme var stadig tør og kold "Jeg skal være din stripper eller noget.." Hun fnøs bare ved tanken, det var den tanke som hele tiden lå i Zelvias hovde. Da han rejste sig op, spredte panikken sig i hende, men faldt til ro igen da han bare lænede sig op af bordet. Hun tog en hånd på sin hals og nussede den lidt, bare for at lave et eller andet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 11:47

"nej ikke en stripper" sagde han roligt mens han gik hen mod hende og tog hendes skulder for lige at skubbe hende lidt til siden og tage fat i en væg telefon som lå lige ved siden af døren "en vodka i øl glas tak og hvad vil du have" spurgte han Zelvia roligt om med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 11:55

Zelvia mærkede panikken sprede sig i hende da han gik imod hende, hun slog blikket hårdt på hans hånd da den lagde sig på hendes skulder. *nu sker det * tænkte Zelvia panisk og regnede med han ville slå hende. Men til hendes store overraskelse puffede han, hende bare en anelse væk. Hun ånede lettet op og viklede en tot hår om sin finger. "Ehm.." sagde hun lavmælt, hun ville ikke bestille det helt store, man vidste jo aldrig hvad der ville ske. "Bare en vodke og Cola¤ Svarede hun halt mumlende og trådte et skridt væk fra Zero. Hun bed sig i læben og forsatte så i det andet emne "hvad så hvis det ikke er stripper" halvsnerrede hun. Dog fik hun det lidt dårligt med at være så kold over for ham, eftersom han nu virkede meget venlig når det kom til stykket.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:01

"grunden til at jeg ikke svare på det spørgsmål er enkel jeg kunne tvinge dig til at skrive under bare ved at se på dig men jeg er venlig mod dig og du er bare kold" sagde han roligt og ventede før der blev banket på han låste op og tog drinkene før han blidt lukkede døren uden at låse den "vil du være så venlig at lade være med at gå og fortælle mig vis du føler dig truet af mig" han satte bakken på bordet der var 2 kander hvor der kunne være 2 liter i den ene var fuld af vodka og cola den anden ren vodka samt 2 kæmpe øl glas Zero hældte en smule vodka og cola op i det ene og rakte hende det "fortæl mig vis der er for meget af det ene eller det andet" sagde han roligt med et smil "jeg kan osse godt tage noget til at starte med vis du nu får mistanke om at jeg har forgiftet det" han smilede venligt til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:08

Zelvia fik det ikke just bedre af og høre Fyren fortælle det til hende. Det var kun dagen før hun havde fået afvide at der fandtes dæmoner, men ikke hvad de kunne. Hun lod det glide ind af det ene øre og ud af det andet. HUn vidste ikk helt hvad hun skulle svare og gav bare et fnys fra sig, mens hun forsøgte og finde ud af hvordan hun skulle finde ud af at håndtere det. Hun tog roligt imod klasset og kiggede på det før hun tog en tår "Det er fint.." sagde hun lavmælt og gik en anelse tættere på bordet, men ikk så meget. HUn skar tænderne lidt sammen før hun begyndte og tale "Jeg er næsten 100% på at der er noget der stikker under "forsatte hun.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:13

Zero trak roligt på skulderen mens han hældte hele det andet glas op med ren vodka som han tog op til munden og drak en stor mundfuld af med et roligt smil "under alle omstændigheder ville det være nemmere for oss begge at du bare skrev under" han så på hende og hans øjne blev røde kun folk som vidste at der fandtes dæmoner ville vide hvad det betød før de blev normale igen mens han drak lidt mere

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:16

Zelvia væmmede sig , bare ved tanken om at drikke ren Vodka. Hun havde gjort det en gang og blev fuldstændig vissen af det. Hun gik helt hen til bordet mens hun tog to store slurke. Hun kunne mærke at der skulle en del mere til før hun ville blive fuld. Men det var trods alt et stort glas, så hun skulle nok nå at blive fuld. "Jamen jeg vil ikke skrive over på noget som jeg ikk ved med sikkerhed hvad er" sagde hun roligt, men svagt anklagende. Hun stilte roligt det store glas fra sig da hun så hans øjne blive røde i kort tid. Men hun havde ingen anelse om hvad det betød.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Gæst Tors 19 Aug 2010 - 12:18

Zero lukkede øjnene "kort sagt er det en dæmon kontrakt" sagde han roligt og gik hen og låste døren før han vente sig mod hende med nøglen i hånden som han kort og sandt sagt tog i munden og slugte hvorefter han så på hende "en slave kontrakt"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

nyt offer^^ (Zelvia) Empty Sv: nyt offer^^ (Zelvia)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 9 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum