Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Endnu en kunde?-privat Zero - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Endnu en kunde?-privat Zero - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Endnu en kunde?-privat Zero - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Endnu en kunde?-privat Zero - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Endnu en kunde?-privat Zero - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Endnu en kunde?-privat Zero - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Endnu en kunde?-privat Zero - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Endnu en kunde?-privat Zero - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Endnu en kunde?-privat Zero - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Endnu en kunde?-privat Zero - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Endnu en kunde?-privat Zero

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Endnu en kunde?-privat Zero - Page 2 Empty Sv: Endnu en kunde?-privat Zero

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:22

"vis du ikke fortæller din herre om det her kan jeg fortælle dig at jeg betaler dig for det hus du gerne vil have og alle de andre penge du ellers har tjent må du beholde og bruge som du lyster" sagde han roligt med et smil mens han fortsat så på hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu en kunde?-privat Zero - Page 2 Empty Sv: Endnu en kunde?-privat Zero

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:25

HUn betragte ham let men nikke så"okay jeg siger intet til hende"sag hun så og sukke svagt"men vis jeg gør hvad du siger vil du så lade min kærste være?"sag hun spørgne og så på ham dette var ikke godt tænk vis herren fandt ud af det, hun ville være ferdi.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu en kunde?-privat Zero - Page 2 Empty Sv: Endnu en kunde?-privat Zero

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:33

"jeg har aldrig ville gøre din kæreste noget" sagde han roligt mens han fortsat så på hende med et roligt blik "når det nu er sat på plads så vil jeg bede dig gå ned og sutte min p'k ren" sagde han roligt mens han så fortsat på hende med et smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu en kunde?-privat Zero - Page 2 Empty Sv: Endnu en kunde?-privat Zero

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:43

Hun nikke svagt"godt"sag hun så kort og så lidt på han før hun rejste sig op og lag sig ved siden af ham imens hun så lidt på hans lem"jeg sluger altså ikke din sæd"sag hun hurtigt da hun havde prøvet det engang og det va ikke noget rat, hun lænde sig langsomt ned mod hans stive lem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu en kunde?-privat Zero - Page 2 Empty Sv: Endnu en kunde?-privat Zero

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:47

Zero var rolig mens han ventede på at hun gik igang mens han smilede fortsat og så på hende og smækkede hendes røv hårdt mens han fandt en check hæfte frem "hvor meget kostede den villa du ville have" spurgte han roligt mens han ventede efter at have levet 12000 år så havde man selvfølgelig mange penge så han var faktisk den rigeste i verdenen uden nogen vidste det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu en kunde?-privat Zero - Page 2 Empty Sv: Endnu en kunde?-privat Zero

Indlæg af Gæst Tirs 17 Aug 2010 - 19:53

Hun nåde lige at åbnede munden da hun mærkede et slag på balden"øhh jeg har ikke fundet en endnu men du kan bestemme prisen"sag hun så og lod så derfor hovde gå ned mod hans lem med åben munden, hun fik hans lem i munden og begyndte så at sutte hurtgt på det og få gange nabbe lidt, det var dog ikke lige dette hun ville.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu en kunde?-privat Zero - Page 2 Empty Sv: Endnu en kunde?-privat Zero

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 13:57

Zero var helt rolig mens han nød det og skrev en check ned på 100,000 dollar og forventede at det var nok "sådan her vis det ikke er nok så sig til" sagde han og rakte hende checken mens han smilede og så ned på hende med et roligt blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu en kunde?-privat Zero - Page 2 Empty Sv: Endnu en kunde?-privat Zero

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 14:20

seia så på cheken men tog den så og lag den ned oven på sit tøj hvorefter hun igen så på ham med et stille blik og nikke svagt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu en kunde?-privat Zero - Page 2 Empty Sv: Endnu en kunde?-privat Zero

Indlæg af Gæst Ons 18 Aug 2010 - 17:30

Zero var rolig mens han smilede "du stopper bare når den er ren" sagde han roligt mens han fortsat så på hende med et smil "hvem er din anden herre" spurgte han roligt og undrede sig lidt over at det var en pige eller det regnede han med det var

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Endnu en kunde?-privat Zero - Page 2 Empty Sv: Endnu en kunde?-privat Zero

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum